Thxquote:
Nóg nietquote:Op dinsdag 18 februari 2020 00:52 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Huh je bent toch niet verloofd he
Mooi dan ga ik je zo ff wat fotos dmen die je nog van gedachten kunnen laten veranderenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 00:54 schreef mosrednA het volgende:
[..]
ThxZojuist boomrubber besteld. We willen het al wel aan de muur, maar ivm het werken van het hout kan het nog niet worden gefixeerd.
[..]
Nóg niet
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 00:54 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Mooi dan ga ik je zo ff wat fotos dmen die je nog van gedachten kunnen laten veranderen
Oh, nieuwsgierig! Wat verwacht je er op te kunnen zien?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 00:51 schreef aKboR het volgende:
Ik heb net op Ali een smartv abonnement 3900 kanalen gekocht..
Weet nog niet of het wat is. Morgen als het goed is inlogcodes..
big brother Brazilië streams.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 00:55 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Oh, nieuwsgierig! Wat verwacht je er op te kunnen zien?
Maak je die beugels ook zelf?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 00:52 schreef mosrednA het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Moet wel nog wekenlang drogen voor we over kunnen op stalen beugels
Weinig eigenlijk.. ik ben nieuwsgierig wat het bied dus heb een jaar abbo genomen.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 00:55 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Oh, nieuwsgierig! Wat verwacht je er op te kunnen zien?
quote:
allemaal tegelijk afspelen als de dames naar he toilet gaan.quote:
Shit nu stuur ik ze per ongeluk naar jippiequote:Op dinsdag 18 februari 2020 00:54 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Mooi dan ga ik je zo ff wat fotos dmen die je nog van gedachten kunnen laten veranderen
Werd het gewoon zo aangeboden? Dacht dat ze daar streng op controleerdenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 00:57 schreef aKboR het volgende:
[..]
Weinig eigenlijk.. ik ben nieuwsgierig wat het bied dus heb een jaar abbo genomen.
was niet duur $ 18,00 dus als het nix bijzonders is pech..
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 00:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Shit nu stuur ik ze per ongeluk naar jippie
Ja, uiteindelijk wel. Ik wilde ze eerst voor het gemak kopen, maar als ik zie wat ze kosten zou je ze haast voor de markt gaan producerenquote:
Mag dat niet dan???quote:Op dinsdag 18 februari 2020 00:59 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Werd het gewoon zo aangeboden? Dacht dat ze daar streng op controleerden
Heb hier Ziggo, Netflix, Amazon, Videoland, NPO start en NLZiet. Kijk het meest NPO Start en Netflix. Moet andere streams maar opzeggen.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 00:59 schreef aKboR het volgende:
Ik heb tv van Canaldigitaal maar die valt ook wel eens weg net in een programma wat ik kijk.
Handig als er een extra backup is waar ik naar kan kijken. (heb ook al Zigggo van iemand anders maar is ook niet altijd ideaaal..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |