abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191506808
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 18:02 schreef Hexagon het volgende:
Het zal vast net zo'n succes worden als de PVND
Hij gaat iig tegen dezelfde bottleneck aanlopen - als je een politieke partij wil oprichten die mee kan doen aan verkiezingen heb je openbare steunverklaringen nodig. Mensen die bereid zijn op een openbare lijst met naam en toenaam te verklaren dat ze het bestaan van de partij steunen.

Ruwweg 600 mensen vinden die dat willen doen in dit klimaat van pedohaat is nogal lastig.
pi_191506854
Al 4 pagina's gehad zonder een plaatje van de pedobeer :o
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_191506961
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 17:18 schreef r_one het volgende:

[..]

Ik heb het woord ‘neuken’ (of synoniemen) niet horen vallen in de uitzending.
Luisteren is niet je sterkste vak geweest? Of ga je nu beweren dat het woord ‘seks’ eigenlijk hout sprokkelen in het bos betekent?
pi_191506966
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 18:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Gast lees wat je zegt :')
Uit deze chaos aan zinnen kan ik concluderen dat je denkt dat pedofielen allemaal de wetgeving willen afschaffen wat betreft minimumleeftijd?
Ik neem aan dat je alleen deze gast van het nieuwsbericht bedoelt en anders daag ik je uit om met een goeie oplossing te komen om kindermisbruik door pedofielen te voorkomen.
Wat ik feitelijk wil zeggen is dat deze smeerlapperij niet stukje bij beetje genormaliseerd moet worden.
Actieve pedofilie of het pleiten daarvoor niet zien als uiten van een mening maar zien als een strafbaar feit.
Opsluiten, desnoods met goede therapie.

Graag hoor ik nog eens of bovenstaande chaos aan zinnen wel doordringt tot je verstandelijke vermogens, zo nee, zal ik het nogmaals proberen iets duidelijker voor je te formuleren.
pi_191507100
Nelson is een viezerik.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_191507387
Nelson :')
pi_191507614
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 18:13 schreef TLC het volgende:
Al 4 pagina's gehad zonder een plaatje van de pedobeer :o
metal up your ass
pi_191507709
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 19:07 schreef Scarface88 het volgende:
Dit soort zieke lui moeten we geen podium geven. Dat de NPO daar aan meewerkt met Nederlands belastinggeld is nog zieker.
Precies dit. Jammer dat veel mensen dat niet inzien.
pi_191507808
quote:
In een bijzonder schokkend fragment legde pedoactivist Nelson gisteravond aan presentator Danny Ghosen uit dat hij vindt dat een peuter best kan beslissen of hij seks wil of niet. ,,Een kind van 2 of 3 jaar is toch ook ontwikkeld genoeg om te beslissen of hij een ijsje wil of naar de speeltuin wil gaan’’, stelt hij ,,Ik denk dat die dingen heel goed te vergelijken zijn.” Door die uitspraken is de man daarna overladen met doodsbedreigingen.
Hoe achterlijk ben je dan :')
pi_191507835
quote:
3s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 19:13 schreef InverHouse het volgende:

[..]

Achterlijk en heel gevaarlijk als je geen gevolgen van je daden in kan zien. Die man kan maar het best zo snel mogelijk geholpen worden.
  vrijdag 14 februari 2020 @ 19:15:48 #191
361915 T-zooi
Luis in de linkse pels
pi_191507846
Ik snap het probleem niet zo. Een persoon geeft een mening. Vind het wel knap van hem zelfs dat hij er gewoon voor uit komt. Ben het er ook niet mee eens, zeker niet. Maar is het niet beter dat iemand voor dergelijke zaken uitkomt ipv dat het in het geniep gebeurd zoals bij de meeste pedoseksuelen?

Zo lang iemand niets strafbaars doet mag hij zeggen en vinden wat hij wilt. En er zijn meer mensen die zo denken alleen nu worden we er mee geconfronteerd en is er heisa.
pi_191507852
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 19:15 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Achterlijk en heel gevaarlijk als je geen gevolgen van je daden in kan zien. Die man kan maar het best zo snel mogelijk geholpen worden.
Dit is echt te ziek voor woorden gewoon. :{
pi_191507857
quote:
3s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 19:13 schreef InverHouse het volgende:

[..]

Het is ergens, diep in de verte, een geldige vergelijking. Een kind van 3 kan idd best roepen dat het een ijsje wil. Of 100 ijsjes.
Maar als volwassene hoor je dan nee te zeggen omdat je weet dat het slecht voor het kind is en het kind dat zelf totaal niet kan beoordelen.

En dat laatste vergeet onze pedo liever even.
  † In Memoriam † vrijdag 14 februari 2020 @ 19:16:32 #194
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_191507860
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 18:20 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Wat ik feitelijk wil zeggen is dat deze smeerlapperij niet stukje bij beetje genormaliseerd moet worden.
Actieve pedofilie of het pleiten daarvoor niet zien als uiten van een mening maar zien als een strafbaar feit.

Graag hoor ik nog eens of bovenstaande chaos aan zinnen wel doordringt tot je verstandelijke vermogens, zo nee, zal ik het nogmaals proberen iets duidelijker voor je te formuleren.
Met smeerlapperij zal je kindermisbruik bedoelen, en het pleiten daarvoor. Dat wil nagenoeg niemand normaliseren.
Pedofilie als afwijking normaliseren en die mensen zo goed als kan begeleiden om een normaal leven buiten de aanwezigheid van kinderen om te leiden lijkt mij de juiste oplossing. Je zit pedofilie als seksuele aantrekkingskracht bij mensen als afwijking gelijk te stellen met smeerlapperij en kindermisbruik en dat stoort mij.
:')
pi_191507880
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 19:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Met smeerlapperij zal je kindermisbruik bedoelen, en het pleiten daarvoor. Dat wil nagenoeg niemand normaliseren.
Pedofilie als afwijking normaliseren en die mensen zo goed als kan begeleiden om een normaal leven buiten de aanwezigheid van kinderen om te leiden lijkt mij de juiste oplossing. Je zit pedofilie als seksuele aantrekkingskracht bij mensen als afwijking gelijk te stellen met smeerlapperij en kindermisbruik en dat stoort mij.
Hoezo ? Je bent een Katholiek Bisschop - vertegenwoordiger van de grootste kindermisbruikvereniging op aarde. Dat zou je toch juist moeten willen normaliseren ?
:P
pi_191507907
quote:
3s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 19:16 schreef InverHouse het volgende:

[..]

Dit is echt te ziek voor woorden gewoon. :{
Het is jammer dat in Nederland het wettelijk lastig is dit soort mensen preventief aan te pakken.

quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 19:15 schreef T-zooi het volgende:
Ik snap het probleem niet zo
Zorgelijk.

quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 19:15 schreef T-zooi het volgende:
Een persoon geeft een mening.
Een mening die hij hoogstwaarschijnlijk in daden om zal zetten als de gelegenheid zich voor doet. Zulke mensen zijn gestoord en gevaarlijk en moet je aanpakken om anderen te beschermen.
  vrijdag 14 februari 2020 @ 19:21:41 #197
361915 T-zooi
Luis in de linkse pels
pi_191507970
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 19:18 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Het is jammer dat in Nederland het wettelijk lastig is dit soort mensen preventief aan te pakken.
[..]

Zorgelijk.
[..]

Een mening die hij hoogstwaarschijnlijk in daden om zal zetten als de gelegenheid zich voor doet. Zulke mensen zijn gestoord en gevaarlijk en moet je aanpakken om anderen te beschermen.
En zo lang hij dat niet doet staan we machteloos met z'n allen en mag hij alles zeggen en doen wat hij wilt. En hoe wil je hem helpen? Is er een behandeling voor pedofilie? Hij kan alleen vrijwillig geholpen worden als hij dat zelf wenst. Er is geen enkele dwang mogelijk.

Vreemd dat jij dat bij alle andere vormen van criminaliteit wel accepteert maar nu ineens niet meer.
pi_191508001
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 19:18 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

[..]

Zorgelijk.
[..]

Ik vraag me af waarom?

Tegenwoordig is het niet zo moeilijk om te achterhalen volgens mij.
pi_191508004
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 19:21 schreef T-zooi het volgende:

Vreemd dat jij dat bij alle andere vormen van criminaliteit wel accepteert
Wat accepteer ik? :?
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 19:21 schreef T-zooi het volgende:
En hoe wil je hem helpen?
Castratie zal risico allicht verkleinen toch?
  vrijdag 14 februari 2020 @ 19:26:59 #200
361915 T-zooi
Luis in de linkse pels
pi_191508088
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 19:23 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Wat accepteer ik? :?
[..]

Castratie zal risico allicht verkleinen toch?
Je wilt mensen gedwongen medische handelingen toebrengen zonder enig strafbaar feit? Bij andere nieuwsberichten over strafbare feiten hoor ik je nooit over gedachten politie en mensen straffen zonder dat ze veroordeeld zijn.
pi_191508100
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 19:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Ben jij een katholieke bisschop ?
pi_191508121
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 19:26 schreef T-zooi het volgende:

[..]

Je wilt mensen gedwongen medische handelingen toebrengen zonder enig strafbaar feit? Bij andere nieuwsberichten over strafbare feiten hoor ik je nooit over gedachten politie en mensen straffen zonder dat ze veroordeeld zijn.
Dit is ook een ander verhaal.
Dit zijn tikkende tijdbommen doordat ze verknipt zijn. Je apathisch opstellen is dan buitengewoon riskant.
  vrijdag 14 februari 2020 @ 19:34:48 #203
361915 T-zooi
Luis in de linkse pels
pi_191508254
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 19:28 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Dit is ook een ander verhaal.
Dit zijn tikkende tijdbommen doordat ze verknipt zijn. Je apathisch opstellen is dan buitengewoon riskant.
Onze wet is dan apatisch. Er is geen enkele mogelijkheid deze persoon vast te zetten, gedwongen op te nemen of op welke wijze dan ook iets te doen wat hem niet aan staat. Iets waar je normaal altijd voor pleit omdat het dan om je vriendjes gaat maar nu ineens niet meer op gaat. Hoe heet dat ook alweer oh ja, hypocriet.
pi_191508846
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 16:47 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Ja daar gaat het in feite om.
Ben wel benieuwd of die duidelijke scheidingslijn werkt in een maatschappij waarin steeds meer directe bevrediging wordt gegeven aan een opkomend verlangen, ik lees namelijk al iets over sekspoppen die eruit zien als kinderen die zouden moeten fungeren om deze mensen in hun zogenaamde behoefte te voorzien.
Gaat een averechts effect hebben als je tegen normalisatie van pedofilie bent ;)

Een duidelijke pedagogische scheidingslijn die laat zien wat wel en wat niet toelaatbaar is in een maatschappij zie ik zelf meer zitten.
Een scheidingslijn die het gegeven uitdraagt dat pedofilie onder geen beding wordt geaccepteerd in deze samenleving.
Simpelweg omdat kinderen nog niet dusdanig ontwikkeld zijn in ontelbare opzichten om seks met een volwassen persoon te hebben.

Een knaapje van 6 jaar zet je ook niet als piloot in een vliegtuig.

Voor mij klinkt dit allemaal heel normaal en logisch maar ik merk op dat er zich al een trant ontwikkeld die gebaseerd is op 'het rekening houden met individuele vrijheden, meningen en wensen"
Dit rekening houden met individuele vrijheden klinkt natuurlijk erg sociaal en menslievend.
Echter voor dit verschrikkelijke onderwerp alsmede andere onderwerpen gaat die vlag niet op.

In een gezonde samenleving gelden namelijk uitersten waarover gediscussieerd wordt.
Door die uitersten steeds verder te verschuiven om maar iedereen zijn persoonlijke mening te respecteren creëer je normalisatie van zaken die ethisch ronduit slecht zijn.

Dit is een zaak die ethisch ronduit zo onacceptabel is dat de discussie niet eens gevoerd hoeft te worden zonder dat er een duidelijk standpunt in de samenleving heerst die ondersteunt wordt door de wet en die pleit dat het hebben van seksuele relaties tussen volwassenen en kinderen strafbaar blijft stellen....

Uit bescherming voor kinderen.
dat standpunt is er toch allang? de wet is duidelijk.

het zal me eerlijk gezegd een zorg zijn of een pedo met een sexpop wil spelen, als ie het maar niet met een echt kind doet.
of het een grens verlegd, dat is een kwestie die niet geheel vast staat, of zelfs vaak wordt verworpen. tenminste, als je naar iets als moord kijkt (videogames, flims). of prostitutie (wat vaak wordt gezien als een sociaal preventiemiddel tegen verkrachting).
pi_191509033
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 18:20 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

we trekken toch een grens ove rvrijheid van denken , en meningsuiting... ik dacht dat dat al decennia lang een kwestie was, als het over racisme of kritiek tegen islam gaat.
dus dan is het makkelijk: deze man mag denken en zeggen wat ie wil, als ie maar niet tot geweld oproept, of zijn wensen actief uitvoert. jammer, maar zo is het. ook voor zaken die niemand leuk vind.
pi_191509268
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 18:20 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Luisteren is niet je sterkste vak geweest? Of ga je nu beweren dat het woord ‘seks’ eigenlijk hout sprokkelen in het bos betekent?
Als seks bij jou uitsluitend de geslachtsdaad inhoudt, benijd ik je partner niet. Wellicht terug naar de schoolbanken voor een paar bijlessen seksuele vorming?
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  vrijdag 14 februari 2020 @ 20:42:02 #207
431030 BlackEyedAngel
Allergic to morons and idiots.
pi_191509489
quote:
Een kind van 2 of 3 jaar is toch ook ontwikkeld genoeg om te beslissen of hij een ijsje wil of naar de speeltuin wil gaan’’, stelt hij ,
Euh vanaf 13/14 jaar is dat al een erg dun argument vind ik, maar fucking 2-3 jaar :{ }:|
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
  vrijdag 14 februari 2020 @ 21:01:33 #208
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_191509913
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 14:37 schreef Sigaartje het volgende:
Dit is natuurlijk schandalig dit. Die Nelson moet zijn ogen uit zijn kop schamen.
Seks met kinderen legaliseren. Dat alleen al dat zoiets in je opkomt.
Die jongen moeten ze opsluiten.
Go ik ben even online weer maar ineens is het legaliseren daarvan dus volgens jou gelukt dan? _O-
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_191510097
quote:

[..]

Ja het boeit me niet dat het je stoort. Ik vind het ook gewoon gore smeerlapperij.
En ja, ik zie het ook zeer duidelijk als een afwijking.
Het is niet best en jouw reactie is ook niet best.
We hebben het over kinderen. Denk daar eens over na.

[ Bericht 4% gewijzigd door HetDonkertAan op 14-02-2020 21:17:15 ]
pi_191517446
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 13:15 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Allereerst moet ik een disclaimer plaatsen, want dat is tegenwoordig nodig zodra je een vraag gaat stellen of een opmerking plaatst.

- Ik heb een afkeer van pedofilie, het is één van de zaken die ik graag uitgegroeid zie worden.
- Ik heb niets tegen homo's, heb goede vrienden die zijn homo's en respecteer hun levenstijl.

Maar nu de opmerking/vraag, je geeft aan dat deze man ziek is in zijn bovenkamer, ik kan mij daar wel in vinden. Maar er is mij iets bijgebleven wat een homo vriend ooit tegen mij zei, in zijn bewoordingen kwam het op het volgende neer: "Voor jou voelt vallen op mannen onnatuurlijk en voor mij vallen op vrouwen, bij jou klopt je hart sneller van een mooie vrouw bij mij van een mooie man". Het heeft mij toen aan het denken gezet, de afkeer die ik heb van mannen als het gaat om een relatie heeft hij met vrouwen, dat voelt onnatuurlijk voor hem.

Hoe anders is dat bij pedofielen? Dat het niet klopt ben ik helemaal met je eens, maar deze mensen vallen op kinderen, als ze volwassenen zien dan hebben ze daar dezelfde afkeer van als dat een homo heeft bij iemand van het tegenovergestelde geslacht. Nu ga ik niet roepen dat homo's ziek in hun hoofd zijn, maar waarom is het in het ene geval "ziek in hun hoofd" en in het andere geval "normaal en geaccepteerd"?

En nogmaals, nee ik vind niet dat deze pedofiel aan zijn trekken mag komen door zich aan kinderen te vergrijpen, zijn verhaal is misselijkmakend.
Het probleem is niet zozeer waarop hun lust is gericht maar hoe ze kinderen zien.

Ze stellen dat kinderen seks willen en in staat zijn om hier zelf beslissingen in te maken. Dat lijkt mij een onjuist beeld van kinderen.

Door deze denkwijze (en/of door alleen aan de eigen lust te denken) gaan pedofielen er toe over om daadwerkelijk iets met kinderen te gaan doen.

Volwassenen die zich op volwassenen richten zullen een volwaardige 'tegenpartij' vinden die zelf kan beslissen en waar nodig zichzelf kan verweren. Dan is het (binnen bepaalde grenzen) veilig om je lust te volgen.

De ijsjesvergelijking gaat overigens ook niet op.
Een kleuter zal zich vol vreten aan ijsjes als de ouders hier niet in sturen.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')