Zeggen ze ook over mijn worstquote:Op dinsdag 18 februari 2020 01:21 schreef aKboR het volgende:
[..]
Maakt me geen flikker uit waar ze vandaan komen...
Als ze maar warm zijn.. kom maar op..
Vetpan staat echt aan nu. Heerlijk hoor. Ook die ingevroren hamburgers lekker daarvandaanquote:Op dinsdag 18 februari 2020 01:21 schreef aKboR het volgende:
[..]
Maakt me geen flikker uit waar ze vandaan komen...
Als ze maar warm zijn.. kom maar op..
Ja bevalt goedquote:
Was vroeger lekkerderquote:Op dinsdag 18 februari 2020 01:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zeggen ze ook over mijn worst
Lul niet zo slap..quote:Op dinsdag 18 februari 2020 01:24 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
AllahuuusnaKboRdraadjesvleeskroketten zijn beter.
Kom danquote:Op dinsdag 18 februari 2020 01:27 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Vetpan staat echt aan nu. Heerlijk hoor. Ook die ingevroren hamburgers lekker daarvandaan
Nu net zo een blik worst. Vroeger reed je er echt ff voor om. Net zo een unox worst nu. Tegenwoordig lekker warme grill worst.quote:
ik wel vandaagquote:
Ahh okay, wel leuk ook. Althans, ik zou het liefst mn leven lang bij willen leren.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 01:28 schreef engine het volgende:
[..]
Ja bevalt goedMaar doe nog maar twee jaar dit werk. Moet nog wel veel leren maar komt goed.
Geen idee, ik doe altijd maar watquote:En hoe maak je een spoorwissel?
wtf hequote:
Vandaar altijd die vertragingquote:Op dinsdag 18 februari 2020 01:36 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Ahh okay, wel leuk ook. Althans, ik zou het liefst mn leven lang bij willen leren.
[..]
Geen idee, ik doe altijd maar wat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |