SPOILER: TussenstandenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaars
Seizoen 1: haags_kwartiertje
Seizoen 2: haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: haags_kwartiertje
Seizoen 5: haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen 10: aloa
Seizoen 11: I.
Seizoen 12: devzero
Seizoen 13: Driepink
Seizoen 14: Nattekat
Seizoen 15: markdeajaxfan
Seizoen 16: Limoentjuh
Seizoen 17: dud0r
Seizoen 18: moemoe
Seizoen 19: Cinderelladreamer
Seizoen 20: Limoentjuh
Seizoen 21: MaGNeT
Seizoen 21,5: devzero
Seizoen 22: haags_kwartiertje
Seizoen 23: skysherrif
Seizoen 24: PoezeligDing
Seizoen 25: mario390SPOILER: Rijm winnaar januari mario390Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 97% gewijzigd door SwJ op 15-02-2020 13:38:08 ]![]()
Is DTS overgenomen door voetbalfans aka mongolen?Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]![]()
Daar lijkt het op ja.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 13:36 schreef Mikeytt het volgende:
Is DTS overgenomen door voetbalfans aka mongolen?![]()
Besmettelijker dan het coronavirusquote:Op zaterdag 15 februari 2020 13:36 schreef Mikeytt het volgende:
Is DTS overgenomen door voetbalfans aka mongolen?![]()
![]()
Weinig motivatiequote:Op zaterdag 15 februari 2020 13:36 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Vind je het niet meer leuk hier?
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]![]()
Gelukkig.quote:I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel![]()
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 13:38 schreef Jippie68 het volgende:
Er is al ingegrepen, gelukkig was zijn begeleider nog in de buurt![]()
![]()
Je zou het haast denken, gisteren avond ook alquote:Op zaterdag 15 februari 2020 13:36 schreef Mikeytt het volgende:
Is DTS overgenomen door voetbalfans aka mongolen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
wat onaardigquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 13:38 schreef Jippie68 het volgende:
Er is al ingegrepen, gelukkig was zijn begeleider nog in de buurt
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
meer uit klb 40+ en utopia de laatste tijd.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 13:36 schreef Mikeytt het volgende:
Is DTS overgenomen door voetbalfans aka mongolen?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
waarvoor Aloa ?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nou wat een slaapverwekkende plaatjes vanuit de voetbal sc, komen jullie niet verder dan het polygoonjournaal?![]()
JC komt je moeder ook weer lekker bolken?I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 13:41 schreef Jippie68 het volgende:
Nou wat een slaapverwekkende plaatjes vanuit de voetbal sc, komen jullie niet verder dan het polygoonjournaal?![]()
![]()
Nog steeds aan het janken hier omquote:Op zaterdag 15 februari 2020 13:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
meer uit klb 40+ en utopia de laatste tijd.
Kan je het niet alleen af en haal je daarom je vriendjes hier
Wat ik al zei, knulletjes hier
Ze roepen nog net niet om hun moederWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik snap het probleem niet poez heeft hier ook allemaal figuren heen gehaald die van vbl zijn zo weer weg uto en 40+ hangt hier al een paar weken.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 13:42 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Voor het roepen van je grote vrienden.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:
PALINGI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
ik jank niet hoor ik reageer op Mikeyttquote:Op zaterdag 15 februari 2020 13:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog steeds aan het janken hier om
Kan je het niet alleen af en haal je daarom je vriendjes hier
Wat ik al zei, knulletjes hier
Ze roepen nog net niet om hun moederThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dus als Poez in de sloot springt spring jij ookquote:Op zaterdag 15 februari 2020 13:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ik snap het probleem niet poez heeft hier ook allemaal figuren heen gehaald die van vbl zijn zo weer weg uto en 40+ hangt hier al een paar weken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 13:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom zou je diepzinnige gesprekken met vrouwen voeren![]()
liever niet mij te koudquote:Op zaterdag 15 februari 2020 13:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dus als Poez in de sloot springt spring jij ookThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Omdat je met die knulletjes niet praten kanquote:Op zaterdag 15 februari 2020 13:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom zou je diepzinnige gesprekken met vrouwen voeren
DIe gaan janken stampvoeten en vriendjes oproepenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar niet zo hypocriet doen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb geen idee waar dit over gaat, sorry.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 13:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Omdat je met die knulletjes niet praten kan
DIe gaan janken stampvoeten en vriendjes oproepen![]()
ga je toch weg als het je niet aanstaatquote:Op zaterdag 15 februari 2020 13:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Omdat je met die knulletjes niet praten kan
DIe gaan janken stampvoeten en vriendjes oproepen
[ Bericht 0% gewijzigd door SwJ op 15-02-2020 13:55:35 (doe eens normaal) ]![]()
Waarom zou vbl niet mogen posten terwijl half uto/40+ hier ook heen gevlucht is ?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nou nou nou nou.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 13:47 schreef JanCees het volgende:
[..]
ga je toch weg als het je niet aanstaat
[ Bericht 0% gewijzigd door SwJ op 15-02-2020 13:55:57 (reactie op edit) ]"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Kunnen we het over climate change hebben?I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
-reactie op edit-
[ Bericht 96% gewijzigd door SwJ op 15-02-2020 13:56:15 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hoaxquote:Op zaterdag 15 februari 2020 13:47 schreef FlippingCoin het volgende:
Kunnen we het over climate change hebben?![]()
en ook geen Utopiaquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zoubals ik zijn vrouw was mijzelf opsluiten in de keukenquote:![]()
![]()
Je zusje is een hoax.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Denk aan de ijsberen!!!quote:I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb de gloeilamp uitgevondenI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Is in de leer geweest bij Marioquote:
Nu roept hij pump opWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 13:49 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik heb de gloeilamp uitgevonden![]()
Rijk mee geworden zeker?![]()
Goede uitvinding!quote:Op zaterdag 15 februari 2020 13:49 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik heb de gloeilamp uitgevonden![]()
Pumpalov post hier al veel langer mee en is gewoon een gezellige user.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 13:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is in de leer geweest bij Mario
Nu roept hij pump opThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Vond ik jou ook, met nadruk op vondquote:Op zaterdag 15 februari 2020 13:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Pumpalov post hier al veel langer mee en is gewoon een gezellige user.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hoezo ? wat is er veranderd?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 13:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vond ik jou ook, met nadruk op vondThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Het speel kwartiertje zal zo wel over zijn.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zie de juf al aankomen...quote:Op zaterdag 15 februari 2020 13:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het speel kwartiertje zal zo wel over zijn.![]()
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 13:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het speel kwartiertje zal zo wel over zijn.![]()
![]()
jullie zijn hier zelf vorige maand met open armen ontvangen en dan in de stress schieten als @JanCees mee wil doen waarom?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Je meent dit echt he?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 13:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
jullie zijn hier zelf vorige maand met open armen ontvangen en dan in de stress schieten als @:JanCees mee wil doen waarom?![]()
Nee, je verdraait zoals gewoonlijk weer de boel.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 13:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
jullie zijn hier zelf vorige maand met open armen ontvangen en dan in de stress schieten als @:JanCees mee wil doen waarom?![]()
ja ik snap het verschil niet.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Top, hoe werkt zo'n ding?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 13:49 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik heb de gloeilamp uitgevonden"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Weer negeer materiaal er bijquote:Op zaterdag 15 februari 2020 13:55 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Nee, je verdraait zoals gewoonlijk weer de boel.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
leg eens uit waaromquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
In Nederland Ajax en Cambuur, in het buitenland heb ik tegenwoordig geen favorieten meer eigenlijk.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 13:56 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Wat is jouw favoriete voetbalclub?![]()
okequote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
AJAX en Cambuurquote:Op zaterdag 15 februari 2020 13:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In Nederland Ajax en Cambuur, in het buitenland heb ik tegenwoordig geen favorieten meer eigenlijk.![]()
![]()
![]()
![]()
aloa maakt vriendenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
UUUUUUUUUTREG!quote:Op zaterdag 15 februari 2020 13:56 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Wat is jouw favoriete voetbalclub?![]()
![]()
Hier ook Ajax fans in huis, mijn 2 volwassen zoons en mijn man. Bezoek je ook wedstrijden van Ajax, vind dat toch wel erg commercieel geworden. Als lid supporters vereniging geen kaart te krijgen en op ViaGoGo volop tegen hoge prijzen.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 13:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In Nederland Ajax en Cambuur, in het buitenland heb ik tegenwoordig geen favorieten meer eigenlijk.![]()
misschien zit ze er alquote:Op zaterdag 15 februari 2020 13:41 schreef FlippingCoin het volgende:
JC komt je moeder ook weer lekker bolken?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dan hebben ze er in ieder geval verstand van. Ging vroeger wel regelmatig maar tegenwoordig niet meer, is een aardig stukje reizigen en ik voetbal vaak zelf op zondag.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 14:00 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Hier ook Ajax fans in huis, mijn 2 volwassen zoons en mijn man. Bezoek je ook wedstrijden van Ajax, vind dat toch wel erg commercieel geworden. Als lid supporters vereniging geen kaart te krijgen en op ViaGoGo volop tegen hoge prijzen.![]()
We wonen op ongeveer 20 minuten rijden van de Arena, maar het blijft een onderneming om er naar toe te gaan.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 14:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan hebben ze er in ieder geval verstand van. Ging vroeger wel regelmatig maar tegenwoordig niet meer, is een aardig stukje reizen en ik voetbal vaak zelf op zondag.![]()
Wel wat te ver om te fietsen dan helaas.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 14:02 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
We wonen op ongeveer 20 minuten rijden van de Arena, maar het blijft een onderneming om er naar toe te gaan.![]()
In het begin was het altijd drama met parkeren...quote:Op zaterdag 15 februari 2020 14:02 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
We wonen op ongeveer 20 minuten rijden van de Arena, maar het blijft een onderneming om er naar toe te gaan.![]()
pak je OVquote:Op zaterdag 15 februari 2020 14:02 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Nou mijn mannen gaan echt niet op de fiets naar de Arenaquote:Op zaterdag 15 februari 2020 14:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel wat te ver om te fietsen dan helaas.![]()
wat is er mien jong?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 13:18 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah dat was het ja
@:derrabbit ik heb je advies nodigOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ja, toen mijn moeder nog leefde leende mijn man haar invalidenparkeerkaart ivm parkeren in de Arenaquote:Op zaterdag 15 februari 2020 14:03 schreef InverHouse het volgende:
[..]
In het begin was het altijd drama met parkeren...![]()
doeiquote:Op zaterdag 15 februari 2020 14:05 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ga er weer vandoor mensen, tot de volgende keer.![]()
zeik dan nietquote:Op zaterdag 15 februari 2020 14:06 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Waarom? Auto net zo gemakkelijk, denk dat we met het OV 2 uur onderweg zijn.![]()
tot straksquote:Op zaterdag 15 februari 2020 14:05 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ga er weer vandoor mensen, tot de volgende keer.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Tot de volgende keer, leuk om kennis te makenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 14:05 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ga er weer vandoor mensen, tot de volgende keer.![]()
![]()
gele bril ????quote:Op zaterdag 15 februari 2020 14:08 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ik zeik niet, zet je gele bril eens af![]()
Kan ik je een dm sturen? Heb wat vragen over fietsen.quote:I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Dm maar, mag ook in pm als het langere vragen zijn.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 14:08 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Kan ik je een dm sturen? Heb wat vragen over fietsen.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Van Seumeren is echt een heldquote:Op zaterdag 15 februari 2020 14:10 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Werk vaak met zijn neef samen, die zit daar dus ook bijna elke wedstrijd met zijn dochters![]()
![]()
Klopt, heb hem ook wel eens ontmoet. Goede zakenman en toch sociaal, die combi zie je niet vaak. Zijn neef ook trouwens echt een lieverd is dat.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 14:10 schreef madam-april het volgende:
[..]
Van Seumeren is echt een held![]()
Dat klopt.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 14:15 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ik zie geen seconden op mobiele weergave![]()
nog ff wachten.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 14:20 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ga maar, ik pas hier wel even op de toko![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
![]()
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 15-02-2020 14:30
nr / user / score / tot. aant. posts in reeks
1. Dotteke / 1419 / 4355
2. devzero / 755 / 2251
3. aKboR / 725 / 3670
4. PlymouthFury / 548 / 1713
5. dud0r / 447 / 2123
6. Dr.Mikey / 399 / 2126
7. InverHouse / 396 / 2595
8. Jippie68 / 363 / 2503
9. hemarookworst / 344 / 1362
10. FreshFruit / 333 / 2051
11. mario390 / 320 / 2120
12. noodgang / 270 / 1524
13. engine / 251 / 1374
14. Filosoofert / 195 / 1229
15. madam-april / 158 / 989
16. skysherrif / 149 / 980
17. Grrrrrrrr / 142 / 775
18. Mrsloveable / 93 / 641
19. PP_Sound / 86 / 200
20. Pumpalov / 83 / 432SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Vroemmm vroemmm ff noodgang inhalenEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Eetse...quote:Op zaterdag 15 februari 2020 14:47 schreef PlymouthFury het volgende:
Gaat goed met jullie. Ff haring eten. Doei.![]()
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 14:09 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ja je ziet gezeik, waar het niet is.
Die was goedWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hou wel van scherp, kan dat ook wel waarderen van anderen, beter als dat botte domme inhakken in het wilde weg![]()
![]()
Kan je die knulletjes niet kwalijk nemen Jippie, die weten nog niets van het leven.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 14:53 schreef Jippie68 het volgende:
Hou wel van scherp, kan dat ook wel waarderen van anderen, beter als dat botte domme inhakken in het wilde wegWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En allemaal inhaken!En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Iemand de tyfus inschelden is makkelijk, beter proberen nog iets van een conversatie te voeren, dan kom je er meestal wel uit.![]()
Woedendquote:Op zaterdag 15 februari 2020 14:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je die knulletjes niet kwalijk nemen Jippie, die weten nog niets van het leven.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
3 stokjes in de volgende vasten haken dan graagquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Had zeker last van file, dat kan mensen zo woedend makenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 14:56 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Was het zo druk op de weg hier naar toe?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Neequote:Op zaterdag 15 februari 2020 14:56 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Was het zo druk op de weg hier naar toe?~FEYENOORD~
Flying birdsquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 14:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je die knulletjes niet kwalijk nemen Jippie, die weten nog niets van het leven.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik ook, altijd even op de zaterdagmiddagquote:Op zaterdag 15 februari 2020 14:58 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Zo nog boodschappen doen, maar geen zin in
~FEYENOORD~
Al het brood en vleeswaren uitverkocht.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 14:58 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Zo nog boodschappen doen, maar geen zin in![]()
He he de mannen zijn weer wakkerquote:Op zaterdag 15 februari 2020 14:59 schreef aKboR het volgende:
[..]
Al het brood en vleeswaren uitverkocht.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
snel ff veranderenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 14:59 schreef aKboR het volgende:
[..]
Al het brood en vleeswaren uitverkocht.![]()
![]()
Ja, ik wacht zelf te langquote:Op zaterdag 15 februari 2020 14:58 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ook, altijd even op de zaterdagmiddag![]()
![]()
![]()
...
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 14:59 schreef aKboR het volgende:
[..]
Al het brood en vleeswaren uitverkocht.Wat nou Lui huiswijf
![]()
nee Telekidsquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat doet mijn vriendin ook, ik ga zelf altijd liever in de ochtend maar ja..quote:
~FEYENOORD~
Ben niet geweest, heel druk. Vroeg me al af of het Kerst wasquote:
Dacht al heb ik zo lang op ONZ gezetenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
R.I.P DTS.![]()
Al die lurkers gingen natuurlijk ook gauw boodschappen doen toen jij gingquote:Op zaterdag 15 februari 2020 15:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben niet geweest, heel druk. Vroeg me al af of het Kerst was
Dacht al heb ik zo lang op ONZ gezeten![]()
![]()
Het was best lekker buitenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dank je wel aKquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
's ochtends is wel fijn boodschappen doen, ALLES nog op voorraad inderdaad.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 15:01 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat doet mijn vriendin ook, ik ga zelf altijd liever in de ochtend maar ja..![]()
Plus je hebt daarna de dag voor jezelfquote:Op zaterdag 15 februari 2020 15:03 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
's ochtends is wel fijn boodschappen doen, ALLES nog op voorraad inderdaad.~FEYENOORD~
luie dag?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 15:04 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten..
Heb de boodschappen laten bezorgen..![]()
Kloptquote:Op zaterdag 15 februari 2020 15:04 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Plus je hebt daarna de dag voor jezelf![]()
O dat kan ook, ik ga zelf altijd liever zelf. Kan ik zien wat ik koopquote:Op zaterdag 15 februari 2020 15:04 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten..
Heb de boodschappen laten bezorgen..Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee ik wist niet hoe het met mijn verkoudheid zou zijn dus van de week gewoon een paar online bestellingen gedaan bij de supermarktquote:![]()
![]()
handig dat dat kan.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 15:05 schreef aKboR het volgende:
[..]
Nee ik wist niet hoe het met mijn verkoudheid zou zijn dus van de week gewoon een paar online bestellingen gedaan bij de supermarkt![]()
Vind dat wel met versproducten, maar neig steeds meer om ook online te bestellen. Vooral de zwaardere dingen.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 15:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat kan ook, ik ga zelf altijd liever zelf. Kan ik zien wat ik koop![]()
Merk je al iets van de bruistabletten?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 15:05 schreef aKboR het volgende:
[..]
Nee ik wist niet hoe het met mijn verkoudheid zou zijn dus van de week gewoon een paar online bestellingen gedaan bij de supermarkt![]()
Ik niet. Hoe meer mensen online bestellen hoe meer winkels verdwijnenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 15:06 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Vind dat wel met versproducten, maar neig steeds meer om ook online te bestellen. Vooral de zwaardere dingen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik weet het niet zeker.. hoest wel makkelijker denk ik..quote:Op zaterdag 15 februari 2020 15:06 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Merk je al iets van de bruistabletten?
Net wakkerdus wel ff door geslapen..
![]()
Lekker dat je aan een stuk hebt geslapen, zal je goed doenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Daar heb je een punt, maar online is de keuze veel groter. En vind Zaanstad een rotcentrum hebben om te winkelen, het is het allemaal net niet. Rij liever naar Amsterdam Noord, daar valt nog wat te kiezen. Wormerveer us fijn voor de dagelijkse boodschappen.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 15:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik niet. Hoe meer mensen online bestellen hoe meer winkels verdwijnen![]()
Hoezo??quote:Op zaterdag 15 februari 2020 15:09 schreef Dotteke het volgende:
Lekker dat je aan een stuk hebt geslapen, zal je goed doen![]()
Das toch fijn aan een stuk slapenquote:
Goed zoquote:Op zaterdag 15 februari 2020 15:07 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker.. hoest wel makkelijker denk ik..
Net wakkerdus wel ff door geslapen..
Heb het standaard in huis.![]()
en dan niet even naar de Arena?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 15:09 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, maar online is de keuze veel groter. En vind Zaanstad een rotcentrum hebben om te winkelen, het is het allemaal net niet. Rij liever naar Amsterdam Noord, daar valt nog wat te kiezen. Wormerveer us fijn voor de dagelijkse boodschappen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Welk drankjequote:Op zaterdag 15 februari 2020 15:10 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Goed zo
Heb het standaard in huis.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 15:11 schreef Jippie68 het volgende:
Luie huiswijven kunnen soms goede tips hebben![]()
![]()
Kom wel bij de Mediamarkt daar, maar geen supermarkt of zo.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 15:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
en dan niet even naar de Arena?![]()
![]()
![]()
O helaas kan ik niet tegenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Deka krommenie is ook wel fijn met parkeergarage eronder..quote:Op zaterdag 15 februari 2020 15:09 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, maar online is de keuze veel groter. En vind Zaanstad een rotcentrum hebben om te winkelen, het is het allemaal net niet. Rij liever naar Amsterdam Noord, daar valt nog wat te kiezen. Wormerveer us fijn voor de dagelijkse boodschappen.
Kaaikhof in Assendelft is ook wel "aardig"![]()
![]()
;
ik ken Amsterdam niet zo goed verder.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 15:12 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Kom wel bij de Mediamarkt daar, maar geen supermarkt of zo.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Je hebt er genoeg binnen gehaald vandaagquote:
Wat moet jequote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
alles goed vriend zie je weinig op fok.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nooit genoeg.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 15:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt er genoeg binnen gehaald vandaag![]()
Dat is waarquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Te veel..quote:Op zaterdag 15 februari 2020 15:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt er genoeg binnen gehaald vandaag![]()
Oh ja hoor, was met een vriendin naar de bergen dus fokken stond niet op het lijstje met dingen om te doenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 15:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
alles goed vriend zie je weinig op fok.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ja veul te veul...quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Veul te veul ....quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Leuk man, beter van de natuur genieten dan naar een beeldscherm turenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 15:18 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Oh ja hoor, was met een vriendin naar de bergen dus fokken stond niet op het lijstje met dingen om te doen![]()
Idd jaquote:Op zaterdag 15 februari 2020 15:20 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Leuk man, beter van de natuur genieten dan naar een beeldscherm turen![]()
![]()
Dat magquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
snap ik dan heb je andere dingen om te doenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 15:18 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Oh ja hoor, was met een vriendin naar de bergen dus fokken stond niet op het lijstje met dingen om te doen
R.I.P DTS.![]()
Kip denk ik.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 15:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ga je rundvlees kopen straks?![]()
Shoarma zou je toch etenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niet te verdienen vandaag Marioquote:
Inver heeft ze allemaal
je heeft ook welkequote:Op zaterdag 15 februari 2020 15:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet te verdienen vandaag Mario
Inver heeft ze allemaal![]()
Gaat niet zo heel snel vandaagquote:
Waren weer een kudde knulletjes hierWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ga ook.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 15:24 schreef Jippie68 het volgende:
Ik ga op pad! Veel plezier hier!
(moet nou wel gaan lukken)
![]()
Je was er de hele morgen en middag niet, dan kan je ook geen punten verdienenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: