haags_kwartiertje telt niet mee!
Geldige Top 20 scores worden hieronder automagisch geüpdatet door Monitor
Sta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, vraag het in het topic of aan de TS.
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: Tussenstand 07:30 uurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Tussenstand 14:30 uurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Tussenstand 21:30 uurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaars
Seizoen 1: haags_kwartiertje
Seizoen 2: haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: haags_kwartiertje
Seizoen 5: haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen 10: aloa
Seizoen 11: I.
Seizoen 12: devzero
Seizoen 13: Driepink
Seizoen 14: Nattekat
Seizoen 15: markdeajaxfan
Seizoen 16: Limoentjuh
Seizoen 17: dud0r
Seizoen 18: moemoe
Seizoen 19: Cinderelladreamer
Seizoen 20: Limoentjuh
Seizoen 21: MaGNeT
Seizoen 21,5: devzero
Seizoen 22: haags_kwartiertje
Seizoen 23: skysherrif
Seizoen 24: PoezeligDing
Seizoen 25: mario390SPOILER: Rijm winnaar januari mario390Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
tr gezetEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
quote:![]()
Ja moet ik zo nog doen enzoEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
AkboR kaapt mij wel vaker,no probs“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:38 schreef FreshFruit het volgende:
AkboR kaapt mij wel vaker,no probs![]()
![]()
quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:39 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Alles wat je kaapt hoef je niet te kopenEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:38 schreef FreshFruit het volgende:
AkboR kaapt mij wel vaker,no probs![]()
![]()
Mooie prijzen hoorquote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Hij is wel duur met Keta.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:44 schreef noodgang het volgende:
BLikje cola erbij om aan het minimale bestelbedrag te komen![]()
![]()
Vond ik wel meevallen. Betalen hier 40 euro voor een gram. Die lijst is best wel oud toch?quote:
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
oh 2019 valt meeEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Op zich staat er 2019 bovenquote:Op donderdag 13 februari 2020 21:44 schreef engine het volgende:
[..]
Vond ik wel meevallen. Betalen hier 40 euro voor een gram. Die lijst is best wel oud toch?![]()
![]()
Nieuwjaar 2019??quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:44 schreef engine het volgende:
[..]
Vond ik wel meevallen. Betalen hier 40 euro voor een gram. Die lijst is best wel oud toch?![]()
Ik hou me wel bij stimorolquote:Op donderdag 13 februari 2020 21:44 schreef engine het volgende:
[..]
Van Nelle en DEquote:Op donderdag 13 februari 2020 21:46 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ik hou me wel bij stimorol![]()
quote:te laatquote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Foutje...quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:47 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Jij snapt het, wij hoeven die zooi niet akbor.
Niemand heeft het van origine nodig..![]()
Nah houd het vandaag bij cokeEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Maar is met roken ook zo. Blijf het erbij doen. Stoppen lukt echt nietquote:Op donderdag 13 februari 2020 21:48 schreef aKboR het volgende:
[..]
Foutje...
Niemand heet het van origine nodig..![]()
Ooit geweest?quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Correct,het is nog geen weekend.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat is zo.. puntje extra voor jouquote:Op donderdag 13 februari 2020 21:50 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Maar is met roken ook zo. Blijf het erbij doen. Stoppen lukt echt niet![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:50 schreef noodgang het volgende:
[..]
Straks als toetje voor het slapen![]()
Nee dan beter andersom. Keta als toetje
Die fout maak ik altijdquote:Op donderdag 13 februari 2020 21:51 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Nee dan beter andersom. Keta als toetje![]()
Lig ik weer de hele nacht te knarsetanden![]()
Pro tipquote:Op donderdag 13 februari 2020 21:51 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Als je er eenvan zo’n 30 bij 30mm van maakt heb je vijf punten in 1 portie te pakken.
Ik nak een gram per keer.quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:51 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Als je er eenvan zo’n 30 bij 30mm van maakt heb je vijf punten in 1 portie te pakken.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat is natuurlijk een geintje.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
Vath?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ben ik begonnen met skienquote:Op donderdag 13 februari 2020 21:55 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Burserberg ben ik geweest, ken je dat in Oostenrijk?
neequote:Op donderdag 13 februari 2020 21:55 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Burserberg ben ik geweest, ken je dat in Oostenrijk?![]()
Goed boek.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Sow dat is lang geledenquote:ff afspeellijstje maken
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.![]()
Ik gebruik een moersleutelquote:Op donderdag 13 februari 2020 21:55 schreef 00wildchild het volgende:
Oké ja weet niet wat voor punten jullie pakken maar mijn sleutel is best groot en diep.Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Dat Noodgang daar mee komt.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gisteren nog aan je zusje gesleuteld.quote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Komt door de TT.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Drukke bolk, beste bolk.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Mijn zusje is vandaag 10 jaar doodquote:Op donderdag 13 februari 2020 21:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gisteren nog aan je zusje gesleuteld.Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:00 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Mijn zusje is vandaag 10 jaar dood![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:00 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Geintje ik heb geen zusje (ook niet gehad)
Ik hou wel van drukte.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat is minder, sterktequote:Op donderdag 13 februari 2020 22:00 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Wil je er een?quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:01 schreef Filosoofert het volgende:
Is je pa een beetje lekker?![]()
Bruut deze.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:01 schreef Filosoofert het volgende:
Nee is onzin om die Grrrrrrrr te kutten met zijn zusje grapje.quote:
MAAR HET HAD WEL GEKUNDOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:01 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Wil je er een?
Is je pa een beetje lekker?
Da's dan het verschil tussen jou en mij want ik heb je zusje wel gehad.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:01 schreef Filosoofert het volgende:
En je moeder?En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Uhhuquote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Aaaaaahhhhahahahquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Da's dan het verschil tussen jou en mij want ik heb je zusje wel gehad.![]()
Had het kunnen wetenquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:01 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Nee is onzin om die Grrrrrrrr te kutten met zijn zusje grapje.
MAAR HET HAD WEL GEKUND![]()
![]()
Maar ze is niet doodquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:02 schreef InverHouse het volgende:
Niet grapjes maken met de doden.Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Ik dacht wel aan mijn zusjes die gelukkig nog leven.
Nee, die lachen er nooit omquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:02 schreef InverHouse het volgende:
Niet grapjes maken met de doden.![]()
![]()
Echt hè. Zo pissig als ze geintjes maken over m'n ex. Echt zwaar mee gehad.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:02 schreef InverHouse het volgende:
Niet grapjes maken met de doden.
15 jaar zitten voor doodslag is niks om mee te lachen..."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Hoe vaak hebben ze dat al gedaan dan?quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:03 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Mijn opa is vorige week wel weer opgegraven.![]()
Leer ik van hema en devquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:01 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Nee is onzin om die Grrrrrrrr te kutten met zijn zusje grapje.
MAAR HET HAD WEL GEKUND
Volgende keer even wachten tot ie dood is met begraven danquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:03 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Mijn opa is vorige week wel weer opgegraven.![]()
Jep bijna TR tijd.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:05 schreef 00wildchild het volgende:
Is het al tijd voor kankergrappen?![]()
Slechte advocaat dan,15 jaar .voor doodslag kwam ik met een taakstraf mee weg.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Echt hè. Zo pissig als ze geintjes maken over m'n ex. Echt zwaar mee gehad.
15 jaar zitten voor doodslag is niks om mee te lachen...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nu voor het eerst, de politie kwam er achter dat hij nog 2 maanden moest zittenquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:04 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Hoe vaak hebben ze dat al gedaan dan?![]()
![]()
Dat zijn wel de betere leraren!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik houd wel van zwarte humor. Helpt met relativeren.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:03 schreef InverHouse het volgende:
Oja dat was de zwarte humor die FOK aan het veroveren is"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Precies, humor is de beste manier om te relativeren en verwerken volgens mijquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik houd wel van zwarte humor. Helpt met relativeren.![]()
![]()
Je holmaatjes zitten in 40+quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:06 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Jammer dat klb zo kut saai is anders ging ik daar wel weer heen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zo ken je dat als je je rook rechtstreeks je neus in lacht? Echt goor en pijnlijk.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:05 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Nu voor het eerst, de politie kwam er achter dat hij nog 2 maanden moest zitten![]()
Gaat soms wel ver, zoals in voetbal. Maar dat is heel normaal tegenwoordig.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik houd wel van zwarte humor. Helpt met relativeren.![]()
Nou ja, dat ik op het bureau van de rechter een hoop heb gemacht hielp niet mee volgens mijn advocaat.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Slechte advocaat dan,15 jaar .voor doodslag kwam ik met een taakstraf mee weg.
Effectief maar 12 jaar gezeten hoor. Goed gedrag, en ze werden mijn gebolk beu.
Maakt niet uit,ga maar.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja, haha lol.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:06 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Zo ken je dat als je je rook rechtstreeks je neus in lacht? Echt goor en pijnlijk.![]()
14?quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:08 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Gelooft. Maar klopt word altijd jonger geschat.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ook in Veenhuizen?quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou ja, dat ik op het bureau van de rechter een hoop heb gemacht hielp niet mee volgens mijn advocaat.
Effectief maar 12 jaar gezeten hoor. Goed gedrag, en ze werden mijn gebolk beu.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die kennen het klappen van de zweep.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat zijn wel de betere leraren!
Had nog een crematie ook vandaag. Het waaide zo hard, dat de overledene nog eerder thuis was dan de familie.quote:![]()
De coke ook.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heb je die bij?quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:09 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nee nee, gewoon van ‘Heb je legitimatie bij je?’En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Deale,dat soe wat wese.quote:
De nuance zit er (voor mij dan) in of het is om iemand af te zeiken of opzettelijk te kwetsen of dat het in zijn algemeenheid is.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:07 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Gaat soms wel ver, zoals in voetbal. Maar dat is heel normaal tegenwoordig."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
All yours, de ho.quote:quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Echt hè. Zo pissig als ze geintjes maken over m'n ex. Echt zwaar mee gehad.
15 jaar zitten voor doodslag is niks om mee te lachen...
Dat dan wel weer.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:12 schreef noodgang het volgende:
[..]
Beter dan dat liedje wat het tegenovergestelde beweertOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Het is een nacht?quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:12 schreef noodgang het volgende:
[..]
Beter dan dat liedje wat het tegenovergestelde beweert“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Koepel in Breda.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ze liggen niet voor t oprapenquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:12 schreef Jippie68 het volgende:
Zo zijn er nog punten te halen anders ga ik weer verder series kijken![]()
Neem een kijkje in de voetbal scquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De nuance zit er (voor mij dan) in of het is om iemand af te zeiken of opzettelijk te kwetsen of dat het in zijn algemeenheid is.Onzin sc en hier gaan ook hard die kant op.
![]()
Dame Jippie,wat kijk je?quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:12 schreef Jippie68 het volgende:
Zo zijn er nog punten te halen anders ga ik weer verder series kijken“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
De rest van de week ook denk.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:12 schreef Jippie68 het volgende:
Zo zijn er nog punten te halen anders ga ik weer verder series kijken![]()
VBL is sowieso AIDSquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:13 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Neem een kijkje in de voetbal scOnzin sc en hier gaan ook hard die kant op.
Gelukkig is er nog de dagbaggerquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:13 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Beste bagger.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Meen je dit echt? Dan mag er wel iets gebeuren.Het moet hier wel normaal blijven.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:13 schreef InverHouse het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:10 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Had nog een crematie ook vandaag. Het waaide zo hard, dat de overledene nog eerder thuis was dan de familie.![]()
Zolang de wind maar in jullie ruggen stond. Andersquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:10 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Had nog een crematie ook vandaag. Het waaide zo hard, dat de overledene nog eerder thuis was dan de familie.![]()
![]()
Dat is wel de trend hier op FOK ja.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Meen je dit echt? Dan mag er wel iets gebeuren.Het moet hier wel normaal blijven.
En o wee als je er iets van zegt![]()
![]()
Juist goed dat je het zegt.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:18 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Dat is wel de trend hier op FOK ja.
En o wee als je er iets van zegt“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ging mijn oma uitstrooien op een kade bij Scheveningen en heel die muur werd dus wit. En dit is geen grap.![]()
Pump it upEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Stoort het je echt zo?quote:
Dit zijn nl. grappen die ook veel in mijn omgeving gemaakt worden, ook op het werk.
Inb4 palletsorteren en GGZ instellingOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Dagelijksquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:19 schreef Jippie68 het volgende:
Overstuur van een beetje as? BBQ je nooit?En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ik zie het over een wel wat je gedweild hebtquote:
Haha kijk die bouwvakkerquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:19 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Stoort het je echt zo?
Dit zijn nl. grappen die ook veel in mijn omgeving gemaakt worden, ook op het werk.
Inb4 palletsorteren en GGZ instellingEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Haha ben jij een palletsorteerder bij de GGZ ofzo? Hahahahaquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:19 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Stoort het je echt zo?
Inb4 palletsorteren en GGZ instelling![]()
Ja , dan baal je wel.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:18 schreef 00wildchild het volgende:
Ik ging mijn oma uitstrooien op een kade bij Scheveningen en heel die muur werd dus wit. En dit is geen grap.![]()
Ja het was wel een beetje ongemakkelijk. Dus als je ooit vanaf een hoog punt iemand uit wil strooien over de zee, houd rekening met de windrichting.quote:![]()
![]()
quote:quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:20 schreef noodgang het volgende:
[..]
Haha ben jij een palletsorteerder bij de GGZ ofzo? Hahahaha
Ik kan me daar wel aan storen ja...al valt het hier wel mee.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:19 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Stoort het je echt zo?
Inb4 palletsorteren en GGZ instelling
Het is hier meer met een knipoog.![]()
Idd, wij kregen onze opa over onze schenenquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:21 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja het was wel een beetje ongemakkelijk. Dus als je ooit vanaf een hoog punt iemand uit wil strooien over de zee, houd rekening met de windrichting.
Was ie dronken?quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:22 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Idd, wij kregen onze opa over onze schenen![]()
Oh no.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:22 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Idd, wij kregen onze opa over onze schenen
Eigenlijk zouden ze even een Uitstrooien Do’s & Don’t mee moeten geven.![]()
Meen ik echt,grappen over mijn moeder vind ik niet echt leuk omdat ze niet meer leeft.quote:
Een beetje nuance zou hier best kunnen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Daar heb je een punt. Vind ik ook.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Meen ik echt,grappen over mijn moeder vind ik niet echt leuk omdat ze niet meer leeft.
Een beetje nuance zou hier best kunnen.![]()
Dit ja...die van mij leeft ook niet meer.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Meen ik echt,grappen over mijn moeder vind ik niet echt leuk omdat ze niet meer leeft.
Een beetje nuance zou hier best kunnen.
Zelfs een user gehad, die dat wel geil vond.![]()
![]()
Oké, ja ik ben af en toe best een botte lul, maar gemeen probeer ik niet te zijn. Ik hou zelf ook van ontzettend grove grappen en met vrienden onder elkaar is het altijd een strijd om de mooiste/hardste opmerkingen te maken. Niet dat we alleen maar aan het kutten zijn, maar als de kans zich voordoet schiet je hem wel loeihard in de kruising.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:21 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Ik kan me daar wel aan storen ja...al valt het hier wel mee.
Het is hier meer met een knipoog.
Ook wel eens een manier om iemand de waarheid te vertellen, met een glimlach.
Houdt wel in dat je ook goed moet kunnen incasseren, daar ik er zelf ook vaak goed van langs krijg![]()
Dat komt denk ik door verschil in intelligentie, leeftijd en/of levenservaringquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een beetje nuance zou hier best kunnen.![]()
FOK is niet alleen maar onzin toch?quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:26 schreef 00wildchild het volgende:
Je moet vooral Fok in welke context dan ook niet te serieus proberen te nemen.![]()
Jaaaaaaaquote:
Een ieder mag posten wat hij/zij wil.Dat is aan diegene.Maar het raakt mss wel een ander.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gewoon leuke humor jij, moet kunnen.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:26 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Oké, ja ik ben af en toe best een botte lul, maar gemeen probeer ik niet te zijn. Ik hou zelf ook van ontzettend grove grappen en met vrienden onder elkaar is het altijd een strijd om de mooiste/hardste opmerkingen te maken. Niet dat we alleen maar aan het kutten zijn, maar als de kans zich voordoet schiet je hem wel loeihard in de kruising.
Houdt wel in dat je ook goed moet kunnen incasseren, daar ik er zelf ook vaak goed van langs krijg![]()
![]()
Hij is wel gegaan in een dutje na een biertje denk ik.quote:
Maar het verbaasde me hoeveel as hij was gewordenwas ook wel een "flinke mens"
![]()
Mijn opa was de bom.Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Natuurlijk niet, maar users waar je geen band of iets mee hebt opgebouwd is ene oog in, andere oog uit.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:27 schreef InverHouse het volgende:
[..]
FOK is niet alleen maar onzin toch?![]()
Dat is vast niet gemeend en anders ziekquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:24 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Dit ja...die van mij leeft ook niet meer.
Zelfs een user gehad, die dat wel geil vond.![]()
Helemaal eens Filo,dat heb ik ook met vrienden en familie.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:26 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Oké, ja ik ben af en toe best een botte lul, maar gemeen probeer ik niet te zijn. Ik hou zelf ook van ontzettend grove grappen en met vrienden onder elkaar is het altijd een strijd om de mooiste/hardste opmerkingen te maken. Niet dat we alleen maar aan het kutten zijn, maar als de kans zich voordoet schiet je hem wel loeihard in de kruising.
Houdt wel in dat je ook goed moet kunnen incasseren, daar ik er zelf ook vaak goed van langs krijg
Ben je wel eens geraakt hier dan?quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:27 schreef FreshFruit het volgende:
Een ieder mag posten wat hij/zij wil.Dat is aan diegene.Maar het raakt mss wel een ander.Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Die was echt ziek ja. Ik kreeg dm's van hem...echt heel debiel.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:29 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Dat is vast niet gemeend en anders ziek![]()
Wat kijken we?quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:30 schreef PlymouthFury het volgende:
Veel te druk hier, ga porno kijken.
Nee maar het is toch ook serieus, met baggermomentjes enzoquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:27 schreef InverHouse het volgende:
[..]
FOK is niet alleen maar onzin toch?
quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:30 schreef PlymouthFury het volgende:
Veel te druk hier, ga porno kijken.![]()
![]()
Ik ben vrij hard,maar ik zie posts die een ander keihard treffen.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:29 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ben je wel eens geraakt hier dan?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heb toch sorry gezegd?quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:30 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Die was echt ziek ja. Ik kreeg dm's van hem...echt heel debiel.
Wat een achterlijkequote:Op donderdag 13 februari 2020 22:30 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Die was echt ziek ja. Ik kreeg dm's van hem...echt heel debiel.![]()
![]()
Op de juiste momenten idd, als het maar niet te ver gaat.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:31 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Nee maar het is toch ook serieus, met baggermomentjes enzo![]()
quote:Heb nog ergens een gesigneerde cd liggen. Toffe band
![]()
GEKOMENquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:32 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
De drie bloten en twee hebben niks aan.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
3 BBC's destroy tiny PAWG TP, huge bukkake.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Die keta werkt wel.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die heb ik ook wel gezien FF, goedkoop scoren over de rug van een anderquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben vrij hard,maar ik zie posts die een ander keihard treffen.![]()
![]()
Sneu is dat idd...quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:33 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Die heb ik ook wel gezien FF, goedkoop scoren over de rug van een ander![]()
Wat een faal
quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:33 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
3 BBC's destroy tiny PAWG TP, huge bukkake.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drop link dan. Vind bukkake zo goor hèSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op keta rukken valt niet mee hoor. Beetje meer respect zou wel gepast zijn.quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
FIXEDquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:35 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ja als die denkt dat hij een haartje voelt spuit hij al denk.![]()
quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:35 schreef engine het volgende:
[..]
[..]
Op keta rukken valt niet mee hoor. Beetje meer respect zou wel gepast zijn.![]()
![]()
Goed dat je het ter sprake brengt.We zitten mss wel in ONZ maar we zijn niet achterlijk.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kan ik me voorstellenquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:35 schreef engine het volgende:
[..]
[..]
Op keta rukken valt niet mee hoor. Beetje meer respect zou wel gepast zijn.![]()
![]()
Zekr niet.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goed dat je het ter sprake brengt.We zitten mss wel in ONZ maar we zijn niet achterlijk.![]()
Vingeren? Gewoon een dildo gelijk op stand 3 erin.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:36 schreef 00wildchild het volgende:
Vingeren is pas moeilijk jullie moeten niet zeuren.![]()
Echt? Ik heb van de zomer één van mijn beste vrienden verloren aan zelfmoord, maar om een goede grap over dat onderwerp kan ik nog steeds lachen hoor.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:21 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Ik kan me daar wel aan storen ja...al valt het hier wel mee.
Het is hier meer met een knipoog.
Zoals ik al zei, het helpt ook dat soort shit relativeren."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Rukken? Je doet is niet helemaal goed dan.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:35 schreef engine het volgende:
[..]
[..]
Op keta rukken valt niet mee hoor. Beetje meer respect zou wel gepast zijn.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ga maar weer gewoon gamen
Fijne nacht en veel plezier met de puntjes!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Wat ga je gamen?quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:38 schreef DerRabbit het volgende:
Fijne nacht en veel plezier met de puntjes!
De buurvrouw wil weer verder klaverjassen, dus opschietenquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:38 schreef DerRabbit het volgende:
Fijne nacht en veel plezier met de puntjes!![]()
Een dildo heeft geen standjes.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:38 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Vingeren? Gewoon een dildo gelijk op stand 3 erin.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ligt eraan. Ik vind b.v. dat gescheld met kanker toch wel dieptriest...quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Echt? Ik heb van de zomer één van mijn beste vrienden verloren aan zelfmoord, maar om een goede grap over dat onderwerp kan ik nog steeds lachen hoor.
Zoals ik al zei, het helpt ook dat soort shit relativeren.![]()
Rukken kan lang aan hoor, maar als er bloed uit komt moet je wel stoppen.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Rukken? Je doet is niet helemaal goed dan.![]()
Iemand moet het doen.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Rukken? Je doet is niet helemaal goed dan.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Niet alleen de buurvrouwquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:39 schreef devzero het volgende:
[..]
De buurvrouw wil weer verder klaverjassen, dus opschieten
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Dat lijkt me niet gezondquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:39 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Rukken kan lang aan hoor, maar als er bloed uit komt moet je wel stoppen.![]()
![]()
Tja ach, het is gewoon een krachtterm. Ik heb ook dierbaren verloren aan kanker maar ik schiet niet in een stuip als iemand zegt:"Kankerzooi" oid.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:39 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Ligt eraan. Ik vind b.v. dat gescheld met kanker toch wel dieptriest...
Als het persoonlijk wordt om mij (of wie dan ook) te kwetsen wordt het een ander verhaal."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Check deze even.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:39 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Rukken kan lang aan hoor, maar als er bloed uit komt moet je wel stoppen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja nee dat gaat hem echt niet worden. Op hd is het gewoon klaar met het doel behalen. De weg ernaartoe is leuk maar ken je die aflevering van Southpark met dat spelletje met die spuit en die draak?quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:38 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Vingeren? Gewoon een dildo gelijk op stand 3 erin.
Zoiets.![]()
Sherrock staat weer te speren
Klopt, humor houdt veel mensen op de beenquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Echt? Ik heb van de zomer één van mijn beste vrienden verloren aan zelfmoord, maar om een goede grap over dat onderwerp kan ik nog steeds lachen hoor.
Zoals ik al zei, het helpt ook dat soort shit relativeren.![]()
Nooit echt warm voor gelopen zelf maar het schijnt vet te zijn dus veel plezier nijnemans.quote:
Klit weggummenquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:38 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Vingeren? Gewoon een dildo gelijk op stand 3 erin.![]()
![]()
Schelden met kanker vind ik meer een tokkie dingetje.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tja ach, het is gewoon een krachtterm. Ik heb ook dierbaren verloren aan kanker maar ik schiet niet in een stuip als iemand zegt:"Kankerzooi" oid.
Als het persoonlijk wordt om mij (of wie dan ook) te kwetsen wordt het een ander verhaal.
Iets met een laag IQ.![]()
Veel plezier!quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:38 schreef DerRabbit het volgende:
Fijne nacht en veel plezier met de puntjes!![]()
Juist, daar loop ik ook bij weg. Haat dat ook.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:43 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Schelden met kanker vind ik meer een tokkie dingetje.
Iets met een laag IQ.![]()
Het wordt niet gezien als "fatsoenlijk" nee, maar het gebruik van het woord an sich als krachtterm heb ik eigenlijk geen moeite mee.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:43 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Iets met een laag IQ."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Dat is niet waar. Ik ben en ken zat mensen die het gebruiken (en zelfs hun eigen moeders eraan zijn verloren) maar ook gewoon een hoog IQ hebben (en zieke studies doen).quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:43 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Iets met een laag IQ.
EQ is de term die je zoekt.![]()
quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Daarom ook niet uren doorgaan met dit model
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ah dat deed ik verkeerd bij je zusje gisterenquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:45 schreef devzero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Het leven is gewoon wat makkelijker als je ook met de trieste dingen leert wat te lachen. En uiteindelijk gaan we allemaal doodquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:42 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Klopt, humor houdt veel mensen op de been
Moa. Wat denk jij? Misschien 3, 4... het is echt drama.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:46 schreef InverHouse het volgende:
Maar goed. Hoe is het met FOK eigenlijk.? Zijn we er over 5 jaar nog?![]()
Zijn vast ook liefhebbers voor te vindenquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:45 schreef devzero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Mijn schoonmoeder wel hoorquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:47 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Zijn vast ook liefhebbers voor te vinden![]()
Kleine kansquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:46 schreef InverHouse het volgende:
Maar goed. Hoe is het met FOK eigenlijk.? Zijn we er over 5 jaar nog?En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Kweet nietquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:47 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Moa. Wat denk jij? Misschien 3, 4... het is echt drama.![]()
Met de juiste tool erop lijkt dit me wel een keer leuk.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:45 schreef devzero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Geen idee. Zolang Danny er nog genoeg geld mee verdient zal het wel blijven bestaan. En daarna zal hij de stekker er wel uit trekken.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:46 schreef InverHouse het volgende:
Maar goed. Hoe is het met FOK eigenlijk.? Zijn we er over 5 jaar nog?"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Je ging zo lang door dat zelfs haar amandelen weggevijld warenquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:46 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ah dat deed ik verkeerd bij je zusje gisteren![]()
![]()
Dat denk ik wel,al gaat het de laatste tijd hard minder.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:46 schreef InverHouse het volgende:
Maar goed. Hoe is het met FOK eigenlijk.? Zijn we er over 5 jaar nog?
En waar dat aan ligt?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Welnee, maar de vergrijzing zal toenemenquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:47 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Moa. Wat denk jij? Misschien 3, 4... het is echt drama.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: