SPOILER: TussenstandenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaars
Seizoen 1: haags_kwartiertje
Seizoen 2: haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: haags_kwartiertje
Seizoen 5: haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen 10: aloa
Seizoen 11: I.
Seizoen 12: devzero
Seizoen 13: Driepink
Seizoen 14: Nattekat
Seizoen 15: markdeajaxfan
Seizoen 16: Limoentjuh
Seizoen 17: dud0r
Seizoen 18: moemoe
Seizoen 19: Cinderelladreamer
Seizoen 20: Limoentjuh
Seizoen 21: MaGNeT
Seizoen 21,5: devzero
Seizoen 22: haags_kwartiertje
Seizoen 23: skysherrif
Seizoen 24: PoezeligDing
Seizoen 25: mario390SPOILER: Rijm winnaar januari mario390Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Rob op 18-02-2020 02:31:18 ]![]()
FipoEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Bing.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Weltrusten Jippiequote:![]()
bongThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Vannacht maar 3 uur geslapen (wel 70 punten gepaktquote:)
Eind vd middag uurtje geslapen dus hoop op een normale nacht![]()
Oei dat is heel weinig, ga dan maar snel slapen. Ik help wel mee zoeken!!quote:Op dinsdag 18 februari 2020 02:06 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Vannacht maar 3 uur geslapen (wel 70 punten gepakt)
Eind vd middag uurtje geslapen dus hoop op een normale nacht![]()
Alleen drive of ook binnen..quote:Op dinsdag 18 februari 2020 02:05 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Nee joh. Heb net gebakken. De Mac zaandam wel tot 3u![]()
Er zijn hier wel een paar 24 uur McDrives op vrijdag en zaterdagUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ja wegwezenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 02:07 schreef Jippie68 het volgende:
Maar er wordt mij al fanatiek welterusten gewenst
dus ik ga maar
Welterusten dan..quote:Op dinsdag 18 februari 2020 02:07 schreef Jippie68 het volgende:
dus ik ga maar![]()
Jammerquote:Op dinsdag 18 februari 2020 02:08 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Alleen de drive. Binnen tot 00.00
Ik eet niet in de auto.![]()
nee ik wil lekker aan tafeltje zitten.. en geen rommel meenemen..quote:Op dinsdag 18 februari 2020 02:10 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Eet je op de parkeerplaats ff uitstappen, of thuis opeten.
Wel een in Amsterdam (Fogostraat) tot 3 uur open maar dat haal ik net niet om rustig op te eten..![]()
trustenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 02:07 schreef Jippie68 het volgende:
dus ik ga maarThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 02:12 schreef aKboR het volgende:
[..]
nee ik wil lekker aan tafeltje zitten.. en geen rommel meenemen..
Wel een in Amsterdam (Fogostraat) tot 3 uur open maar dat haal ik net niet om rustig op te eten..
Uw ADH vitamine Worst
echt hemaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Burger King Schiphol 24u open. Maar is effe rijden.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 02:12 schreef aKboR het volgende:
[..]
nee ik wil lekker aan tafeltje zitten.. en geen rommel meenemen..
Wel een in Amsterdam (Fogostraat) tot 3 uur open maar dat haal ik net niet.![]()
Zie niks geplanned staan dus zullen we zelf maar moeten doen, in de discord chat staat wel een datumplanner voor een meet vgm!quote:Op dinsdag 18 februari 2020 02:12 schreef mosrednA het volgende:
@:skysherrif wanneer is de volgende meet dan![]()
En parkeer geld ....quote:Op dinsdag 18 februari 2020 02:13 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Burger King Schiphol 24u open. Maar is effe rijden.![]()
Tjezus jippiequote:Op dinsdag 18 februari 2020 02:13 schreef Jippie68 het volgende:
Jaaaaaa ik ga al, maar niet nadat ik jullie nog een plezierige nacht heb toegewenst![]()
Welterusten
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Ik ga niet naar de discord meet, sjoelen daarentegenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 02:13 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zie niks geplanned staan dus zullen we zelf maar moeten doen, in de discord chat staat wel een datumplanner voor een meet vgm!
Laat ons ff weten goed?![]()
![]()
30 minuten...quote:Op dinsdag 18 februari 2020 02:13 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Burger King Schiphol 24u open. Maar is effe rijden.![]()
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 02:13 schreef Jippie68 het volgende:
Jaaaaaa ik ga al, maar niet nadat ik jullie nog een plezierige nacht heb toegewenst![]()
Welterusten
[ afbeelding ]
![]()
![]()
1 uur 6 min.. beetje te ver..quote:Op dinsdag 18 februari 2020 02:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kom naar Stadhuis Rotterdam die is 24 uur open![]()
Cracker met kaas dan maarEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Crocky chips maar matigThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Greys zei laatst dat ze zeker mee gaat als ik het bijv. zal initeren dus zal haar eens dmen dat we weer eens willen gaan.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 02:16 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Ik ga niet naar de discord meet, sjoelen daarentegen
Laat ons ff weten goed?![]()
Weltrusten iedereenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Truste Mikeyquote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Leuk!quote:Op dinsdag 18 februari 2020 02:21 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Greys zei laatst dat ze zeker mee gaat als ik het bijv. zal initeren dus zal haar eens dmen dat we weer eens willen gaan.![]()
Salami boert altijd onwijs op bij mij. Sterke knoflook niks.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 02:23 schreef aKboR het volgende:
hmmm dan maar wat boterhammen met salami in de grilloven duwen...![]()
Lekker manEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
![]()
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 18-02-2020 02:30
nr / user / score / tot. aant. posts in reeks
1. Dotteke / 1776 / 5123
2. aKboR / 993 / 4390
3. devzero / 755 / 2251
4. PlymouthFury / 600 / 1956
5. dud0r / 499 / 2357
6. Jippie68 / 492 / 2963
7. Dr.Mikey / 486 / 2731
8. InverHouse / 482 / 3269
9. hemarookworst / 437 / 1657
10. FreshFruit / 333 / 2051
11. mario390 / 330 / 2197
12. engine / 318 / 1679
13. noodgang / 308 / 1634
14. skysherrif / 239 / 1284
15. Filosoofert / 228 / 1318
16. madam-april / 180 / 1185
17. Grrrrrrrr / 167 / 832
18. Mrsloveable / 150 / 796
19. Pumpalov / 101 / 469
20. PP_Sound / 87 / 208SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
ff Mario inhalenEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Wat ik wel doe, is knoflook tenen pellen en in een wekpot maandje laten staan in de Japanse sojasaus. Kan je ze zo als snack eten, dan is de kracht eraf. En smaken heel lekker, en dan de saus door je vlees gooien met bakken.quote:![]()
Klinkt interessantquote:Op dinsdag 18 februari 2020 02:31 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Wat ik wel doe, is knoflook tenen pellen en in een wekpot maandje laten staan in de Japanse sojasaus. Kan je ze zo als snack eten, dan is de kracht eraf. En smaken heel lekker, en dan de saus door je vlees gooien met bakken.ook dat met die saus is wel een goed idee.
Jij vreet ook alles door elkaar hequote:Op dinsdag 18 februari 2020 02:32 schreef aKboR het volgende:
hmm was geen salami maar snijworst.. Werkt ook in gril met wat sambal![]()
![]()
SmakelijkEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Dat idee heb ik op gedaan toen ik in Japan was jaren terug, prachtig land. Gouden tempel bezocht en nog veel meer.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 02:32 schreef engine het volgende:
[..]
Klinkt interessantook dat met die saus is wel een goed idee.
![]()
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 02:35 schreef aKboR het volgende:
Zwaar volkorenbrood snijworst met Swwet Chili ligt er nu in.. Toch wat afwisseling..
[..]
Dank je![]()
![]()
Ik heb salade gemaaktquote:Op dinsdag 18 februari 2020 01:55 schreef engine het volgende:
[..]
Moet eerlijk toegeven dat ik vandaag ook 4x een mac voorbij ben gereden. Wel pizza gehaald![]()
![]()
Kijk dat bedoel ik...quote:Op dinsdag 18 februari 2020 02:42 schreef PlymouthFury het volgende:
Jaaaa. Alleen sjek bijna op das minder
Had je kroketje gebracht... ik heb shag genoeg![]()
![]()
quote:
Wel lekker bij een maaltijdEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Zou moeten maffen eigenlijk, maar had aanloop vanm. Bijna fles Bacardi op en 9u gaan liggen. Nu nuchter en klaarwakker.quote:![]()
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 02:44 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Zou moeten maffen eigenlijk, maar had aanloop vanm. Bijna fles Bacardi op en 9u gaan liggen. Nu nuchter en klaarwakker.![]()
![]()
Nah dan liever rijst of noodlesquote:Op dinsdag 18 februari 2020 02:43 schreef aKboR het volgende:
Maaltijd salade couscousmet kip
Lekker hoor.. alleen nu niet in huisEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ja toch wel hoor![]()
Zoiets in Japan gegeten, rauw ei in een kom en dan met groenten en gebakken fricando roeren en dan opeten. Weet de naam niet meer.quote:![]()
Rauw ei hoeft van mij ook niet zoquote:Op dinsdag 18 februari 2020 02:54 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Zoiets in Japan gegeten, rauw ei in een kom en dan met groenten en gebakken fricando roeren en dan opeten. Weet de naam niet meer.
Hard gekookt, dubbelzijdig gebakken of als gaar roerei wel.
Ik ben er niet gerust op dat ze salmonella vrij zijn..![]()
Zachtgekookt eitje is wel lekker
Nee, nu zeker niet meer met die ellende van de afgelopen keer. Maar ik praat over 2006 nu. Tempura heten dat volgens mij, wel heel lekker.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 02:56 schreef aKboR het volgende:
Ik eet geen rauw ei.. vertrouw ze niet..![]()
Ja nu ik ff 10 punten ofzo kan ik ook gewoon naar bedEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Potver
OchjeeEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Vind het prima. Ff aKboR lief vragen?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 03:05 schreef engine het volgende:
Ja nu ik ff 10 punten ofzo kan ik ook gewoon naar bed![]()
Ik kan (denkelijk) wel 5 minuten mijn klep houden
Maar mario is toch op vakantie dus dat inhalen lukt altijd wel..![]()
Pretty please 🤗quote:Op dinsdag 18 februari 2020 03:07 schreef aKboR het volgende:
Ik kan (denkelijk) wel 5 minuten mijn klep houdenEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ja lap zegEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Daar begint het wel hé, opvoeding.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 03:13 schreef skysherrif het volgende:
Ook al is het van aboutaleb, ik zie echt niets in die 2500 euro boete voor ouders van mesdragers![]()
Jij klinkt ook dronkenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 03:11 schreef skysherrif het volgende:
[..]
hij was weer dronken vanvaond geloo fikUw ADH vitamine Worst
Prima investeer dan daarin, ipv ouders te beboetenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 03:13 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Daar begint het wel hé, opvoeding.![]()
![]()
Heb wel eens een zakmes meegenomen in de bossen
Word toch steeds maller met die jonge binkies. Die vecht en schietspellen eerst afpakken dan.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 03:14 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Prima investeer dan daarin, ipv ouders te beboeten
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-02-2020 03:17:49 ]![]()
ff een maiskorrelschieter makenEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Mwuah dat vind ik bullshit. Drillmuziek snap ik welquote:Op dinsdag 18 februari 2020 03:16 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Word toch steeds maller met die jonge binkie. Die vecht en schietspellen eerst afpakken dan.
Vecht en schietspellen lijkt me onzin, dat speelt iedereen, maar het is toch een bepaalde groep die wel messen dagen en een bepaalde groep niet en dat heeft niet met spellen te maken.
(met groep bedoel ik niet allochtonen maar jongeren in kansarme wijken)![]()
Nee man. Fortnitequote:Op dinsdag 18 februari 2020 03:16 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Word toch steeds maller met die jonge binkie. Die vecht en schietspellen eerst afpakken dan.
Een deel zal zeker niet goed genoeg zijn geweest in hun opvoeding, maar een deel ook niet.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 03:17 schreef aKboR het volgende:
Ik denk dat ouders altijd (mede)verantwoordelijk zijn.
Boetes ben ik eigenlijk altijd erg tegen, zeker 2500 euro. Gaat dus al vaak om jongeren uit kansarme wijken, is uberhaupt al onderzocht wta voor effect 2500 euro gaat hebben op een gezin met bijv. een uitkering? Die mensen raken straks hun huis kwijt. Nee dat zal lekker gaan helpen.![]()
Keuze betalen of internering in een werkinrichting waar je het bij elkaar kunt werken incl. verblijfskosten..quote:Op dinsdag 18 februari 2020 03:18 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Een deel zal zeker niet goed genoeg zijn geweest in hun opvoeding, maar een deel ook niet.
Boetes ben ik eigenlijk altijd erg tegen, zeker 2500 euro. Gaat dus al vaak om jongeren uit kansarme wijken, is uberhaupt al onderzocht wta voor effect 2500 euro gaat hebben op een gezin met bijv. een uitkering? Die mensen raken straks hun huis kwijt. Nee dat zal lekker gaan helpen.![]()
Vind het niet gewoon dat sommige 8 jarige al met schiet en andere geweldadige spellen spelen. Lgt toch grotendeels aan de opvoeding blijf ik bij. Ik heb nog geleerd met 2 woorden te spreken. Hoor je niet veel meer.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 03:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Mwuah dat vind ik bullshit. Drillmuziek snap ik wel
Vecht en schietspellen lijkt me onzin, dat speelt iedereen, maar het is toch een bepaalde groep die wel messen dagen en een bepaalde groep niet en dat heeft niet met spellen te maken.
(met groep bedoel ik niet allochtonen maar jongeren in kansarme wijken)![]()
Koksopleiding dan maarEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Dit is wel een beetje een 'Ok Boomer' reactiequote:Op dinsdag 18 februari 2020 03:21 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Vind het niet gewoon dat sommige 8 jarige al met schiet en andere geweldadige spellen spelen. Lgt toch grotendeels aan de opvoeding blijf ik bij. Ik heb nog geleerd met 2 woorden te spreken. Hoor je niet veel meer.![]()
![]()
Ik heb mijn kids altijd al opgevoed (toen ze nog bij mij woonden) Papiertjes e.d. in je zak of prullenbak. Respect voor ouderen en twee woorden. Alles wat je sloopt wordt gerepareerd door jou of van jouw geld. Uitjes en dergelijke gingen niet door en geld daarvoor gebruikt om te betalen.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 03:21 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Vind het niet gewoon dat sommige 8 jarige al met schiet en andere geweldadige spellen spelen. Lgt toch grotendeels aan de opvoeding blijf ik bij. Ik heb nog geleerd met 2 woorden te spreken. Hoor je niet veel meer.
Rotzooi van grofvuil gebruikt om mee te spelen. Zodra je klaar bent opruimen..
Gaat nu vanzelf bij ze.![]()
Had een keer een fiets gejat toen de mijne in korte tijd twee keer was weggehaald. Kon ik die de volgende dag terug gaan brengenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 03:24 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ik heb mijn kids altijd al opgevoed (toen ze nog bij mij woonden) Papiertjes e.d. in je zak of prullenbak. Respect voor ouderen en twee woorden. Alles wat je sloopt wordt gerepareerd door jou of van jouw geld. Uitjes en dergelijke gingen niet door en geld daarvoor gebruikt om te betalen.
Gaat nu vanzelf bij ze.
hehehehe ik heb in cel gezeten daarvoor.. Door mijn vader... Was Brigadier v Politiequote:Op dinsdag 18 februari 2020 03:26 schreef engine het volgende:
[..]
Had een keer een fiets gejat toen de mijne in korte tijd twee keer was weggehaald. Kon ik die de volgende dag terug gaan brengen
Kindermishandeling..![]()
Spellen af en toe. Mijn zoon heeft jaren terug wereldrecord gehaald. Vlgs mij counterstrike ofzo weet niet precies. Maar is allang weer overtroffen, was 20 toen. Toen hij jong was gewoon Mario kart en mario luigie.quote:![]()
Vanaf mijn tiende dagelijksquote:Op dinsdag 18 februari 2020 03:28 schreef skysherrif het volgende:
Ik ben nog nooit in aanraking met de popo gekomen, niet eens een boete voor fietsen zonder lichttoen ging mijn vader erbij ...
![]()
Dat dus. Bij mij idem dito hoor, troep opruimen achter je reet.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 03:24 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ik heb mijn kids altijd al opgevoed (toen ze nog bij mij woonden) Papiertjes e.d. in je zak of prullenbak. Respect voor ouderen en twee woorden. Alles wat je sloopt wordt gerepareerd door jou of van jouw geld. Uitjes en dergelijke gingen niet door en geld daarvoor gebruikt om te betalen.
Gaat nu vanzelf bij ze.![]()
Ai klinkt minder gezelligquote:Op dinsdag 18 februari 2020 03:28 schreef aKboR het volgende:
[..]
hehehehe ik heb in cel gezeten daarvoor.. Door mijn vader... Was Brigadier v Politie
Kindermishandeling..Die Mario spellen blijven leuk. Speel ik ook nog wel regelmatig.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 03:28 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Spellen af en toe. Mijn zoon heeft jaren terug wereldrecord gehaald. Vlgs mij counterstrike ofzo weet niet precies. Maar is allang weer overtroffen, was 20 toen. Toen hij jong was gewoon Mario kart en mario luigie.Keer een boete gehad van 1000 euro in Oostenrijk. Dronken fietsenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 03:28 schreef skysherrif het volgende:
Ik ben nog nooit in aanraking met de popo gekomen, niet eens een boete voor fietsen zonder licht
WTF 1000 euro voor dronken fietsen :SSSSSquote:Op dinsdag 18 februari 2020 03:32 schreef engine het volgende:
[..]
Ai klinkt minder gezellig
[..]
Die Mario spellen blijven leuk. Speel ik ook nog wel regelmatig.
[..]
Keer een boete gehad van 1000 euro in Oostenrijk. Dronken fietsen![]()
Wel een keer dat de politie me wou beboeten voor iets dat ik niet deed, gelukkig kwam mijn vriend eerlijk vertellen dat hij het was die een glas bier tegen de muur kapot smeet.![]()
Krijgt op de fiets dezelfde boete als in de auto daar.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 03:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
WTF 1000 euro voor dronken fietsen :SSSSSEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
JagenEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
HoppaEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
15 p toch?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 04:00 schreef aKboR het volgende:
hemarookworst echt het bed uitgekomen voor die kans op 17 minuten aan punten??![]()
![]()
![]()
![]()
dev al even niet gezien dus die staat stil... Makkelijk in te halen denk ik..
En een ruime voorsprong op dud0r toch comfortabel??![]()
Nee lig al in bedquote:Op dinsdag 18 februari 2020 04:00 schreef aKboR het volgende:
hemarookworst echt het bed uitgekomen voor die kans op 17 minuten aan punten??![]()
![]()
Uw ADH vitamine Worst
Van mij mag je vlak hoorquote:Op dinsdag 18 februari 2020 04:14 schreef PlymouthFury het volgende:
Ff op dotje wachten en dan vlak.
Ik wacht wel op Dot..![]()
![]()
Probeer nog een paar puntjes tot ze er is.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 04:15 schreef aKboR het volgende:
[..]
Van mij mag je vlak hoor
Ik wacht wel op Dot..![]()
Nee moet ik helemaal uit bed klimmen, de kou in.quote:
Heb zo’n groot, hoog, donzig en puffy bed met mooi linnen enzo. Eenmaal erin wil je er niet meer uit.![]()
watjequote:Op dinsdag 18 februari 2020 04:20 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nee moet ik helemaal uit bed klimmen, de kou in.![]()
Toch een bic Mac moeten nemen of 2quote:Op dinsdag 18 februari 2020 04:19 schreef 00wildchild het volgende:
Potver lig ik eindelijk in bed komt honger weer opzetten.![]()
Ja daar was ik al heel snel achter 😪quote:Op dinsdag 18 februari 2020 04:21 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Toch een bic Mac moeten nemen of 2
Pluspunt geen bijna 1000 loze ckal naar binnen gesmeten in 12 minuten.![]()
Alsof je vol zitvan de Mac, eventjes en dan weer trek. Ookal heb je twee quarter pounders opUw ADH vitamine Worst
Quarterpoundersquote:Op dinsdag 18 februari 2020 04:24 schreef hemarookworst het volgende:
Alsof je vol zitvan de Mac, eventjes en dan weer trek. Ookal heb je twee quarter pounders op![]()
![]()
![]()
![]()
Ik net 2000, 6 saté kroketten en halve pot mayoquote:Op dinsdag 18 februari 2020 04:22 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja daar was ik al heel snel achter 😪
Pluspunt geen bijna 1000 loze ckal naar binnen gesmeten in 12 minuten.![]()
Boh mayo.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 04:25 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ik net 2000, 6 saté kroketten en halve pot mayo![]()
![]()
Ja. Men neme in een keukenmachine;quote:
1 eidooier
1 semi halve theelepel mosterd
Scheut sojasaus
Beetje rodewijnazijn
Ietwat zout
Theelepel(tje) basterdsuiker
Theelepel kippenpoeder
Klopklopklop
150 ml olie langzaam toevoegen tijdens kloppen
Machine op maximaal met een eetlepel water erbij en dannn bohhhhhhhmmmmmmhmmmm
Dit is een geheim succesrecept oké niet uitdelen.![]()
Nee niks voor mijquote:Op dinsdag 18 februari 2020 04:29 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja. Men neme in een keukenmachine;
1 eidooier
1 theelepel mosterd
Scheut sojasaus
Beetje rodewijnazijn
Ietwat zout
Theelepel(tje) basterdsuiker
Theelepel kippenpoeder
Klopklopklop
150 ml olie langzaam toevoegen tijdens kloppen
Machine op maximaal met een eetlepel water erbij en dannn bohhhhhhhmmmmmmhmmmm![]()
Net als akbor twee pizza eten van 30 cm van de NYP, dan heb je wel eventjes geen trek meer hoorUw ADH vitamine Worst
Ja supermarktmayo is zoooo lekkerquote:![]()
Nee nee deze moet je eens maken.Smaakexplosie van HUH WAAR HEB JE DEZE MAYO VANDAAN hahaaaaa jaaaaaaaa wil je wel weten hè
![]()
Nou.. dat is geen garantiequote:Op dinsdag 18 februari 2020 04:31 schreef hemarookworst het volgende:
Net als akbor twee pizza eten van 30 cm van de NYP, dan heb je wel eventjes geen trek meer hoor![]()
Zaanse mayo, in veel variantenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 04:32 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja supermarktmayo is zoooo lekker![]()
Nee nee deze moet je eens maken.Smaakexplosie van HUH WAAR HEB JE DEZE MAYO VANDAAN hahaaaaa jaaaaaaaa wil je wel weten hè
![]()
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 04:33 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Zaanse mayo, in veel varianten![]()
Alleen uit de tube is nog te doen.![]()
Die ja, vooral met kerrie. Zet ik aan mijn mond en knijp hem in een leeg. Lekker hoorquote:Op dinsdag 18 februari 2020 04:34 schreef 00wildchild het volgende:
[..]![]()
Alleen uit de tube is nog te doen.![]()
Twee complimenten die het goed doen;
Wat ruik je lekker
-Doodse stilte behalve gesmak en hmmm geluiden- als mensen je eten eten.![]()
Gaat het wel?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 04:35 schreef 00wildchild het volgende:
Twee complimenten die het goed doen;
Wat ruik je lekker
-Doodse stilte behalve gesmak en hmmm geluiden- als mensen je eten eten.![]()
Ik laat je.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 04:37 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja ik heb honger en zin om te koken maar niet om uit bed te gaan laat mij![]()
Vreet wat je wil, denk niet aan de lijn.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 04:39 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Het is nu ook kapsalon tijd.
God zelfs dat zou k nu eten![]()
Ben niet aan de lijn perse hoor. Eet gewoon gematigd ongezond.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 04:40 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Vreet wat je wil, denk niet aan de lijn.
Oooohzo zin in ongezond. Zaterdag ossenhaas en patat.![]()
![]()
Nou wil geen kroket met overgewicht zijn over tien jaar en dan mijn haar rood moeten verven en met een dikke harrie op de bank zitten en het boegbeeld van Facebook zijn.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 04:43 schreef aKboR het volgende:
ach ik eet waar ik trek in heb..
Liever dik in de kist ...
Dat is aan Nederlanders besteed. Ben liever J.Lo achtig dan.![]()
Jarenlang op gewicht geweest door sport en training, overal op gelet met eten etc etc..
Nu tijd van genieten![]()
Ja oké maar ik ben pas 29 hè. Na mijn overgang dikke yolo maar daarvoor nog even niet.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 04:47 schreef aKboR het volgende:
Jarenlang op gewicht geweest door sport en training, overal op gelet met eten etc etc..
Ik ook 3x in de week basic fit, ben gewoon afgetraind hoor.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 04:47 schreef aKboR het volgende:
Komquote:Op dinsdag 18 februari 2020 04:48 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ik ook 3x in de week basic fit, ben gewoon afgetraind hoor.![]()
Ik ben gewoon aan het inhalen wat ik in het verleden heb laten lopen.. (niet alleen op etensgebied)
en ik heb de tijd van mijn leven..![]()
Ja hoor, vind alleen sommige vrouwen irritant die klagen over dik zijn. Kom dan met je luie kut van de bank en ga sporten.quote:![]()
Ah gescheiden?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 04:50 schreef aKboR het volgende:
Ik ben gewoon aan het inhalen wat ik in het verleden heb laten lopen.. (niet alleen op etensgebied)
en ik heb de tijd van mijn leven..![]()
Oh maar k ben niet te dik. Omdat ik discipline heb met eten, snap je.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 04:50 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ja hoor, vind alleen sommige vrouwen irritant die klagen over dik zijn. Kom dan met je luie kut van de bank en ga sporten.![]()
Slaat ook niet op jou, laat dat wel zijnquote:Op dinsdag 18 februari 2020 04:51 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Oh maar k ben niet te dik. Omdat ik discipline heb met eten, snap je.![]()
Ben het wel met je eens. Als je dik bent en zeikt dan moet je lekker geen cola drinken en koekjes en chippies eten vetklep.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 04:52 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Slaat ook niet op jou, laat dat wel zijn![]()
Oh nee vijf uur. Het is echt niet goed voor me als ik een week kind niet naar school hoef te brengen. Wat een tijden weer.![]()
![]()
Vakantiequote:Op dinsdag 18 februari 2020 04:54 schreef 00wildchild het volgende:
Oh nee vijf uur. Het is echt niet goed voor me als ik een week kind niet naar school hoef te brengen. Wat een tijden weer.![]()
![]()
Hehehehe ik ben dik, maar drink geen frisdranken, eet geen koekjes en chips.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 04:53 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ben het wel met je eens. Als je dik bent en zeikt dan moet je lekker geen cola drinken en koekjes en chippies eten vetklep.
ik eet. VEEL en da niet alleen het ongezonde spul maar ook groenten etc.. maar veel omdat ik het lekker vind. En heerlijk uit eten dus..![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoe halen jullie hele nachten door
Zonder wrijving geen glans![]()
Ja maar jij vind dat prima zeg je. En ik snap je, woog eerst ook welgeteld zeven kilo meer dan nuquote:Op dinsdag 18 februari 2020 04:55 schreef aKboR het volgende:
[..]
Hehehehe ik ben dik, maar drink geen frisdranken, eet geen koekjes en chips.
ik eet. VEEL en da niet alleen het ongezonde spul maar ook groenten etc.. maar veel omdat ik het lekker vind. En heerlijk uit eten dus..ging ook veel uit eten maar eh ja heb de behoefte niet om mezelf vol te gooien.
Vol=vol en geen trek is geen trek dus ook niet eten omdat eten.
Nou ben ik een stress-niet-eter dus dat scheelt ook wel weer![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 04:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb aan 4 a 5 u slaap genoeg. Ploegen ritme, nu vrij 3 dagenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoe halen jullie hele nachten door![]()
Lekkahquote:Op dinsdag 18 februari 2020 04:57 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ik heb aan 4 a 5 u slaap genoeg. Ploegen ritme, nu vrij 3 dagenZonder wrijving geen glans![]()
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 04:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gewoon. Wakker blijven. ADD. Nachtmens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoe halen jullie hele nachten door![]()
Neuquote:Op dinsdag 18 februari 2020 04:58 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Gewoon. Wakker blijven. ADD. Nachtmens.Zonder wrijving geen glans
Forum Opties Forumhop: Hop naar: