abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191519295
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 februari 2020 12:44 schreef drakin het volgende:
Vind het toch wel een apart onderdeel van een lam die varkensstaart
Weer eens wat anders dan 2 koppen.
  zaterdag 15 februari 2020 @ 12:47:13 #252
370431 drakin
vurig typje
pi_191519303
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2020 12:46 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Weer eens wat anders dan 2 koppen.
Dat zou me eerder wel opgevallen zijn. Dit zag ik gisteravond ineens.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_191519589
Lammetjes met varkensstaarten? :?

(En dan mekkeren ze over mijn vegaburgers :D )

Ik heb een beetje een 'meuh' dag. Ik heb eigenlijk genoeg te doen, maar ben weer eens niet vooruit te branden. Zo maar wat uitgebreider met de dieren in de stal knuffelen. Misschien vinden ze een borstelbeurt wel fijn.

Wel alvast schoonmaakspul voor de schimmel gehaald.
@fietsie: ja, ik moet denk ik maar eens op zoek naar wat anders. Al is het maar omdat ze ook elk jaar de huur per maand met 10¤ verhogen, en dat begint steeds minder grappig te worden. Maar dat zal pas tegen de zomer worden, want ik kan niet zomaar onder mijn contract uit, en iets anders vinden is op dit moment vrij lastig. Rond mei/juni komt er vaak een stuk meer beschikbaar :)
  zaterdag 15 februari 2020 @ 13:27:24 #254
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_191519668
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2020 13:20 schreef Candaasje het volgende:
Lammetjes met varkensstaarten? :?

(En dan mekkeren ze over mijn vegaburgers :D )

Ik heb een beetje een 'meuh' dag. Ik heb eigenlijk genoeg te doen, maar ben weer eens niet vooruit te branden. Zo maar wat uitgebreider met de dieren in de stal knuffelen. Misschien vinden ze een borstelbeurt wel fijn.

Wel alvast schoonmaakspul voor de schimmel gehaald.
@:fietsie: ja, ik moet denk ik maar eens op zoek naar wat anders. Al is het maar omdat ze ook elk jaar de huur per maand met 10¤ verhogen, en dat begint steeds minder grappig te worden. Maar dat zal pas tegen de zomer worden, want ik kan niet zomaar onder mijn contract uit, en iets anders vinden is op dit moment vrij lastig. Rond mei/juni komt er vaak een stuk meer beschikbaar :)
Bedreigen en zonder toestemming betreden van een woning zijn in Belgie geen grond om een woninghuurcontract eenzijdig te kunnen verbreken?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_191519748
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2020 13:27 schreef fietsie het volgende:

[..]

Bedreigen en zonder toestemming betreden van een woning zijn in Belgie geen grond om een woninghuurcontract eenzijdig te kunnen verbreken?
Misschien wel, maar ik moet wel dan heel snel iets anders vinden. En dat laatste is wel lastig. (In elk geval niet zonder de hoofdprijs te betalen en waarschijnlijk naar Antwerpen zelf te moeten.)

Ze doen op zich wel vaker van dit soort dreigementen, en eigenlijk blijft het daar altijd wel bij. Beetje triest, maar goed. Ik word ook een beetje voorgetrokken; ze zijn dol op Nederlanders _O- (Dat is vrij zeldzaam hier)
Het is wel natuurlijk zo dat die gevelplaten vervangen moeten worden, zodat er geen schimmel meer in mijn/onze kamers komt. Maar ik ga het maandag eens aankaarten :)
pi_191519764
Maar op kamers gaan terwijl je al een eigen huis gewend bent; ik raad het niemand aan :')
pi_191519771
Candaasje, je huurt toch niet van fam Appelthans o.i.d? Die zijn berucht :X
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_191519968
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2020 10:27 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Wanneer ga je bij G. wonen?
Dat duurt nog even denk ik :+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_191519971
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2020 10:23 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Alweer? Kom jij daar wekelijks? :P
Bijna wel ja :’)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_191519997
Ben worstenbroodjes aan het maken. Tuurlijk vergeten dat ik ook nog een afstrijk ei nodig heb. Dus nu ligt het deeg te rijzen.. Kan ik mooi bij de boer nog even eieren halen.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_191520051
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 februari 2020 12:44 schreef drakin het volgende:
Vind het toch wel een apart onderdeel van een lam die varkensstaart
Oeps :@

Jouw pakket is samengesteld uit mijn privévoorraad; ik heb blijkbaar in de haast een verkeerd pakje gepakt. Varkensstaart is een traditioneel ingredient van cassoulet, misschien is dat wat?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_191520152
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2020 13:56 schreef sigme het volgende:

[..]

Oeps :@

Jouw pakket is samengesteld uit mijn privévoorraad; ik heb blijkbaar in de haast een verkeerd pakje gepakt. Varkensstaart is een traditioneel ingredient van cassoulet, misschien is dat wat?
Ik had een associatie :D
pi_191520296
We schieten lekker op hier :Y

Nu even lunchen met kliekjes:
- kadetjes met boerenrookworst
- bagel zalm/roomkaas
- bagel roomkaas/geitenkaas
- kwart bagel kruidenboter.
Spoilers!
pi_191520357
Na gisteravond romantisch valentijnen op de bank met allebei een nieuw kookboek...
Lief houdt niet van uitgebreid koken maar wilde graag meer salade eten dus kreeg hij een saladeboek. “3-6 ingredienten”. Niet te uitgebreid dus en wel vol goede ideeen.
Want ondanks dat eten een ding is... is het wel belangrijk. En gezien hij toch al kieskeurig is met wat hij kan eten.. leek me wat inspiratie geen kwaad kunnen.
Ik kreeg vorige week een braziliaans kookboek...

Dus wij zaten gezellig saampjes te bladeren en te interwebzen op de site van AO dus.

Morgen kip met cachaca...
gecombineerd met rijst en chinese kool dus.
(Fusion heet dat toch? :) )

Lijstje van myraela staat in mn telefoon.
Meer tips: welkom :)

Ennneh.. hoe maken jullie die diepvries dimsums warm? In een stoommandje?
En hoe werken die rieten stoommandjes eigenlijk?
  Moderator zaterdag 15 februari 2020 @ 14:35:05 #265
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_191520394
https://www.telegraaf.nl/(...)auwekul-doen-we-niet

Over 't dorp waar ik naar school ging.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Official ESF Kreviewer zaterdag 15 februari 2020 @ 14:37:23 #266
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_191520411
Cultuuromslag je. Net langs honderden flamingo's gereden bij dezoutwinning en nu tapas lunchen met ijsbier.
  Official ESF Kreviewer zaterdag 15 februari 2020 @ 14:37:44 #267
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_191520418
Wel handig om Spaans sprekende mensen bij ons te hebben die hier wonen.
pi_191520424
Ik doe diepvries dimsums garen in de stoomoven. Voorheen in een rieten stoommand, die zet je op een pan met water dat net aan de kook is.

Ik heb ook nog een pan met stoominzet, daar kan het ook mee natuurlijk.
pi_191520427
Flamingo's O+
  zaterdag 15 februari 2020 @ 14:39:30 #270
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_191520429
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2020 14:29 schreef Uhmmpie het volgende:

Ennneh.. hoe maken jullie die diepvries dimsums warm? In een stoommandje?
En hoe werken die rieten stoommandjes eigenlijk?
Ik zet altijd een pan met water op waar dat mandje -net- overheen past, zodat alle stoom t mandje in moet.

Water aan de kook, mandje met happies erop (op een stoompampiertje) en 15 minuutjes sauna-en.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_191520437
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2020 14:39 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ik zet altijd een pan met water op waar dat mandje -net- overheen past, zodat alle stoom t mandje in moet.

Water aan de kook, mandje met happies erop (op een stoompampiertje) en 15 minuutjes sauna-en.
Pampiertje O+
pi_191520459
Halve bijlees. Dat Rozey klinkt qua concept wel leuk, maar ik lees dat het van dezelfde lui is als La Cubanita en Proeflokaal Bregje en ben over geen van beiden nou echt daverend enthousiast.. :N
Ter compensatie aangaande culinair advies van @Myraela net wel die twee tokosausjes besteld. Ben benieuwd!
Let me see you stripped down to the bone
pi_191520470
quote:
3s.gif Op zaterdag 15 februari 2020 14:37 schreef Kreator het volgende:
Wel handig om Spaans sprekende mensen bij ons te hebben die hier wonen.
Flamingo's, zoutwinning, tapas - het klinkt nu al goed! Uit wie bestaat je gezelschap precies een die familie die een huisje heeft, is dat de jouwe of familie van je lief? Ik had het in vorige topics niet precies meegekregen :)
pi_191520499
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 februari 2020 14:37 schreef Kreator het volgende:
Cultuuromslag je. Net langs honderden flamingo's gereden bij dezoutwinning en nu tapas lunchen met ijsbier.
Direct al de toeristische rondleiding w/
pi_191520510
Huis ruikt intussen naar https://www.aziatische-ingredienten.nl/curry-madras-recept/ :9
Geen dimsum, wel reuze lekker :9

@Myraela Laat je het even eten als je erg lekkere vegetarische dimsum hebt gevonden? *O* Schat ik het trouwens goed in dat het hoogtepunt van je 'zilvervliesrijst met gekookte wortels is óók een prima maaltijd'-periode heen bent? :* Wel zo gezellig voor ons hier! ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')