Beest.quote:Op zondag 16 februari 2020 17:05 schreef aTypisch het volgende:
https://www.google.com/se(...)ceid=chrome&ie=UTF-8
mijn snelle google search
Nee.quote:Op zondag 16 februari 2020 17:05 schreef aTypisch het volgende:
[..]
misschien moet je zaalvoetbal gaan kijken
Dit ja.quote:Op zondag 16 februari 2020 17:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
We staan een keer achter en Wajongpsv komt gelijk leuk doen.
ja geen bewussie maar 'neemt risico' door sliding en voorkomt scoringskansquote:
Duidelijkheid knul, daar is uiteindelijk iedereen bij gebaat.quote:Op zondag 16 februari 2020 17:06 schreef kapiteintje het volgende:
Onlogisch zou een goede voor de stadswacht zijn met zijn handhavingsdrift.
Dat gaat te snel voor hem.quote:Op zondag 16 februari 2020 17:05 schreef aTypisch het volgende:
[..]
misschien moet je zaalvoetbal gaan kijken
Ok Adolf.quote:Op zondag 16 februari 2020 17:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Duidelijkheid knul, daar is uiteindelijk iedereen bij gebaat.
okayquote:
Ik zou nu wel met vd Heijden durven spelen op kunstgras.quote:Op zondag 16 februari 2020 17:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Botteghin naast Senesi blijf de de beste optie gelijk weer paniekerig als een van de twee niet meedoet.
quote:Op zondag 16 februari 2020 17:07 schreef aTypisch het volgende:
[..]
okay
want daar hebben ze een strenger spelregelboekje waar ze ook lichamelijk contact e.d. weren
want wat stel jij dan voor voor bijvoorbeeld tackles? ook alles maar direct een overtreding?
Befehl ist befehlquote:Op zondag 16 februari 2020 17:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
wtf. Wil je normaal doen
Waar sláát dit op??
Daar mag, mits buiten de 16, wat ruimte voor interpretatie zijn. Binnen de 16 is het een ander verhaal omdat daar het belang vele malen groter is.quote:Op zondag 16 februari 2020 17:07 schreef aTypisch het volgende:
[..]
okay
want daar hebben ze een strenger spelregelboekje waar ze ook lichamelijk contact e.d. weren
want wat stel jij dan voor voor bijvoorbeeld tackles? ook alles maar direct een overtreding?
Terecht. Is ook een enorme flopuser.quote:Op zondag 16 februari 2020 17:08 schreef aTypisch het volgende:
mijn confronterende post richting vjenne heeft wel geholpen
Volgens mij niet, de arm was in een natuurlijke houding en de bal raakte eerder een ander lichaamsdeel van Senesi. Dan is er geen sprake meer van volgens mij.quote:
Arie, Van Beek IĖ liever niet.quote:Op zondag 16 februari 2020 17:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zou nu wel met vd Heijden durven spelen op kunstgras.
Het zat niet tegen neequote:Op zondag 16 februari 2020 17:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mooi om te zien dat het geluk bij jullie op is en jullie weer naar kunnen presteren
Goed bezig aTypischquote:Op zondag 16 februari 2020 17:08 schreef aTypisch het volgende:
2e helft een totaal ander Feyenoordquote:Op zondag 16 februari 2020 17:11 schreef fetX het volgende:
Zie echt geen enkel aanknopingspunt tot nu toe om nog een punt te pakken. Zwolle is echt veel beter.
Ah. Meer kansen creëren en afmaken is dus vanaf vandaag geluk. Dat weten we dan ook weerquote:Op zondag 16 februari 2020 17:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mooi om te zien dat het geluk bij jullie op is en jullie weer naar kunnen presteren
Duidelijke penal manquote:Op zondag 16 februari 2020 17:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Volgens mij niet, de arm was in een natuurlijke houding en de bal raakte eerder een ander lichaamsdeel van Senesi. Dan is er geen sprake meer van volgens mij.
quote:Op zondag 16 februari 2020 17:08 schreef aTypisch het volgende:
Schei uit johquote:Op zondag 16 februari 2020 17:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Ah. Meer kansen creëren en afmaken is dus vanaf vandaag geluk. Dat weten we dan ook weer
+1quote:Op zondag 16 februari 2020 17:16 schreef Kerftminister het volgende:
Toornstra echt waardeloos vandaag.
Die is het al een tijdje helemaal kwijt. Idem voor Berghuis en Kökcü eigenlijk. Jammer want dat zijn in principe een paar van onze betere spelers.quote:Op zondag 16 februari 2020 17:16 schreef Kerftminister het volgende:
Toornstra echt waardeloos vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |