en dan niet even naar de Arena?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 15:09 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, maar online is de keuze veel groter. En vind Zaanstad een rotcentrum hebben om te winkelen, het is het allemaal net niet. Rij liever naar Amsterdam Noord, daar valt nog wat te kiezen. Wormerveer us fijn voor de dagelijkse boodschappen.
Welk drankjequote:Op zaterdag 15 februari 2020 15:10 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Goed zo
Heb het standaard in huis.
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 15:11 schreef Jippie68 het volgende:
Luie huiswijven kunnen soms goede tips hebben
Kom wel bij de Mediamarkt daar, maar geen supermarkt of zo.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 15:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
en dan niet even naar de Arena?
O helaas kan ik niet tegenquote:
Deka krommenie is ook wel fijn met parkeergarage eronder..quote:Op zaterdag 15 februari 2020 15:09 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, maar online is de keuze veel groter. En vind Zaanstad een rotcentrum hebben om te winkelen, het is het allemaal net niet. Rij liever naar Amsterdam Noord, daar valt nog wat te kiezen. Wormerveer us fijn voor de dagelijkse boodschappen.
ik ken Amsterdam niet zo goed verder.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 15:12 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Kom wel bij de Mediamarkt daar, maar geen supermarkt of zo.
Je hebt er genoeg binnen gehaald vandaagquote:
Wat moet jequote:
alles goed vriend zie je weinig op fok.quote:
Nooit genoeg.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 15:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt er genoeg binnen gehaald vandaag
Dat is waarquote:
quote:
Te veel..quote:Op zaterdag 15 februari 2020 15:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt er genoeg binnen gehaald vandaag
Oh ja hoor, was met een vriendin naar de bergen dus fokken stond niet op het lijstje met dingen om te doenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 15:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
alles goed vriend zie je weinig op fok.
Ja veul te veul...quote:
Veul te veul ....quote:
Leuk man, beter van de natuur genieten dan naar een beeldscherm turenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 15:18 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Oh ja hoor, was met een vriendin naar de bergen dus fokken stond niet op het lijstje met dingen om te doen
Idd jaquote:Op zaterdag 15 februari 2020 15:20 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Leuk man, beter van de natuur genieten dan naar een beeldscherm turen
Dat magquote:
snap ik dan heb je andere dingen om te doenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 15:18 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Oh ja hoor, was met een vriendin naar de bergen dus fokken stond niet op het lijstje met dingen om te doen
Kip denk ik.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 15:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ga je rundvlees kopen straks?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |