Weer eens wat anders dan 2 koppen.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 12:44 schreef drakin het volgende:
Vind het toch wel een apart onderdeel van een lam die varkensstaart
Dat zou me eerder wel opgevallen zijn. Dit zag ik gisteravond ineens.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 12:46 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Weer eens wat anders dan 2 koppen.
Bedreigen en zonder toestemming betreden van een woning zijn in Belgie geen grond om een woninghuurcontract eenzijdig te kunnen verbreken?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 13:20 schreef Candaasje het volgende:
Lammetjes met varkensstaarten?![]()
(En dan mekkeren ze over mijn vegaburgers)
Ik heb een beetje een 'meuh' dag. Ik heb eigenlijk genoeg te doen, maar ben weer eens niet vooruit te branden. Zo maar wat uitgebreider met de dieren in de stal knuffelen. Misschien vinden ze een borstelbeurt wel fijn.
Wel alvast schoonmaakspul voor de schimmel gehaald.
@:fietsie: ja, ik moet denk ik maar eens op zoek naar wat anders. Al is het maar omdat ze ook elk jaar de huur per maand met 10¤ verhogen, en dat begint steeds minder grappig te worden. Maar dat zal pas tegen de zomer worden, want ik kan niet zomaar onder mijn contract uit, en iets anders vinden is op dit moment vrij lastig. Rond mei/juni komt er vaak een stuk meer beschikbaar
Misschien wel, maar ik moet wel dan heel snel iets anders vinden. En dat laatste is wel lastig. (In elk geval niet zonder de hoofdprijs te betalen en waarschijnlijk naar Antwerpen zelf te moeten.)quote:Op zaterdag 15 februari 2020 13:27 schreef fietsie het volgende:
[..]
Bedreigen en zonder toestemming betreden van een woning zijn in Belgie geen grond om een woninghuurcontract eenzijdig te kunnen verbreken?
Dat duurt nog even denk ikquote:
Bijna wel ja :’)quote:
Oepsquote:Op zaterdag 15 februari 2020 12:44 schreef drakin het volgende:
Vind het toch wel een apart onderdeel van een lam die varkensstaart
Ik had een associatiequote:Op zaterdag 15 februari 2020 13:56 schreef sigme het volgende:
[..]
Oeps
Jouw pakket is samengesteld uit mijn privévoorraad; ik heb blijkbaar in de haast een verkeerd pakje gepakt. Varkensstaart is een traditioneel ingredient van cassoulet, misschien is dat wat?
Ik zet altijd een pan met water op waar dat mandje -net- overheen past, zodat alle stoom t mandje in moet.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 14:29 schreef Uhmmpie het volgende:
Ennneh.. hoe maken jullie die diepvries dimsums warm? In een stoommandje?
En hoe werken die rieten stoommandjes eigenlijk?
Pampiertjequote:Op zaterdag 15 februari 2020 14:39 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik zet altijd een pan met water op waar dat mandje -net- overheen past, zodat alle stoom t mandje in moet.
Water aan de kook, mandje met happies erop (op een stoompampiertje) en 15 minuutjes sauna-en.
Flamingo's, zoutwinning, tapas - het klinkt nu al goed! Uit wie bestaat je gezelschap precies een die familie die een huisje heeft, is dat de jouwe of familie van je lief? Ik had het in vorige topics niet precies meegekregenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 14:37 schreef Kreator het volgende:
Wel handig om Spaans sprekende mensen bij ons te hebben die hier wonen.
Direct al de toeristische rondleidingquote:Op zaterdag 15 februari 2020 14:37 schreef Kreator het volgende:
Cultuuromslag je. Net langs honderden flamingo's gereden bij dezoutwinning en nu tapas lunchen met ijsbier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |