Ik heb ze voor minder gegeven zien worden.quote:Op zondag 16 februari 2020 17:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Volgens mij niet, de arm was in een natuurlijke houding en de bal raakte eerder een ander lichaamsdeel van Senesi. Dan is er geen sprake meer van volgens mij.
Met andere woorden, jij wilt een vrije doortocht voor de aanvallende partij?quote:Op zondag 16 februari 2020 17:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar mag, mits buiten de 16, wat ruimte voor interpretatie zijn. Binnen de 16 is het een ander verhaal omdat daar het belang vele malen groter is.
Zo roep ik al jaren dat een overtreding die je vaak op het middenveld ziet, die binnen de 16 plaatsvindt ook gewoon als een strafschop moet worden beoordeeld.
quote:Op zondag 16 februari 2020 17:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar mag, mits buiten de 16, wat ruimte voor interpretatie zijn. Binnen de 16 is het een ander verhaal omdat daar het belang vele malen groter is.
Zo roep ik al jaren dat een overtreding die je vaak op het middenveld ziet, die binnen de 16 plaatsvindt ook gewoon als een strafschop moet worden beoordeeld.
Dat ‘geluk’ verhaal is een heel eigen leven gaan leiden. Daar zijn amper steekhoudende argumenten voor.quote:
@GGMM heeft hier een andere mening overquote:Op zondag 16 februari 2020 17:20 schreef aTypisch het volgende:
[..]Dat is niet het moeilijke he, Einstein.
Het gaat om de vraag wat dan precies een overtreding is, niet waar dat dan op het veld gebeurd.
Laat die brave jongen hier eens buiten.quote:Op zondag 16 februari 2020 17:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:GGMM heeft hier een andere mening over
Jullie hebben ook wedstrijden verdiend gewonnen maar laten we wel wezen er zat ook zeker een groot portie geluk bij. Dat is ook niet erg overigens dat heb je gewoon nodigquote:Op zondag 16 februari 2020 17:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat ‘geluk’ verhaal is een heel eigen leven gaan leiden. Daar zijn amper steekhoudende argumenten voor.
Yep, Bozenik... oh, wacht.quote:Op zondag 16 februari 2020 17:23 schreef satecl het volgende:
In de rust Karsdorp erin. En een spits erin graag.
Komt terkort. Zag je al in de filmpjes van YouTube. Onbegrijpelijke aankoop.quote:
Noem eens voorbeelden dan? Utrecht uit zijn we goed weggekomen en in de beker Fortuna uit (omdat we in de laatste minuut scoorden, maar kregen wel de beste kansen). Misschien vergeet ik er eentje?quote:Op zondag 16 februari 2020 17:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jullie hebben ook wedstrijden verdiend gewonnen maar laten we wel wezen er zat ook zeker een groot portie geluk bij. Dat is ook niet erg overigens dat heb je gewoon nodig
filmpje niet gezien maar viel heel slecht in ja.quote:Op zondag 16 februari 2020 17:24 schreef satecl het volgende:
[..]
Komt terkort. Zag je al in de filmpjes van YouTube. Onbegrijpelijke aankoop.
quote:Op zondag 16 februari 2020 17:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Stand: 2-1. Schoten op doel: 2-0
Alsof jij al die wedstrijden in z'n geheel hebt bekeken. Doe nou niet zo interessant joh.quote:Op zondag 16 februari 2020 17:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jullie hebben ook wedstrijden verdiend gewonnen maar laten we wel wezen er zat ook zeker een groot portie geluk bij. Dat is ook niet erg overigens dat heb je gewoon nodig
Erg mooi.quote:Op zondag 16 februari 2020 17:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Eerste competitiegoal van Fer
Eerste kans Feyenoord dan ook wel goal. Hmm.
Geluk vind ik het verkeerde woord. Het was meer met heel lelijk voetbal. Scoren en achterover leunen.quote:Op zondag 16 februari 2020 17:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Meer zit er niet in met deze selectie.quote:Op zondag 16 februari 2020 17:26 schreef satecl het volgende:
[..]
Geluk vind ik het verkeerde woord. Het was meer met heel lelijk voetbal. Scoren en achterover leunen.
Dit ja. Gewoon vanuit een degelijke organisatie toeslaan.quote:Op zondag 16 februari 2020 17:26 schreef satecl het volgende:
[..]
Geluk vind ik het verkeerde woord. Het was meer met heel lelijk voetbal. Scoren en achterover leunen.
Hmm, heerlijkquote:Op zondag 16 februari 2020 17:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Eerste competitiegoal van Fer
Eerste kans Feyenoord dan ook wel goal. Hmm.
Exact dit dus.quote:Op zondag 16 februari 2020 17:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit ja. Gewoon vanuit een degelijke organisatie toeslaan.
Dat denk ik wel, zo slecht zijn deze spelers niet. Maar begrijp dat Advocaat niet veel anders kon.quote:Op zondag 16 februari 2020 17:26 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Meer zit er niet in met deze selectie.
Pure middelmaat, zegt alles over waar Feyenoord al jaren staatquote:Op zondag 16 februari 2020 17:29 schreef aTypisch het volgende:
er zijn echt mensen in dit topic die al het hele seizoen lopen te zeiken op berghuis he
wat een spelert joh voor feyenoord
Mwah, Feyenoord is iedere week wel beter maar het is gewoon niet overtuigend. PSV, Utrecht en zelfs Emmen bijvoorbeeld hadden genoeg kansen om toe te slaan en deden het dan precies niet. Tegen Fortuna was het al helemaal slecht, dat sloeg beide keren gewoon nergens op.quote:
Als ze beter kunnen dan weten ze dat heel goed verborgen te houden.quote:Op zondag 16 februari 2020 17:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat denk ik wel, zo slecht zijn deze spelers niet. Maar begrijp dat Advocaat niet veel anders kon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |