Was dat al niet van de zomer gebeurd n.a.v. de uitzending "Je zal het maar hebben"?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 16:56 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Kan je beter een stapel papiertjes uitprinten met zijn foto en een waarschuwing erop en in de hele buurt door de brievenbus doen
Ja laten we mensen lynchen voor het uitspreken van een meningquote:Op vrijdag 14 februari 2020 16:52 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Van mij mogen ze, hang hem maar op aan een hoge boom.
Goed planquote:Op vrijdag 14 februari 2020 16:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja laten we mensen lynchen voor het uitspreken van een mening
Ja daar denk ik anders over dan jij, deal with it.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 16:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Laten we mensen die daar anders over denken lynchen aan de hoogste boom!quote:Op vrijdag 14 februari 2020 17:00 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja daar denk ik anders over dan jij, deal with it.
Niks deal with it. Jij vind het normaal om mensen die nog niks hebben gedaan al publiekelijk te bejegenen. Dan ben je niet goedquote:Op vrijdag 14 februari 2020 17:00 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja daar denk ik anders over dan jij, deal with it.
Kom maar.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 17:01 schreef xzaz het volgende:
[..]
Laten we mensen die daar anders over denken lynchen aan de hoogste boom!
Waarvan akte.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 17:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niks deal with it. Jij vind het normaal om mensen die nog niks hebben gedaan al publiekelijk te bejegenen. Dan ben je niet goed
Oh nee?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 17:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niks deal with it. Jij vind het normaal om mensen die nog niks hebben gedaan al publiekelijk te bejegenen. Dan ben je niet goed
Dat kan ik ook als Ajax wintquote:Op vrijdag 14 februari 2020 17:03 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Oh nee?
En wanneer iemand door een rustige dorpsstraat roept dat hij de hele buurt komt vermoorden dan?
Heeft ie in feite nog niets gedaan maar ik zou hem ook niet zo laten lopen....
Lynchen gaat wel een beetje ver maar ik kan mij na bepaalde uitspraken massale woede-uitbarstingen goed voorstellen.
Je hoeft hem dan ook niet te laten lopen. Waar je iemand die bedreigingen uit oppakt kan je iemand met een afwijkende seksuele geaardheid die mogelijk kan evolueren tot strafbaar gedrag verplicht therapie laten volgen bijv. Maar dat is heel wat anders als wat FlippingCoin beweert wat het type is wat ervoor zorgt dat desbetreffend persoon geen leven meer heeft waar hij ook woontquote:Op vrijdag 14 februari 2020 17:03 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Oh nee?
En wanneer iemand door een rustige dorpsstraat roept dat hij de hele buurt komt vermoorden dan?
Heeft ie in feite nog niets gedaan maar ik zou hem ook niet zo laten lopen....
Lynchen gaat wel een beetje ver maar ik kan mij na bepaalde uitspraken massale woede-uitbarstingen goed voorstellen.
Het gaat om iemand die zijn pedofiele wens wilt praktiseren, die mogen ze van mij ophangen ja.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 17:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hoeft hem dan ook niet te laten lopen. Waar je iemand die bedreigingen uit oppakt kan je iemand met een afwijkende seksuele geaardheid die mogelijk kan evolueren tot strafbaar gedrag verplicht therapie laten volgen bijv. Maar dat is heel wat anders als wat FlippingCoin beweert wat het type is wat ervoor zorgt dat desbetreffend persoon geen leven meer heeft waar hij ook woont
Deze beste meneer zegt dat hij kinderen van 3 jaar wil neuken.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 17:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hoeft hem dan ook niet te laten lopen. Waar je iemand die bedreigingen uit oppakt kan je iemand met een afwijkende seksuele geaardheid die mogelijk kan evolueren tot strafbaar gedrag verplicht therapie laten volgen bijv. Maar dat is heel wat anders als wat FlippingCoin beweert wat het type is wat ervoor zorgt dat desbetreffend persoon geen leven meer heeft waar hij ook woont
En dat ouders bang voor hem moeten zijn maar goed dat moet allemaal kunnen.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 17:12 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Deze beste meneer zegt dat hij kinderen van 3 jaar wil neuken.
Martijn is niet verboden op basis van strafbare feiten. Punt.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 16:19 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Het is 1 van de redenen, dus strafbare feiten, op basis waarvan Martijn verboden is.
Tsjah, aan de andere kant sta ik ook nergens meer van te kijken. Zwarte piet moet weg, moorkop is een racistisch woord en vanmorgen las ik dat carnaval ook al niet meer kan op een openbare school. Maar als je doodleuk zegt dat je 3-jarigen wil batsen en het vergelijkt met de keuze of ze een ijsje willen of niet dan is alles goed en welquote:Op vrijdag 14 februari 2020 17:15 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
En dat ouders bang voor hem moeten zijn maar goed dat moet allemaal kunnen.
Ik weet niet of dit onder een mening valt.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 16:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb het woord ‘neuken’ (of synoniemen) niet horen vallen in de uitzending.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 17:12 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Eigenrichting is uiteraard nooit de bedoeling. Maar ik wil wel even vermelden dat het hier niet slechts om een pedofiel gaat die zijn gevoel verbaal uit. Hij heeft zelf gesteld een relatie te hebben met een 5 jarig kind.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 17:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja daarom moet het juist meer uitgesproken worden zodat je beter kan monitoren.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 17:12 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Was dat ook in dat interview? Heb het niet volledig gezien op tv namelijk. Dan is dat wel een andere case inderdaadquote:Op vrijdag 14 februari 2020 17:19 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Eigenrichting is uiteraard nooit de bedoeling. Maar ik wil wel even vermelden dat het hier niet slechts om een pedofiel gaat die zijn gevoel verbaal uit. Hij heeft zelf gesteld een relatie te hebben met een 5 jarig kind.
Je mag nu ook al niet alles roepen hoor....quote:Op vrijdag 14 februari 2020 17:22 schreef Confetti het volgende:
De grens moet in een fatsoenlijke maatschappij niet liggen bij handelen. Ook uitspraken en uitgedragen hersenspinsel moeten bestraft worden als daardoor de rechtsorde geschokt wordt. Het kan niet zo zijn dat je maar alles mag roepen zolang je het niet tot uitvoering brengt.
Ziekelijke vent en een voorbeeld van een geval waarin eigenrichting gerechtvaardigd zou kunnen zijn. De politie staat er bij en kijkt er naar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |