En je weet wat de kwaliteit isquote:Op dinsdag 18 februari 2020 01:00 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Ja, uiteindelijk wel. Ik wilde ze eerst voor het gemak kopen, maar als ik zie wat ze kosten zou je ze haast voor de markt gaan produceren
Maar ik werk in de metaal, dus heb de mazzel de machines ervoor te kunnengebruiken. Stripstaal door de straalmachine, op maat zagen, onder de pers en dan mooi aflakken.
Moet te doen zijn.
Zeker te doen als je die machines kunt gebruiken ja.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 01:00 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Ja, uiteindelijk wel. Ik wilde ze eerst voor het gemak kopen, maar als ik zie wat ze kosten zou je ze haast voor de markt gaan produceren
Maar ik werk in de metaal, dus heb de mazzel de machines ervoor te kunnengebruiken. Stripstaal door de straalmachine, op maat zagen, onder de pers en dan mooi aflakken.
Moet te doen zijn.
Ook dat inderdaad. Het gaat ook boven ons bed hangen aan de muur, dus dat moet wel echt ramvast zitten uiteindelijkquote:
Oh nice, ik vind t mooi materiaal. Ik werk zelf in de spoorbouw, treinwissels e.d.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 01:04 schreef engine het volgende:
[..]
Zeker te doen als je die machines kunt gebruiken ja.
Werk zelf ook veel met metaal. Monteur/lasser.
bedankt.quote:
Ja is het ookquote:Op dinsdag 18 februari 2020 01:06 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Ook dat inderdaad. Het gaat ook boven ons bed hangen aan de muur, dus dat moet wel echt ramvast zitten uiteindelijkEen plank (2500x250x35) weegt zo’n 20kg gok ik.
[..]
Oh nice, ik vind t mooi materiaal. Ik werk zelf in de spoorbouw, treinwissels e.d.
quote:
Oh dat is wel serieuze shitquote:Op dinsdag 18 februari 2020 01:12 schreef engine het volgende:
[..]
Ja is het ookIk werk bijna alleen met rvs. Gasturbines.
Had gekund maar neequote:Op dinsdag 18 februari 2020 01:14 schreef mosrednA het volgende:
[..]
[..]
Oh dat is wel serieuze shit
Voor vliegtuigen? Eerste waar ik aan moet denken
lekker.. breng maar langsquote:Op dinsdag 18 februari 2020 01:16 schreef PlymouthFury het volgende:
Beetje wel, ga ff saté kroketje maken
Nicequote:Op dinsdag 18 februari 2020 01:18 schreef engine het volgende:
[..]
Had gekund maar nee![]()
Gasturbines in elektriciteitscentrales.
Maakt me geen flikker uit waar ze vandaan komen...quote:Op dinsdag 18 februari 2020 01:20 schreef PlymouthFury het volgende:
Heerlijke kroketten van de makro.
AllahuuusnaKboRdraadjesvleeskroketten zijn beter.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 01:21 schreef aKboR het volgende:
[..]
Maakt me geen flikker uit waar ze vandaan komen...
Als ze maar warm zijn.. kom maar op..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |