Wtf man!quote:Op zondag 16 februari 2020 12:45 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik zeg 2-1
Het verval moet toch een keer beginnen?
Eens.quote:Op zondag 16 februari 2020 12:45 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik zeg 2-1
Het verval moet toch een keer beginnen?
Sinisterra scoort meer dan Jorgensen de laatste tijdquote:Op zondag 16 februari 2020 13:10 schreef satecl het volgende:
Hoe slecht Jorgensen ook speelt, zonder spits vandaag ben ik bang dat het puntverlies gaat worden....
Maar speelt niet als spits.quote:Op zondag 16 februari 2020 13:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sinisterra scoort meer dan Jorgensen de laatste tijd
Als zijn rendement omhoog gaat, is dat een prima speler.quote:Op zondag 16 februari 2020 13:31 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb het gevoel dat Feyenoord die Eyuke gaat aantrekken van de zomer bij verkoop van Larsson of Sini.
Ik bedoel meer dat Sinisterra niet als een echte spits speelt. Meer als zwerver voorin. Dat doet het spel van Feyenoord niet ten goede. Daarom zie ik ondanks zijn vormcrisis liever Jorgensen.quote:Op zondag 16 februari 2020 13:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat ik dat op fr12 had gelezen. My bad. Wie dan?
Ik verwacht wel dat Bozenik gewoon zal invallen?quote:Op zondag 16 februari 2020 13:35 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat Sinisterra niet als een echte spits speelt. Meer als zwerver voorin. Dat doet het spel van Feyenoord niet ten goede. Daarom zie ik ondanks zijn vormcrisis liever Jorgensen.
Wel gek dat we een spits van 4/5 miljoen halen maar geen basis kan spelen.
Leuk spelertje, maar niet voor Feyenoord denk ik. Scoort weinig en weinig assists. Zelfs bij een club als Heerenveen. Larsson presteerde daar een stuk beter tzt.quote:Op zondag 16 februari 2020 13:31 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb het gevoel dat Feyenoord die Eyuke gaat aantrekken van de zomer bij verkoop van Larsson of Sini.
Het zijn wel totaal andere type aanvallers natuurlijk. Als je tegen zo'n Eyuke speelt word je echt gek als je tegen hem speelt. Als je met hem speelt ook.quote:Op zondag 16 februari 2020 13:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Leuk spelertje, maar niet voor Feyenoord denk ik. Scoort weinig en weinig assists. Zelfs bij een club als Heerenveen. Larsson presteerde daar een stuk beter tzt.
Zat in de Kuip even op hem te letten. Veel dreiging, maar daar houdt het ook wel op.quote:Op zondag 16 februari 2020 13:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het zijn wel totaal andere type aanvallers natuurlijk. Als je tegen zo'n Eyuke speelt word je echt gek als je tegen hem speelt. Als je met hem speelt ook.
Geen idee. Cryscencio schijnt het daarentegen wel prima te doen bij ADO.quote:Op zondag 16 februari 2020 13:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Zat in de Kuip even op hem te letten. Veel dreiging, maar daar houdt het ook wel op.
Hoe is het eigenlijk met die Azarkan? Is die geblesseerd?
Opstelling Feyenoord: Bijlow; Geertruida, Ié, Senesi, Malacia; Fer, Toornstra, Kökcü; Berghuis, Sinisterra, Larsson #pecFEYtwitter:sinclairbischop twitterde op zondag 16-02-2020 om 15:24:00Ozyakup, Botteghin en Jorgensen zijn er vanwege blessures bij Feyenoord niet bij in Zwolle. reageer retweet
Azarkan komt bij o19 zelfs te kort. Is niks. Summerville kleine kans. Verwacht ik ook niet veel van.quote:Op zondag 16 februari 2020 13:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Zat in de Kuip even op hem te letten. Veel dreiging, maar daar houdt het ook wel op.
Hoe is het eigenlijk met die Azarkan? Is die geblesseerd?
Summerville had gister aardig wat dreiging als hij het spel voor zich had en kon dribbelen. Denk dat hij in een goed voetballende ploeg al veel beter tot zijn recht komt. Voor een eerste jaar in de Eredivisie bij een degradatiekandidaat laat hij volgens mij wel leuke dingen zien.quote:Op zondag 16 februari 2020 15:41 schreef satecl het volgende:
[..]
Azarkan komt bij o19 zelfs te kort. Is niks. Summerville kleine kans. Verwacht ik ook niet veel van.
We hadden toch een spits gehaald?quote:Op zondag 16 februari 2020 15:26 schreef Maastoren het volgende:
Opstelling Feyenoord: Bijlow; Geertruida, Ié, Senesi, Malacia; Fer, Toornstra, Kökcü; Berghuis, Sinisterra, Larsson #pecFEYtwitter:sinclairbischop twitterde op zondag 16-02-2020 om 15:24:00Ozyakup, Botteghin en Jorgensen zijn er vanwege blessures bij Feyenoord niet bij in Zwolle. reageer retweet
Begin de hoop wat betreft Jørgensen wel op te geven.
overtuigd duidelijk nog niet genoeg. Larsson verdient ook wel weer een keer een basisplaats hopelijk grijpt hij die nu dan ook een keer echt aan.quote:Op zondag 16 februari 2020 15:51 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
We hadden toch een spits gehaald?
Op kunstgras zou ik altijd met Larsson spelen.quote:Op zondag 16 februari 2020 15:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
overtuigd duidelijk nog niet genoeg. Larsson verdient ook wel weer een keer een basisplaats hopelijk grijpt hij die nu dan ook een keer echt aan.
Rustig brengen.quote:Op zondag 16 februari 2020 15:51 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
We hadden toch een spits gehaald?
jammer bij hem is dat hij best kan voetballen maar dat veel te weinig laat zien.quote:Op zondag 16 februari 2020 15:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Op kunstgras zou ik altijd met Larsson spelen.
Ik heb het al opgegeven. Hopelijk kunnen we Jorgensen deze zomer nog ergens slijten.quote:Op zondag 16 februari 2020 15:26 schreef Maastoren het volgende:
Begin de hoop wat betreft Jørgensen wel op te geven.
Misschien kan dat de kans vergroten dat we hem van de zomer over kunnen nemenquote:Op zondag 16 februari 2020 16:14 schreef fetX het volgende:
Ozyakup amper een maand bij ons en direct geblesseerd.
Voor zulke spelers bestaat altijd interesse van clubs met veel meer geld. Hij zal het echt zelf moeten willen om familiale redenen ofzo.quote:Op zondag 16 februari 2020 16:16 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Misschien kan dat de kans vergroten dat we hem van de zomer over kunnen nemen
Even optrainen.quote:Op zondag 16 februari 2020 16:44 schreef onlogisch het volgende:
Wat vinden mijn fokvrienden van het feit dat Bozenik er niet in staat? Kan het niveau nog niet aan?
Merkwaardig, was toch gehaald als back up toch?quote:Op zondag 16 februari 2020 16:44 schreef onlogisch het volgende:
Wat vinden mijn fokvrienden van het feit dat Bozenik er niet in staat? Kan het niveau nog niet aan?
Kan er geen klote van.quote:Op zondag 16 februari 2020 16:44 schreef onlogisch het volgende:
Ja, dat is sowieso al het geval.quote:Op zondag 16 februari 2020 16:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Voor zulke spelers bestaat altijd interesse van clubs met veel meer geld. Hij zal het echt zelf moeten willen om familiale redenen ofzo.
Wie zegt datquote:Op zondag 16 februari 2020 16:44 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op zondag 16 februari 2020 16:44 schreef onlogisch het volgende:
Onlogisch maakt zich weer belachelijk door voor de zoveelste keer een speler bij voorbaat af te schrijven. Je zou denken dat hij van zijn eigen fouten leert, maar het blijft onlogisch natuurlijk.quote:
HUH MAAR WAAROM HEBBEN WE HANSSON DAN GEHAALDquote:Op zondag 16 februari 2020 16:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Onlogisch maakt zich weer belachelijk door voor de zoveelste keer een speler bij voorbaat af te schrijven. Je zou denken dat hij van zijn eigen fouten leert, maar het blijft onlogisch natuurlijk.
Perez.quote:
Hoe kom je hier nou bij, het zijn de woorden van Perez, en ik vraag naar jullie mening.quote:Op zondag 16 februari 2020 16:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Onlogisch maakt zich weer belachelijk door voor de zoveelste keer een speler bij voorbaat af te schrijven. Je zou denken dat hij van zijn eigen fouten leert, maar het blijft onlogisch natuurlijk.
Pilonenzettertquote:Op zondag 16 februari 2020 16:49 schreef aTypisch het volgende:
[..]
HUH MAAR WAAROM HEBBEN WE HANSSON DAN GEHAALD
ik weet de regels niet precies meer na de laatste veranderingenquote:Op zondag 16 februari 2020 16:51 schreef Maastoren het volgende:
Ik vind dit geen penalty. Je moet toch ergens op steunen?
Nijhuisquote:Op zondag 16 februari 2020 16:51 schreef Kerftminister het volgende:
Nijhuis heeft dit vd week toch uitgelegd bij VI?
Niemand begrijpt dit meer.quote:Op zondag 16 februari 2020 16:51 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik weet de regels niet precies meer na de laatste veranderingen
maar die bal op de hand ontneemt pec zo wel een scoringskans
quote:Op zondag 16 februari 2020 16:52 schreef fetX het volgende:
Tegen ons kan PEC ineens altijd wel voetballen.
Altijd tegen ons.
Altijd.
Heeft gewoon met het veld te maken. Het is je reinste competitievervalsing natuurlijk.quote:Op zondag 16 februari 2020 16:52 schreef fetX het volgende:
Altijd tegen ons.
Altijd.
Altijd tegen ons.
Altijd.
quote:Op zondag 16 februari 2020 16:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Hoe staat het met jouw sarcasmemeter?
quote:Jens bewijst jaar in, jaar uit een speler te zijn waar we op kunnen bouwen en die bovendien vaak voorop gaat in de strijd.’
‘Met zijn ervaring en prestaties kan hij inmiddels tot een van de routiniers worden gezien,’ vervolgt Troost. ‘Dat maakt hem een van de ervaren krachten waar ook de jongere spelers in onze selectie zich aan op kunnen trekken. Jens is daarnaast natuurlijk een echte Feyenoorder geworden en het is mooi dat we na zijn carrière gaan kijken of hij voor de club behouden kan blijven.’
Daarom wou Berghuis ook van kant wisselen, zodat we er in de 2e helft overheen denderenquote:Op zondag 16 februari 2020 16:54 schreef kapiteintje het volgende:
Met die wind mee heb je zo'n enorm voordeel. De bal valt bijna altijd onverwachts in je voordeel.
Altijd tegen ons.
Altijd.
Altijd tegen ons.
Altijd.
Dat begrijp ik niet, want het psychologisch voordeel van snel voor staan lijkt mij veel groter, maargoed.quote:Op zondag 16 februari 2020 16:55 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Daarom wou Berghuis ook van kant wisselen, zodat we er in de 2e helft overheen denderen
Nee, hij had vermoedelijk nog 1 of 2 wedstrijden met jong nodig?quote:Op zondag 16 februari 2020 16:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Return van den Haps.
Gaan we t vandaag dan eindelijk meemaken?
Nee ik ook niet, maar anders kan ik niks bedenken (lol)quote:Op zondag 16 februari 2020 16:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat begrijp ik niet, want het psychologisch voordeel van snel voor staan lijkt mij veel groter, maargoed.
quote:Op zondag 16 februari 2020 16:57 schreef Pistolero het volgende:
Tja, al dat bizarre geluk tot nu toe onder Advocaat moest natuurlijk ook een keer ophouden.
We winnen nog wel met 3-2 hoor.quote:Op zondag 16 februari 2020 16:57 schreef Pistolero het volgende:
Tja, al dat bizarre geluk tot nu toe onder Advocaat moest natuurlijk ook een keer ophouden.
Schuld van de windquote:Op zondag 16 februari 2020 16:57 schreef kapiteintje het volgende:
Echt precies wat je kunt voorspellen met zo'n wind. Hadden we de toss gewonnen ja? Dan is dat echt een lachwekkend slechte keuze.
terugsturen die clown.quote:
De kelderklasse wedstrijd die ik vanochtend moest spelen sloeg ook al nergens op. Rammen naar voren en maar kijken waar die bal uiteindelijk terecht komtquote:Op zondag 16 februari 2020 16:57 schreef kapiteintje het volgende:
Echt precies wat je kunt voorspellen met zo'n wind. Hadden we de toss gewonnen ja? Dan is dat echt een lachwekkend slechte keuze.
wat een onzinquote:Op zondag 16 februari 2020 16:57 schreef Pistolero het volgende:
voor wie?quote:Op zondag 16 februari 2020 16:58 schreef Haringkop het volgende:
Toornstra maar wisselen? Loopt weer uit positie.
Kom op man, als je realistisch bent moet je toch ook toegeven dat Advocaat echt een gouden pik heeft en alles de afgelopen maanden de goede kant op is gevallen?quote:
Penal is gewoon terecht. Zal blij zijn als straks hands gewoon hands is. Geen ruimte voor discussie.quote:Op zondag 16 februari 2020 17:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Onterechte strafschop en een bal van richting veranderd. Wat moet je daar tegen doen zeg...
Gingen wel waardeloze verdedigende acties van Toornstra en Malacia aan vooraf.
wat is je punt precies?quote:Op zondag 16 februari 2020 17:00 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Kom op man, als je realistisch bent moet je toch ook toegeven dat Advocaat echt een gouden pik heeft en alles de afgelopen maanden de goede kant op is gevallen?
Clown.quote:Op zondag 16 februari 2020 17:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Onterechte strafschop en een bal van richting veranderd. Wat moet je daar tegen doen zeg...
Wordt altijd gezegd wanneer Feyenoord wint. Ben het er niet mee eens.quote:Op zondag 16 februari 2020 17:00 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Kom op man, als je realistisch bent moet je toch ook toegeven dat Advocaat echt een gouden pik heeft en alles de afgelopen maanden de goede kant op is gevallen?
ja leukquote:Op zondag 16 februari 2020 17:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Penal is gewoon terecht. Zal blij zijn als straks hands gewoon hands is. Geen ruimte voor discussie.
Eens, het is gewoon zo.quote:Op zondag 16 februari 2020 17:00 schreef Pistolero het volgende:
[..]
hey vjennequote:
Wat een onzin.quote:Op zondag 16 februari 2020 17:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Penal is gewoon terecht. Zal blij zijn als straks hands gewoon hands is. Geen ruimte voor discussie.
quote:Op zondag 16 februari 2020 17:02 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hey vjenne
nog je piemel gepost in KPD de laatste tijd?
LEKKER MAN
quote:Op zondag 16 februari 2020 17:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij hebt volgens mij nooit gevoetbald
Wat zijn we eigenlijk met die hele VAR opgeschoten zo?quote:Op zondag 16 februari 2020 17:01 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja leuk
krijg je net als met hockey dat je bewust naar de hand opzoek gaat/moet voor de beste scoringskans
quote:Op zondag 16 februari 2020 17:02 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hey vjenne
nog je piemel gepost in KPD de laatste tijd?
LEKKER MAN
Piep piepquote:Op zondag 16 februari 2020 17:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ja, dat zal zeker gaan gebeuren. Daar moet je je als verdedigende ploeg maar tegen wapenen.quote:Op zondag 16 februari 2020 17:01 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja leuk
krijg je net als met hockey dat je bewust naar de hand opzoek gaat/moet voor de beste scoringskans
Valt allemaal wel mee. Speelden niet goed, maar creëerden meer en vaak grotere kansen dan de tegenstander. Utrecht uit zijn we echt goed weggekomen. Daar tegenover staat de pot tegen Vitesse die we echt hadden moeten winnen gezien de kansen.quote:Op zondag 16 februari 2020 17:00 schreef Pistolero het volgende:
[..]
neequote:Op zondag 16 februari 2020 17:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, dat zal zeker gaan gebeuren. Daar moet je je als verdedigende ploeg maar tegen wapenen.
Het is in ieder geval beter dan het eeuwige gejank over de interpretatie van de scheids.
Leuk man, verdedigers die met hun hand op hun rug moeten spelen.quote:Op zondag 16 februari 2020 17:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, dat zal zeker gaan gebeuren. Daar moet je je als verdedigende ploeg maar tegen wapenen.
Het is in ieder geval beter dan het eeuwige gejank over de interpretatie van de scheids.
Ik vond hem niet terecht persoonlijk, steun arm en hij schampte heel licht de arm via het lichaam van Senesi. Dan is het volgens mij geen pingel.quote:Op zondag 16 februari 2020 17:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nu is het leuk man.quote:Op zondag 16 februari 2020 17:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Leuk man, verdedigers die met hun hand op hun rug moeten spelen.
Beest.quote:Op zondag 16 februari 2020 17:05 schreef aTypisch het volgende:
https://www.google.com/se(...)ceid=chrome&ie=UTF-8
mijn snelle google search
Nee.quote:Op zondag 16 februari 2020 17:05 schreef aTypisch het volgende:
[..]
misschien moet je zaalvoetbal gaan kijken
Dit ja.quote:Op zondag 16 februari 2020 17:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
We staan een keer achter en Wajongpsv komt gelijk leuk doen.
ja geen bewussie maar 'neemt risico' door sliding en voorkomt scoringskansquote:
Duidelijkheid knul, daar is uiteindelijk iedereen bij gebaat.quote:Op zondag 16 februari 2020 17:06 schreef kapiteintje het volgende:
Onlogisch zou een goede voor de stadswacht zijn met zijn handhavingsdrift.
Dat gaat te snel voor hem.quote:Op zondag 16 februari 2020 17:05 schreef aTypisch het volgende:
[..]
misschien moet je zaalvoetbal gaan kijken
Ok Adolf.quote:Op zondag 16 februari 2020 17:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Duidelijkheid knul, daar is uiteindelijk iedereen bij gebaat.
okayquote:
Ik zou nu wel met vd Heijden durven spelen op kunstgras.quote:Op zondag 16 februari 2020 17:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Botteghin naast Senesi blijf de de beste optie gelijk weer paniekerig als een van de twee niet meedoet.
quote:Op zondag 16 februari 2020 17:07 schreef aTypisch het volgende:
[..]
okay
want daar hebben ze een strenger spelregelboekje waar ze ook lichamelijk contact e.d. weren
want wat stel jij dan voor voor bijvoorbeeld tackles? ook alles maar direct een overtreding?
Befehl ist befehlquote:Op zondag 16 februari 2020 17:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
wtf. Wil je normaal doen
Waar sláát dit op??
Daar mag, mits buiten de 16, wat ruimte voor interpretatie zijn. Binnen de 16 is het een ander verhaal omdat daar het belang vele malen groter is.quote:Op zondag 16 februari 2020 17:07 schreef aTypisch het volgende:
[..]
okay
want daar hebben ze een strenger spelregelboekje waar ze ook lichamelijk contact e.d. weren
want wat stel jij dan voor voor bijvoorbeeld tackles? ook alles maar direct een overtreding?
Terecht. Is ook een enorme flopuser.quote:Op zondag 16 februari 2020 17:08 schreef aTypisch het volgende:
mijn confronterende post richting vjenne heeft wel geholpen
Volgens mij niet, de arm was in een natuurlijke houding en de bal raakte eerder een ander lichaamsdeel van Senesi. Dan is er geen sprake meer van volgens mij.quote:
Arie, Van Beek IĖ liever niet.quote:Op zondag 16 februari 2020 17:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zou nu wel met vd Heijden durven spelen op kunstgras.
Het zat niet tegen neequote:Op zondag 16 februari 2020 17:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mooi om te zien dat het geluk bij jullie op is en jullie weer naar kunnen presteren
Goed bezig aTypischquote:Op zondag 16 februari 2020 17:08 schreef aTypisch het volgende:
2e helft een totaal ander Feyenoordquote:Op zondag 16 februari 2020 17:11 schreef fetX het volgende:
Zie echt geen enkel aanknopingspunt tot nu toe om nog een punt te pakken. Zwolle is echt veel beter.
Ah. Meer kansen creëren en afmaken is dus vanaf vandaag geluk. Dat weten we dan ook weerquote:Op zondag 16 februari 2020 17:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mooi om te zien dat het geluk bij jullie op is en jullie weer naar kunnen presteren
Duidelijke penal manquote:Op zondag 16 februari 2020 17:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Volgens mij niet, de arm was in een natuurlijke houding en de bal raakte eerder een ander lichaamsdeel van Senesi. Dan is er geen sprake meer van volgens mij.
quote:Op zondag 16 februari 2020 17:08 schreef aTypisch het volgende:
Schei uit johquote:Op zondag 16 februari 2020 17:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Ah. Meer kansen creëren en afmaken is dus vanaf vandaag geluk. Dat weten we dan ook weer
+1quote:Op zondag 16 februari 2020 17:16 schreef Kerftminister het volgende:
Toornstra echt waardeloos vandaag.
Die is het al een tijdje helemaal kwijt. Idem voor Berghuis en Kökcü eigenlijk. Jammer want dat zijn in principe een paar van onze betere spelers.quote:Op zondag 16 februari 2020 17:16 schreef Kerftminister het volgende:
Toornstra echt waardeloos vandaag.
Ik heb ze voor minder gegeven zien worden.quote:Op zondag 16 februari 2020 17:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Volgens mij niet, de arm was in een natuurlijke houding en de bal raakte eerder een ander lichaamsdeel van Senesi. Dan is er geen sprake meer van volgens mij.
Met andere woorden, jij wilt een vrije doortocht voor de aanvallende partij?quote:Op zondag 16 februari 2020 17:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar mag, mits buiten de 16, wat ruimte voor interpretatie zijn. Binnen de 16 is het een ander verhaal omdat daar het belang vele malen groter is.
Zo roep ik al jaren dat een overtreding die je vaak op het middenveld ziet, die binnen de 16 plaatsvindt ook gewoon als een strafschop moet worden beoordeeld.
quote:Op zondag 16 februari 2020 17:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar mag, mits buiten de 16, wat ruimte voor interpretatie zijn. Binnen de 16 is het een ander verhaal omdat daar het belang vele malen groter is.
Zo roep ik al jaren dat een overtreding die je vaak op het middenveld ziet, die binnen de 16 plaatsvindt ook gewoon als een strafschop moet worden beoordeeld.
Dat ‘geluk’ verhaal is een heel eigen leven gaan leiden. Daar zijn amper steekhoudende argumenten voor.quote:
@GGMM heeft hier een andere mening overquote:Op zondag 16 februari 2020 17:20 schreef aTypisch het volgende:
[..]Dat is niet het moeilijke he, Einstein.
Het gaat om de vraag wat dan precies een overtreding is, niet waar dat dan op het veld gebeurd.
Laat die brave jongen hier eens buiten.quote:Op zondag 16 februari 2020 17:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:GGMM heeft hier een andere mening over
Jullie hebben ook wedstrijden verdiend gewonnen maar laten we wel wezen er zat ook zeker een groot portie geluk bij. Dat is ook niet erg overigens dat heb je gewoon nodigquote:Op zondag 16 februari 2020 17:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat ‘geluk’ verhaal is een heel eigen leven gaan leiden. Daar zijn amper steekhoudende argumenten voor.
Yep, Bozenik... oh, wacht.quote:Op zondag 16 februari 2020 17:23 schreef satecl het volgende:
In de rust Karsdorp erin. En een spits erin graag.
Komt terkort. Zag je al in de filmpjes van YouTube. Onbegrijpelijke aankoop.quote:
Noem eens voorbeelden dan? Utrecht uit zijn we goed weggekomen en in de beker Fortuna uit (omdat we in de laatste minuut scoorden, maar kregen wel de beste kansen). Misschien vergeet ik er eentje?quote:Op zondag 16 februari 2020 17:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jullie hebben ook wedstrijden verdiend gewonnen maar laten we wel wezen er zat ook zeker een groot portie geluk bij. Dat is ook niet erg overigens dat heb je gewoon nodig
filmpje niet gezien maar viel heel slecht in ja.quote:Op zondag 16 februari 2020 17:24 schreef satecl het volgende:
[..]
Komt terkort. Zag je al in de filmpjes van YouTube. Onbegrijpelijke aankoop.
quote:Op zondag 16 februari 2020 17:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Stand: 2-1. Schoten op doel: 2-0
Alsof jij al die wedstrijden in z'n geheel hebt bekeken. Doe nou niet zo interessant joh.quote:Op zondag 16 februari 2020 17:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jullie hebben ook wedstrijden verdiend gewonnen maar laten we wel wezen er zat ook zeker een groot portie geluk bij. Dat is ook niet erg overigens dat heb je gewoon nodig
Erg mooi.quote:Op zondag 16 februari 2020 17:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Eerste competitiegoal van Fer
Eerste kans Feyenoord dan ook wel goal. Hmm.
Geluk vind ik het verkeerde woord. Het was meer met heel lelijk voetbal. Scoren en achterover leunen.quote:Op zondag 16 februari 2020 17:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Meer zit er niet in met deze selectie.quote:Op zondag 16 februari 2020 17:26 schreef satecl het volgende:
[..]
Geluk vind ik het verkeerde woord. Het was meer met heel lelijk voetbal. Scoren en achterover leunen.
Dit ja. Gewoon vanuit een degelijke organisatie toeslaan.quote:Op zondag 16 februari 2020 17:26 schreef satecl het volgende:
[..]
Geluk vind ik het verkeerde woord. Het was meer met heel lelijk voetbal. Scoren en achterover leunen.
Hmm, heerlijkquote:Op zondag 16 februari 2020 17:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Eerste competitiegoal van Fer
Eerste kans Feyenoord dan ook wel goal. Hmm.
Exact dit dus.quote:Op zondag 16 februari 2020 17:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit ja. Gewoon vanuit een degelijke organisatie toeslaan.
Dat denk ik wel, zo slecht zijn deze spelers niet. Maar begrijp dat Advocaat niet veel anders kon.quote:Op zondag 16 februari 2020 17:26 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Meer zit er niet in met deze selectie.
Pure middelmaat, zegt alles over waar Feyenoord al jaren staatquote:Op zondag 16 februari 2020 17:29 schreef aTypisch het volgende:
er zijn echt mensen in dit topic die al het hele seizoen lopen te zeiken op berghuis he
wat een spelert joh voor feyenoord
Mwah, Feyenoord is iedere week wel beter maar het is gewoon niet overtuigend. PSV, Utrecht en zelfs Emmen bijvoorbeeld hadden genoeg kansen om toe te slaan en deden het dan precies niet. Tegen Fortuna was het al helemaal slecht, dat sloeg beide keren gewoon nergens op.quote:
Als ze beter kunnen dan weten ze dat heel goed verborgen te houden.quote:Op zondag 16 februari 2020 17:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat denk ik wel, zo slecht zijn deze spelers niet. Maar begrijp dat Advocaat niet veel anders kon.
Oke Boussaadia.quote:Op zondag 16 februari 2020 17:30 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Pure middelmaat, zegt alles over waar Feyenoord al jaren staat
Doen jullie ook niet tochquote:Op zondag 16 februari 2020 17:31 schreef fetX het volgende:
Feyenoord staat weer eens een keertje achter en de zuigertjes stormen op dit topic af.
Genot.
Geluk is als de tegenstander beter is en de betere (en meer) kansen krijgt, maar je alsnog tegen de verhouding in wint. Dat is eigenlijk alleen uit bij Utrecht écht het geval geweest.quote:Op zondag 16 februari 2020 17:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, Feyenoord is iedere week wel beter maar het is gewoon niet overtuigend. PSV, Utrecht en zelfs Emmen bijvoorbeeld hadden genoeg kansen om toe te slaan en deden het dan precies niet. Tegen Fortuna was het al helemaal slecht, dat sloeg beide keren gewoon nergens op.
Dit jaquote:Op zondag 16 februari 2020 17:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Grappig hoe die Fox commentator totaal negeert dat dit zo een strafschop kan zijn.
geen herhaling ook door fox.quote:
Ik heb zelf even terug gespoeld,.. Maar was geen penalty, van Polen raakt eerst de balquote:Op zondag 16 februari 2020 17:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Fox mag de tering krijgen. Jodenzender.
Nee toch? Heb hem echt drie keer gezien, hij lijkt mij vrij duidelijk de voet te trappen.quote:Op zondag 16 februari 2020 17:38 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik heb zelf even terug gespoeld,.. Maar was geen penalty, van Polen raakt eerst de bal
Handsbal van Polen.quote:Op zondag 16 februari 2020 17:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[..]
Nee toch? Heb hem echt drie keer gezien, hij lijkt mij vrij duidelijk de voet te trappen.
Klopt maar hij trapt de bal wel. Van Polen is de enige die de bal raakt,quote:Op zondag 16 februari 2020 17:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[..]
Nee toch? Heb hem echt drie keer gezien, hij lijkt mij vrij duidelijk de voet te trappen.
Klasse Dick!quote:Op zondag 16 februari 2020 17:23 schreef satecl het volgende:
In de rust Karsdorp erin. En een spits erin graag.
Madquote:Op zondag 16 februari 2020 17:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 februari 2020 17:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@onlogischquote:Op zondag 16 februari 2020 17:48 schreef fetX het volgende:
Benieuwd hoeveel minuten het duurt voordat Bozenik wordt afgeschreven
Was wel grappig geweest, derde keer in een maand tijd ofzo.quote:Op zondag 16 februari 2020 17:52 schreef Pistolero het volgende:
Nog een geluk bij een ongeluk dat kunstgras, anders had je weer een gestaakte wedstrijd.
Moet jij wetenquote:Op zondag 16 februari 2020 17:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ben naar Premier Sports geswitched. Geen irritante Schildkamp
Het antwoord is 5.quote:Op zondag 16 februari 2020 17:48 schreef fetX het volgende:
Benieuwd hoeveel minuten het duurt voordat Bozenik wordt afgeschreven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |