Pretty please 🤗quote:Op dinsdag 18 februari 2020 03:07 schreef aKboR het volgende:
Ik kan (denkelijk) wel 5 minuten mijn klep houden
Daar begint het wel hé, opvoeding.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 03:13 schreef skysherrif het volgende:
Ook al is het van aboutaleb, ik zie echt niets in die 2500 euro boete voor ouders van mesdragers
Jij klinkt ook dronkenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 03:11 schreef skysherrif het volgende:
[..]
hij was weer dronken vanvaond geloo fik
Prima investeer dan daarin, ipv ouders te beboetenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 03:13 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Daar begint het wel hé, opvoeding.
Word toch steeds maller met die jonge binkies. Die vecht en schietspellen eerst afpakken dan.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 03:14 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Prima investeer dan daarin, ipv ouders te beboeten
Mwuah dat vind ik bullshit. Drillmuziek snap ik welquote:Op dinsdag 18 februari 2020 03:16 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Word toch steeds maller met die jonge binkie. Die vecht en schietspellen eerst afpakken dan.
Nee man. Fortnitequote:Op dinsdag 18 februari 2020 03:16 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Word toch steeds maller met die jonge binkie. Die vecht en schietspellen eerst afpakken dan.
Een deel zal zeker niet goed genoeg zijn geweest in hun opvoeding, maar een deel ook niet.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 03:17 schreef aKboR het volgende:
Ik denk dat ouders altijd (mede)verantwoordelijk zijn.
Keuze betalen of internering in een werkinrichting waar je het bij elkaar kunt werken incl. verblijfskosten..quote:Op dinsdag 18 februari 2020 03:18 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Een deel zal zeker niet goed genoeg zijn geweest in hun opvoeding, maar een deel ook niet.
Boetes ben ik eigenlijk altijd erg tegen, zeker 2500 euro. Gaat dus al vaak om jongeren uit kansarme wijken, is uberhaupt al onderzocht wta voor effect 2500 euro gaat hebben op een gezin met bijv. een uitkering? Die mensen raken straks hun huis kwijt. Nee dat zal lekker gaan helpen.
Vind het niet gewoon dat sommige 8 jarige al met schiet en andere geweldadige spellen spelen. Lgt toch grotendeels aan de opvoeding blijf ik bij. Ik heb nog geleerd met 2 woorden te spreken. Hoor je niet veel meer.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 03:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Mwuah dat vind ik bullshit. Drillmuziek snap ik wel
Vecht en schietspellen lijkt me onzin, dat speelt iedereen, maar het is toch een bepaalde groep die wel messen dagen en een bepaalde groep niet en dat heeft niet met spellen te maken.
(met groep bedoel ik niet allochtonen maar jongeren in kansarme wijken)
Dit is wel een beetje een 'Ok Boomer' reactiequote:Op dinsdag 18 februari 2020 03:21 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Vind het niet gewoon dat sommige 8 jarige al met schiet en andere geweldadige spellen spelen. Lgt toch grotendeels aan de opvoeding blijf ik bij. Ik heb nog geleerd met 2 woorden te spreken. Hoor je niet veel meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |