Heb je die bij?quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:09 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nee nee, gewoon van ‘Heb je legitimatie bij je?’
Deale,dat soe wat wese.quote:
De nuance zit er (voor mij dan) in of het is om iemand af te zeiken of opzettelijk te kwetsen of dat het in zijn algemeenheid is.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:07 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Gaat soms wel ver, zoals in voetbal. Maar dat is heel normaal tegenwoordig.
All yours, de ho.quote:
quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Echt hè. Zo pissig als ze geintjes maken over m'n ex. Echt zwaar mee gehad.
15 jaar zitten voor doodslag is niks om mee te lachen...
Dat dan wel weer.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:12 schreef noodgang het volgende:
[..]
Beter dan dat liedje wat het tegenovergestelde beweert
Het is een nacht?quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:12 schreef noodgang het volgende:
[..]
Beter dan dat liedje wat het tegenovergestelde beweert
Koepel in Breda.quote:
Ze liggen niet voor t oprapenquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:12 schreef Jippie68 het volgende:
Zo zijn er nog punten te halen anders ga ik weer verder series kijken
Neem een kijkje in de voetbal scquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De nuance zit er (voor mij dan) in of het is om iemand af te zeiken of opzettelijk te kwetsen of dat het in zijn algemeenheid is.
Dame Jippie,wat kijk je?quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:12 schreef Jippie68 het volgende:
De rest van de week ook denk.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:12 schreef Jippie68 het volgende:
VBL is sowieso AIDSquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:13 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Neem een kijkje in de voetbal scOnzin sc en hier gaan ook hard die kant op.
Gelukkig is er nog de dagbaggerquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:13 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Neem een kijkje in de voetbal scOnzin sc en hier gaan ook hard die kant op.
Beste bagger.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |