Ja, dat is sowieso al het geval.quote:Op zondag 16 februari 2020 16:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Voor zulke spelers bestaat altijd interesse van clubs met veel meer geld. Hij zal het echt zelf moeten willen om familiale redenen ofzo.
Wie zegt datquote:Op zondag 16 februari 2020 16:44 schreef onlogisch het volgende:
Wat vinden mijn fokvrienden van het feit dat Bozenik er niet in staat? Kan het niveau nog niet aan?
quote:Op zondag 16 februari 2020 16:44 schreef onlogisch het volgende:
Wat vinden mijn fokvrienden van het feit dat Bozenik er niet in staat? Kan het niveau nog niet aan?
Onlogisch maakt zich weer belachelijk door voor de zoveelste keer een speler bij voorbaat af te schrijven. Je zou denken dat hij van zijn eigen fouten leert, maar het blijft onlogisch natuurlijk.quote:
HUH MAAR WAAROM HEBBEN WE HANSSON DAN GEHAALDquote:Op zondag 16 februari 2020 16:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Onlogisch maakt zich weer belachelijk door voor de zoveelste keer een speler bij voorbaat af te schrijven. Je zou denken dat hij van zijn eigen fouten leert, maar het blijft onlogisch natuurlijk.
Perez.quote:
Hoe kom je hier nou bij, het zijn de woorden van Perez, en ik vraag naar jullie mening.quote:Op zondag 16 februari 2020 16:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Onlogisch maakt zich weer belachelijk door voor de zoveelste keer een speler bij voorbaat af te schrijven. Je zou denken dat hij van zijn eigen fouten leert, maar het blijft onlogisch natuurlijk.
Pilonenzettertquote:Op zondag 16 februari 2020 16:49 schreef aTypisch het volgende:
[..]
HUH MAAR WAAROM HEBBEN WE HANSSON DAN GEHAALD
ik weet de regels niet precies meer na de laatste veranderingenquote:Op zondag 16 februari 2020 16:51 schreef Maastoren het volgende:
Ik vind dit geen penalty. Je moet toch ergens op steunen?
Nijhuisquote:Op zondag 16 februari 2020 16:51 schreef Kerftminister het volgende:
Nijhuis heeft dit vd week toch uitgelegd bij VI?
Niemand begrijpt dit meer.quote:Op zondag 16 februari 2020 16:51 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik weet de regels niet precies meer na de laatste veranderingen
maar die bal op de hand ontneemt pec zo wel een scoringskans
quote:Op zondag 16 februari 2020 16:52 schreef fetX het volgende:
Tegen ons kan PEC ineens altijd wel voetballen.
Altijd tegen ons.
Altijd.
Heeft gewoon met het veld te maken. Het is je reinste competitievervalsing natuurlijk.quote:Op zondag 16 februari 2020 16:52 schreef fetX het volgende:
Altijd tegen ons.
Altijd.
Altijd tegen ons.
Altijd.
quote:Op zondag 16 februari 2020 16:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Hoe staat het met jouw sarcasmemeter?
quote:Jens bewijst jaar in, jaar uit een speler te zijn waar we op kunnen bouwen en die bovendien vaak voorop gaat in de strijd.’
‘Met zijn ervaring en prestaties kan hij inmiddels tot een van de routiniers worden gezien,’ vervolgt Troost. ‘Dat maakt hem een van de ervaren krachten waar ook de jongere spelers in onze selectie zich aan op kunnen trekken. Jens is daarnaast natuurlijk een echte Feyenoorder geworden en het is mooi dat we na zijn carrière gaan kijken of hij voor de club behouden kan blijven.’
Daarom wou Berghuis ook van kant wisselen, zodat we er in de 2e helft overheen denderenquote:Op zondag 16 februari 2020 16:54 schreef kapiteintje het volgende:
Met die wind mee heb je zo'n enorm voordeel. De bal valt bijna altijd onverwachts in je voordeel.
Altijd tegen ons.
Altijd.
Altijd tegen ons.
Altijd.
Dat begrijp ik niet, want het psychologisch voordeel van snel voor staan lijkt mij veel groter, maargoed.quote:Op zondag 16 februari 2020 16:55 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Daarom wou Berghuis ook van kant wisselen, zodat we er in de 2e helft overheen denderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |