Oke Boussaadia.quote:Op zondag 16 februari 2020 17:30 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Pure middelmaat, zegt alles over waar Feyenoord al jaren staat
Doen jullie ook niet tochquote:Op zondag 16 februari 2020 17:31 schreef fetX het volgende:
Feyenoord staat weer eens een keertje achter en de zuigertjes stormen op dit topic af.
Genot.
Geluk is als de tegenstander beter is en de betere (en meer) kansen krijgt, maar je alsnog tegen de verhouding in wint. Dat is eigenlijk alleen uit bij Utrecht écht het geval geweest.quote:Op zondag 16 februari 2020 17:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, Feyenoord is iedere week wel beter maar het is gewoon niet overtuigend. PSV, Utrecht en zelfs Emmen bijvoorbeeld hadden genoeg kansen om toe te slaan en deden het dan precies niet. Tegen Fortuna was het al helemaal slecht, dat sloeg beide keren gewoon nergens op.
Dit jaquote:Op zondag 16 februari 2020 17:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Grappig hoe die Fox commentator totaal negeert dat dit zo een strafschop kan zijn.
geen herhaling ook door fox.quote:
Ik heb zelf even terug gespoeld,.. Maar was geen penalty, van Polen raakt eerst de balquote:Op zondag 16 februari 2020 17:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Fox mag de tering krijgen. Jodenzender.
Nee toch? Heb hem echt drie keer gezien, hij lijkt mij vrij duidelijk de voet te trappen.quote:Op zondag 16 februari 2020 17:38 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik heb zelf even terug gespoeld,.. Maar was geen penalty, van Polen raakt eerst de bal
Handsbal van Polen.quote:Op zondag 16 februari 2020 17:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[..]
Nee toch? Heb hem echt drie keer gezien, hij lijkt mij vrij duidelijk de voet te trappen.
Klopt maar hij trapt de bal wel. Van Polen is de enige die de bal raakt,quote:Op zondag 16 februari 2020 17:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[..]
Nee toch? Heb hem echt drie keer gezien, hij lijkt mij vrij duidelijk de voet te trappen.
Klasse Dick!quote:Op zondag 16 februari 2020 17:23 schreef satecl het volgende:
In de rust Karsdorp erin. En een spits erin graag.
Madquote:Op zondag 16 februari 2020 17:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 februari 2020 17:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@onlogischquote:Op zondag 16 februari 2020 17:48 schreef fetX het volgende:
Benieuwd hoeveel minuten het duurt voordat Bozenik wordt afgeschreven
Was wel grappig geweest, derde keer in een maand tijd ofzo.quote:Op zondag 16 februari 2020 17:52 schreef Pistolero het volgende:
Nog een geluk bij een ongeluk dat kunstgras, anders had je weer een gestaakte wedstrijd.
Moet jij wetenquote:Op zondag 16 februari 2020 17:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ben naar Premier Sports geswitched. Geen irritante Schildkamp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |