Haha moet kunnen een keertje toch?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 15:00 schreef fietsie het volgende:
Wij vieren pyamadag en snaaien alleen maar. Te erg maar ok.
Heerlijk! Onderdompelen!quote:Op zaterdag 15 februari 2020 14:37 schreef Kreator het volgende:
Cultuuromslag je. Net langs honderden flamingo's gereden bij dezoutwinning en nu tapas lunchen met ijsbier.
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 15:07 schreef Clubsoda het volgende:
Wij deden een kind-overdracht met opa en oma bij een ontbijtje buiten de deur. Nu thuis een beetje rondhangen en lezen en spelen en ondertussen cakejes uit het HHB-kinderbakboek gemaakt. Vanavond maakt ik melanzane alla parmigiana
roséquote:Op zaterdag 15 februari 2020 15:35 schreef Chunees het volgende:
moet varkenshaas medium gebakken worden?
Joah, in elk geval niet helemaal doorbakkenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 15:35 schreef Chunees het volgende:
moet varkenshaas medium gebakken worden?
Ik ben ongeveer halverwege:quote:Op zaterdag 15 februari 2020 15:37 schreef Blues het volgende:
En ik heb ook al 2 play's gepoetst, 2 wassen gedraaid en opgehangen, het bed verschoond, gecrosstrainert, krant gelezen en boodschappen gedaan
Geen siergras bij de plantenhal. Nouja, drie hele zielige potjes. 1.25 per stuk, 5 voor 5 euro.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 14:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
We schieten lekker op hier![]()
Nu even lunchen met kliekjes:
- kadetjes met boerenrookworst
- bagel zalm/roomkaas
- bagel roomkaas/geitenkaas
- kwart bagel kruidenboter.
Ha, tof! Leuke bonus bij het hebben van een vriendin!quote:Op zaterdag 15 februari 2020 16:29 schreef Kreator het volgende:
@:minilot oom en tante van vriendin. Hebben hier een uitbouw waar wij slapen.
Doe met shitload zure room! Is lekkerquote:Op zaterdag 15 februari 2020 15:45 schreef borisz het volgende:
Met een wat minder hoofd wakker geworden.. Verder boodschappen en beetje huishouden. Straks zuurkoolstamppot maken.
/Rommelzaterdag
Ik wacht nog steeds op mn bestelde basilicum zaadjes eigenlijk..quote:Op zaterdag 15 februari 2020 15:12 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik heb de kleine kamer opgeruimd zodat de lockmachine er weer kan staan. Binnenkort komt een vriend een extra tafel maken zodat het wat makkelijker werkt. Ondertussen bezig om een luie-dagen-thuis-broek af te maken.
In de sc zit een groentenschotel en die ruikt heerlijk en de droger droogt nu basilicum, ben benieuwd hoeveel er van 50 gram blaadjes overblijft
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 16:26 schreef Myraela het volgende:
Mensen. Misschien heb ik ineens spontaan een nieuwe telefoon.
Jij wint want beestenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 15:45 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ben ongeveer halverwege:
1 plee half gepoetst (chloor door de pot, maar nog geen poets van buitenpot, bril,vloer), 1 was gedraaid en opgehangen, 1 was van rek gehaald, moet nog worden opgeborgen), bed afgehaald en gelucht, moet nog worden opgemaakt. 2m2 gazon afgeplagd, nog driemaal zoveel te gaan. Varkenshok & kippenhok afgemest. Gras gemaaid voor vark (wat een weer!).
Moet nog ronde met honden, beesten voeren, hapjes maken voor lief voor morgen, wc en bed afronden. Best te overzien eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |