Nee, hij had vermoedelijk nog 1 of 2 wedstrijden met jong nodig?quote:Op zondag 16 februari 2020 16:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Return van den Haps.
Gaan we t vandaag dan eindelijk meemaken?
Nee ik ook niet, maar anders kan ik niks bedenken (lol)quote:Op zondag 16 februari 2020 16:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat begrijp ik niet, want het psychologisch voordeel van snel voor staan lijkt mij veel groter, maargoed.
quote:Op zondag 16 februari 2020 16:57 schreef Pistolero het volgende:
Tja, al dat bizarre geluk tot nu toe onder Advocaat moest natuurlijk ook een keer ophouden.
We winnen nog wel met 3-2 hoor.quote:Op zondag 16 februari 2020 16:57 schreef Pistolero het volgende:
Tja, al dat bizarre geluk tot nu toe onder Advocaat moest natuurlijk ook een keer ophouden.
Schuld van de windquote:Op zondag 16 februari 2020 16:57 schreef kapiteintje het volgende:
Echt precies wat je kunt voorspellen met zo'n wind. Hadden we de toss gewonnen ja? Dan is dat echt een lachwekkend slechte keuze.
terugsturen die clown.quote:
De kelderklasse wedstrijd die ik vanochtend moest spelen sloeg ook al nergens op. Rammen naar voren en maar kijken waar die bal uiteindelijk terecht komtquote:Op zondag 16 februari 2020 16:57 schreef kapiteintje het volgende:
Echt precies wat je kunt voorspellen met zo'n wind. Hadden we de toss gewonnen ja? Dan is dat echt een lachwekkend slechte keuze.
wat een onzinquote:Op zondag 16 februari 2020 16:57 schreef Pistolero het volgende:
voor wie?quote:Op zondag 16 februari 2020 16:58 schreef Haringkop het volgende:
Toornstra maar wisselen? Loopt weer uit positie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |