Somsquote:
Ik ook. 10 dagen zuipenquote:
en verwarrendquote:
Jammer engine, maar ik dacht dat jij iets met Poez ambieerde? Of was dat gewoon een dolletje?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 00:20 schreef engine het volgende:
[..]
Soort van. Lastig allemaal. Ze heeft wel een jaar geprobeerd hier te wonen maar dat vond ze maar kutDus ja nu ga ik maar in m'n vakanties daarheen maar schiet niet echt op zo.
Met 50 man is het overal gezelligquote:Op dinsdag 18 februari 2020 00:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
We gaan met 50 man naar zagreb haha
op die camping met een nudistenstrand er naast?quote:
Denk ik ook wel haha, vorige week met ongeveer dezelfde groep naar polen gwweest was ook legendarischquote:Op dinsdag 18 februari 2020 00:22 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Met 50 man is het overal gezellig![]()
![]()
vervelend jaquote:Op dinsdag 18 februari 2020 00:20 schreef engine het volgende:
[..]
Soort van. Lastig allemaal. Ze heeft wel een jaar geprobeerd hier te wonen maar dat vond ze maar kutDus ja nu ga ik maar in m'n vakanties daarheen maar schiet niet echt op zo.
Feestneusquote:Op dinsdag 18 februari 2020 00:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Denk ik ook wel haha, vorige week met ongeveer dezelfde groep naar polen gwweest was ook legendarisch
Dat is volgens mij een actquote:Op dinsdag 18 februari 2020 00:22 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Jammer engine, maar ik dacht dat jij iets met Poez ambieerde? Of was dat gewoon een dolletje?
Is ook niet m'n vriendin. Weten van elkaar dat we andere mensen daten.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 00:22 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Jammer engine, maar ik dacht dat jij iets met Poez ambieerde? Of was dat gewoon een dolletje?
Servie nooit geweest maar lijkt me leuk hoi solo maatquote:Op dinsdag 18 februari 2020 00:25 schreef Solotovski het volgende:
Nee ok dan toch lekker niet joh
Homo's
Ervaring mee?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 00:23 schreef skysherrif het volgende:
Wel enorm lastig ja die buitenlandse liefdes eng
Met ambilight is wel genot hoorquote:Op dinsdag 18 februari 2020 00:26 schreef Jippie68 het volgende:
Soms denk ik, koop gewoon een 80 inch 4k tv en ga reisprogrammas kijken
Ik dacht dat jij op dames viel?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 00:27 schreef engine het volgende:
[..]
Ervaring mee?
Eigenlijk al m'n liefdes waren buitenlanders. Niet handig nee
Zie vorige post, niet dat we nu iets hebben maar nouja ze komt niet voor niets 😬quote:Op dinsdag 18 februari 2020 00:27 schreef engine het volgende:
[..]
Ervaring mee?
Of beetje streetviewenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 00:26 schreef Jippie68 het volgende:
Soms denk ik, koop gewoon een 80 inch 4k tv en ga reisprogrammas kijken
Faka gquote:Op dinsdag 18 februari 2020 00:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Servie nooit geweest maar lijkt me leuk hoi solo maat
Ja dacht ik ookquote:
Leuk man! Het begin is altijd wel leukquote:Op dinsdag 18 februari 2020 00:28 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zie vorige post, niet dat we nu iets hebben maar nouja ze komt niet voor niets 😬
Dat klinkt oprecht wel tof hahaquote:Op dinsdag 18 februari 2020 00:28 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Faka g
Maar aanrader. Taxi's zo goedkoop dat we standaard het dubbele betaalden
Wedstrijdje partizan gepakt voor 4 eu dit dat. Met hele vriendengroep villa gehuurd met butler, zwembad, tennisbaan
Spannend!quote:Op dinsdag 18 februari 2020 00:27 schreef skysherrif het volgende:
Als het allemaal goed is komt in mei een meisje uit finland hier heen.
Maar heb ook geen idee als het goed gaat hoe dat verder zou moeten
ik heb dat 8 jaar volgehouden.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 00:27 schreef engine het volgende:
[..]
Ervaring mee?
Dat zeker. Heb nu haar adres daar dus ga morgen eens een brief naar het buitenland sturenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 00:29 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dacht ik ook
[..]
Leuk man! Het begin is altijd wel leuk![]()
Dat klinkt wel gaafquote:Op dinsdag 18 februari 2020 00:28 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Faka g
Maar aanrader. Taxi's zo goedkoop dat we standaard het dubbele betaalden
Wedstrijdje partizan gepakt voor 4 eu dit dat. Met hele vriendengroep villa gehuurd met butler, zwembad, tennisbaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |