Oh maar k ben niet te dik. Omdat ik discipline heb met eten, snap je.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 04:50 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ja hoor, vind alleen sommige vrouwen irritant die klagen over dik zijn. Kom dan met je luie kut van de bank en ga sporten.
Slaat ook niet op jou, laat dat wel zijnquote:Op dinsdag 18 februari 2020 04:51 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Oh maar k ben niet te dik. Omdat ik discipline heb met eten, snap je.
Ben het wel met je eens. Als je dik bent en zeikt dan moet je lekker geen cola drinken en koekjes en chippies eten vetklep.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 04:52 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Slaat ook niet op jou, laat dat wel zijn
Vakantiequote:Op dinsdag 18 februari 2020 04:54 schreef 00wildchild het volgende:
Oh nee vijf uur. Het is echt niet goed voor me als ik een week kind niet naar school hoef te brengen. Wat een tijden weer.![]()
Hehehehe ik ben dik, maar drink geen frisdranken, eet geen koekjes en chips.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 04:53 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ben het wel met je eens. Als je dik bent en zeikt dan moet je lekker geen cola drinken en koekjes en chippies eten vetklep.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoe halen jullie hele nachten door
Zonder wrijving geen glans
Ja maar jij vind dat prima zeg je. En ik snap je, woog eerst ook welgeteld zeven kilo meer dan nuquote:Op dinsdag 18 februari 2020 04:55 schreef aKboR het volgende:
[..]
Hehehehe ik ben dik, maar drink geen frisdranken, eet geen koekjes en chips.
ik eet. VEEL en da niet alleen het ongezonde spul maar ook groenten etc.. maar veel omdat ik het lekker vind. En heerlijk uit eten dus..
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 04:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb aan 4 a 5 u slaap genoeg. Ploegen ritme, nu vrij 3 dagenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoe halen jullie hele nachten door
Lekkahquote:Op dinsdag 18 februari 2020 04:57 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ik heb aan 4 a 5 u slaap genoeg. Ploegen ritme, nu vrij 3 dagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |