quote:Op vrijdag 14 februari 2020 16:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Als ik NU ga lopen heeft het TOCH geen zin meer![]()
Ik moet nog 25 minuten. Als troost voor mijn Hel Van ‘20 gaan we eten bij de KFC![]()
Het zal je lukken!quote:Op vrijdag 14 februari 2020 16:52 schreef I het volgende:
[..]![]()
Ik probeer het.En ik blijf proberen totdat het lukt
Ah, ze kunnen je aanklagen voor het toebrengen van letsel?quote:
Kun je ook al op een triangeltje slaan?quote:
Geniet ervan!quote:Op vrijdag 14 februari 2020 16:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Als ik NU ga lopen heeft het TOCH geen zin meer![]()
Ik moet nog 25 minuten. Als troost voor mijn Hel Van ‘20 gaan we eten bij de KFC![]()
Ook wel heel romantisch he, zo op Valentijnsdagquote:
Als je samen kan besluiten dat iets als KFC eigenlijk gewoon het leukst is op een dag als vandaag, dan vind ik dat best romantisch jaquote:Op vrijdag 14 februari 2020 16:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ook wel heel romantisch he, zo op Valentijnsdag
Daarom.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 16:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het zal je lukken!En dan krijgen die oudjes spontaan hun gehoor weer terug en jij je zicht!
Misschienquote:Op vrijdag 14 februari 2020 16:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah, ze kunnen je aanklagen voor het toebrengen van letsel?
Dat gaat lastiger dan piano spelen, dan sla ik geheid constant mis.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 16:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Kun je ook al op een triangeltje slaan?
Pro tip: het stokje in het midden van de triangel houden en random bewegen. Geheid dat je niet mist!quote:Op vrijdag 14 februari 2020 17:09 schreef I het volgende:
[..]
Daarom.Moet gewoon niet opgeven. En elke dag even oefenen vanaf nu.
Dan komt alles uiteindelijk goed.
[..]
Misschien
[..]
Dat gaat lastiger dan piano spelen, dan sla ik geheid constant mis.
Heb je een stripper besteld?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 17:16 schreef Meke het volgende:
We bezorgen je pakketje vandaag tussen:
21:57 - 22:27
![]()
Wow, zo laat heb ik nog nooit een pakketje gehad geloof ik
Nee, niet eensquote:
Sterktequote:Op vrijdag 14 februari 2020 17:12 schreef Arizona het volgende:
Er vliegt een MUG in de trein![]()
When does the hurting stop![]()
(Antwoord: over 9 minuten)
Oh da's een goed idee.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 17:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Pro tip: het stokje in het midden van de triangel houden en random bewegen. Geheid dat je niet mist!
Ik gebruik daar zelf altijd het GvD-systeem voor.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 17:22 schreef I het volgende:
Net weer even geoefend op overstappen van G naar D akkoorden. Wat een gedoe.
ALLES kan eventueel romantisch zijn, zolang je het maar met de juiste persoon deeltquote:Op vrijdag 14 februari 2020 16:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ook wel heel romantisch he, zo op Valentijnsdag
Daar zat ik ook wel dichtbij ja.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 17:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik gebruik daar zelf altijd het GvD-systeem voor.
Dan willen we wel het eindresultaat horen hoor!quote:Op vrijdag 14 februari 2020 17:09 schreef I het volgende:
[..]
Daarom.Moet gewoon niet opgeven. En elke dag even oefenen vanaf nu.
Dan komt alles uiteindelijk goed.
Ik zou wel wat voorzichtiger zijn dan. Straks moet je naar de gevangenis en laten ze je verplicht aardappel eten.quote:
OH JAquote:Op vrijdag 14 februari 2020 17:09 schreef I het volgende:
Dat gaat lastiger dan piano spelen, dan sla ik geheid constant mis.
Goed dat je het zegt, daar komt vanavond als het goed is een carnavalsversie van uit.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 17:27 schreef Strani het volgende:
Dat liedje van Maroon 5 op basis van Canon in D is wel echt óveral te horen hè, momenteel.
En toch zit ik telkens gebiologeerd te kijken als het op TV is.
Dat ook nogquote:Op vrijdag 14 februari 2020 17:12 schreef Arizona het volgende:
Er vliegt een MUG in de trein![]()
When does the hurting stop![]()
(Antwoord: over 9 minuten)
@Davequote:Op vrijdag 14 februari 2020 17:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Pro tip: het stokje in het midden van de triangel houden en random bewegen.
Ik dacht dat dit al de carnavalsversie van Canon in D wasquote:Op vrijdag 14 februari 2020 17:29 schreef I het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, daar komt vanavond als het goed is een carnavalsversie van uit.
Komt goed. Ik hou jullie op de hoogte.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 17:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dan willen we wel het eindresultaat horen hoor!![]()
Dat weiger ik gewoon.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 17:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zou wel wat voorzichtiger zijn dan. Straks moet je naar de gevangenis en laten ze je verplicht aardappel eten.
Dan speel ik de luchttriangelquote:Op vrijdag 14 februari 2020 17:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
OH JAVergeten...
Al ben ik wel benieuwd hoe dat er dan uitziet; als je misslaat
Moest ik ook meteen aan denkenquote:
Dat zie ik helemaal niet voor mijquote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vloek echt veelAls kind viel het nog wel mee (ja oké af en toe eens een shit of een kut, maar niet heel veel), maar nu doe ik het echt veel. Al heb ik dan wel het fatsoen om me in te houden als ik weet dat het niet gepast is.
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 14 februari 2020 17:37 schreef I het volgende:
Yay, heb post van de kerk. En dat is direct de allerlaatste post die ik zou moeten krijgen.
Ik blijf je eraan herinneren he?quote:
Wat heb je liever; levenslang of een bord (gekookte) aardappels leeg eten?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 17:31 schreef I het volgende:
Dat weiger ik gewoon.Ze kunnen het me niet voeren.
![]()
Dat wil ik zien!quote:
Mwah het is ook voornamelijk godverdomme en godverdetering en veel kut. Vrij 'standaard' vloekwoorden, maar ik gebruik ze wel veelquote:
Vervelend, heb je voor niets zitten tieren en vloeken.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:44 schreef Momo het volgende:
Ok gebeld met coolblue binnen 3 dagen bellen ze weer voor een afspraak om hem op te halen.
Vraagt ze eerst, kun je hem weer uit elkaar halen en in de doos doen
Wat denken jullie wel niet van mequote:
Uh-ohquote:
Wat is dit voor mentale martelingquote:Op vrijdag 14 februari 2020 17:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat heb je liever; levenslang of een bord (gekookte) aardappels leeg eten?
Het klinkt spectaculairder dan het is hoor.quote:
Weerwolf gespotquote:Op vrijdag 14 februari 2020 17:41 schreef Strani het volgende:
Maan op m'n TV. Daar word ik best verdrietig van.
Dan kan je nog beter naar buiten kijken voor een interessanter exemplaarquote:Op vrijdag 14 februari 2020 17:41 schreef Strani het volgende:
Ik vond deze destijds wel grappig.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 16:10 schreef Aoibhin het volgende:
Mijn hemel wat was dit toch ook slecht![]()
Valt wel mee met het geluid uit toch?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 17:41 schreef Strani het volgende:
Tja, ik ben ook de onschuldigheid zelve, maar dat gelooft gek genoeg hier ook niemandquote:
Nee omdat je op tijd weggezapt bent zekerquote:Op vrijdag 14 februari 2020 17:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb anders helemaal geen haar op m'n rug!
Nee, maar jij bewijst dan ook continu het tegendeelquote:Op vrijdag 14 februari 2020 17:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Tja, ik ben ook de onschuldigheid zelve, maar dat gelooft gek genoeg hier ook niemand
Dat zal ik vanavond eens proberenquote:Op vrijdag 14 februari 2020 17:42 schreef I het volgende:
[..]
Dan kan je nog beter naar buiten kijken voor een interessanter exemplaar
Nee ik heb het op laten staan en okay m'n tanden en vingers zijn wel wat langer geworden in die drie minuten maar om me dan meteen een weerwolf te noemen?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 17:44 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee omdat je op tijd weggezapt bent zeker
quote:
Sorryquote:
Oh nu wil ik het vooral hóren!quote:Op vrijdag 14 februari 2020 17:41 schreef I het volgende:
Het klinkt spectaculairder dan het is hoor.
Heb er ook wel om moeten lachen. Maar slécht, echtquote:
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 17:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee ik heb het op laten staan en okay m'n tanden en vingers zijn wel wat langer geworden in die drie minuten maar om me dan meteen een weerwolf te noemen?
Mosseltocht vanuit huis?quote:
Marco Borsato nietquote:Op vrijdag 14 februari 2020 17:41 schreef Strani het volgende:
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 17:44 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee, maar jij bewijst dan ook continu het tegendeel
Klopt.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 17:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Heb er ook wel om moeten lachen. Maar slécht, echtHaalde toen nog de finale.
Ja maar dat is dan eigenlijk 10.000m2 tuinplezier en dan 50.000m2 tuingedoe en 20.000m2 tuinellende hoor.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 17:49 schreef I het volgende:
Ik ga dus morgen naar een tuincentrum, en op de site staat "10.000m2 tuinplezier!". Dus ik dacht; Wow, dat moet dan wel één van de grootste tuincentra zijn hier in Nederland.
Blijkt er in Aalsmeer een tuincentrum met 80.000m2 tuinplezier te zijn.
Jeetje.
Oh, dan nogquote:
Wel de eerste man op de maan hoor!quote:
Je woont ook gewoon in een gat. Admit itquote:Op vrijdag 14 februari 2020 17:49 schreef I het volgende:
Ik ga dus morgen naar een tuincentrum, en op de site staat "10.000m2 tuinplezier!". Dus ik dacht; Wow, dat moet dan wel één van de grootste tuincentra zijn hier in Nederland.
Jeetje.
Nee, ik denk het ook nietquote:Op vrijdag 14 februari 2020 17:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Dit komt echt nooit meer goed...
In de maan zelfs!quote:Op vrijdag 14 februari 2020 17:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wel de eerste man op de maan hoor!
NEEJOHquote:Op vrijdag 14 februari 2020 17:50 schreef Momo het volgende:
Zag deze voorbij komen op twitter via @:Greys
[ afbeelding ]
"Tuinplezier"quote:Op vrijdag 14 februari 2020 17:49 schreef I het volgende:
Jeetje.
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 17:50 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn dit de doekjes die ze gebruikte na haar clysma op tv?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 17:50 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
In een kleine ruimte kun je ook veel mensen proppen hoor. Weet ik uit ervaring met mijn eigen tuincentrumquote:Op vrijdag 14 februari 2020 17:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar dat is dan eigenlijk 10.000m2 tuinplezier en dan 50.000m2 tuingedoe en 20.000m2 tuinellende hoor.
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 17:50 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Ongetwijfeld. Ik zou niet weten wat je daar de hele dag zou moeten doen.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 17:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar dat is dan eigenlijk 10.000m2 tuinplezier en dan 50.000m2 tuingedoe en 20.000m2 tuinellende hoor.
Oh ik maak zelf ook alleen maar gebruik van gelegenheden die zichzelf zo promoten, want het moet wel een beetje leuk zijn toch?quote:
Ik ben de laatste die dat zou ontkennen.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 17:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je woont ook gewoon in een gat. Admit it
Als het een beetje leuke mensen zijn die tegen je aangepropt staan kan ik me nog wel wat voorstellen bij dat tuinplezier.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 17:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
In een kleine ruimte kun je ook veel mensen proppen hoor. Weet ik uit ervaring met mijn eigen tuincentrum
Hij heeft zelfs de kern bereikt!quote:
Ok ik ga zo even wat potplezier hebben.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 17:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ik maak zelf ook alleen maar gebruik van gelegenheden die zichzelf zo promoten, want het moet wel een beetje leuk zijn toch?
Dus koffie alleen als het koffieplezier is, en zo ook voor eetplezier, muziekplezier en cremeerplezier.
HOU OOOPPPquote:Op vrijdag 14 februari 2020 17:52 schreef I het volgende:
[..]
Zijn dit de doekjes die ze gebruikte na haar clysma op tv?
Oh ja het is een Italiaan, die hebben volgens de grafiek best een grote.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 17:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hij heeft zelfs de kern bereikt!Wat een historisch moment! Beetje meer respect voor die gast hoor!
Da's wel een hele gekke manier om te zeggen dat je naar de WC gaat, maar veel plezier!quote:Op vrijdag 14 februari 2020 17:55 schreef Momo het volgende:
[..]
Ok ik ga zo even wat potplezier hebben.
Hij heeft ook zijn kernkop afgevuurd maar de inslag was niet succesvolquote:Op vrijdag 14 februari 2020 17:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hij heeft zelfs de kern bereikt!Wat een historisch moment! Beetje meer respect voor die gast hoor!
Jij hebt het nog prima op een rijtjequote:Op vrijdag 14 februari 2020 17:53 schreef I het volgende:
[..]
Ik ben de laatste die dat zou ontkennen.
Ik las dat toch wel andersquote:Op vrijdag 14 februari 2020 17:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Da's wel een hele gekke manier om te zeggen dat je naar de WC gaat, maar veel plezier!
HELLPPquote:Op vrijdag 14 februari 2020 17:53 schreef Peter het volgende:
[..]
'door het gerimpelde oppervlak neemt het extra veel shit mee'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |