Nee ik wist niet hoe het met mijn verkoudheid zou zijn dus van de week gewoon een paar online bestellingen gedaan bij de supermarktquote:
handig dat dat kan.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 15:05 schreef aKboR het volgende:
[..]
Nee ik wist niet hoe het met mijn verkoudheid zou zijn dus van de week gewoon een paar online bestellingen gedaan bij de supermarkt
Vind dat wel met versproducten, maar neig steeds meer om ook online te bestellen. Vooral de zwaardere dingen.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 15:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat kan ook, ik ga zelf altijd liever zelf. Kan ik zien wat ik koop
Merk je al iets van de bruistabletten?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 15:05 schreef aKboR het volgende:
[..]
Nee ik wist niet hoe het met mijn verkoudheid zou zijn dus van de week gewoon een paar online bestellingen gedaan bij de supermarkt
Ik niet. Hoe meer mensen online bestellen hoe meer winkels verdwijnenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 15:06 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Vind dat wel met versproducten, maar neig steeds meer om ook online te bestellen. Vooral de zwaardere dingen.
Ik weet het niet zeker.. hoest wel makkelijker denk ik..quote:Op zaterdag 15 februari 2020 15:06 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Merk je al iets van de bruistabletten?
Daar heb je een punt, maar online is de keuze veel groter. En vind Zaanstad een rotcentrum hebben om te winkelen, het is het allemaal net niet. Rij liever naar Amsterdam Noord, daar valt nog wat te kiezen. Wormerveer us fijn voor de dagelijkse boodschappen.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 15:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik niet. Hoe meer mensen online bestellen hoe meer winkels verdwijnen
Hoezo??quote:Op zaterdag 15 februari 2020 15:09 schreef Dotteke het volgende:
Lekker dat je aan een stuk hebt geslapen, zal je goed doen
Das toch fijn aan een stuk slapenquote:
Goed zoquote:Op zaterdag 15 februari 2020 15:07 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker.. hoest wel makkelijker denk ik..
Net wakkerdus wel ff door geslapen..
en dan niet even naar de Arena?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 15:09 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, maar online is de keuze veel groter. En vind Zaanstad een rotcentrum hebben om te winkelen, het is het allemaal net niet. Rij liever naar Amsterdam Noord, daar valt nog wat te kiezen. Wormerveer us fijn voor de dagelijkse boodschappen.
Welk drankjequote:Op zaterdag 15 februari 2020 15:10 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Goed zo
Heb het standaard in huis.
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 15:11 schreef Jippie68 het volgende:
Luie huiswijven kunnen soms goede tips hebben
Kom wel bij de Mediamarkt daar, maar geen supermarkt of zo.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 15:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
en dan niet even naar de Arena?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |