twitter:bruniversum twitterde op zaterdag 08-02-2020 om 12:25:07'Ga je gang Ciara, blaas ons omver', aldus de juryleden Pierre Wind, Diana Woei en Dennis Storm tijdens de eerste auditieronde van Waaidols. #Ciara reageer retweet
Ja het is echt koud de laatste dagenquote:Op dinsdag 11 februari 2020 18:03 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Ik heb net buiten gewandeld, en ik krijg de kou niet meer uit m'n vingers. Ik ga denk ik handschoenen aandoen zo (en ja ik ben gewoon lekker binnen
).
Oh maar dat hoeft ook niet. Als ik toevallig (quote:Op dinsdag 11 februari 2020 18:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik wist niet dat @:I op een vliegveld woont?
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 18:17 schreef Meke het volgende:
TT![]()
Hadden jullie deze tweet al gezien?![]()
twitter:bruniversum twitterde op zaterdag 08-02-2020 om 12:25:07'Ga je gang Ciara, blaas ons omver', aldus de juryleden Pierre Wind, Diana Woei en Dennis Storm tijdens de eerste auditieronde van Waaidols. #Ciara reageer retweet
Eronder staat ook dat ze vast 'Waai, tell me waai' zongquote:
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 18:28 schreef Meke het volgende:
[..]
Eronder staat ook dat ze vast 'Waai, tell me waai' zong![]()
Ja en het waaide ook nog flink hoorquote:Op dinsdag 11 februari 2020 18:14 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het hagelde hier net dus heel warm zal het niet zijn buiten
Ik heb echt bijna al-tijd handschoenen bij me. Misschien in augustus niet. Verder altijdquote:Op dinsdag 11 februari 2020 18:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja het is echt koud de laatste dagenGisteren bij de bushalte vielen mijn vingers er ook zo'n beetje af. Bij het weggaan dacht ik nog 'nee joh, handschoenen zijn vast niet nodig'.
Oh gelukkig dat het toch nog eerder kan!quote:Op dinsdag 11 februari 2020 18:33 schreef MMF93 het volgende:
Dat tentamen wat niet doorging afgelopen donderdag heb ik nu aankomende donderdag trouwens, dus dat valt nog reuze mee. Morgen en donderdag weer even de stof in duiken want dat zakt zo snel weg.
Dat is wel vervelend jaquote:Op dinsdag 11 februari 2020 18:31 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Ik heb echt bijna al-tijd handschoenen bij me. Misschien in augustus niet. Verder altijd. Mijn handen zijn echt kameleons wat betreft temperatuur namelijk, heel vervelend
.
En dan?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 17:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik sport liever niet 's avonds, want dan zit ik vol met adrenaline.
Gezellig. ik zie je vanzelf wel binnenwaaien dan.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 17:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mij kennende verdwaal ik en kom ik alsnog bij jou uit, don't worry
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 18:17 schreef Meke het volgende:
TT![]()
Hadden jullie deze tweet al gezien?![]()
Ik stond 20 minuten in de wind bij een ijskoude bushalte, de bus kwam gewoon niet opdagen, woest!quote:Op dinsdag 11 februari 2020 18:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja het is echt koud de laatste dagenGisteren bij de bushalte vielen mijn vingers er ook zo'n beetje af. Bij het weggaan dacht ik nog 'nee joh, handschoenen zijn vast niet nodig'.
Dat dacht ik al, maar gezien de tijden waarop Aoibhin regelmatig nog post...quote:Op dinsdag 11 februari 2020 18:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dan val je pas tegen de ochtend in slaap
Ga ik 's nachts heel gekke dingen doen. Niet iets normaals, zoals hier posten bijvoorbeeldquote:
Waaien nog wel! Zet maar een raampje open dan. Dan hoop ik niet dat die even hard dichtsmijt als ik arriveerquote:Op dinsdag 11 februari 2020 18:53 schreef I het volgende:
[..]
Gezellig. ik zie je vanzelf wel binnenwaaien dan.
Kloothommelsquote:Op dinsdag 11 februari 2020 18:55 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik stond 20 minuten in de wind bij een ijskoude bushalte, de bus kwam gewoon niet opdagen, woest!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |