SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK dag
Ik kreeg eens een zelfgemaakte radler.. een half glas bier met sprite of 7-up er in.quote:Op zondag 16 februari 2020 00:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Radler is geen bier. Dat is limonade waar een keer per ongeluk een glas bier naast heeft gestaan.
29,7 cm, same as alwaysquote:
Nouja, misschien ook wel goed dat ik er niet al te lang heb kunnen rondlopen. Straks staat m'n huis helemaal vol planten.quote:Op zondag 16 februari 2020 00:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah jammerDan toch maar een keer die 45 minuten lopen he?
Zit niks anders op
Wat een leuk plantjeVooral dat ene roze blad met dat varkentje erop. Hoe kweken ze dat joh?
ingesneden, opengewurmd, er witte en rode saus ingespoten en stukjes ui opgesmeerd?quote:
Dat ben ik wel van plan jahquote:Op zondag 16 februari 2020 00:55 schreef BillDauterive het volgende:
Was je nou ook bij de meeting, @:Peter?
Zoiets inderdaad.quote:Op zondag 16 februari 2020 00:54 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik kreeg eens een zelfgemaakte radler.. een half glas bier met sprite of 7-up er in.
Zo is die ook ontstaan geloof ik.
Jammer jaquote:Op zondag 16 februari 2020 00:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die zijn lekker idd.
Waren afgelopen zomer echter wel steeds bijna allemaal uitverkocht.
Mojito niet weten te bemachtigen.
Precies! Ik moet wel langs een paar straten met veel bomen, dus alsnog wel uitkijken voor loswaaiende takken enzoquote:Op zondag 16 februari 2020 00:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Lopen is juist het meest makkelijke en veilige. Alleen met enorme rukwinden zou je omver geblazen kunnen worden. Maar dat zal het morgen niet worden. Wel kan er natuurlijk ergens vanaf waaien als je langsloopt, maar dan moet je wel heel veel pech hebben.
In de auto en op de fiets kun je een stuk meer last hebben van de wind Dat het ook echt gevaarlijk wordt. En met de trein is het altijd de vraag of alles normaal rijdt.
Zijn FrikandelXXL heeft een fabricagefout.. te kortquote:Op zondag 16 februari 2020 00:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Zit je eigenlijk wel net onder de FOK!limiet hè
Iemand moet het gemiddelde omlaag halen he.quote:Op zondag 16 februari 2020 00:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Zit je eigenlijk wel net onder de FOK!limiet hè
Triest. Is meer een soort kroketjequote:Op zondag 16 februari 2020 00:58 schreef Peter het volgende:
[..]
Zijn FrikandelXXL heeft een fabricagefout.. te kort
Da's ook weer zo natuurlijk. Je komt niet aan een gemiddelde van 30cm als iedereen alleen maar 35cm of meer heeft, zoals de rest van de mannen in dit topic.quote:Op zondag 16 februari 2020 00:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Iemand moet het gemiddelde omlaag halen he.
Gelukkig is het geen kaassoufflé.quote:
Ik maak alleen maar goede grappen. Niet dat I er kijk op heeft...quote:Op zondag 16 februari 2020 00:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Inb4 Aiobhin die een slechte grap maakt over jouw ogen.
Ik zal een kaassoufflé nooit meer hetzelfde zienquote:Op zondag 16 februari 2020 01:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gelukkig is het geen kaassoufflé.
Ik neem deze even mee hier naartoe.quote:Op zondag 16 februari 2020 00:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je hebt een sociaal leven? Wat een afknapper zeg
Oh, spuit 11quote:Op zondag 16 februari 2020 00:48 schreef I het volgende:
[..]
Die zie ik gek genoeg dan wél weer van mijlenver aankomen.
quote:Op zondag 16 februari 2020 01:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik maak alleen maar goede grappen. Niet dat I er kijk op heeft...
Ja. En dat zelfs buiten Brabant.quote:
Hehe we hebben je gewoon vergetenquote:Op zondag 16 februari 2020 00:53 schreef Redefine het volgende:
Oh ja de meetDat gaat m niet worden voor mij, daarom ook nog steeds als misschien.
Edit: ik zie dat ik niet in de OP sta, dus die hoef ik ook niet te laten aanpassen![]()
Dat is waar. De uitzondering op de regel zullen we dan maar zeggen.quote:
Nee, gewoon iets op geprint. Wat doe jij met je A4'tjes?quote:Op zondag 16 februari 2020 00:55 schreef Peter het volgende:
[..]
ingesneden, opengewurmd, er witte en rode saus ingespoten en stukjes ui opgesmeerd?
En een vork er in gestoken?
Ik sta vaak al te kijken van die interieurfoto's van jou met die hele vensterbank uitgestald met allemaal plantenquote:Op zondag 16 februari 2020 00:55 schreef I het volgende:
[..]
Nouja, misschien ook wel goed dat ik er niet al te lang heb kunnen rondlopen. Straks staat m'n huis helemaal vol planten.
Vond hem ook heel tof jaBen er heel blij mee, dit is ook best wel een grote variant, met al een paar stekjes die ik er later uit kan halen.
Ik hoop idd. dat er nog meer van die roze blaadjes aan komen.
Ik wilde wel komen. Maar daarom kom ik dus niet hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
We zijn niet in Brabant vriend!quote:
Whut nietquote:
Ja! @Aoibhin gaf vorige week al een semi-spoiler door te zeggen wat voor type kandidaat degene die eruit vloog in haar ogen was, en dat betekende voor mij al dat er nog maar een paar mogelijkheden warenquote:Op zondag 16 februari 2020 01:07 schreef Koen66 het volgende:
ik moet de zaterdag aflevering nog kijken, beweeg me heel voorzichtig op internet
Oh ouders reken ik ook tot 'sociaal leven'quote:Op zondag 16 februari 2020 01:01 schreef I het volgende:
[..]
Ik neem deze even mee hier naartoe.
Ik moest weer eens zo nodig het 32 jarig huwelijk van m'n ouders vieren. Zó vermoeiend allemaal.
Zie je! Een lach-gifje!quote:
Jaaa kom voor me opquote:
Andro organiseert de meet, dus zal vast ook wel blijven eten, maar ik wist het niet zekerquote:Op zondag 16 februari 2020 01:02 schreef Strani het volgende:
Ik zit naar die meet-lijst te kijken en begrijp ik nou goed dat Aoibhin en Grazz daar straks met z'n tweeën aan de vegaburgers zitten?
quote:Op zondag 16 februari 2020 01:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zie je! Een lach-gifje!Ik doe het goed!
Moet je vaker buiten de SC komen, kluizenaarquote:Op zondag 16 februari 2020 01:02 schreef Strani het volgende:
Ik zie zelfs een naam die ik helemaal niet ken
Jaquote:
Ik heb m'n best gedaan de laatste wekenquote:Op zondag 16 februari 2020 01:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Moet je vaker buiten de SC komen, kluizenaar
altijd te laat, the story of my lifequote:Op zondag 16 februari 2020 01:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JaJe had je eerder moeten opgeven
Oh dus dan heb ik vandaag ook een sociaal leven gehadquote:Op zondag 16 februari 2020 01:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ouders reken ik ook tot 'sociaal leven'Maar dan snap ik het! Gefeliciteerd met je ouders trouwens
Ja, dat maakt mijn extreme spuit-11 gedrag (want de Brabant-grapjes waren natuurlijk al tig keer gemaaktquote:
Ik blijf ook wel eten!quote:Op zondag 16 februari 2020 01:02 schreef Strani het volgende:
Ik zit naar die meet-lijst te kijken en begrijp ik nou goed dat Aoibhin en Grazz daar straks met z'n tweeën aan de vegaburgers zitten?
Dit momentquote:
Is dat een stranieri voor jou?quote:Op zondag 16 februari 2020 01:02 schreef Strani het volgende:
Ik zie zelfs een naam die ik helemaal niet ken
En dan heb je alles nog niet eens gezien.quote:Op zondag 16 februari 2020 01:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik sta vaak al te kijken van die interieurfoto's van jou met die hele vensterbank uitgestald met allemaal plantenJe zou bijna denken dat het stiekem een wietplantage is ofzo.
Lekker als je inderdaad meteen al een grote plant kan kopen. Die roze zou ik wel verder proberen te laten groeien ja
Ik had echt nooit eerder iets over die kandidaat hier gezegd, dus ik weet niet wat jij je allemaal in je hoofd haalt, maar het was niet eens een semi-spoilerquote:Op zondag 16 februari 2020 01:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja! @:Aoibhin gaf vorige week al een semi-spoiler door te zeggen wat voor type kandidaat degene die eruit vloog in haar ogen was, en dat betekende voor mij al dat er nog maar een paar mogelijkheden waren
Ik ook.quote:Op zondag 16 februari 2020 01:07 schreef Koen66 het volgende:
ik moet de zaterdag aflevering nog kijken, beweeg me heel voorzichtig op internet
Absoluutquote:
Ja waai weg johquote:
Dat moet ik je wel nageven!quote:Op zondag 16 februari 2020 01:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb m'n best gedaan de laatste weken
Komt altijd wel weer goedquote:Op zondag 16 februari 2020 01:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
altijd te laat, the story of my life
Dan heb ik zo'n beetje altijd een sociaal leven.quote:Op zondag 16 februari 2020 01:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Oh dus dan heb ik vandaag ook een sociaal leven gehad
Was ook wel redelijk sociaal ja. Maar wel semi-verplicht sociaal.quote:Op zondag 16 februari 2020 01:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ouders reken ik ook tot 'sociaal leven'Maar dan snap ik het! Gefeliciteerd met je ouders trouwens
Dat was het wel want ik ken jou een beetje en ik weet ook zéker dat bepaalde mensen nooit zo'n type kandidaat voor jou kunnen zijnquote:Op zondag 16 februari 2020 01:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik had echt nooit eerder iets over die kandidaat hier gezegd, dus ik weet niet wat jij je allemaal in je hoofd haalt, maar het was niet eens een semi-spoiler
Gezellig!quote:
Dat hoop ik welquote:Op zondag 16 februari 2020 01:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Gezellig! Althans voor degenen die ook blijven.
Dat is altijd een prima optiequote:Op zondag 16 februari 2020 01:13 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat hoop ik welDe vegan-optie heeft iets waar ik allergisch voor ben, dus ga ik maar voor de vlees-optie.
Spoiler alleen aanklikken als je WIDM al gezien hebt.quote:Op zondag 16 februari 2020 01:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat was het wel want ik ken jou een beetje en ik weet ook zéker dat bepaalde mensen nooit zo'n type kandidaat voor jou kunnen zijnDus in mijn hoofd konden het maar twee mensen zijn en één van die twee was het ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
25quote:Op zondag 16 februari 2020 01:12 schreef I het volgende:
[..]
En dan heb je alles nog niet eens gezien.Ik zit nu op 25 plantjes in m'n woonkamer.
Wij hadden een paar jaar geleden een palmboom in de kamer die helemaal tot het plafond kwamquote:Op zondag 16 februari 2020 01:12 schreef I het volgende:
Ja iddEn ik had dus het liefst nog een grote staande plant willen kopen, maaaarja. Volgende keer beter.
Gelukkig kan ik me niet meer herinneren van de app wie dat ook alweer wasquote:
Serieus?quote:Op zondag 16 februari 2020 01:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat was het wel want ik ken jou een beetje en ik weet ook zéker dat bepaalde mensen nooit zo'n type kandidaat voor jou kunnen zijnDus in mijn hoofd konden het maar twee mensen zijn en één van die twee was het ook
quote:Op zondag 16 februari 2020 01:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Serieus?Wauw
![]()
Vind het serieus wel leuk als mensen me een beetje leren kennen via zo'n forum
Gewoon niet klikkenquote:Op zondag 16 februari 2020 01:16 schreef I het volgende:
Oké, ik ga nú WIDM kijken. Ik kan die spoilertags niet aan.
morgen gaat het hem echt niet meer worden, maar lijkt me een volgende keer echt leukquote:Op zondag 16 februari 2020 01:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Mocht je kunnen komen: leuk! wees welkom
Trustequote:
Zou echt heel leuk zijn!quote:Op zondag 16 februari 2020 01:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
morgen gaat het hem echt niet meer worden, maar lijkt me een volgende keer echt leuk
Sowieso is een Fok meet alweer veel te lang geleden
Trusten!quote:
quote:Op zondag 16 februari 2020 01:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zou echt heel leuk zijn!Je bent van harte welkom!
Je bent nog steeds van harte welkom.quote:Op zondag 16 februari 2020 01:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
25Kijk uit, straks wil ik het nog echt zien ook
Zo tof is datquote:[..]
Wij hadden een paar jaar geleden een palmboom in de kamer die helemaal tot het plafond kwamHeeft het ook nog jarenlang volgehouden
Ik heb chronisch last van een triggerfinger.quote:Op zondag 16 februari 2020 01:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Gewoon niet klikkenHoe moeilijk is dat I?
EN DENK AAN JE RITME!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |