Ahh okay, wel leuk ook. Althans, ik zou het liefst mn leven lang bij willen leren.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 01:28 schreef engine het volgende:
[..]
Ja bevalt goedMaar doe nog maar twee jaar dit werk. Moet nog wel veel leren maar komt goed.
Geen idee, ik doe altijd maar watquote:En hoe maak je een spoorwissel?
wtf hequote:
Vandaar altijd die vertragingquote:Op dinsdag 18 februari 2020 01:36 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Ahh okay, wel leuk ook. Althans, ik zou het liefst mn leven lang bij willen leren.
[..]
Geen idee, ik doe altijd maar wat
Zou ik nooit doenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 01:39 schreef 00wildchild het volgende:
Sow vandaag gewoon Maccie afgeslagen omdat ik niet dik wil worden. Over discipline gesproken.
Netjes hoor.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 01:39 schreef 00wildchild het volgende:
Sow vandaag gewoon Maccie afgeslagen omdat ik niet dik wil worden. Over discipline gesproken.
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 01:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik ga echt stuk in mezelf als ik die kleedkamer voor me zie, zon hiphop nummer, allemaal donkere gasten daar ook in die kleedkamer
[ afbeelding ]
staat ie daar lekker zo te dansen en mee te zingen en dan het moment supreme met zijn blijke bakkes roepend:
'NIGGGGGGGGERS"
dts meetquote:Op dinsdag 18 februari 2020 01:36 schreef aKboR het volgende:
[..]
Wanneer gaan we die zaak eens leegvreten???
man man manquote:Op dinsdag 18 februari 2020 01:39 schreef 00wildchild het volgende:
Wel met eten/drinken en OV..Kan ik wat lekkers drinkenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 01:45 schreef PlymouthFury het volgende:
En dan centraal ergens in het land. Kan zo maar gezellig zijn feessie.
Die ging niet doorquote:Op dinsdag 18 februari 2020 01:46 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ooh dat is wel eerder geweest?
Zoiets ja, denk Utrecht centraal gelegen.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 01:47 schreef aKboR het volgende:
[..]
Wel met eten/drinken en OV..Kan ik wat lekkers drinken
bij die frietent met de high frietquote:Op dinsdag 18 februari 2020 01:45 schreef PlymouthFury het volgende:
En dan centraal ergens in het land. Kan zo maar gezellig zijn feessie.
quote:
Leuk man.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 01:50 schreef skysherrif het volgende:
Ik ga wel meet houden met micky ma en aiu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |