bij die frietent met de high frietquote:Op dinsdag 18 februari 2020 01:45 schreef PlymouthFury het volgende:
En dan centraal ergens in het land. Kan zo maar gezellig zijn feessie.
quote:
Leuk man.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 01:50 schreef skysherrif het volgende:
Ik ga wel meet houden met micky ma en aiu
GEZELLIGquote:Op dinsdag 18 februari 2020 01:50 schreef skysherrif het volgende:
Ik ga wel meet houden met micky ma en aiu
Moet eerlijk toegeven dat ik vandaag ook 4x een mac voorbij ben gereden. Wel pizza gehaaldquote:Op dinsdag 18 februari 2020 01:52 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Wat.
Soms doe ik het wel, maar zit al aan mijn baggertax voor deze week.
@Faux. had laatst een idee voor een meet en een datum en ik besef me net dat ik helemaal vergeten ben dat die er was godverdommequote:Op dinsdag 18 februari 2020 01:55 schreef mosrednA het volgende:
[..]goeie vraag!
Als het goed is kun jij die inside info wel zien
Oh dat is balenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 01:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
@:Faux. had laatst een idee voor een meet en een datum en ik besef me net dat ik helemaal vergeten ben dat die er was godverdomme
Faux was er die 2e keer wel ja, zeer toffe gastquote:Op dinsdag 18 februari 2020 01:57 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Oh dat is balen
Was @:faux. Er dit keer wel bij?
Ja idd, pakken we een hotelletje denk ikquote:Op dinsdag 18 februari 2020 01:57 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Moeten we wel iets regelen dat jullie mee kunnen zuupn
Oh nicequote:Op dinsdag 18 februari 2020 01:57 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Faux was er die 2e keer wel ja, zeer toffe gast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |