trustenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 02:07 schreef Jippie68 het volgende:
Maar er wordt mij al fanatiek welterusten gewenst
dus ik ga maar
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 02:12 schreef aKboR het volgende:
[..]
nee ik wil lekker aan tafeltje zitten.. en geen rommel meenemen..
Wel een in Amsterdam (Fogostraat) tot 3 uur open maar dat haal ik net niet om rustig op te eten..
Burger King Schiphol 24u open. Maar is effe rijden.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 02:12 schreef aKboR het volgende:
[..]
nee ik wil lekker aan tafeltje zitten.. en geen rommel meenemen..
Wel een in Amsterdam (Fogostraat) tot 3 uur open maar dat haal ik net niet.
Zie niks geplanned staan dus zullen we zelf maar moeten doen, in de discord chat staat wel een datumplanner voor een meet vgm!quote:Op dinsdag 18 februari 2020 02:12 schreef mosrednA het volgende:
@:skysherrif wanneer is de volgende meet dan
En parkeer geld ....quote:Op dinsdag 18 februari 2020 02:13 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Burger King Schiphol 24u open. Maar is effe rijden.
Tjezus jippiequote:Op dinsdag 18 februari 2020 02:13 schreef Jippie68 het volgende:
Jaaaaaa ik ga al, maar niet nadat ik jullie nog een plezierige nacht heb toegewenst![]()
Welterusten
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ik ga niet naar de discord meet, sjoelen daarentegenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 02:13 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zie niks geplanned staan dus zullen we zelf maar moeten doen, in de discord chat staat wel een datumplanner voor een meet vgm!
30 minuten...quote:Op dinsdag 18 februari 2020 02:13 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Burger King Schiphol 24u open. Maar is effe rijden.
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 02:13 schreef Jippie68 het volgende:
Jaaaaaa ik ga al, maar niet nadat ik jullie nog een plezierige nacht heb toegewenst![]()
Welterusten
[ afbeelding ]
![]()
![]()
1 uur 6 min.. beetje te ver..quote:Op dinsdag 18 februari 2020 02:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kom naar Stadhuis Rotterdam die is 24 uur open
Greys zei laatst dat ze zeker mee gaat als ik het bijv. zal initeren dus zal haar eens dmen dat we weer eens willen gaan.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 02:16 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Ik ga niet naar de discord meet, sjoelen daarentegen
Laat ons ff weten goed?
Truste Mikeyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |