haags_kwartiertje telt niet mee!
Geldige Top 20 scores worden hieronder automagisch geüpdatet door Monitor
Sta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, vraag het in het topic of aan de TS.
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: TussenstandenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaars
Seizoen 1: haags_kwartiertje
Seizoen 2: haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: haags_kwartiertje
Seizoen 5: haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen 10: aloa
Seizoen 11: I.
Seizoen 12: devzero
Seizoen 13: Driepink
Seizoen 14: Nattekat
Seizoen 15: markdeajaxfan
Seizoen 16: Limoentjuh
Seizoen 17: dud0r
Seizoen 18: moemoe
Seizoen 19: Cinderelladreamer
Seizoen 20: Limoentjuh
Seizoen 21: MaGNeT
Seizoen 21,5: devzero
Seizoen 22: haags_kwartiertje
Seizoen 23: skysherrif
Seizoen 24: PoezeligDing
Seizoen 25: mario390SPOILER: Rijm winnaar januari mario390Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daarbuiten loopt een aapEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
TT
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ach ja liefde houdt je levend. Niets is zo spannend als liefde/ relaties (in al zijn facetten).
Met andere woorden laatste wijntje want ik ga nu zitten lullen.![]()
Nou, dan heb je nog nooit een spannende voetbalwedstrijd gezienquote:Op dinsdag 18 februari 2020 00:00 schreef 00wildchild het volgende:
Ach ja liefde houdt je levend. Niets is zo spannend als liefde/ relaties (in al zijn facetten).I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you![]()
zolang het een meerwaarde heeft.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 00:00 schreef 00wildchild het volgende:
Ach ja liefde houdt je levend. Niets is zo spannend als liefde/ relaties (in al zijn facetten).They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zal ik de boel eens in de gaten houdenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 00:01 schreef SuperwormJim het volgende:
Als jullie nou eens lief gaan spelen, kan ik gaan slapen.I wanna go back with a club and attack
Nee maar had wel een gesprek laatst met iemand die zo vol spanning heeft gezeten over een scharrel manman.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 00:01 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nou, dan heb je nog nooit een spannende voetbalwedstrijd gezien![]()
Kan niks belovenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 00:01 schreef SuperwormJim het volgende:
Als jullie nou eens lief gaan spelen, kan ik gaan slapen.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Wow vertelquote:Op dinsdag 18 februari 2020 00:01 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nee maar had wel een gesprek laatst met iemand die zo vol spanning heeft gezeten over een scharrel manman.I wanna go back with a club and attack
doe jij eens normaal..quote:Op dinsdag 18 februari 2020 00:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
zolang het een meerwaarde heeft.![]()
Hahahaquote:Op dinsdag 18 februari 2020 00:01 schreef SuperwormJim het volgende:
Als jullie nou eens lief gaan spelen, kan ik gaan slapen.![]()
Doe dat. KLB is nu toch rustiger dan DTS.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 00:01 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zal ik de boel eens in de gaten houden
Zet ze maar in de hoek als ze vervelend xijn.F.K.A. SuperwormJim![]()
we zijn allemaal keurig .quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kijk jij onderhand al niet scheel dan?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 00:01 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zal ik de boel eens in de gaten houden![]()
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 00:00 schreef 00wildchild het volgende:
Ach ja liefde houdt je levend. Niets is zo spannend als liefde/ relaties (in al zijn facetten).
Met andere woorden laatste wijntje want ik ga nu zitten lullen.![]()
Ben gelukkig erg vroeg mijn ware Jacob tegengekomen ❤️![]()
Haha nee natuurlijk nietquote:Op dinsdag 18 februari 2020 00:03 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Doe dat. KLB is nu toch rustiger dan DTS.
Zet ze maar in de hoek als ze vervelend xijn.I wanna go back with a club and attack
Ok meester Jimquote:Op dinsdag 18 februari 2020 00:01 schreef SuperwormJim het volgende:
Als jullie nou eens lief gaan spelen, kan ik gaan slapen.![]()
![]()
Man je moest eens wetenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 00:03 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Kijk jij onderhand al niet scheel dan?I wanna go back with a club and attack
Nee, wij prefereren Jim!quote:Op dinsdag 18 februari 2020 00:01 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zal ik de boel eens in de gaten houden![]()
Dat is fijn 🥰 dacht ik ook, maar na bijna 8 jaar besloot hij ineens dat ‘ie een affaire aan moest gaan.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 00:03 schreef Jippie68 het volgende:
[..]![]()
Ben gelukkig erg vroeg mijn ware Jacob tegengekomen ❤️![]()
Lul.![]()
leuke tekenfilm vroeger.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Vakantie is soms overrated, thuis kan het ook heerlijk zijnquote:Op dinsdag 18 februari 2020 00:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja naar Rundumhausen, Tuinesie en Balkonie![]()
![]()
LUL XXXXXLquote:Op dinsdag 18 februari 2020 00:05 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Dat is fijn 🥰 dacht ik ook, maar na bijna 8 jaar besloot hij ineens dat ‘ie een affaire aan moest gaan.![]()
Lul.![]()
Wintersport vakantie beste vakantiequote:Op dinsdag 18 februari 2020 00:06 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Vakantie is soms overrated, thuis kan het ook heerlijk zijn![]()
Maar thuis is ook wel lekker soms ja.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Doe mij maar op vakantie hoorquote:Op dinsdag 18 februari 2020 00:06 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Vakantie is soms overrated, thuis kan het ook heerlijk zijn![]()
![]()
Ik ging vroeger elk jaar weg of meerdere keren en dan opeens een periode van 7 jaar nietquote:Op dinsdag 18 februari 2020 00:06 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Vakantie is soms overrated, thuis kan het ook heerlijk zijn
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
hey Andersomquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ik ging elk jaar tot 2018 en opeens niet meer.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 00:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik ging vroeger elk jaar weg of meerdere keren en dan opeens een periode van 7 jaar nietThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kan mij voorstellen dat je dan wel weer eens erop uit wil.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 00:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik ging vroeger elk jaar weg of meerdere keren en dan opeens een periode van 7 jaar niet![]()
lekker blowen..quote:Op dinsdag 18 februari 2020 00:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ik ging elk jaar tot 2018 en opeens niet meer.![]()
Ja dat is waar. Beste is 3 weken vrij, 8 dagen weg ergens in t middenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 00:10 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je uitgerust op vakantie kunnen gaan om er echt van te kunnen genieten.![]()
Drie keer in roemenie op vakantie geweest afgelopen jaar. Dit jaar nog niks gepland.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Zijn nog wel een paar landen/continenten waar ik graag naar toe wil. Maar vind het geen ramp als het bij wensen blijft.![]()
Kloptquote:Op dinsdag 18 februari 2020 00:12 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Beste is 3 weken vrij, 8 dagen weg ergens in t midden![]()
![]()
Cuba wil ik wel heen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Was eind van het jaar al op Canarische Eilanden geweest, dus ben wel even verzadigdquote:Op dinsdag 18 februari 2020 00:11 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Kan mij voorstellen dat je dan wel weer eens erop uit wil.Uw ADH vitamine Worst
Klinkt als een favoriete plek/persoon?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 00:12 schreef engine het volgende:
Drie keer in roemenie op vakantie geweest afgelopen jaar. Dit jaar nog niks gepland.![]()
Ludo SandersThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oh dan ken je er nog even tegenaanquote:Op dinsdag 18 februari 2020 00:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Was eind van het jaar al op Canarische Eilanden geweest, dus ben wel even verzadigd![]()
![]()
leuk land ben ik ook geweest.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Persoonquote:Op dinsdag 18 februari 2020 00:14 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Klinkt als een favoriete plek/persoon?![]()
Maar kunt er ook wel leuk op vakantie hoor. In de zomer aan de zwarte zee rondgetrokken en met nieuwjaar nu zijn we gaan skien/snowboarden.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Leuk!quote:
Waar ergens?En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Een liefde daar?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 00:16 schreef engine het volgende:
[..]
Persoon![]()
Maar kunt er ook wel leuk op vakantie hoor. In de zomer aan de zwarte zee rondgetrokken en met nieuwjaar nu zijn we gaan skien/snowboarden.Uw ADH vitamine Worst
liefde kan mooi zijn @engineThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mooi, ben er ooit doorgereden op weg naar Korcula. Het voormalig Joegoslavië is zo kapotgeschotenquote:![]()
![]()
Nog nooit geweest Roemenië, maar klinkt zeer de moeite waard.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 00:16 schreef engine het volgende:
[..]
Persoon![]()
Maar kunt er ook wel leuk op vakantie hoor. In de zomer aan de zwarte zee rondgetrokken en met nieuwjaar nu zijn we gaan skien/snowboarden.![]()
Kroatië krijg je overal snaps.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Soort van. Lastig allemaal. Ze heeft wel een jaar geprobeerd hier te wonen maar dat vond ze maar kutquote:Dus ja nu ga ik maar in m'n vakanties daarheen maar schiet niet echt op zo.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Porec ben ik geweest.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Somsquote:![]()
Ik ook. 10 dagen zuipenquote:
en verwarrendquote:
R.I.P DTS.![]()
Jammer engine, maar ik dacht dat jij iets met Poez ambieerde? Of was dat gewoon een dolletje?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 00:20 schreef engine het volgende:
[..]
Soort van. Lastig allemaal. Ze heeft wel een jaar geprobeerd hier te wonen maar dat vond ze maar kutDus ja nu ga ik maar in m'n vakanties daarheen maar schiet niet echt op zo.
![]()
Met 50 man is het overal gezelligquote:Op dinsdag 18 februari 2020 00:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
We gaan met 50 man naar zagreb haha![]()
![]()
![]()
![]()
op die camping met een nudistenstrand er naast?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Denk ik ook wel haha, vorige week met ongeveer dezelfde groep naar polen gwweest was ook legendarischquote:Op dinsdag 18 februari 2020 00:22 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Met 50 man is het overal gezellig![]()
![]()
![]()
vervelend jaquote:Op dinsdag 18 februari 2020 00:20 schreef engine het volgende:
[..]
Soort van. Lastig allemaal. Ze heeft wel een jaar geprobeerd hier te wonen maar dat vond ze maar kutDus ja nu ga ik maar in m'n vakanties daarheen maar schiet niet echt op zo.
Uw ADH vitamine Worst
Feestneusquote:Op dinsdag 18 februari 2020 00:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Denk ik ook wel haha, vorige week met ongeveer dezelfde groep naar polen gwweest was ook legendarisch![]()
![]()
![]()
Dat is volgens mij een actquote:Op dinsdag 18 februari 2020 00:22 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Jammer engine, maar ik dacht dat jij iets met Poez ambieerde? Of was dat gewoon een dolletje?Uw ADH vitamine Worst
Is ook niet m'n vriendin. Weten van elkaar dat we andere mensen daten.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 00:22 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Jammer engine, maar ik dacht dat jij iets met Poez ambieerde? Of was dat gewoon een dolletje?En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Nee ok dan toch lekker niet joh
Homo'sI wanna go back with a club and attack
mien waar is je neusThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Servie nooit geweest maar lijkt me leuk hoi solo maatquote:Op dinsdag 18 februari 2020 00:25 schreef Solotovski het volgende:
Nee ok dan toch lekker niet joh
Homo's![]()
Ervaring mee?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 00:23 schreef skysherrif het volgende:
Wel enorm lastig ja die buitenlandse liefdes eng
Eigenlijk al m'n liefdes waren buitenlanders. Niet handig nee
Met ambilight is wel genot hoorquote:Op dinsdag 18 februari 2020 00:26 schreef Jippie68 het volgende:
Soms denk ik, koop gewoon een 80 inch 4k tv en ga reisprogrammas kijken
Als het allemaal goed is komt in mei een meisje uit finland hier heen.
Maar heb ook geen idee als het goed gaat hoe dat verder zou moeten![]()
Ik dacht dat jij op dames viel?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 00:27 schreef engine het volgende:
[..]
Ervaring mee?
Eigenlijk al m'n liefdes waren buitenlanders. Niet handig nee![]()
Zie vorige post, niet dat we nu iets hebben maar nouja ze komt niet voor niets 😬quote:Op dinsdag 18 februari 2020 00:27 schreef engine het volgende:
[..]
Ervaring mee?
Eigenlijk al m'n liefdes waren buitenlanders. Niet handig nee![]()
Of beetje streetviewenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 00:26 schreef Jippie68 het volgende:
Soms denk ik, koop gewoon een 80 inch 4k tv en ga reisprogrammas kijken
Uw ADH vitamine Worst
Faka gquote:Op dinsdag 18 februari 2020 00:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Servie nooit geweest maar lijkt me leuk hoi solo maat
Maar aanrader. Taxi's zo goedkoop dat we standaard het dubbele betaalden
Wedstrijdje partizan gepakt voor 4 eu dit dat. Met hele vriendengroep villa gehuurd met butler, zwembad, tennisbaanI wanna go back with a club and attack
Ja dacht ik ookquote:
Leuk man! Het begin is altijd wel leukquote:Op dinsdag 18 februari 2020 00:28 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zie vorige post, niet dat we nu iets hebben maar nouja ze komt niet voor niets 😬![]()
Dat klinkt oprecht wel tof hahaquote:Op dinsdag 18 februari 2020 00:28 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Faka g
Wedstrijdje partizan gepakt voor 4 eu dit dat. Met hele vriendengroep villa gehuurd met butler, zwembad, tennisbaan
Oh dat hadden we in polen ook met ubers. Konden het niet over ons hart verkrijgen om die guy 3 euro te geven voor een half uur rijden![]()
Spannend!quote:Op dinsdag 18 februari 2020 00:27 schreef skysherrif het volgende:
Als het allemaal goed is komt in mei een meisje uit finland hier heen.
Maar heb ook geen idee als het goed gaat hoe dat verder zou moeten![]()
ik heb dat 8 jaar volgehouden.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 00:27 schreef engine het volgende:
[..]
Ervaring mee?
Eigenlijk al m'n liefdes waren buitenlanders. Niet handig neeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat zeker. Heb nu haar adres daar dus ga morgen eens een brief naar het buitenland sturenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 00:29 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dacht ik ook
[..]
Leuk man! Het begin is altijd wel leuk![]()
![]()
![]()
Dat klinkt wel gaafquote:Op dinsdag 18 februari 2020 00:28 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Faka g
Wedstrijdje partizan gepakt voor 4 eu dit dat. Met hele vriendengroep villa gehuurd met butler, zwembad, tennisbaan![]()
![]()
Mooie tijden.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Met Ludo SandersThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Georgina VerbaanThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Gaat Robert ten Brink hem overhandigen?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 00:30 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat zeker. Heb nu haar adres daar dus ga morgen eens een brief naar het buitenland sturen![]()
r.i.pquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Waar kwam ze vandaan?quote:Cuteeeequote:Op dinsdag 18 februari 2020 00:30 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat zeker. Heb nu haar adres daar dus ga morgen eens een brief naar het buitenland sturenEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
AmaiThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Belgiëquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Haha nee dat zou ik wel een beetje genant vindenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 00:34 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Gaat Robert ten Brink hem overhandigen?![]()
Sweet CarolineThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
PintenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
zo is het.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Cora van MoraThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
R.I.P DTS.![]()
te laat voor koffie.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
lief poesje.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
gifjes tijd?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ik wil wel even wat uitlopen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 00:45 schreef skysherrif het volgende:
Tering ik heb me weer eens volgevreten boys![]()
![]()
anders zo pittenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nee ik was te laatquote:Op dinsdag 18 februari 2020 00:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Jij nog een tweede pizza erbij?![]()
![]()
smakelijkquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
videolandThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Weet het wel zekerquote:Op dinsdag 18 februari 2020 00:48 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ik denk dat je je de ple..... schrikt als je koffie dat doet..![]()
![]()
schiet drie meter de lucht in.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Er was je net iemand voorquote:Op dinsdag 18 februari 2020 00:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik ga later metjou trouwen kan jij de klusjes doen![]()
![]()
Lekker bezigquote:
Ik heb net op Ali een smartv abonnement 3900 kanalen gekocht..
Weet nog niet of het wat is. Morgen als het goed is inlogcodes..![]()
ali staat stilquote:Op dinsdag 18 februari 2020 00:51 schreef aKboR het volgende:
Weet nog niet of het wat is. Morgen als het goed is inlogcodes..They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
mooi zwembadThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Thxquote:Zojuist boomrubber besteld. We willen het al wel aan de muur, maar ivm het werken van het hout kan het nog niet worden gefixeerd.
Nóg nietquote:Op dinsdag 18 februari 2020 00:52 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Huh je bent toch niet verloofd he![]()
![]()
Mooi dan ga ik je zo ff wat fotos dmen die je nog van gedachten kunnen laten veranderenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 00:54 schreef mosrednA het volgende:
[..]
ThxZojuist boomrubber besteld. We willen het al wel aan de muur, maar ivm het werken van het hout kan het nog niet worden gefixeerd.
[..]
Nóg niet![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 00:54 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Mooi dan ga ik je zo ff wat fotos dmen die je nog van gedachten kunnen laten veranderen![]()
![]()
Oh, nieuwsgierig! Wat verwacht je er op te kunnen zien?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 00:51 schreef aKboR het volgende:
Weet nog niet of het wat is. Morgen als het goed is inlogcodes..![]()
big brother Brazilië streams.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 00:55 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Oh, nieuwsgierig! Wat verwacht je er op te kunnen zien?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Maak je die beugels ook zelf?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 00:52 schreef mosrednA het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Moet wel nog wekenlang drogen voor we over kunnen op stalen beugelsEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Weinig eigenlijk.. ik ben nieuwsgierig wat het bied dus heb een jaar abbo genomen.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 00:55 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Oh, nieuwsgierig! Wat verwacht je er op te kunnen zien?
was niet duur $ 18,00 dus als het nix bijzonders is pech..![]()
quote:
Anton Bouwhuis.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
allemaal tegelijk afspelen als de dames naar he toilet gaan.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Shit nu stuur ik ze per ongeluk naar jippiequote:Op dinsdag 18 februari 2020 00:54 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Mooi dan ga ik je zo ff wat fotos dmen die je nog van gedachten kunnen laten veranderen![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Werd het gewoon zo aangeboden? Dacht dat ze daar streng op controleerdenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 00:57 schreef aKboR het volgende:
[..]
Weinig eigenlijk.. ik ben nieuwsgierig wat het bied dus heb een jaar abbo genomen.
was niet duur $ 18,00 dus als het nix bijzonders is pech..![]()
Ik heb tv van Canaldigitaal maar die valt ook wel eens weg net in een programma wat ik kijk.
Handig als er een extra backup is waar ik naar kan kijken. (heb ook al Zigggo van iemand anders maar is ook niet altijd ideaaal..![]()
zo slapenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 00:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Shit nu stuur ik ze per ongeluk naar jippie![]()
![]()
Ja, uiteindelijk wel. Ik wilde ze eerst voor het gemak kopen, maar als ik zie wat ze kosten zou je ze haast voor de markt gaan producerenquote:
Maar ik werk in de metaal, dus heb de mazzel de machines ervoor te kunnengebruiken. Stripstaal door de straalmachine, op maat zagen, onder de pers en dan mooi aflakken.
Moet te doen zijn.![]()
Mag dat niet dan???quote:Op dinsdag 18 februari 2020 00:59 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Werd het gewoon zo aangeboden? Dacht dat ze daar streng op controleerden
Volgens mij volkomen legaal als het op Aliexpres aangeboden is![]()
![]()
Heb hier Ziggo, Netflix, Amazon, Videoland, NPO start en NLZiet. Kijk het meest NPO Start en Netflix. Moet andere streams maar opzeggen.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 00:59 schreef aKboR het volgende:
Ik heb tv van Canaldigitaal maar die valt ook wel eens weg net in een programma wat ik kijk.
Handig als er een extra backup is waar ik naar kan kijken. (heb ook al Zigggo van iemand anders maar is ook niet altijd ideaaal..![]()
En je weet wat de kwaliteit isquote:Op dinsdag 18 februari 2020 01:00 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Ja, uiteindelijk wel. Ik wilde ze eerst voor het gemak kopen, maar als ik zie wat ze kosten zou je ze haast voor de markt gaan produceren
Maar ik werk in de metaal, dus heb de mazzel de machines ervoor te kunnengebruiken. Stripstaal door de straalmachine, op maat zagen, onder de pers en dan mooi aflakken.
Moet te doen zijn.![]()
![]()
Zeker te doen als je die machines kunt gebruiken ja.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 01:00 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Ja, uiteindelijk wel. Ik wilde ze eerst voor het gemak kopen, maar als ik zie wat ze kosten zou je ze haast voor de markt gaan produceren
Moet te doen zijn.
Werk zelf ook veel met metaal. Monteur/lasser.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ook dat inderdaad. Het gaat ook boven ons bed hangen aan de muur, dus dat moet wel echt ramvast zitten uiteindelijkquote:Een plank (2500x250x35) weegt zo’n 20kg gok ik.
Oh nice, ik vind t mooi materiaal. Ik werk zelf in de spoorbouw, treinwissels e.d.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 01:04 schreef engine het volgende:
[..]
Zeker te doen als je die machines kunt gebruiken ja.
Werk zelf ook veel met metaal. Monteur/lasser.![]()
bedankt.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Droog 15,5kg zie ik nu. Soortgelijke massa is 710kg/m3
Maar het is nog wel nat dus
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-02-2020 01:10:03 ]![]()
lekker nat.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja is het ookquote:Op dinsdag 18 februari 2020 01:06 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Ook dat inderdaad. Het gaat ook boven ons bed hangen aan de muur, dus dat moet wel echt ramvast zitten uiteindelijkEen plank (2500x250x35) weegt zo’n 20kg gok ik.
[..]
Oh nice, ik vind t mooi materiaal. Ik werk zelf in de spoorbouw, treinwissels e.d.Ik werk bijna alleen met rvs. Gasturbines.
R.I.P DTS.![]()
quote:Oh dat is wel serieuze shitquote:Op dinsdag 18 februari 2020 01:12 schreef engine het volgende:
[..]
Ja is het ookIk werk bijna alleen met rvs. Gasturbines.
Voor vliegtuigen? Eerste waar ik aan moet denken![]()
R.I.P DTS.![]()
wel veelThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Had gekund maar neequote:Op dinsdag 18 februari 2020 01:14 schreef mosrednA het volgende:
[..]
[..]
Oh dat is wel serieuze shit
Voor vliegtuigen? Eerste waar ik aan moet denken![]()
Gasturbines in elektriciteitscentrales.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
lekker.. breng maar langsquote:Op dinsdag 18 februari 2020 01:16 schreef PlymouthFury het volgende:
Beetje wel, ga ff saté kroketje maken![]()
Nicequote:Op dinsdag 18 februari 2020 01:18 schreef engine het volgende:
[..]
Had gekund maar nee![]()
Gasturbines in elektriciteitscentrales.![]()
![]()
Maakt me geen flikker uit waar ze vandaan komen...quote:Op dinsdag 18 februari 2020 01:20 schreef PlymouthFury het volgende:
Heerlijke kroketten van de makro.
Als ze maar warm zijn.. kom maar op..![]()
![]()
AllahuuusnaKboRdraadjesvleeskroketten zijn beter.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 01:21 schreef aKboR het volgende:
[..]
Maakt me geen flikker uit waar ze vandaan komen...
Zeggen ze ook over mijn worstquote:Op dinsdag 18 februari 2020 01:21 schreef aKboR het volgende:
[..]
Als ze maar warm zijn.. kom maar op..
Uw ADH vitamine Worst
heerliik kroketje op zijn tijd.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Vetpan staat echt aan nu. Heerlijk hoor. Ook die ingevroren hamburgers lekker daarvandaanquote:Op dinsdag 18 februari 2020 01:21 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ja bevalt goedquote:Maar doe nog maar twee jaar dit werk. Moet nog wel veel leren maar komt goed.
En hoe maak je een spoorwissel?
Was vroeger lekkerderquote:Op dinsdag 18 februari 2020 01:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zeggen ze ook over mijn worst![]()
Lul niet zo slap..quote:Op dinsdag 18 februari 2020 01:24 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
AllahuuusnaKboRdraadjesvleeskroketten zijn beter.
Kom maar brengen![]()
![]()
![]()
Kom danquote:Op dinsdag 18 februari 2020 01:27 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Vetpan staat echt aan nu. Heerlijk hoor. Ook die ingevroren hamburgers lekker daarvandaan![]()
![]()
niet gekomenEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Nu net zo een blik worst. Vroeger reed je er echt ff voor om. Net zo een unox worst nu. Tegenwoordig lekker warme grill worst.quote:![]()
ik wel vandaagquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
4x
8xThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ahh okay, wel leuk ook. Althans, ik zou het liefst mn leven lang bij willen leren.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 01:28 schreef engine het volgende:
[..]
Ja bevalt goedMaar doe nog maar twee jaar dit werk. Moet nog wel veel leren maar komt goed.
Geen idee, ik doe altijd maar watquote:En hoe maak je een spoorwissel?![]()
![]()
wtf hequote:
Vandaar altijd die vertragingquote:Op dinsdag 18 februari 2020 01:36 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Ahh okay, wel leuk ook. Althans, ik zou het liefst mn leven lang bij willen leren.
[..]
Geen idee, ik doe altijd maar wat
Zou ik nooit doenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 01:39 schreef 00wildchild het volgende:
Sow vandaag gewoon Maccie afgeslagen omdat ik niet dik wil worden. Over discipline gesproken.![]()
Netjes hoor.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 01:39 schreef 00wildchild het volgende:
Sow vandaag gewoon Maccie afgeslagen omdat ik niet dik wil worden. Over discipline gesproken.![]()
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 01:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik ga echt stuk in mezelf als ik die kleedkamer voor me zie, zon hiphop nummer, allemaal donkere gasten daar ook in die kleedkamer
[ afbeelding ]
staat ie daar lekker zo te dansen en mee te zingen en dan het moment supreme met zijn blijke bakkes roepend:
'NIGGGGGGGGERS"Ja dat inderdaad. Hij was een beetje dom.
dts meetquote:Op dinsdag 18 februari 2020 01:36 schreef aKboR het volgende:
[..]
Wanneer gaan we die zaak eens leegvreten???They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
man man manquote:Op dinsdag 18 februari 2020 01:39 schreef 00wildchild het volgende:
Sow vandaag gewoon Maccie afgeslagen omdat ik niet dik wil worden. Over discipline gesproken.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
NahhEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
NietesEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Net zo lachen als de vorige meet.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Wel met eten/drinken en OV..Kan ik wat lekkers drinkenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 01:45 schreef PlymouthFury het volgende:
En dan centraal ergens in het land. Kan zo maar gezellig zijn feessie.![]()
![]()
Die ging niet doorquote:Op dinsdag 18 februari 2020 01:46 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ooh dat is wel eerder geweest?
Zoiets ja, denk Utrecht centraal gelegen.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 01:47 schreef aKboR het volgende:
[..]
Wel met eten/drinken en OV..Kan ik wat lekkers drinken![]()
Plaats anders een voorstel in de OPEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
bij die frietent met de high frietquote:Op dinsdag 18 februari 2020 01:45 schreef PlymouthFury het volgende:
En dan centraal ergens in het land. Kan zo maar gezellig zijn feessie.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:
R.I.P DTS.![]()
Leuk man.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 01:50 schreef skysherrif het volgende:
Ik ga wel meet houden met micky ma en aiu![]()
oh kut zelfblokThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
GEZELLIGquote:Op dinsdag 18 februari 2020 01:50 schreef skysherrif het volgende:
Ik ga wel meet houden met micky ma en aiu
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-02-2020 01:54:09 ]![]()
Moet eerlijk toegeven dat ik vandaag ook 4x een mac voorbij ben gereden. Wel pizza gehaaldquote:Op dinsdag 18 februari 2020 01:52 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Wat.
Soms doe ik het wel, maar zit al aan mijn baggertax voor deze week.
@Faux. had laatst een idee voor een meet en een datum en ik besef me net dat ik helemaal vergeten ben dat die er was godverdommequote:Op dinsdag 18 februari 2020 01:55 schreef mosrednA het volgende:
[..]goeie vraag!
Als het goed is kun jij die inside info wel zien![]()
Oh dat is balenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 01:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
@:Faux. had laatst een idee voor een meet en een datum en ik besef me net dat ik helemaal vergeten ben dat die er was godverdomme
Was @Faux. Er dit keer wel bij?![]()
![]()
Faux was er die 2e keer wel ja, zeer toffe gastquote:Op dinsdag 18 februari 2020 01:57 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Oh dat is balen
Was @:faux. Er dit keer wel bij?![]()
Ja idd, pakken we een hotelletje denk ikquote:Op dinsdag 18 februari 2020 01:57 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Moeten we wel iets regelen dat jullie mee kunnen zuupn![]()
Oh nicequote:Op dinsdag 18 februari 2020 01:57 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Faux was er die 2e keer wel ja, zeer toffe gastBen wel benieuwd naar hem
![]()
Oepsquote:Op dinsdag 18 februari 2020 01:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
@:Faux. had laatst een idee voor een meet en een datum en ik besef me net dat ik helemaal vergeten ben dat die er was godverdomme
Ik ookHier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |