SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
Dennis heeft last van premature eh, ja, flatulentie.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar tis nog heul geen vrijdag! Not even close!
Ja nouquote:
Grappig, bij mij staan die op een goede dag meestal op zo'n 37 graden.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Iemand komt klagen dat het koud is. Volgens mijn cheap-ass thermometer is het 23 graden
Dat zou ik nou niet grappig noemenquote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Grappig, bij mij staan die op een goede dag meestal op zo'n 37 graden.
Zij is overal goed voor/inquote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:29 schreef I het volgende:
[..]
Merci, met credits aan @:Aoibhin uiteraard.
Nou idd. Aso gedoe!quote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:29 schreef I het volgende:
[..]
Dennis heeft last van premature eh, ja, flatulentie.
Hier is het 18,5 graden en ik heb t nog warm in m'n shirtje.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Iemand komt klagen dat het koud is. Volgens mijn cheap-ass thermometer is het 23 graden
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zij is overal goed voor/in
Je mag wel langskomen hoor.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja nouJij met je hometrainer in huis...
Klopt helemaalquote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zij is overal goed voor/in
Ja echt geweldig, van die namen die dan op het beroep slaan. Dat je bijna zou denken 'heb je het erom gedaan ofzo.'quote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:39 schreef I het volgende:
[..]
Zij is ook gewoon weervrouw.Geweldige naam.
Oeh! Goed idee. Wel eerst Dennis trotserenquote:
Ja en Maurice de Hond heeft dan weer niets met honden te makenquote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja echt geweldig, van die namen die dan op het beroep slaan. Dat je bijna zou denken 'heb je het erom gedaan ofzo.'
Da's het verschil tussen een cheap-ass thermometer en een cheap ass-thermometerquote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Grappig, bij mij staan die op een goede dag meestal op zo'n 37 graden.
Hoe dan, krijg het al koud als ik het lees!quote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:38 schreef I het volgende:
[..]
Hier is het 18,5 graden en ik heb t nog warm in m'n shirtje.
twitter:OzcanAkyol twitterde op dinsdag 11-02-2020 om 12:43:08Is wel grappig dat ze die nieuwe storm 'Dennis' hebben genoemd. Get it? Dennis Storm. Vroeger een presentator en zo. reageer retweet
twitter:Roeland83 twitterde op dinsdag 11-02-2020 om 12:43:37@OzcanAkyol Houdt het dan nooit op? reageer retweet
twitter:Vlapakhuis twitterde op dinsdag 11-02-2020 om 12:44:32@OzcanAkyol @Roeland83 Ik blijf ook liever binnen. reageer retweet
Ik ben goed geïsoleerd denk ik.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe dan, krijg het al koud als ik het lees!
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:50 schreef Greys het volgende:
Oh shit, je kunt hun echte namen zo niet zien.
Die tweede heet ook Storm en die derde heet Takken van z'n achternaam.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:50 schreef Greys het volgende:
Oh shit, je kunt hun echte namen zo niet zien.
Die tweede heet ook Storm en die derde heet Takken van z'n achternaam.
[ afbeelding ]
Dat is op zichzelf ook wel een prima sportoefening.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oeh! Goed idee. Wel eerst Dennis trotseren
Ik was al even bang dat m'n matige grap volledig onbegrijpelijk wasquote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Da's het verschil tussen een cheap-ass thermometer en een cheap ass-thermometer
Het is een terugkerend probleem dat ik altijd heb als ik ergens vroeg voor moet opstaan. Met vorig werk was het ook drama. Het is die 'druk' die ik niet uit mijn hoofd krijg en ook opbouwt naarmate het vaker voorkomt. 'Zie je wel en het gaat vast weer gebeuren'.quote:[b]Op dinsdag 11 februari 2020 14:58 schreef Momo het volgende:[/b
@:guanabana slaap je slechter sinds dat je die baan hebt?
Nou, die tist in je sig kan je wel kleum van maken dan.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Moet je echt vroeg eruit? Het is vaak ook wennen aan een nieuw ritme. Je biologische klok gaat dan een paar uur terug. Vooral vervelend als je je juist avonds niet op tijd in slaap kan vallen.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 17:26 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Het is een terugkerend probleem dat ik altijd heb als ik ergens vroeg voor moet opstaan. Met vorig werk was het ook drama. Het is die 'druk' die ik niet uit mijn hoofd krijg en ook opbouwt naarmate het vaker voorkomt.
Maar los daarvan heb ik altijd wel slecht geslapen.
Te laat? Gaat de sportschool dan al om 17:00 dicht?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 15:55 schreef Aoibhin het volgende:
Ik wilde eigenlijk naar de sportschool vandaag, maar was in slaap gevallen![]()
En nu vind ik het te laat
Ja preciesquote:Op dinsdag 11 februari 2020 17:01 schreef I het volgende:
[..]
Dat is op zichzelf ook wel een prima sportoefening.
Ik sport liever niet 's avonds, want dan zit ik vol met adrenaline.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 17:31 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Te laat? Gaat de sportschool dan al om 17:00 dicht?
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 17:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja precies![]()
Dan keer ik halverwege wel weer om
Mij kennende verdwaal ik en kom ik alsnog bij jou uit, don't worryquote:
Oh, eh, maar, eh, je ligt toch bijna nooit voor 2 uur op bedquote:Op dinsdag 11 februari 2020 17:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik sport liever niet 's avonds, want dan zit ik vol met adrenaline.
Ik heb net buiten gewandeld, en ik krijg de kou niet meer uit m'n vingersquote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wist niet dat @I op een vliegveld woont?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 17:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mij kennende verdwaal ik en kom ik alsnog bij jou uit, don't worry
Anders wordt het 5 uurquote:Op dinsdag 11 februari 2020 17:55 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Oh, eh, maar, eh, je ligt toch bijna nooit voor 2 uur op bed
Het hagelde hier net dus heel warm zal het niet zijn buitenquote:Op dinsdag 11 februari 2020 18:03 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Ik heb net buiten gewandeld, en ik krijg de kou niet meer uit m'n vingers. Ik ga denk ik handschoenen aandoen zo (en ja ik ben gewoon lekker binnen
).
twitter:bruniversum twitterde op zaterdag 08-02-2020 om 12:25:07'Ga je gang Ciara, blaas ons omver', aldus de juryleden Pierre Wind, Diana Woei en Dennis Storm tijdens de eerste auditieronde van Waaidols. #Ciara reageer retweet
Ja het is echt koud de laatste dagenquote:Op dinsdag 11 februari 2020 18:03 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Ik heb net buiten gewandeld, en ik krijg de kou niet meer uit m'n vingers. Ik ga denk ik handschoenen aandoen zo (en ja ik ben gewoon lekker binnen
).
Oh maar dat hoeft ook niet. Als ik toevallig (quote:Op dinsdag 11 februari 2020 18:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik wist niet dat @:I op een vliegveld woont?
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 18:17 schreef Meke het volgende:
TT![]()
Hadden jullie deze tweet al gezien?![]()
twitter:bruniversum twitterde op zaterdag 08-02-2020 om 12:25:07'Ga je gang Ciara, blaas ons omver', aldus de juryleden Pierre Wind, Diana Woei en Dennis Storm tijdens de eerste auditieronde van Waaidols. #Ciara reageer retweet
Eronder staat ook dat ze vast 'Waai, tell me waai' zongquote:
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 18:28 schreef Meke het volgende:
[..]
Eronder staat ook dat ze vast 'Waai, tell me waai' zong![]()
Ja en het waaide ook nog flink hoorquote:Op dinsdag 11 februari 2020 18:14 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het hagelde hier net dus heel warm zal het niet zijn buiten
Ik heb echt bijna al-tijd handschoenen bij me. Misschien in augustus niet. Verder altijdquote:Op dinsdag 11 februari 2020 18:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja het is echt koud de laatste dagenGisteren bij de bushalte vielen mijn vingers er ook zo'n beetje af. Bij het weggaan dacht ik nog 'nee joh, handschoenen zijn vast niet nodig'.
Oh gelukkig dat het toch nog eerder kan!quote:Op dinsdag 11 februari 2020 18:33 schreef MMF93 het volgende:
Dat tentamen wat niet doorging afgelopen donderdag heb ik nu aankomende donderdag trouwens, dus dat valt nog reuze mee. Morgen en donderdag weer even de stof in duiken want dat zakt zo snel weg.
Dat is wel vervelend jaquote:Op dinsdag 11 februari 2020 18:31 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Ik heb echt bijna al-tijd handschoenen bij me. Misschien in augustus niet. Verder altijd. Mijn handen zijn echt kameleons wat betreft temperatuur namelijk, heel vervelend
.
En dan?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 17:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik sport liever niet 's avonds, want dan zit ik vol met adrenaline.
Gezellig. ik zie je vanzelf wel binnenwaaien dan.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 17:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mij kennende verdwaal ik en kom ik alsnog bij jou uit, don't worry
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 18:17 schreef Meke het volgende:
TT![]()
Hadden jullie deze tweet al gezien?![]()
Dan val je pas tegen de ochtend in slaapquote:
Ik stond 20 minuten in de wind bij een ijskoude bushalte, de bus kwam gewoon niet opdagen, woest!quote:Op dinsdag 11 februari 2020 18:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja het is echt koud de laatste dagenGisteren bij de bushalte vielen mijn vingers er ook zo'n beetje af. Bij het weggaan dacht ik nog 'nee joh, handschoenen zijn vast niet nodig'.
Dat dacht ik al, maar gezien de tijden waarop Aoibhin regelmatig nog post...quote:Op dinsdag 11 februari 2020 18:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dan val je pas tegen de ochtend in slaap
Ga ik 's nachts heel gekke dingen doen. Niet iets normaals, zoals hier posten bijvoorbeeldquote:
Waaien nog wel! Zet maar een raampje open dan. Dan hoop ik niet dat die even hard dichtsmijt als ik arriveerquote:Op dinsdag 11 februari 2020 18:53 schreef I het volgende:
[..]
Gezellig. ik zie je vanzelf wel binnenwaaien dan.
Kloothommelsquote:Op dinsdag 11 februari 2020 18:55 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik stond 20 minuten in de wind bij een ijskoude bushalte, de bus kwam gewoon niet opdagen, woest!
Ja maar jij bent nog warm van de workoutquote:
Oh vreselijk! En dan woon je nog wel in een vrij grote stad, dan zou je toch verwachten dat het ov wel frequent rijdt en je snel brengt waar je moet zijn.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:00 schreef Guanabana het volgende:
Ik werk gewoon in mijn eigen stad en ben van deur tot deur alsnog drie kwartier onderweg, ik kan daar echt slecht tegenWant ik heb een bloedhekel aan onderweg zijn en aan OV. En nee, fietsen is ook weer net te ver.
Jaaquote:Op dinsdag 11 februari 2020 18:29 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Hihi ja leuk he dat die nog op m'n cijferlijst erbij komt te staan*O* .
Ik vind dit wel mooi, hier komt de bus en trein maar 1x per halfuurquote:Op dinsdag 11 februari 2020 18:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Kloothommels![]()
Ik had gisteren ook zoiets; 12 minuten gewacht i.p.v. de beloofde 6. En hij bleef ook gewoon de helft van de tijd op "nog 1 minuut" haken.
Die wind blijft nog wel even aanhouden, dus daar moet je dan gewoon gebruik van maken.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 18:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Waaien nog wel! Zet maar een raampje open dan. Dan hoop ik niet dat die even hard dichtsmijt als ik arriveer
Nu nog ja.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja maar jij bent nog warm van de workout
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 18:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Blij dat ik m'n fiets heb. Zeker met dit soort verhalen
Is ook stomquote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:00 schreef Guanabana het volgende:
Ik werk gewoon in mijn eigen stad en ben van deur tot deur alsnog drie kwartier onderweg, ik kan daar echt slecht tegenWant ik heb een bloedhekel aan onderweg zijn en aan OV. En nee, fietsen is ook weer net te ver.
Ja frequent op zich wel, maar de bus doet er gewoon heel lang over helaas. Zou een stuk sneller gaan als hij buitenom zou gaan in plaats van binnendoor en dan overal stopt. En ik ben 's ochtends al bloed- en bloedchagrijnig, ik heb dan echt moordfantasieën over iedereen in de busquote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oh vreselijk! En dan woon je nog wel in een vrij grote stad, dan zou je toch verwachten dat het ov wel frequent rijdt en je snel brengt waar je moet zijn.
Elektrische fiets een optie?
Hier hangt het er vanaf of het spits isquote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vind dit wel mooi, hier komt de bus en trein maar 1x per halfuur
Oja dat is echt kut aan bussenquote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:07 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja frequent op zich wel, maar de bus doet er gewoon heel lang over helaas. Zou een stuk sneller gaan als hij buitenom zou gaan in plaats van binnendoor en dan overal stopt. En ik ben 's ochtends al bloed- en bloedchagrijnig, ik heb dan echt moordfantasieën over iedereen in de bus
* Guanabana is vandaag supergezellig.
En dan van die medereizigers die heeeel kalm instappen en zo'n buschauffeur die geduldig wacht tot de trage persoon zich heeft geinstalleerd op een stoeltje voordat hij wegrijdt.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:07 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja frequent op zich wel, maar de bus doet er gewoon heel lang over helaas. Zou een stuk sneller gaan als hij buitenom zou gaan in plaats van binnendoor en dan overal stopt. En ik ben 's ochtends al bloed- en bloedchagrijnig, ik heb dan echt moordfantasieën over iedereen in de bus
* Guanabana is vandaag supergezellig.
Wegpiraatquote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:09 schreef I het volgende:
Mijn werk was hier 30km vandaan, en ik was er binnen een kwartiertje.
Vast wel, als je dan wat korter pauzeert of aan het eind iets langer doorwerkt heb je die tijd zo gecompenseerd. ( Weet niet hoe streng ze daarop zijn bij jouw werk, het zou mij persoonlijk worst wezenquote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:13 schreef Guanabana het volgende:
Maar kan ik misschien wel bespreken daar, dat het voor mij veel scheelt.
Ja ik ben een verwend stadsmeisjequote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vind dit wel mooi, hier komt de bus en trein maar 1x per halfuur
Hoe staat de wind nu trouwens? Is ook wel belangrijk; straks waai ik de verkeerde kant op!quote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:06 schreef I het volgende:
[..]
Die wind blijft nog wel even aanhouden, dus daar moet je dan gewoon gebruik van maken.Komt goed!
Hangt van het werk af. Ik heb ooit bij een callcenter gewerkt waar je een kwartier minder betaald kreeg als je een minuut te laat inkloktequote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
Vast wel, als je dan wat korter pauzeert of aan het eind iets langer doorwerkt heb je die tijd zo gecompenseerd. ( Weet niet hoe streng ze daarop zijn bij jouw werk, het zou mij persoonlijk worst wezen)
Het meest woest word ik altijd van reizigers die geen OV Chipkaart hebben en dan dus een kaartje moeten kopen. En dan contant gaan betalen (volgens mij kan dat nog steeds). Zeker als ik een trein moet halen, (maar ook gewoon sowieso, ik ben mega ongeduldig) zit ik me dan enorm op te vreten.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:12 schreef Arizona het volgende:
En dan van die medereizigers die heeeel kalm instappen en zo'n buschauffeur die geduldig wacht tot de trage persoon zich heeft geinstalleerd op een stoeltje voordat hij wegrijdt.
Ik ben ook groot fan van het OV.
Nou huppakee, nog een keer op dat ding!quote:
Ja daarom, bij sommige banen komt dat wel heel nauw.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hangt van het werk af. Ik heb ooit bij een callcenter gewerkt waar je een kwartier minder betaald kreeg als je een minuut te laat inklokte
Geen sorry!quote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:13 schreef Guanabana het volgende:
Oke tot zover mijn OV-problemen, sorry.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |