abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191518229
M'n broertje stelde voor om naar een concert te gaan van Visions of Atlantis in 013 Tilburg. Ik had nog nooit van de band gehoord, maar klinkt leuk. Nu een van de voorprogramma-bands aan het luisteren, Edenbridge. Die vrouw heeft een stem _O_
pi_191518230
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2020 10:36 schreef Tele6 het volgende:
Goedemorgen.
Yoga gedaan, ontbeten, was afgehaald, en nu in de trein naar A en B. Zij zijn hun bed nog niet uit -- misschien ben ik wel op tijd voor een tweede ontbijt :7

B is op oudjaarsdag jarig en zelfs dat vergeet ik soms _O-
M'n eigen verjaardag boeit me al weinig. Verder ga ik ervan uit dat iedereen in maart jarig is. Zo niet, regel dat even aub. ^O^
Geregeld B-)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_191518245
@Cat-astrophe pff, zou ik ook vervelend vinden. Gelukkig de rest van de dag relaxen idd O+
Wat voor behandeling gaan jullie doen?
pi_191518292
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2020 09:46 schreef Myraela het volgende:
Ja, Intratuin kom ik ook niet zo vaak. Vooral zo duur. Ik vind de plantenhal het tofst, niet de gezelligste of meest sfeervolle zaak. Maar ik word er zo intens gelukkig van als ik net dat ene toffe plantje nog kan vinden. Zo vond ik in ieder geval een keer net de enige Peperomia Watermelon in een hoekje.

Of in alle keren dat ik er ben geweest, stond er één keer een grote maar rommelige gatenplant. Daar heb ik nu, een jaar later, al drie grote planten van gemaakt. O+
Hm. Misschien moet ik dan toch eens daarheen.

Hier een peperomia polyboteia
Muntvorminge blaadjes.
Leuk ding en stond zielig alleen te staan bij de hema... heb hem maar snel geadopteerd :)
pi_191518302
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2020 10:39 schreef Tele6 het volgende:
M'n broertje stelde voor om naar een concert te gaan van Visions of Atlantis in 013 Tilburg. Ik had nog nooit van de band gehoord, maar klinkt leuk. Nu een van de voorprogramma-bands aan het luisteren, Edenbridge. Die vrouw heeft een stem _O_
Edenbridge _O_
pi_191518305
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2020 10:41 schreef Tele6 het volgende:
@:Cat-astrophe pff, zou ik ook vervelend vinden. Gelukkig de rest van de dag relaxen idd O+
Wat voor behandeling gaan jullie doen?
Ja, nu even bozig en dadelijk is het weer oké :)
We gaan rhasul doen. O+ Groupon actie.

En misschien ter plekke nog wat bijboeken.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_191518315
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2020 10:36 schreef Tele6 het volgende:
Goedemorgen.
Yoga gedaan, ontbeten, was afgehaald, en nu in de trein naar A en B. Zij zijn hun bed nog niet uit -- misschien ben ik wel op tijd voor een tweede ontbijt :7

B is op oudjaarsdag jarig en zelfs dat vergeet ik soms _O-
M'n eigen verjaardag boeit me al weinig. Verder ga ik ervan uit dat iedereen in maart jarig is. Zo niet, regel dat even aub. ^O^
Je mag best mijn verjaardag vieren in maart hoor :)

Doe ik met een goede vriendin ook altijd.
Gaan uiteten voor onze verjaardag.
Meestal lukt dat tussen beide verjaardagen in.... maar het loopt ook weleens uit naar augustus _O-
pi_191518332
Ik geef mijn beste vriendin een slipcursus kado dit jaar. En mezelf ook :+

Kwam ik toevallig tegen, meestal trakteren we elkaar op sauna of diner. Dat tussen onze verjaardagen in doen is een uitdaging, want we schelen 2 dagen (en een paar jaar).
pi_191518339
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 februari 2020 10:51 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik geef mijn beste vriendin een slipcursus kado dit jaar. En mezelf ook :+

Kwam ik toevallig tegen, meestal trakteren we elkaar op sauna of diner. Dat tussen onze verjaardagen in doen is een uitdaging, want we schelen 2 dagen (en een paar jaar).
Ahja hier 1 jaar minus een week of 5.
Dus dat lukt meestal wel... uiteten kan gewoon doordeweeks ook dus dat scheelt.
pi_191518355
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2020 10:52 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ahja hier 1 jaar minus een week of 5.
Dus dat lukt meestal wel... uiteten kan gewoon doordeweeks ook dus dat scheelt.
Dat scheelt zeker :Y
pi_191518360
Wat is de lekkerste saus bij lekkerbekjes volgens jullie?
pi_191518380
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2020 10:56 schreef bjanaan het volgende:
Wat is de lekkerste saus bij lekkerbekjes volgens jullie?
Ravigotesaus.
  Official ESF Kreviewer zaterdag 15 februari 2020 @ 11:01:08 #215
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_191518411
Vliegtuig. Ryanair. Beenruimte is echt boven verwachting veel. Je moet alleen niet dik zijn in deze stoelen.
pi_191518422
@L.S...met al je tuinplannen is een dagje uit - in het seizoen - naar Appeltern misschien ook leuk en inspirerend?
In ieder geval via fb te volgen voor aanbiedingen enzo.
pi_191518427
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 februari 2020 11:01 schreef Kreator het volgende:
Vliegtuig. Ryanair. Beenruimte is echt boven verwachting veel. Je moet alleen niet dik zijn in deze stoelen.
Heb je geen x beenruimte geboekt?
pi_191518483
Heeft er iemand van jullie wel eens pommes Pont Neuf gegeten?
Je ziet het vaak in een chique restaurant.
Van die rechthoekige patatjes, vaak opgestapeld als een Jenga-toren.

Mijn vraag is zijn die nou lekker?

Mijn ervaring is dat te grote friet / patat heel erg, ja ik weet niet hoe ik het moet omschrijven, maar het lijkt mij gewoon helemaal niet lekker.

Het lijkt mij totaal niet krokant en hard van buiten en zacht van binnen.

Het zal vast goed bereidt lekker zijn, maar toch krijg ik er een raar gevoel bij, wat vinden jullie ervan?
  zaterdag 15 februari 2020 @ 11:10:53 #219
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_191518503
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 februari 2020 11:01 schreef Kreator het volgende:
Je was toch gister al vertrokken :? Nu weer vliegen?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_191518516
@Myraela kun je eens roepen als je daar trouwens toevallig orchideegrond en een iets groter potje dan ik nu heb.. tegenkomt?
(Die ik nu heb is 10cm hoog ofzo.. dus echt heel mini. )
  zaterdag 15 februari 2020 @ 11:13:52 #221
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_191518532
Oh en sauna! Wat een goed idee.. dat ga ik ook eens in de groep gooien ^O^
pi_191518621
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2020 11:10 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Je was toch gister al vertrokken :? Nu weer vliegen?
Volgens mij vond gisteren de voorbereiding plaats op vandaag vliegen.
pi_191518624
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2020 10:57 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ravigotesaus.
Eens.
pi_191518630
Zo, weer terug van stal. Eigenlijk al vrij snel, prof had haast :D (En we waren met z'n 4en, dan kun je best aardig doorwerken).

Huisgenoot en ik hebben besloten toch eindelijk eens werk te gaan maken van de schimmels op de muren. Of eigenlijk meer ín de muren. Hij is er al een keer voor naar de huisbaas geweest ('Je moet meer ventileren en de verwarming aanhouden' was het antwoord), maar ik zag net dat er gewoon complete gevelplaten weg zijn, juist aan de kant waar ik een smerige schimmelplek in de hoek heb zitten. (Andere huisgenoot heeft nog veel ergere plekken, die muur was gewoon zojuist zelfs nog nat van 2 dagen regen geleden. Ook daar zijn gevelplaten weg, en de muur is al jaren niet meer geschilderd aan de buitenzijde)

Ik zit nu in dubio of ik wacht tot maandag zodat ik de huisbaas het kan laten zien, of toch al weghalen (maar een foto is een stuk minder duidelijk).

Dit alles ook naar aanleiding van gesprekje met prof net, die vroeg hoe mijn examens gegaan waren. Gezien zowel ik als huisgenoot zo ziek zijn geworden, vond 'ie dat ik toch eens het CO-gehalte moest laten meten in huis. Of in elk geval dat het iets met inhalatie te maken kon hebben. Toen moest ik wel denken aan die schimmel. (Geen idee waarom ik daar niet eerder over nagedacht hebt..)
pi_191518635
Geniet ze Cat!

En ja, normaal heb ik geen probleem met laatkomers, maar als je al echt dingen hebt gepland dan vind ik het wel heel vervelend.
pi_191518660
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2020 11:25 schreef Candaasje het volgende:
Geniet ze Cat!

En ja, normaal heb ik geen probleem met laatkomers, maar als je al echt dingen hebt gepland dan vind ik het wel heel vervelend.
Ik spreek ook vaak af “rond een tijdstip”
Maar als je dan specifiek een tijd afspreekt zodat je lekker veel aan je dag hebt en daar ook plannen voor hebt gemaakt... is het wel zo leuk als diegene geen anderhalf uur later komt.
Daar zou ik ook slecht tegen kunnen :)
pi_191518677
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2020 11:24 schreef Candaasje het volgende:
Zo, weer terug van stal. Eigenlijk al vrij snel, prof had haast :D (En we waren met z'n 4en, dan kun je best aardig doorwerken).

Huisgenoot en ik hebben besloten toch eindelijk eens werk te gaan maken van de schimmels op de muren. Of eigenlijk meer ín de muren. Hij is er al een keer voor naar de huisbaas geweest ('Je moet meer ventileren en de verwarming aanhouden' was het antwoord), maar ik zag net dat er gewoon complete gevelplaten weg zijn, juist aan de kant waar ik een smerige schimmelplek in de hoek heb zitten. (Andere huisgenoot heeft nog veel ergere plekken, die muur was gewoon zojuist zelfs nog nat van 2 dagen regen geleden. Ook daar zijn gevelplaten weg, en de muur is al jaren niet meer geschilderd aan de buitenzijde)

Ik zit nu in dubio of ik wacht tot maandag zodat ik de huisbaas het kan laten zien, of toch al weghalen (maar een foto is een stuk minder duidelijk).

Dit alles ook naar aanleiding van gesprekje met prof net, die vroeg hoe mijn examens gegaan waren. Gezien zowel ik als huisgenoot zo ziek zijn geworden, vond 'ie dat ik toch eens het CO-gehalte moest laten meten in huis. Of in elk geval dat het iets met inhalatie te maken kon hebben. Toen moest ik wel denken aan die schimmel. (Geen idee waarom ik daar niet eerder over nagedacht hebt..)
Nare situatie zeg. Hoe zit het eigenlijk met rechten van huurders in België? Zou in ieder geval zoveel mogelijk bewijs verzamelen en CO en schimmelgehalte lijkt me een goede start. Zoveel vocht kan niet gezond zijn.
pi_191518720
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2020 11:28 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ik spreek ook vaak af “rond een tijdstip”
Maar als je dan specifiek een tijd afspreekt zodat je lekker veel aan je dag hebt en daar ook plannen voor hebt gemaakt... is het wel zo leuk als diegene geen anderhalf uur later komt.
Daar zou ik ook slecht tegen kunnen :)
Ze bedoelde het vast goed. Wilde er ook een hele dag van maken. Maar na een drukke werkdag heeft ze haar rust ook nodig en is vroeg opstaan lastig. Dat weet ik intussen. En dan heb ik gewoon liever dat we bij voorbaat wat later afspreken dan dat het last minute veranderd wordt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_191518740
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 februari 2020 11:29 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Nare situatie zeg. Hoe zit het eigenlijk met rechten van huurders in België? Zou in ieder geval zoveel mogelijk bewijs verzamelen en CO en schimmelgehalte lijkt me een goede start. Zoveel vocht kan niet gezond zijn.
Op zich wel goed geloof ik. Ze verhuren via 'kotweb', dus we kunnen het zelfs via daar spelen, maar ook de huisarts en gemeenten schijn je te kunnen contacteren als je er met de huisbaas niet uitkomt. (Dan komen ze meten).

Er zijn wel meer zaken hier die echt niet kloppen (er is lang niet altijd warm water om te douchen voor iedereen - en lang niet iedereen doucht elke dag - , en dit pareltje troffen we laatst op de keukentafel aan:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')

Nu zijn het voornamelijk dreigementen en dat doen ze wel vaker. En sinds de huisbazin permanent in NL zit, hebben we veel minder 'controles'. Maar dat ze vorig jaar echt binnenkwamen was geen geheim. (En nee, dat mag niet, is huisvredebreuk natuurlijk)

Het probleem is meer dat ik dan eigenlijk wel zeker weet dat ik volgend jaar naar een andere kamer op zoek moet. Maar goed, dat is jammer maar ook geen onoverkomelijke ramp.
pi_191518748
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2020 11:38 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Op zich wel goed geloof ik. Ze verhuren via 'kotweb', dus we kunnen het zelfs via daar spelen, maar ook de huisarts en gemeenten schijn je te kunnen contacteren als je er met de huisbaas niet uitkomt. (Dan komen ze meten).

Er zijn wel meer zaken hier die echt niet kloppen (er is lang niet altijd warm water om te douchen voor iedereen - en lang niet iedereen doucht elke dag - , en dit pareltje troffen we laatst op de keukentafel aan:

SPOILER
:')

Nu zijn het voornamelijk dreigementen en dat doen ze wel vaker. En sinds de huisbazin permanent in NL zit, hebben we veel minder 'controles'. Maar dat ze vorig jaar echt binnenkwamen was geen geheim. (En nee, dat mag niet, is huisvredebreuk natuurlijk)

Het probleem is meer dat ik dan eigenlijk wel zeker weet dat ik volgend jaar naar een andere kamer op zoek moet. Maar goed, dat is jammer maar ook geen onoverkomelijke ramp.
:o :o :o
  zaterdag 15 februari 2020 @ 11:43:11 #231
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_191518772
Ik zou inderdaad op vrij korte termijn vertrekken.

Niet alleen zijn dit dreigementen, hetgeen ze mee dreigen is ook nog eens illegaal, en het laatste ook vrij lastig te controleren gezien de ontzettend kleine techniek die anno nu beschikbaar is.

Als het water snel warm is is het verbruik volgens mij ook lager omdat niemand het dan hoeft te laten aanstaan om op temperatuur te komen...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_191518793
Dit is trouwens 'mijn' schimmelplek. Het valt nog mee, bij huisgenoot is het echt veel erger, (halve meter, glinstert van het vocht, en andere huisgenoot heeft nog niet zo lang geleden ook een enorme plek weggehaald van 'zijn' buitenmuur.
(Er zitten ook diverse plekken in de douche en de wc. Allemaal buitenmuren, en op mijn verdieping een plat dak.

Donald Duckje ter referentie/ grootte

En dit is de buitengevel met missende platen.

SPOILER
  zaterdag 15 februari 2020 @ 11:46:55 #233
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_191518804
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2020 11:45 schreef Candaasje het volgende:

En dit is de buitengevel met missende platen.

SPOILER
-gniffel- Zo'n Belgisch gebouw waarvan menig Nederlander zich afvraagt wanneer ze komen slopen, en waar het bordje "onbewoonbaar verklaard" gebleven is....
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zaterdag 15 februari 2020 @ 11:50:26 #234
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_191518832
Toch jammer dat er hier in de buurt niet een filament winkel zit, met een showroom waar je zo binnen kunt lopen om eens goed te kijken naar kleuren, glans enz.

Die online shops lijken leuk, maar kleuren op 't scherm en kleur in t echie zijn toch niet altijd hetzelfde...
  zaterdag 15 februari 2020 @ 12:02:34 #235
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_191518938
  zaterdag 15 februari 2020 @ 12:06:49 #236
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_191518974
Wel effectieve quarantaine: noordzeewater :P
pi_191518997
quote:
Oef. Moeten we toch vér blijven van mensen die recent in Azië zijn geweest.
Zet was er al langer geleden...

Mensen, er is té veel om te reageren op de vele ook mededelingen van belang.
@Candaasje en de schimmel in huis. Is het lastig? om iets nieuws te vinden en te verhuizen.
@FFT wat een leuke dag met lekker eten. :Y)
pi_191519048
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2020 12:06 schreef fietsie het volgende:
Wel effectieve quarantaine: noordzeewater :P
Cruiseschepen doen het er ook leuk op :7
pi_191519055
12.15 uur en nog niemand hier, ik wist het :')
  zaterdag 15 februari 2020 @ 12:16:36 #240
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_191519061
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 februari 2020 12:15 schreef Cat-astrophe het volgende:
12.15 uur en nog niemand hier, ik wist het :')
Reisplannen is ook ingewikkeld :P
pi_191519069
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 februari 2020 11:34 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ze bedoelde het vast goed. Wilde er ook een hele dag van maken. Maar na een drukke werkdag heeft ze haar rust ook nodig en is vroeg opstaan lastig. Dat weet ik intussen. En dan heb ik gewoon liever dat we bij voorbaat wat later afspreken dan dat het last minute veranderd wordt.

SPOILER
Oh en van vriendinnen kun je ook wel wat hebben toch?

Maar hier ook zo’n neuroot dus. :)
pi_191519126
Ze is er *O*

Communicatiemisverstand: zij bedoelde om 12 uur bij mij te zijn.
En had uit de doorgestuurde reserveringsbevestiging niet gehaald dat ik een uur eerder in gedachten had.
  zaterdag 15 februari 2020 @ 12:25:21 #243
370431 drakin
vurig typje
pi_191519145
Ik zie dat ik een pakje heb met varkensstaart in mijn vriezer :o

Wat doe je daar mee????
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
  zaterdag 15 februari 2020 @ 12:25:47 #244
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_191519151
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 februari 2020 12:25 schreef drakin het volgende:
Ik zie dst ik een pakje heb met varkensstaart in mijn vriezer :o

Wat doe je daar mee????
In de Snert bv.
  zaterdag 15 februari 2020 @ 12:27:09 #245
370431 drakin
vurig typje
pi_191519159
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2020 12:25 schreef fietsie het volgende:

[..]

In de Snert bv.
Ik maak nooit snert.

Zijn er andere dingen die je ermee kan?

Mijn enige huisdier, een zindelijke spin op mijn toilet lust het niet.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
  zaterdag 15 februari 2020 @ 12:27:59 #246
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_191519167
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 februari 2020 12:27 schreef drakin het volgende:

[..]

Ik maak nooit snert.

Zijn er andere dingen die je ermee kan?

Mijn enige huisdier, een zindelijke spin op mijn toilet lust het niet.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)rkensstaart-a1534292
  zaterdag 15 februari 2020 @ 12:31:46 #247
370431 drakin
vurig typje
pi_191519199
quote:
Ik krijg niks te zien zonder abo
Freaks like me drink tea
  zaterdag 15 februari 2020 @ 12:40:11 #248
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_191519246
Google heeft hele ladingen recepten, van stoven tot knapperig.
pi_191519271
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 februari 2020 12:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ze is er *O*

Communicatiemisverstand: zij bedoelde om 12 uur bij mij te zijn.
En had uit de doorgestuurde reserveringsbevestiging niet gehaald dat ik een uur eerder in gedachten had.
Saunatijd *O*
  zaterdag 15 februari 2020 @ 12:44:22 #250
370431 drakin
vurig typje
pi_191519278
Vind het toch wel een apart onderdeel van een lam die varkensstaart
Freaks like me drink tea
pi_191519295
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 februari 2020 12:44 schreef drakin het volgende:
Weer eens wat anders dan 2 koppen.
  zaterdag 15 februari 2020 @ 12:47:13 #252
370431 drakin
vurig typje
pi_191519303
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2020 12:46 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Weer eens wat anders dan 2 koppen.
Dat zou me eerder wel opgevallen zijn. Dit zag ik gisteravond ineens.
Freaks like me drink tea
pi_191519589
Lammetjes met varkensstaarten? :?

(En dan mekkeren ze over mijn vegaburgers :D )

Ik heb een beetje een 'meuh' dag. Ik heb eigenlijk genoeg te doen, maar ben weer eens niet vooruit te branden. Zo maar wat uitgebreider met de dieren in de stal knuffelen. Misschien vinden ze een borstelbeurt wel fijn.

Wel alvast schoonmaakspul voor de schimmel gehaald.
@fietsie: ja, ik moet denk ik maar eens op zoek naar wat anders. Al is het maar omdat ze ook elk jaar de huur per maand met 10¤ verhogen, en dat begint steeds minder grappig te worden. Maar dat zal pas tegen de zomer worden, want ik kan niet zomaar onder mijn contract uit, en iets anders vinden is op dit moment vrij lastig. Rond mei/juni komt er vaak een stuk meer beschikbaar :)
  zaterdag 15 februari 2020 @ 13:27:24 #254
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_191519668
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2020 13:20 schreef Candaasje het volgende:
Lammetjes met varkensstaarten? :?

(En dan mekkeren ze over mijn vegaburgers :D )

Ik heb een beetje een 'meuh' dag. Ik heb eigenlijk genoeg te doen, maar ben weer eens niet vooruit te branden. Zo maar wat uitgebreider met de dieren in de stal knuffelen. Misschien vinden ze een borstelbeurt wel fijn.

Wel alvast schoonmaakspul voor de schimmel gehaald.
@:fietsie: ja, ik moet denk ik maar eens op zoek naar wat anders. Al is het maar omdat ze ook elk jaar de huur per maand met 10¤ verhogen, en dat begint steeds minder grappig te worden. Maar dat zal pas tegen de zomer worden, want ik kan niet zomaar onder mijn contract uit, en iets anders vinden is op dit moment vrij lastig. Rond mei/juni komt er vaak een stuk meer beschikbaar :)
Bedreigen en zonder toestemming betreden van een woning zijn in Belgie geen grond om een woninghuurcontract eenzijdig te kunnen verbreken?
pi_191519748
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2020 13:27 schreef fietsie het volgende:

[..]

Bedreigen en zonder toestemming betreden van een woning zijn in Belgie geen grond om een woninghuurcontract eenzijdig te kunnen verbreken?
Misschien wel, maar ik moet wel dan heel snel iets anders vinden. En dat laatste is wel lastig. (In elk geval niet zonder de hoofdprijs te betalen en waarschijnlijk naar Antwerpen zelf te moeten.)

Ze doen op zich wel vaker van dit soort dreigementen, en eigenlijk blijft het daar altijd wel bij. Beetje triest, maar goed. Ik word ook een beetje voorgetrokken; ze zijn dol op Nederlanders _O- (Dat is vrij zeldzaam hier)
Het is wel natuurlijk zo dat die gevelplaten vervangen moeten worden, zodat er geen schimmel meer in mijn/onze kamers komt. Maar ik ga het maandag eens aankaarten :)
pi_191519764
Maar op kamers gaan terwijl je al een eigen huis gewend bent; ik raad het niemand aan :')
pi_191519771
Candaasje, je huurt toch niet van fam Appelthans o.i.d? Die zijn berucht :X
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_191519968
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2020 10:27 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Wanneer ga je bij G. wonen?
Dat duurt nog even denk ik :+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_191519971
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2020 10:23 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Alweer? Kom jij daar wekelijks? :P
Bijna wel ja :’)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_191519997
Ben worstenbroodjes aan het maken. Tuurlijk vergeten dat ik ook nog een afstrijk ei nodig heb. Dus nu ligt het deeg te rijzen.. Kan ik mooi bij de boer nog even eieren halen.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_191520051
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 februari 2020 12:44 schreef drakin het volgende:
Oeps :@

Jouw pakket is samengesteld uit mijn privévoorraad; ik heb blijkbaar in de haast een verkeerd pakje gepakt. Varkensstaart is een traditioneel ingredient van cassoulet, misschien is dat wat?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_191520152
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2020 13:56 schreef sigme het volgende:

[..]

Oeps :@

Jouw pakket is samengesteld uit mijn privévoorraad; ik heb blijkbaar in de haast een verkeerd pakje gepakt. Varkensstaart is een traditioneel ingredient van cassoulet, misschien is dat wat?
Ik had een associatie :D
pi_191520296
We schieten lekker op hier :Y

Nu even lunchen met kliekjes:
- kadetjes met boerenrookworst
- bagel zalm/roomkaas
- bagel roomkaas/geitenkaas
- kwart bagel kruidenboter.
Spoilers!
pi_191520357
Na gisteravond romantisch valentijnen op de bank met allebei een nieuw kookboek...
Lief houdt niet van uitgebreid koken maar wilde graag meer salade eten dus kreeg hij een saladeboek. “3-6 ingredienten”. Niet te uitgebreid dus en wel vol goede ideeen.
Want ondanks dat eten een ding is... is het wel belangrijk. En gezien hij toch al kieskeurig is met wat hij kan eten.. leek me wat inspiratie geen kwaad kunnen.
Ik kreeg vorige week een braziliaans kookboek...

Dus wij zaten gezellig saampjes te bladeren en te interwebzen op de site van AO dus.

Morgen kip met cachaca...
gecombineerd met rijst en chinese kool dus.
(Fusion heet dat toch? :) )

Lijstje van myraela staat in mn telefoon.
Meer tips: welkom :)

Ennneh.. hoe maken jullie die diepvries dimsums warm? In een stoommandje?
En hoe werken die rieten stoommandjes eigenlijk?
  Moderator zaterdag 15 februari 2020 @ 14:35:05 #265
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_191520394
https://www.telegraaf.nl/(...)auwekul-doen-we-niet

Over 't dorp waar ik naar school ging.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Official ESF Kreviewer zaterdag 15 februari 2020 @ 14:37:23 #266
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_191520411
Cultuuromslag je. Net langs honderden flamingo's gereden bij dezoutwinning en nu tapas lunchen met ijsbier.
  Official ESF Kreviewer zaterdag 15 februari 2020 @ 14:37:44 #267
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_191520418
Wel handig om Spaans sprekende mensen bij ons te hebben die hier wonen.
pi_191520424
Ik doe diepvries dimsums garen in de stoomoven. Voorheen in een rieten stoommand, die zet je op een pan met water dat net aan de kook is.

Ik heb ook nog een pan met stoominzet, daar kan het ook mee natuurlijk.
pi_191520427
Flamingo's O+
  zaterdag 15 februari 2020 @ 14:39:30 #270
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_191520429
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2020 14:29 schreef Uhmmpie het volgende:

Ennneh.. hoe maken jullie die diepvries dimsums warm? In een stoommandje?
En hoe werken die rieten stoommandjes eigenlijk?
Ik zet altijd een pan met water op waar dat mandje -net- overheen past, zodat alle stoom t mandje in moet.

Water aan de kook, mandje met happies erop (op een stoompampiertje) en 15 minuutjes sauna-en.
pi_191520437
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2020 14:39 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ik zet altijd een pan met water op waar dat mandje -net- overheen past, zodat alle stoom t mandje in moet.

Water aan de kook, mandje met happies erop (op een stoompampiertje) en 15 minuutjes sauna-en.
Pampiertje O+
pi_191520459
Halve bijlees. Dat Rozey klinkt qua concept wel leuk, maar ik lees dat het van dezelfde lui is als La Cubanita en Proeflokaal Bregje en ben over geen van beiden nou echt daverend enthousiast.. :N
Ter compensatie aangaande culinair advies van @Myraela net wel die twee tokosausjes besteld. Ben benieuwd!
Let me see you stripped down to the bone
pi_191520470
quote:
3s.gif Op zaterdag 15 februari 2020 14:37 schreef Kreator het volgende:
Wel handig om Spaans sprekende mensen bij ons te hebben die hier wonen.
Flamingo's, zoutwinning, tapas - het klinkt nu al goed! Uit wie bestaat je gezelschap precies een die familie die een huisje heeft, is dat de jouwe of familie van je lief? Ik had het in vorige topics niet precies meegekregen :)
pi_191520499
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 februari 2020 14:37 schreef Kreator het volgende:
Cultuuromslag je. Net langs honderden flamingo's gereden bij dezoutwinning en nu tapas lunchen met ijsbier.
Direct al de toeristische rondleiding w/
pi_191520510
Huis ruikt intussen naar https://www.aziatische-ingredienten.nl/curry-madras-recept/ :9
Geen dimsum, wel reuze lekker :9

@Myraela Laat je het even eten als je erg lekkere vegetarische dimsum hebt gevonden? *O* Schat ik het trouwens goed in dat het hoogtepunt van je 'zilvervliesrijst met gekookte wortels is óók een prima maaltijd'-periode heen bent? :* Wel zo gezellig voor ons hier! ;)
pi_191520591
Wij vieren vandaag de verjaardag van mijn mams en er staan hier allemaal lekkere dingen te wachten :9 rendang, hete kip, sajoer lodeh, pasteitjes :9 zoveel zin in O+
  zaterdag 15 februari 2020 @ 15:00:26 #277
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_191520615
Wij vieren pyamadag en snaaien alleen maar. Te erg maar ok.
pi_191520666
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2020 15:00 schreef fietsie het volgende:
Wij vieren pyamadag en snaaien alleen maar. Te erg maar ok.
Haha moet kunnen een keertje toch?

Ik kocht cachaca en opscheplepels
Mijn dag is weer compleet.
pi_191520726
Wij deden een kind-overdracht met opa en oma bij een ontbijtje buiten de deur. Nu thuis een beetje rondhangen en lezen en spelen en ondertussen cakejes uit het HHB-kinderbakboek gemaakt. Vanavond maakt ik melanzane alla parmigiana :Y)
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  zaterdag 15 februari 2020 @ 15:08:29 #280
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_191520733
K. Stuurt een foto van de slowcooken in bedrijf..
Op mijn vraag wat ie eet antwoord ie:

Spareribs, van FOK!varken..

^O^
pi_191520777
Ik heb de kleine kamer opgeruimd zodat de lockmachine er weer kan staan. Binnenkort komt een vriend een extra tafel maken zodat het wat makkelijker werkt. Ondertussen bezig om een luie-dagen-thuis-broek af te maken.

In de sc zit een groentenschotel en die ruikt heerlijk en de droger droogt nu basilicum, ben benieuwd hoeveel er van 50 gram blaadjes overblijft
We have far more in common than that which devides us..
pi_191520995
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 februari 2020 14:37 schreef Kreator het volgende:
Heerlijk! Onderdompelen!
pi_191521009
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2020 15:07 schreef Clubsoda het volgende:
Wij deden een kind-overdracht met opa en oma bij een ontbijtje buiten de deur. Nu thuis een beetje rondhangen en lezen en spelen en ondertussen cakejes uit het HHB-kinderbakboek gemaakt. Vanavond maakt ik melanzane alla parmigiana :Y)
:9~
pi_191521020
moet varkenshaas medium gebakken worden?
pi_191521033
g is nu het draadjesvlees voor morgen aan het maken ivm langgggggggg opstaan en ik ga straks het eten voor vandaag koken :B

Stamppotje aardappels met pastinaak met een mengsel van kastanjepaddo's, sjalotten en baconreepjes eroverheen *)
pi_191521038
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2020 15:35 schreef Chunees het volgende:
rosé :Y
  Moderator zaterdag 15 februari 2020 @ 15:36:53 #287
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_191521041
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2020 15:35 schreef Chunees het volgende:
Joah, in elk geval niet helemaal doorbakken
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_191521048
En ik heb ook al 2 play's gepoetst, 2 wassen gedraaid en opgehangen, het bed verschoond, gecrosstrainert, krant gelezen en boodschappen gedaan >:)
  zaterdag 15 februari 2020 @ 15:45:05 #289
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_191521112
Vlees met allerlei zooi erbij staat nu lekker in een pan in de oven te pruttelen. Morgen ook nog een uurtje en dan hebben we heerlijk ouderwets draadjesvlees. :Y)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 15 februari 2020 @ 15:45:28 #290
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_191521115
Met een wat minder hoofd wakker geworden. :+. Verder boodschappen en beetje huishouden. Straks zuurkoolstamppot maken.
/Rommelzaterdag
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_191521119
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2020 15:37 schreef Blues het volgende:
En ik heb ook al 2 play's gepoetst, 2 wassen gedraaid en opgehangen, het bed verschoond, gecrosstrainert, krant gelezen en boodschappen gedaan >:)
Ik ben ongeveer halverwege:
1 plee half gepoetst (chloor door de pot, maar nog geen poets van buitenpot, bril,vloer), 1 was gedraaid en opgehangen, 1 was van rek gehaald, moet nog worden opgeborgen), bed afgehaald en gelucht, moet nog worden opgemaakt. 2m2 gazon afgeplagd, nog driemaal zoveel te gaan. Varkenshok & kippenhok afgemest. Gras gemaaid voor vark (wat een weer!).
Moet nog ronde met honden, beesten voeren, hapjes maken voor lief voor morgen, wc en bed afronden. Best te overzien eigenlijk.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_191521227
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 februari 2020 14:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
We schieten lekker op hier :Y

Nu even lunchen met kliekjes:
- kadetjes met boerenrookworst
- bagel zalm/roomkaas
- bagel roomkaas/geitenkaas
- kwart bagel kruidenboter.
Geen siergras bij de plantenhal. Nouja, drie hele zielige potjes. 1.25 per stuk, 5 voor 5 euro.
pi_191521518
Mensen. Misschien heb ik ineens spontaan een nieuwe telefoon. *O*
  Official ESF Kreviewer zaterdag 15 februari 2020 @ 16:29:13 #294
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_191521551
@minilot oom en tante van vriendin. Hebben hier een uitbouw waar wij slapen.
pi_191521602
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 februari 2020 16:29 schreef Kreator het volgende:
@:minilot oom en tante van vriendin. Hebben hier een uitbouw waar wij slapen.
Ha, tof! Leuke bonus bij het hebben van een vriendin! :D O+
pi_191521614
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2020 15:45 schreef borisz het volgende:
Met een wat minder hoofd wakker geworden. :+. Verder boodschappen en beetje huishouden. Straks zuurkoolstamppot maken.
/Rommelzaterdag
Doe met shitload zure room! Is lekker :9 Weet ik nog van eergister :9
Succes met het mindere hoofd! :7
pi_191521755
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2020 15:12 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik heb de kleine kamer opgeruimd zodat de lockmachine er weer kan staan. Binnenkort komt een vriend een extra tafel maken zodat het wat makkelijker werkt. Ondertussen bezig om een luie-dagen-thuis-broek af te maken.

In de sc zit een groentenschotel en die ruikt heerlijk en de droger droogt nu basilicum, ben benieuwd hoeveel er van 50 gram blaadjes overblijft
Ik wacht nog steeds op mn bestelde basilicum zaadjes eigenlijk..
straks weer knof in de droger doen.
  zaterdag 15 februari 2020 @ 17:07:21 #298
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_191521909
Ah dat doet me er aan denken: was in de droger!
pi_191521937
quote:
11s.gif Op zaterdag 15 februari 2020 16:26 schreef Myraela het volgende:
Mensen. Misschien heb ik ineens spontaan een nieuwe telefoon. *O*
*O*
pi_191521971
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 februari 2020 15:45 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik ben ongeveer halverwege:
1 plee half gepoetst (chloor door de pot, maar nog geen poets van buitenpot, bril,vloer), 1 was gedraaid en opgehangen, 1 was van rek gehaald, moet nog worden opgeborgen), bed afgehaald en gelucht, moet nog worden opgemaakt. 2m2 gazon afgeplagd, nog driemaal zoveel te gaan. Varkenshok & kippenhok afgemest. Gras gemaaid voor vark (wat een weer!).
Moet nog ronde met honden, beesten voeren, hapjes maken voor lief voor morgen, wc en bed afronden. Best te overzien eigenlijk.
Jij wint want beesten O+ en landgoed! Ons beest heeft weinig zorg nodig want ouwe bes die 22/24 uur slaapt ):O
  zaterdag 15 februari 2020 @ 17:16:31 #301
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_191522032
vol?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')