Ik laat je.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 04:37 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja ik heb honger en zin om te koken maar niet om uit bed te gaan laat mij
Vreet wat je wil, denk niet aan de lijn.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 04:39 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Het is nu ook kapsalon tijd.
God zelfs dat zou k nu eten
Ben niet aan de lijn perse hoor. Eet gewoon gematigd ongezond.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 04:40 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Vreet wat je wil, denk niet aan de lijn.
Nou wil geen kroket met overgewicht zijn over tien jaar en dan mijn haar rood moeten verven en met een dikke harrie op de bank zitten en het boegbeeld van Facebook zijn.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 04:43 schreef aKboR het volgende:
ach ik eet waar ik trek in heb..
Liever dik in de kist ...
Ja oké maar ik ben pas 29 hè. Na mijn overgang dikke yolo maar daarvoor nog even niet.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 04:47 schreef aKboR het volgende:
Jarenlang op gewicht geweest door sport en training, overal op gelet met eten etc etc..
Nu tijd van genieten
Ik ook 3x in de week basic fit, ben gewoon afgetraind hoor.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 04:47 schreef aKboR het volgende:
Jarenlang op gewicht geweest door sport en training, overal op gelet met eten etc etc..
Nu tijd van genieten
Komquote:Op dinsdag 18 februari 2020 04:48 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ik ook 3x in de week basic fit, ben gewoon afgetraind hoor.
Ja hoor, vind alleen sommige vrouwen irritant die klagen over dik zijn. Kom dan met je luie kut van de bank en ga sporten.quote:
Ah gescheiden?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 04:50 schreef aKboR het volgende:
Ik ben gewoon aan het inhalen wat ik in het verleden heb laten lopen.. (niet alleen op etensgebied)
en ik heb de tijd van mijn leven..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |