Ja, dat is sowieso al het geval.quote:Op zondag 16 februari 2020 16:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Voor zulke spelers bestaat altijd interesse van clubs met veel meer geld. Hij zal het echt zelf moeten willen om familiale redenen ofzo.
Wie zegt datquote:Op zondag 16 februari 2020 16:44 schreef onlogisch het volgende:
Wat vinden mijn fokvrienden van het feit dat Bozenik er niet in staat? Kan het niveau nog niet aan?
quote:Op zondag 16 februari 2020 16:44 schreef onlogisch het volgende:
Wat vinden mijn fokvrienden van het feit dat Bozenik er niet in staat? Kan het niveau nog niet aan?
Onlogisch maakt zich weer belachelijk door voor de zoveelste keer een speler bij voorbaat af te schrijven. Je zou denken dat hij van zijn eigen fouten leert, maar het blijft onlogisch natuurlijk.quote:
HUH MAAR WAAROM HEBBEN WE HANSSON DAN GEHAALDquote:Op zondag 16 februari 2020 16:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Onlogisch maakt zich weer belachelijk door voor de zoveelste keer een speler bij voorbaat af te schrijven. Je zou denken dat hij van zijn eigen fouten leert, maar het blijft onlogisch natuurlijk.
Perez.quote:
Hoe kom je hier nou bij, het zijn de woorden van Perez, en ik vraag naar jullie mening.quote:Op zondag 16 februari 2020 16:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Onlogisch maakt zich weer belachelijk door voor de zoveelste keer een speler bij voorbaat af te schrijven. Je zou denken dat hij van zijn eigen fouten leert, maar het blijft onlogisch natuurlijk.
Pilonenzettertquote:Op zondag 16 februari 2020 16:49 schreef aTypisch het volgende:
[..]
HUH MAAR WAAROM HEBBEN WE HANSSON DAN GEHAALD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |