Je holmaatjes zitten in 40+quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:06 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Jammer dat klb zo kut saai is anders ging ik daar wel weer heen.
Zo ken je dat als je je rook rechtstreeks je neus in lacht? Echt goor en pijnlijk.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:05 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Nu voor het eerst, de politie kwam er achter dat hij nog 2 maanden moest zitten
Gaat soms wel ver, zoals in voetbal. Maar dat is heel normaal tegenwoordig.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik houd wel van zwarte humor. Helpt met relativeren.
Nou ja, dat ik op het bureau van de rechter een hoop heb gemacht hielp niet mee volgens mijn advocaat.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Slechte advocaat dan,15 jaar .voor doodslag kwam ik met een taakstraf mee weg.
Maakt niet uit,ga maar.quote:
Ja, haha lol.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:06 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Zo ken je dat als je je rook rechtstreeks je neus in lacht? Echt goor en pijnlijk.
14?quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:08 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Gelooft. Maar klopt word altijd jonger geschat.
Ook in Veenhuizen?quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou ja, dat ik op het bureau van de rechter een hoop heb gemacht hielp niet mee volgens mijn advocaat.
Effectief maar 12 jaar gezeten hoor. Goed gedrag, en ze werden mijn gebolk beu.
Die kennen het klappen van de zweep.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat zijn wel de betere leraren!
Had nog een crematie ook vandaag. Het waaide zo hard, dat de overledene nog eerder thuis was dan de familie.quote:
De coke ook.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |