quote:Op vrijdag 14 februari 2020 17:50 schreef Momo het volgende:
Zag deze voorbij komen op twitter via @:Greys
[ afbeelding ]
Zijn dit de doekjes die ze gebruikte na haar clysma op tv?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 17:50 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
In een kleine ruimte kun je ook veel mensen proppen hoor. Weet ik uit ervaring met mijn eigen tuincentrumquote:Op vrijdag 14 februari 2020 17:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar dat is dan eigenlijk 10.000m2 tuinplezier en dan 50.000m2 tuingedoe en 20.000m2 tuinellende hoor.
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 17:50 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Ongetwijfeld. Ik zou niet weten wat je daar de hele dag zou moeten doen.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 17:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar dat is dan eigenlijk 10.000m2 tuinplezier en dan 50.000m2 tuingedoe en 20.000m2 tuinellende hoor.
Oh ik maak zelf ook alleen maar gebruik van gelegenheden die zichzelf zo promoten, want het moet wel een beetje leuk zijn toch?quote:
Ik ben de laatste die dat zou ontkennen.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 17:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je woont ook gewoon in een gat. Admit it
Als het een beetje leuke mensen zijn die tegen je aangepropt staan kan ik me nog wel wat voorstellen bij dat tuinplezier.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 17:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
In een kleine ruimte kun je ook veel mensen proppen hoor. Weet ik uit ervaring met mijn eigen tuincentrum
Hij heeft zelfs de kern bereikt!quote:
Ok ik ga zo even wat potplezier hebben.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 17:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ik maak zelf ook alleen maar gebruik van gelegenheden die zichzelf zo promoten, want het moet wel een beetje leuk zijn toch?
Dus koffie alleen als het koffieplezier is, en zo ook voor eetplezier, muziekplezier en cremeerplezier.
HOU OOOPPPquote:Op vrijdag 14 februari 2020 17:52 schreef I het volgende:
[..]
Zijn dit de doekjes die ze gebruikte na haar clysma op tv?
Oh ja het is een Italiaan, die hebben volgens de grafiek best een grote.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 17:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hij heeft zelfs de kern bereikt!Wat een historisch moment! Beetje meer respect voor die gast hoor!
Da's wel een hele gekke manier om te zeggen dat je naar de WC gaat, maar veel plezier!quote:Op vrijdag 14 februari 2020 17:55 schreef Momo het volgende:
[..]
Ok ik ga zo even wat potplezier hebben.
Hij heeft ook zijn kernkop afgevuurd maar de inslag was niet succesvolquote:Op vrijdag 14 februari 2020 17:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hij heeft zelfs de kern bereikt!Wat een historisch moment! Beetje meer respect voor die gast hoor!
Jij hebt het nog prima op een rijtjequote:Op vrijdag 14 februari 2020 17:53 schreef I het volgende:
[..]
Ik ben de laatste die dat zou ontkennen.
Ik las dat toch wel andersquote:Op vrijdag 14 februari 2020 17:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Da's wel een hele gekke manier om te zeggen dat je naar de WC gaat, maar veel plezier!
HELLPPquote:Op vrijdag 14 februari 2020 17:53 schreef Peter het volgende:
[..]
'door het gerimpelde oppervlak neemt het extra veel shit mee'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |