Zou moeten maffen eigenlijk, maar had aanloop vanm. Bijna fles Bacardi op en 9u gaan liggen. Nu nuchter en klaarwakker.quote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 02:44 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Zou moeten maffen eigenlijk, maar had aanloop vanm. Bijna fles Bacardi op en 9u gaan liggen. Nu nuchter en klaarwakker.
Nah dan liever rijst of noodlesquote:Op dinsdag 18 februari 2020 02:43 schreef aKboR het volgende:
Maaltijd salade couscousmet kip
Lekker hoor.. alleen nu niet in huis
Zoiets in Japan gegeten, rauw ei in een kom en dan met groenten en gebakken fricando roeren en dan opeten. Weet de naam niet meer.quote:
Rauw ei hoeft van mij ook niet zoquote:Op dinsdag 18 februari 2020 02:54 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Zoiets in Japan gegeten, rauw ei in een kom en dan met groenten en gebakken fricando roeren en dan opeten. Weet de naam niet meer.
Nee, nu zeker niet meer met die ellende van de afgelopen keer. Maar ik praat over 2006 nu. Tempura heten dat volgens mij, wel heel lekker.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 02:56 schreef aKboR het volgende:
Ik eet geen rauw ei.. vertrouw ze niet..
Vind het prima. Ff aKboR lief vragen?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 03:05 schreef engine het volgende:
Ja nu ik ff 10 punten ofzo kan ik ook gewoon naar bed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |