Geregeldquote:Op zaterdag 15 februari 2020 10:36 schreef Tele6 het volgende:
Goedemorgen.
Yoga gedaan, ontbeten, was afgehaald, en nu in de trein naar A en B. Zij zijn hun bed nog niet uit -- misschien ben ik wel op tijd voor een tweede ontbijt
B is op oudjaarsdag jarig en zelfs dat vergeet ik soms![]()
M'n eigen verjaardag boeit me al weinig. Verder ga ik ervan uit dat iedereen in maart jarig is. Zo niet, regel dat even aub.
Hm. Misschien moet ik dan toch eens daarheen.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 09:46 schreef Myraela het volgende:
Ja, Intratuin kom ik ook niet zo vaak. Vooral zo duur. Ik vind de plantenhal het tofst, niet de gezelligste of meest sfeervolle zaak. Maar ik word er zo intens gelukkig van als ik net dat ene toffe plantje nog kan vinden. Zo vond ik in ieder geval een keer net de enige Peperomia Watermelon in een hoekje.
Of in alle keren dat ik er ben geweest, stond er één keer een grote maar rommelige gatenplant. Daar heb ik nu, een jaar later, al drie grote planten van gemaakt.
Edenbridgequote:Op zaterdag 15 februari 2020 10:39 schreef Tele6 het volgende:
M'n broertje stelde voor om naar een concert te gaan van Visions of Atlantis in 013 Tilburg. Ik had nog nooit van de band gehoord, maar klinkt leuk. Nu een van de voorprogramma-bands aan het luisteren, Edenbridge. Die vrouw heeft een stem
Ja, nu even bozig en dadelijk is het weer okéquote:Op zaterdag 15 februari 2020 10:41 schreef Tele6 het volgende:
@:Cat-astrophe pff, zou ik ook vervelend vinden. Gelukkig de rest van de dag relaxen idd![]()
Wat voor behandeling gaan jullie doen?
Je mag best mijn verjaardag vieren in maart hoorquote:Op zaterdag 15 februari 2020 10:36 schreef Tele6 het volgende:
Goedemorgen.
Yoga gedaan, ontbeten, was afgehaald, en nu in de trein naar A en B. Zij zijn hun bed nog niet uit -- misschien ben ik wel op tijd voor een tweede ontbijt
B is op oudjaarsdag jarig en zelfs dat vergeet ik soms![]()
M'n eigen verjaardag boeit me al weinig. Verder ga ik ervan uit dat iedereen in maart jarig is. Zo niet, regel dat even aub.
Ahja hier 1 jaar minus een week of 5.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 10:51 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik geef mijn beste vriendin een slipcursus kado dit jaar. En mezelf ook
Kwam ik toevallig tegen, meestal trakteren we elkaar op sauna of diner. Dat tussen onze verjaardagen in doen is een uitdaging, want we schelen 2 dagen (en een paar jaar).
Dat scheelt zekerquote:Op zaterdag 15 februari 2020 10:52 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ahja hier 1 jaar minus een week of 5.
Dus dat lukt meestal wel... uiteten kan gewoon doordeweeks ook dus dat scheelt.
Ravigotesaus.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 10:56 schreef bjanaan het volgende:
Wat is de lekkerste saus bij lekkerbekjes volgens jullie?
Heb je geen x beenruimte geboekt?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 11:01 schreef Kreator het volgende:
Vliegtuig. Ryanair. Beenruimte is echt boven verwachting veel. Je moet alleen niet dik zijn in deze stoelen.
Je was toch gister al vertrokkenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 11:01 schreef Kreator het volgende:
Vliegtuig. Ryanair. Beenruimte is echt boven verwachting veel. Je moet alleen niet dik zijn in deze stoelen.
Volgens mij vond gisteren de voorbereiding plaats op vandaag vliegen.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 11:10 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Je was toch gister al vertrokkenNu weer vliegen?
Eens.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |