Meen je dit echt? Dan mag er wel iets gebeuren.Het moet hier wel normaal blijven.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:13 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Neem een kijkje in de voetbal scOnzin sc en hier gaan ook hard die kant op.
quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:10 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Had nog een crematie ook vandaag. Het waaide zo hard, dat de overledene nog eerder thuis was dan de familie.
Zolang de wind maar in jullie ruggen stond. Andersquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:10 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Had nog een crematie ook vandaag. Het waaide zo hard, dat de overledene nog eerder thuis was dan de familie.
Dat is wel de trend hier op FOK ja.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Meen je dit echt? Dan mag er wel iets gebeuren.Het moet hier wel normaal blijven.
Juist goed dat je het zegt.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:18 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Dat is wel de trend hier op FOK ja.
En o wee als je er iets van zegt
Stoort het je echt zo?quote:
Dagelijksquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:19 schreef Jippie68 het volgende:
Overstuur van een beetje as? BBQ je nooit?
Ik zie het over een wel wat je gedweild hebtquote:
Haha kijk die bouwvakkerquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:19 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Stoort het je echt zo?
Dit zijn nl. grappen die ook veel in mijn omgeving gemaakt worden, ook op het werk.
Inb4 palletsorteren en GGZ instelling
Haha ben jij een palletsorteerder bij de GGZ ofzo? Hahahahaquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:19 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Stoort het je echt zo?
Dit zijn nl. grappen die ook veel in mijn omgeving gemaakt worden, ook op het werk.
Inb4 palletsorteren en GGZ instelling
Ja , dan baal je wel.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:18 schreef 00wildchild het volgende:
Ik ging mijn oma uitstrooien op een kade bij Scheveningen en heel die muur werd dus wit. En dit is geen grap.
Ja het was wel een beetje ongemakkelijk. Dus als je ooit vanaf een hoog punt iemand uit wil strooien over de zee, houd rekening met de windrichting.quote:
quote:
quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:20 schreef noodgang het volgende:
[..]
Haha ben jij een palletsorteerder bij de GGZ ofzo? Hahahaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |