Uhhuquote:
Aaaaaahhhhahahahquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Da's dan het verschil tussen jou en mij want ik heb je zusje wel gehad.
Had het kunnen wetenquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:01 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Nee is onzin om die Grrrrrrrr te kutten met zijn zusje grapje.
MAAR HET HAD WEL GEKUND
Maar ze is niet doodquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:02 schreef InverHouse het volgende:
Niet grapjes maken met de doden.
Nee, die lachen er nooit omquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:02 schreef InverHouse het volgende:
Echt hè. Zo pissig als ze geintjes maken over m'n ex. Echt zwaar mee gehad.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:02 schreef InverHouse het volgende:
Hoe vaak hebben ze dat al gedaan dan?quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:03 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Mijn opa is vorige week wel weer opgegraven.
Leer ik van hema en devquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:01 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Nee is onzin om die Grrrrrrrr te kutten met zijn zusje grapje.
MAAR HET HAD WEL GEKUND
Volgende keer even wachten tot ie dood is met begraven danquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:03 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Mijn opa is vorige week wel weer opgegraven.
Jep bijna TR tijd.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:05 schreef 00wildchild het volgende:
Is het al tijd voor kankergrappen?
Slechte advocaat dan,15 jaar .voor doodslag kwam ik met een taakstraf mee weg.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Echt hè. Zo pissig als ze geintjes maken over m'n ex. Echt zwaar mee gehad.
15 jaar zitten voor doodslag is niks om mee te lachen...
Nu voor het eerst, de politie kwam er achter dat hij nog 2 maanden moest zittenquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:04 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Hoe vaak hebben ze dat al gedaan dan?
Dat zijn wel de betere leraren!quote:
Ik houd wel van zwarte humor. Helpt met relativeren.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:03 schreef InverHouse het volgende:
Oja dat was de zwarte humor die FOK aan het veroveren is
Precies, humor is de beste manier om te relativeren en verwerken volgens mijquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik houd wel van zwarte humor. Helpt met relativeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |