Ga je toevallig naar de Plantenhal? Zo ja, zou je een foto van hun siergrassen willen maken met naam en prijs?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 08:58 schreef Myraela het volgende:
Ik zit te wachten tot de tuinman komt met onze plantenbakken. Beetje irritant wel. Speciaal vroeg opgestaan, gehaast ontbeten, schoongemaakt, en nu zijn ze er nog niet.
Daarna even vrijwilligerswerk en dan langs de plantenwinkels. De vorige keer hadden ze nog geen buitenplanten, misschien nu nog steeds niet, maar kijken blijft tof.
Is wel het plan, ja. In Rhoon. Will do.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 09:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ga je toevallig naar de Plantenhal? Zo ja, zou je een foto van hun siergrassen willen maken met naam en prijs?
Nee, metaal, op een grote rol zit iets blauws en volgens mij zijn ze ook aan de overkant bezig. Dus best kans dat het glasvezel is. Dat is een nieuwbouwwijk waar al glasvezel ligtquote:Op zaterdag 15 februari 2020 09:27 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Groen? Dan kan het zo maar glasvezel zijn
Ik ben ook nooit zo goed in iemands leeftijd onthouden moet ik bekennenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 09:28 schreef Lonaa het volgende:
Ik had laatst gesprek met een vriendin. Zij is uh, naja, als ze vroeg was geweest had ze m'n moeder kunnen zijn, zeg maar. En in het gesprek meldde ik dat ik dit jaar 30 zou worden en toen klapperde ze met d'r oren. Ze was geloof ik in de veronderstelling dat ik toch al wel een tijdje 33 was ofzo.![]()
LeeftijdsIt means nothing
Nou ja, dat. En 29 klinkt zo... jong. Dus ik snap haar wel.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 09:30 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik ben ook nooit zo goed in iemands leeftijd onthouden moet ik bekennen
Kennelijk heeft het geen enorme prioriteit
Ik twijfel al regelmatig over mijn eigen leeftijd.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 09:30 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik ben ook nooit zo goed in iemands leeftijd onthouden moet ik bekennen
Kennelijk heeft het geen enorme prioriteit
Thanks. Ik heb misschien/waarschijnlijk/in theorie een paar 100 siergrassen nodig maar dat is best een gedoe qua prijs en welke soorten ik wil.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 09:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is wel het plan, ja. In Rhoon. Will do.
Oh dan ben je heel dichtbijquote:Op zaterdag 15 februari 2020 09:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is wel het plan, ja. In Rhoon. Will do.
Mijn ouders kan ik makkelijk onthouden. Mijn moeder is 3 maand na mij jarig en wordt mijn leeftijd +30. Mijn zusje is in mei jarig, anderhalf jaar jonger dan ik. En mijn vader 3 maand later en die wordt mijn zusjes leeftijd +30.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 09:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik twijfel al regelmatig over mijn eigen leeftijd.Van mijn vriend kan ik het net onthouden, maar mijn moeders leeftijd weet ik bijvoorbeeld al niet. Echt nog nooit interesse gehad in leeftijden of verjaardagen. Sowieso rampzalig slecht met data, maar /care.
Jup eigenlijk wel, maar ik was in de veronderstelling dat je in februari meer zou horen en had hier nog niets gehoord.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 09:09 schreef minilot het volgende:
[..]
Je mag me alles vragen, weet je dat intussen niet?Uitvoerig DNA-onderzoek duurt klaarblijkelijk nogal: zo rond maart/begin april de resultaten. Als het goed is!
Van mijn moeder heb ik vooral dr geboortejaar in mijn hoofd. Die verandert ook nooit... dat werkt veel beterquote:Op zaterdag 15 februari 2020 09:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik twijfel al regelmatig over mijn eigen leeftijd.Van mijn vriend kan ik het net onthouden, maar mijn moeders leeftijd weet ik bijvoorbeeld al niet. Echt nog nooit interesse gehad in leeftijden of verjaardagen. Sowieso rampzalig slecht met data, maar /care.
Ik heb daar bij dat bloemencentrum in de buurt gewoond. Maar vond daar eigenlijk niet zoveel aan, zo klein en druk vaak.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 09:33 schreef Uhmmpie het volgende:
Oh dan ben je heel dichtbij
Ik woon naast zuidplein.
Had wel ander tuincentrum in gedachten.
Hebben hier een mini tuincentrumpje bij de molen waar ik altijd onwijs vrolijk van word.
http://www.bloemencentrum-demolen.nl/
Hmm ik ga vaak doordeweeks.. of even als ik van de kinderboerderij kwam.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 09:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb daar bij dat bloemencentrum in de buurt gewoond. Maar vond daar eigenlijk niet zoveel aan, zo klein en druk vaak.
Hier hebben ze de indeling van de intratuin omgegooid, moest laatst kaarsen hebben, was echt zoeken.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 09:38 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hmm ik ga vaak doordeweeks.. of even als ik van de kinderboerderij kwam.
Maarja met een 12-jarige gebeurd dat laatste niet zo vaak meer.
Vind juist dat krappe wel leuk.. want je bent echt continu omringt door plantjes.
Een intratuin voelt altijd zo groot
Ik had gemist dat dit liep. Hoe lang doen ze er dan in totaal over? Ik geloof dat het bij ons bijna 9 maanden heeft geduurd voor de uitslag kwamquote:Op zaterdag 15 februari 2020 09:09 schreef minilot het volgende:
[..]
Je mag me alles vragen, weet je dat intussen niet?Uitvoerig DNA-onderzoek duurt klaarblijkelijk nogal: zo rond maart/begin april de resultaten. Als het goed is!
Ik ben nog altijd van plan hier eens langs te gaan; ik hoor er hele goede verhalen over:quote:Op zaterdag 15 februari 2020 09:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ga je toevallig naar de Plantenhal? Zo ja, zou je een foto van hun siergrassen willen maken met naam en prijs?
Dat ziet er goed uit zeg.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 09:55 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ben nog altijd van plan hier eens langs te gaan; ik hoor er hele goede verhalen over:
http://prairiegras.nl/verkoop
vanaf 16 april weer open
Wij hebben zelf hier wat grote pollen olifantsgras staan, dat heeft mijn lief zelf opgekweekt in kleine potjes, uit zaad van vreeken.
Je hebt me gisterenavond gemaildquote:Op zaterdag 15 februari 2020 10:06 schreef Vanyel het volgende:
Briljant. Een leven vol gras
L_S heb ik je nou inmiddels gemaild of blijft mijn telefoon bokken?
Wat een leuke link👍🏼quote:Op zaterdag 15 februari 2020 09:55 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ben nog altijd van plan hier eens langs te gaan; ik hoor er hele goede verhalen over:
http://prairiegras.nl/verkoop
vanaf 16 april weer open
Wij hebben zelf hier wat grote pollen olifantsgras staan, dat heeft mijn lief zelf opgekweekt in kleine potjes, uit zaad van vreeken.
Alweer? Kom jij daar wekelijks?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 10:17 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhKoppijn. Te vast geslapen. Nu bij IKEA
Heb je een daluren abbo?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 10:17 schreef PdeHoog het volgende:
Wanneer ga je bij G. wonen?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 10:17 schreef PdeHoog het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |