Somsquote:
Ik ook. 10 dagen zuipenquote:
en verwarrendquote:
Jammer engine, maar ik dacht dat jij iets met Poez ambieerde? Of was dat gewoon een dolletje?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 00:20 schreef engine het volgende:
[..]
Soort van. Lastig allemaal. Ze heeft wel een jaar geprobeerd hier te wonen maar dat vond ze maar kutDus ja nu ga ik maar in m'n vakanties daarheen maar schiet niet echt op zo.
Met 50 man is het overal gezelligquote:Op dinsdag 18 februari 2020 00:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
We gaan met 50 man naar zagreb haha
op die camping met een nudistenstrand er naast?quote:
Denk ik ook wel haha, vorige week met ongeveer dezelfde groep naar polen gwweest was ook legendarischquote:Op dinsdag 18 februari 2020 00:22 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Met 50 man is het overal gezellig![]()
![]()
vervelend jaquote:Op dinsdag 18 februari 2020 00:20 schreef engine het volgende:
[..]
Soort van. Lastig allemaal. Ze heeft wel een jaar geprobeerd hier te wonen maar dat vond ze maar kutDus ja nu ga ik maar in m'n vakanties daarheen maar schiet niet echt op zo.
Feestneusquote:Op dinsdag 18 februari 2020 00:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Denk ik ook wel haha, vorige week met ongeveer dezelfde groep naar polen gwweest was ook legendarisch
Dat is volgens mij een actquote:Op dinsdag 18 februari 2020 00:22 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Jammer engine, maar ik dacht dat jij iets met Poez ambieerde? Of was dat gewoon een dolletje?
Is ook niet m'n vriendin. Weten van elkaar dat we andere mensen daten.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 00:22 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Jammer engine, maar ik dacht dat jij iets met Poez ambieerde? Of was dat gewoon een dolletje?
Servie nooit geweest maar lijkt me leuk hoi solo maatquote:Op dinsdag 18 februari 2020 00:25 schreef Solotovski het volgende:
Nee ok dan toch lekker niet joh
Homo's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |