ik jank niet hoor ik reageer op Mikeyttquote:Op zaterdag 15 februari 2020 13:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog steeds aan het janken hier om
Kan je het niet alleen af en haal je daarom je vriendjes hier
Wat ik al zei, knulletjes hier
Ze roepen nog net niet om hun moeder
Dus als Poez in de sloot springt spring jij ookquote:Op zaterdag 15 februari 2020 13:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ik snap het probleem niet poez heeft hier ook allemaal figuren heen gehaald die van vbl zijn zo weer weg uto en 40+ hangt hier al een paar weken.
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 13:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom zou je diepzinnige gesprekken met vrouwen voeren
liever niet mij te koudquote:Op zaterdag 15 februari 2020 13:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dus als Poez in de sloot springt spring jij ook
Omdat je met die knulletjes niet praten kanquote:Op zaterdag 15 februari 2020 13:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom zou je diepzinnige gesprekken met vrouwen voeren
Ik heb geen idee waar dit over gaat, sorry.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 13:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Omdat je met die knulletjes niet praten kan
DIe gaan janken stampvoeten en vriendjes oproepen
ga je toch weg als het je niet aanstaatquote:Op zaterdag 15 februari 2020 13:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Omdat je met die knulletjes niet praten kan
DIe gaan janken stampvoeten en vriendjes oproepen
Nou nou nou nou.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 13:47 schreef JanCees het volgende:
[..]
ga je toch weg als het je niet aanstaat
hoaxquote:Op zaterdag 15 februari 2020 13:47 schreef FlippingCoin het volgende:
Kunnen we het over climate change hebben?
en ook geen Utopiaquote:
Zoubals ik zijn vrouw was mijzelf opsluiten in de keukenquote:
Je zusje is een hoax.quote:
Denk aan de ijsberen!!!quote:
?quote:
Is in de leer geweest bij Marioquote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 13:49 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik heb de gloeilamp uitgevonden
Goede uitvinding!quote:Op zaterdag 15 februari 2020 13:49 schreef FlippingCoin het volgende:
Pumpalov post hier al veel langer mee en is gewoon een gezellige user.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 13:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is in de leer geweest bij Mario
Nu roept hij pump op
Vond ik jou ook, met nadruk op vondquote:Op zaterdag 15 februari 2020 13:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Pumpalov post hier al veel langer mee en is gewoon een gezellige user.
hoezo ? wat is er veranderd?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 13:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vond ik jou ook, met nadruk op vond
Het speel kwartiertje zal zo wel over zijn.quote:
Ik zie de juf al aankomen...quote:Op zaterdag 15 februari 2020 13:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het speel kwartiertje zal zo wel over zijn.
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 13:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het speel kwartiertje zal zo wel over zijn.
Je meent dit echt he?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 13:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
jullie zijn hier zelf vorige maand met open armen ontvangen en dan in de stress schieten als @:JanCees mee wil doen waarom?
Nee, je verdraait zoals gewoonlijk weer de boel.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 13:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
jullie zijn hier zelf vorige maand met open armen ontvangen en dan in de stress schieten als @:JanCees mee wil doen waarom?
ja ik snap het verschil niet.quote:
Top, hoe werkt zo'n ding?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 13:49 schreef FlippingCoin het volgende:
Weer negeer materiaal er bijquote:Op zaterdag 15 februari 2020 13:55 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Nee, je verdraait zoals gewoonlijk weer de boel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |