?quote:
Is in de leer geweest bij Marioquote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 13:49 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik heb de gloeilamp uitgevonden
Goede uitvinding!quote:Op zaterdag 15 februari 2020 13:49 schreef FlippingCoin het volgende:
Pumpalov post hier al veel langer mee en is gewoon een gezellige user.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 13:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is in de leer geweest bij Mario
Nu roept hij pump op
Vond ik jou ook, met nadruk op vondquote:Op zaterdag 15 februari 2020 13:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Pumpalov post hier al veel langer mee en is gewoon een gezellige user.
hoezo ? wat is er veranderd?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 13:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vond ik jou ook, met nadruk op vond
Het speel kwartiertje zal zo wel over zijn.quote:
Ik zie de juf al aankomen...quote:Op zaterdag 15 februari 2020 13:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het speel kwartiertje zal zo wel over zijn.
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 13:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het speel kwartiertje zal zo wel over zijn.
Je meent dit echt he?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 13:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
jullie zijn hier zelf vorige maand met open armen ontvangen en dan in de stress schieten als @:JanCees mee wil doen waarom?
Nee, je verdraait zoals gewoonlijk weer de boel.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 13:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
jullie zijn hier zelf vorige maand met open armen ontvangen en dan in de stress schieten als @:JanCees mee wil doen waarom?
ja ik snap het verschil niet.quote:
Top, hoe werkt zo'n ding?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 13:49 schreef FlippingCoin het volgende:
Weer negeer materiaal er bijquote:Op zaterdag 15 februari 2020 13:55 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Nee, je verdraait zoals gewoonlijk weer de boel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |