Ik heb mijn kids altijd al opgevoed (toen ze nog bij mij woonden) Papiertjes e.d. in je zak of prullenbak. Respect voor ouderen en twee woorden. Alles wat je sloopt wordt gerepareerd door jou of van jouw geld. Uitjes en dergelijke gingen niet door en geld daarvoor gebruikt om te betalen.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 03:21 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Vind het niet gewoon dat sommige 8 jarige al met schiet en andere geweldadige spellen spelen. Lgt toch grotendeels aan de opvoeding blijf ik bij. Ik heb nog geleerd met 2 woorden te spreken. Hoor je niet veel meer.
Had een keer een fiets gejat toen de mijne in korte tijd twee keer was weggehaald. Kon ik die de volgende dag terug gaan brengenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 03:24 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ik heb mijn kids altijd al opgevoed (toen ze nog bij mij woonden) Papiertjes e.d. in je zak of prullenbak. Respect voor ouderen en twee woorden. Alles wat je sloopt wordt gerepareerd door jou of van jouw geld. Uitjes en dergelijke gingen niet door en geld daarvoor gebruikt om te betalen.
Rotzooi van grofvuil gebruikt om mee te spelen. Zodra je klaar bent opruimen..
Gaat nu vanzelf bij ze.
hehehehe ik heb in cel gezeten daarvoor.. Door mijn vader... Was Brigadier v Politiequote:Op dinsdag 18 februari 2020 03:26 schreef engine het volgende:
[..]
Had een keer een fiets gejat toen de mijne in korte tijd twee keer was weggehaald. Kon ik die de volgende dag terug gaan brengen
Spellen af en toe. Mijn zoon heeft jaren terug wereldrecord gehaald. Vlgs mij counterstrike ofzo weet niet precies. Maar is allang weer overtroffen, was 20 toen. Toen hij jong was gewoon Mario kart en mario luigie.quote:
Vanaf mijn tiende dagelijksquote:Op dinsdag 18 februari 2020 03:28 schreef skysherrif het volgende:
Ik ben nog nooit in aanraking met de popo gekomen, niet eens een boete voor fietsen zonder licht
Dat dus. Bij mij idem dito hoor, troep opruimen achter je reet.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 03:24 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ik heb mijn kids altijd al opgevoed (toen ze nog bij mij woonden) Papiertjes e.d. in je zak of prullenbak. Respect voor ouderen en twee woorden. Alles wat je sloopt wordt gerepareerd door jou of van jouw geld. Uitjes en dergelijke gingen niet door en geld daarvoor gebruikt om te betalen.
Rotzooi van grofvuil gebruikt om mee te spelen. Zodra je klaar bent opruimen..
Gaat nu vanzelf bij ze.
Ai klinkt minder gezelligquote:Op dinsdag 18 februari 2020 03:28 schreef aKboR het volgende:
[..]
hehehehe ik heb in cel gezeten daarvoor.. Door mijn vader... Was Brigadier v Politie
Kindermishandeling..
Die Mario spellen blijven leuk. Speel ik ook nog wel regelmatig.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 03:28 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Spellen af en toe. Mijn zoon heeft jaren terug wereldrecord gehaald. Vlgs mij counterstrike ofzo weet niet precies. Maar is allang weer overtroffen, was 20 toen. Toen hij jong was gewoon Mario kart en mario luigie.
Keer een boete gehad van 1000 euro in Oostenrijk. Dronken fietsenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 03:28 schreef skysherrif het volgende:
Ik ben nog nooit in aanraking met de popo gekomen, niet eens een boete voor fietsen zonder licht
WTF 1000 euro voor dronken fietsen :SSSSSquote:Op dinsdag 18 februari 2020 03:32 schreef engine het volgende:
[..]
Ai klinkt minder gezellig
[..]
Die Mario spellen blijven leuk. Speel ik ook nog wel regelmatig.
[..]
Keer een boete gehad van 1000 euro in Oostenrijk. Dronken fietsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |