leg eens uit waaromquote:
In Nederland Ajax en Cambuur, in het buitenland heb ik tegenwoordig geen favorieten meer eigenlijk.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 13:56 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Wat is jouw favoriete voetbalclub?
okequote:
AJAX en Cambuurquote:Op zaterdag 15 februari 2020 13:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In Nederland Ajax en Cambuur, in het buitenland heb ik tegenwoordig geen favorieten meer eigenlijk.
UUUUUUUUUTREG!quote:Op zaterdag 15 februari 2020 13:56 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Wat is jouw favoriete voetbalclub?
Hier ook Ajax fans in huis, mijn 2 volwassen zoons en mijn man. Bezoek je ook wedstrijden van Ajax, vind dat toch wel erg commercieel geworden. Als lid supporters vereniging geen kaart te krijgen en op ViaGoGo volop tegen hoge prijzen.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 13:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In Nederland Ajax en Cambuur, in het buitenland heb ik tegenwoordig geen favorieten meer eigenlijk.
misschien zit ze er alquote:Op zaterdag 15 februari 2020 13:41 schreef FlippingCoin het volgende:
JC komt je moeder ook weer lekker bolken?
Dan hebben ze er in ieder geval verstand van. Ging vroeger wel regelmatig maar tegenwoordig niet meer, is een aardig stukje reizigen en ik voetbal vaak zelf op zondag.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 14:00 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Hier ook Ajax fans in huis, mijn 2 volwassen zoons en mijn man. Bezoek je ook wedstrijden van Ajax, vind dat toch wel erg commercieel geworden. Als lid supporters vereniging geen kaart te krijgen en op ViaGoGo volop tegen hoge prijzen.
We wonen op ongeveer 20 minuten rijden van de Arena, maar het blijft een onderneming om er naar toe te gaan.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 14:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan hebben ze er in ieder geval verstand van. Ging vroeger wel regelmatig maar tegenwoordig niet meer, is een aardig stukje reizen en ik voetbal vaak zelf op zondag.
Wel wat te ver om te fietsen dan helaas.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 14:02 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
We wonen op ongeveer 20 minuten rijden van de Arena, maar het blijft een onderneming om er naar toe te gaan.
In het begin was het altijd drama met parkeren...quote:Op zaterdag 15 februari 2020 14:02 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
We wonen op ongeveer 20 minuten rijden van de Arena, maar het blijft een onderneming om er naar toe te gaan.
pak je OVquote:Op zaterdag 15 februari 2020 14:02 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Nou mijn mannen gaan echt niet op de fiets naar de Arenaquote:Op zaterdag 15 februari 2020 14:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel wat te ver om te fietsen dan helaas.
wat is er mien jong?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 13:18 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah dat was het ja
@:derrabbit ik heb je advies nodig
Ja, toen mijn moeder nog leefde leende mijn man haar invalidenparkeerkaart ivm parkeren in de Arenaquote:Op zaterdag 15 februari 2020 14:03 schreef InverHouse het volgende:
[..]
In het begin was het altijd drama met parkeren...
doeiquote:Op zaterdag 15 februari 2020 14:05 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ga er weer vandoor mensen, tot de volgende keer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |