Helaas.quote:Op zondag 9 februari 2020 17:01 schreef Zipportal het volgende:
Coronaseks wordt de volgende TT. Ik reken op jullie!!!!
WOEST.quote:Op zondag 9 februari 2020 18:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Helaas.
Op @:buitendam valt niet rekenen.
Fijn. Nu je moeder nog.quote:Op zondag 9 februari 2020 19:14 schreef Buitendam het volgende:
Ik kan niet anders dan mijn excuses aanbieden.
Het kan nog!quote:Volgens meteoroloog Marco Verhoef (Weerplaza) volgt het hoogtepunt van Ciara de komende uren nog, als het koufront van de 'stevige storm' over land trekt: ,,Daar zitten de zwaarste windstoten bij. Dat front trekt ongeveer rond middernacht via het zuidoosten het land uit. Als je ziet dat nu bomen omgaan bij windstoten van pakweg 100 kilometer per uur, dan kan je verwachten dat dat meer gebeurt als die windsnelheid toeneemt."
Ja, weinig spektakel.quote:
Ik blijf ff meelezen hier.quote:Op zondag 9 februari 2020 19:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt.
Heb jij ook een poes? Zo ja, pics?
Roland vriendquote:Op zondag 9 februari 2020 20:07 schreef KingRoland het volgende:
lhbt spreker volgende week college
voel me toch al beetje ziek gaat em ni word
Wat ordinair zegquote:Op zondag 9 februari 2020 19:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt.
Ik kijk nu op Netflix de miniserie Don't fuck with Cats. Ken je die?quote:Op zondag 9 februari 2020 19:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt.
ja moest er net doorheen fietsen (elektriscjh)quote:Op zondag 9 februari 2020 20:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
hoe is het vriend
beetje wind buiten
Ja, die heb ik gezien.quote:Op zondag 9 februari 2020 20:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik kijk nu op Netflix de miniserie Don't fuck with Cats. Ken je die?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
elektriscjhquote:Op zondag 9 februari 2020 20:13 schreef JanCees het volgende:
[..]
ja moest er net doorheen fietsen (elektriscjh)
Vet zwijn.quote:
Lange 3e helft vandaag?quote:Op zondag 9 februari 2020 20:15 schreef JanCees het volgende:
ik klik steeds de verkeerde dingen aan
denk 1 biertje teveel lol
quote:Op zondag 9 februari 2020 20:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, die heb ik gezien.
Ik heb daar in het verleden zelfs een post over geschreven. Die heb ik even opgezocht.Ik klik even niet op de spoiler want ik ben pas halverwege.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb ik voor niks die post lopen opzoeken gvdquote:Op zondag 9 februari 2020 20:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik klik even niet op de spoiler want ik ben pas halverwege.
rip ciroquote:Op zondag 9 februari 2020 20:18 schreef Caland het volgende:
Ik ben alweer bijna klaar met gomorra s4
Kutleven
Is dat nog wat?quote:Op zondag 9 februari 2020 20:18 schreef Caland het volgende:
Ik ben alweer bijna klaar met gomorra s4
Kutleven
Ik ben wel erg benieuwd. Kom er deze week nog op terug!quote:Op zondag 9 februari 2020 20:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb ik voor niks die post lopen opzoeken gvd
Wel terecht overigens, want ik schrijf letterlijk hoe hij afloopt.
van wie hoorde je datquote:Op zondag 9 februari 2020 20:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is dat nog wat?
Ik vond seizoen 1 wel cool, maar toen hoorde ik dat het minder werd en heb ik nooit meer de motivatie gehad om seizoen 2 aan te zetten.
Weet ik niet meerquote:Op zondag 9 februari 2020 20:20 schreef JanCees het volgende:
[..]
van wie hoorde je dat
beste serie van afgelopen tijd
quote:Op zondag 9 februari 2020 20:16 schreef JanCees het volgende:
[..]
van 13.30 tot 19.30 ofzo dus valt wel mee
Pfff, diep hoor.quote:
Ja, die jongen heeft zich aardig ontwikkeld.quote:
https://www.volkskrant.nl(...)at-het-mis~b6e20e93/quote:Ik ben gegroeid de afgelopen jaren, ik ben bij wijze van spreken van level 5 naar level 25 gegaan. Silvia niet, met alle respect.
Dit is echt verreweg het beste interview dat ik in jaren gelezen hebquote:Op zondag 9 februari 2020 21:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, die jongen heeft zich aardig ontwikkeld.
[..]
https://www.volkskrant.nl(...)at-het-mis~b6e20e93/
quote:Op zondag 9 februari 2020 21:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit is echt verreweg het beste interview dat ik in jaren gelezen heb
quote:In het boek zeggen een aantal mensen, onder wie Jaco: Raymond had wel wat harder kunnen werken.
‘Dat klopt, ja, maar dan kan ik zeggen: dan hadden ze harder op moeten treden. Het werkt altijd twee kanten op. Je kan mij wel de schuld geven, maar je bent niet voor niks manager, dan moet je op een gegeven moment opstaan en zeggen: het is potverdomme klaar.’
Je hoort het, Jaco.
Die glimlacht, zegt: ‘Ja, ja.’
Van Barneveld: ‘Als je in een astrologieboekje gaat kijken: ik ben Schaap in de Chinese horoscoop. En wat doet een schaap? Dat staat stil in de wei, dat moet vooruit geduwd worden door een herder. Dat heb ik nodig, iemand die me een tik op mijn reet geeft, een schop onder mijn hol.’
Het is gewoon een klein verwend kind.quote:Op zondag 9 februari 2020 21:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Met vrienden, of ben je voor niks hierheen gereden?quote:Op zondag 9 februari 2020 22:15 schreef DonRaja het volgende:
Ik ben vandaag gewoon op en neer naar Nederland gereden om te voetballen. Niks aan de hand qua storm, allemaal pussies bij de KNMI.
Oh nee, moest zelf voetballen in de zaal. Dat ging wel door, maar: 'ga niet de weg op, als dat niet nodig is'... Is dat niet sowieso altijd het geval?quote:Op zondag 9 februari 2020 22:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Met vrienden, of ben je voor niks hierheen gereden?
Ja, het werd wel een beetje overdreven allemaal, ik vond het nogal meevallen.quote:Op zondag 9 februari 2020 22:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh nee, moest zelf voetballen in de zaal. Dat ging wel door, maar: 'ga niet de weg op, als dat niet nodig is'... Is dat niet sowieso altijd het geval?
twitter:asapneco twitterde op zondag 09-02-2020 om 15:23:17kanker storm heeft gwn mijn jonko meegenomen WTF kk ciara kk hoer reageer retweet
Leest lekker weg ja. Wel een man die echt snel hulp moet zoeken.quote:Op zondag 9 februari 2020 21:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Met een lul tot op je enkels heb je natuurlijk ook zo’n laag zwaartepunt dat je niet omver kan waaien.quote:Op zondag 9 februari 2020 22:15 schreef DonRaja het volgende:
Ik ben vandaag gewoon op en neer naar Nederland gereden om te voetballen. Niks aan de hand qua storm, allemaal pussies bij de KNMI.
Ik was gewoon met de autoquote:Op zondag 9 februari 2020 22:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Met een lul tot op je enkels heb je natuurlijk ook zo’n laag zwaartepunt dat je niet omver kan waaien.
Gewoon een klap op z'n tyfusmuil, dan heeft hij tenminste echt een reden om te janken.quote:Op zondag 9 februari 2020 22:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Leest lekker weg ja. Wel een man die echt snel hulp moet zoeken.
Surinaamse opvoeding bedoel je?quote:Op zondag 9 februari 2020 22:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gewoon een klap op z'n tyfusmuil, dan heeft hij tenminste echt een reden om te janken.
quote:Op zondag 9 februari 2020 20:35 schreef Caland het volgende:
https://www.rtl7darts.nl/nieuws/3591/
@:el-stinho
quote:DEN HAAG - Het kabinet wil het bedrijven toestaan om BSN-nummers van werknemers te gebruiken om na te gaan of hun werkvloer wel cultureel divers is. Wel moet nog worden bekeken of dit juridisch door de beugel kan.
Hey makker.quote:Op maandag 10 februari 2020 12:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dag makker. Ben je al uit de file?
Jazeker, maar je antwoordt niet op mijn vraag, amice.quote:
Jazeker makker.quote:Op maandag 10 februari 2020 12:25 schreef kapiteintje het volgende:
Zou onlogisch al uit de file zijn?
Lekker zeg!quote:Op maandag 10 februari 2020 12:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vriend.Gister heerlijke snert gemaakt. Vandaag laatste restje opeten.
Bedankt. Moet je ook eens proberen. Al begrijp ik dat het niet makkelijk is om gezond te eten, wanneer je boven een snackbar woont.quote:
Wtfquote:Op maandag 10 februari 2020 12:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bedankt. Moet je ook eens proberen. Al begrijp ik dat het niet makkelijk is om gezond te eten, wanneer je boven een snackbar woont.
snertgodenquote:Op maandag 10 februari 2020 12:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vriend.Gister heerlijke snert gemaakt. Vandaag laatste restje opeten.
Waarom zou ik nog in de file staanquote:Op maandag 10 februari 2020 12:24 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Hallo kameraad.
Ben je al uit de file?
Huh? Je geeft nu dus zelf toe dat je viesdik bent? Ik zeg namelijk nergens dat je ook daadwerkelijk ongezond eet.quote:
Oei. @GGMM valt hier pijnlijk door de mand.quote:Op maandag 10 februari 2020 12:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Huh? Je geeft nu dus zelf toe dat je viesdik bent? Ik zeg namelijk nergens dat je ook daadwerkelijk ongezond eet.
Geen idee.quote:Op maandag 10 februari 2020 12:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom zou ik nog in de file staan
Gelachen.quote:
Heyquote:
Precies om half 2 gepost. Beestquote:Op maandag 10 februari 2020 13:30 schreef Scrummie2.1 het volgende:
https://www.technologyrev(...)ctly-into-the-brain/
Wetenschap
Kut.quote:Op maandag 10 februari 2020 14:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Precies om half 2 gepost. Beest
Je hebt beesten, en je hebt forumbeesten..quote:Op maandag 10 februari 2020 14:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Precies om half 2 gepost. Beest
Leuke signaturequote:Op maandag 10 februari 2020 14:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hey
Leuk virusje wel.
[ afbeelding ]
Net 35 seconden. Geen Nouri.quote:Op maandag 10 februari 2020 14:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Doorgezet naar @:scrummie2.1
Test terug.quote:Op maandag 10 februari 2020 14:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Doorgezet naar @:scrummie2.1
quote:Op maandag 10 februari 2020 14:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuke signature
(al komt dat ook deels omdat mijn spelfoutje er nu niet meer staat)
Doorgezet naar @Zipportalquote:Op maandag 10 februari 2020 14:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Insinueer je hier nu dat @:scrummie2.1 het syndroom van down heeft?
quote:Op maandag 10 februari 2020 14:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Ja, deze was toch nog beter.
Leuke coronasite:
https://www.sadanduseless.com/corona-virus-masks/
Achter de coulissen is er alweer vrede gesloten.quote:Op maandag 10 februari 2020 15:00 schreef Elan het volgende:
Die NWS-mods pakken @:Ifrane keihard aan. Geen post is nog veilig
Doet me denken aan toen De Don posts van GGMM ging verwijderen (lol)
Dit is al 3 kwartier voorbijquote:Op maandag 10 februari 2020 15:00 schreef Elan het volgende:
Die NWS-mods pakken @:Ifrane keihard aan. Geen post is nog veilig
Doet me denken aan toen De Don posts van GGMM ging verwijderen (lol)
Bepaal jij niet.quote:Op maandag 10 februari 2020 15:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is al 3 kwartier voorbij
Maar jij wilde de boel nog even opstoken begrijp ik
Ik ben nou ook ineens in NWS door dit gezeik. Ik houd jou hiervoor verantwoordelijk.quote:Op maandag 10 februari 2020 15:01 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Achter de coulissen is er alweer vrede gesloten.
Je loopt achter
En dat zeg je niet eens even. Eckte mocro ben je ook dingen achter mensen hun rug doen.quote:Op maandag 10 februari 2020 15:01 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Achter de coulissen is er alweer vrede gesloten.
Je loopt achter
Deze man. Wat dat betreft ben ik een diplomatieke Hollander die alles al geregeld heeft.quote:Op maandag 10 februari 2020 15:04 schreef Elan het volgende:
[..]
En dat zeg je niet eens even. Eckte mocro ben je ook dingen achter mensen hun rug doen.
Dat kun je maar beter niet doen, of je moet graag hele lange nietszeggende discussies met randdebielen aangaan.quote:Op maandag 10 februari 2020 15:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ben nou ook ineens in NWS door dit gezeik. Ik houd jou hiervoor verantwoordelijk.
Niet meer doen.
Heb ik iets gemist? Rellen rellen rellenquote:Op maandag 10 februari 2020 15:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is al 3 kwartier voorbij
Maar jij wilde de boel nog even opstoken begrijp ik
Vlammetje in de pan, niet zo heel erg boeiend.quote:Op maandag 10 februari 2020 15:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist? Rellen rellen rellen
Ik wil alles wetenquote:Op maandag 10 februari 2020 15:13 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Vlammetje in de pan, niet zo heel erg boeiend.
#werkenbijdemcdonaldsquote:Op maandag 10 februari 2020 15:15 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Een collega zei zojuist "O-M-G".
Wat mij betreft reden voor ontslag op staande voet.
Misschien hadden ze elektrische fietsen.quote:Op maandag 10 februari 2020 15:27 schreef Tarado het volgende:
fietsen viel nog niet mee, werd door 2 vrouwtjes ingehaald met tegenwind, moest ik nog gaan trappen ook
Ik fiets sinds een jaartje ofzo ook weer regelmatig maar dat was wel even aanpassen in het beginquote:Op maandag 10 februari 2020 15:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien hadden ze elektrische fietsen.
Ik heb op zo'n rode Uber e-bike gefietst die je kan huren.quote:Op maandag 10 februari 2020 15:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wel beetje debiel dat je de reports ging gebruiken tegen haar. Niks mis met een goede TR. Ik zet ze zelf ook regelmatig. De mods reageren daar ook altijd snel op.quote:Op maandag 10 februari 2020 15:13 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Vlammetje in de pan, niet zo heel erg boeiend.
Of we er wat mee doen is een tweedequote:Op maandag 10 februari 2020 15:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wel beetje debiel dat je de reports ging gebruiken tegen haar. Niks mis met een goede TR. Ik zet ze zelf ook regelmatig. De mods reageren daar ook altijd snel op.
@:skysherrif
@:drizzt
@:klummie
Ach, van fouten worden geleerd!quote:Op maandag 10 februari 2020 15:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wel beetje debiel dat je de reports ging gebruiken tegen haar. Niks mis met een goede TR. Ik zet ze zelf ook regelmatig. De mods reageren daar ook altijd snel op.
Lekker op de motort Lenny?quote:Op maandag 10 februari 2020 15:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Goed. Ik ga maar eens naar huis. Mooi geweest voor de maandag. Lekker gewerkt voor m'n kkgeld
neequote:Op maandag 10 februari 2020 15:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ben een mooi weer rijder. Nee dus.quote:
Vreselijk die bejaarden op e-bikes die je inhalen en dan arrogant naar je kijken 'wat ga jij langzaam'. Dan word ik mad. Ingehaald worden door oudjes is heel erg.quote:Op maandag 10 februari 2020 15:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
neeik heb vandaag benen getraind dus ik dacht gewoon even rustig in de eerste versnelling, maar ja toch maar opgeschakeld
Ah vandaag is ook geen lekker dagje inderdaad. Ja heerlijk. Theorie binnen met 2 foutjes en hij denkt dat ik zo rond de 5 lessen nodig heb voor de AVB. Tussendoor ook al wat AVD lessen en dan rond begin/midden april afrijden als het goed isquote:Op maandag 10 februari 2020 15:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ben een mooi weer rijder. Nee dus.
Heb mijn motor ook geschorst trouwens.
Hoe gaat het lessen?
Welke fiets heb jij, Len?quote:Op maandag 10 februari 2020 15:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ben een mooi weer rijder. Nee dus.
Heb mijn motor ook geschorst trouwens.
Hoe gaat het lessen?
Motortje eruitslopen en "KOM SPRINTEN DAN!" schreeuwen.quote:Op maandag 10 februari 2020 15:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Vreselijk die bejaarden op e-bikes die je inhalen en dan arrogant naar je kijken 'wat ga jij langzaam'. Dan word ik mad. Ingehaald worden door oudjes is heel erg.
Irritanter vind ik het als ze met 10 kmh naast elkaar fietsen en dan nog boos omkijken als je er langs wil.quote:Op maandag 10 februari 2020 15:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Vreselijk die bejaarden op e-bikes die je inhalen en dan arrogant naar je kijken 'wat ga jij langzaam'. Dan word ik mad. Ingehaald worden door oudjes is heel erg.
Trap ze van hun fiets af.quote:Op maandag 10 februari 2020 15:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoe is het met de Python collega?quote:Op maandag 10 februari 2020 15:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Goed. Ik ga maar eens naar huis. Mooi geweest voor de maandag. Lekker gewerkt voor m'n kkgeld
Ik heb sinds kort een fietskrat op mijn voorwiel.quote:Op maandag 10 februari 2020 15:43 schreef Tarado het volgende:
ik vind vooral die electrobakfietshoeren irritant
Ik irriteer me vooral aan het koste wat kost niet willen remmen van fietsers. Hierdoor halen ze levensgevaarlijke capriolen uit. Helemaal in combinatie met koptelefoons en haast. Vraag me af waar de verantwoordelijkheid van de fietser begint en die van de gemotoriseerde gebruiker eindigt. Op mijn studie bestond dit fenomeen nog niet echt, dus de jurisprudentie daarover zei dat alleen in extreme gevallen de fietsersbescherming niet gold.quote:Op maandag 10 februari 2020 15:40 schreef Caland het volgende:
Vind het vooral kut als je denkt dat je er net nog effe voorlangs kan kruisen omdat het toch een langzame kutbejaarde is en ze vervolgens opeens dichtbij zijn.
Dit heb ik met middelbare scholieren. Die fietsen met zijn vieren naast elkaar. Ik bel niet eens meer, maar roep tegenwoordig naar ze, werkt beter.quote:Op maandag 10 februari 2020 15:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Irritanter vind ik het als ze met 10 kmh naast elkaar fietsen en dan nog boos omkijken als je er langs wil.
Fietsers die altijd denken voorrang te hebben.quote:Op maandag 10 februari 2020 15:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik irriteer me vooral aan het koste wat kost niet willen remmen van fietsers. Hierdoor halen ze levensgevaarlijke capriolen uit. Helemaal in combinatie met koptelefoons en haast. Vraag me af waar de verantwoordelijkheid van de fietser begint en die van de gemotoriseerde gebruiker eindigt. Op mijn studie bestond dit fenomeen nog niet echt, dus de jurisprudentie daarover zei dat alleen in extreme gevallen de fietsersbescherming niet gold.
Ergerlijk is dat. Hier hebben ze de gewoonte voor elke fietser te gaan remmen, terwijl ze geen voorrang hebben. Gevolg: Fietsers gaan er op rekenen en de automobilist die gewoon de verkeersregels volgt speelt Russische roulette.quote:Op maandag 10 februari 2020 15:50 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Fietsers die altijd denken voorrang te hebben.Had bijna laatst eentje omvergereden die van links kwam, maar zijn hand uitstak denkende dat hij voorrang had. Wordt hij boos dat ik mijn voorrang gewoon neem.
Ja vind je het gek, je bent als automobilist vrijwel altijd de lul.quote:Op maandag 10 februari 2020 15:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ergerlijk is dat. Hier hebben ze de gewoonte voor elke fietser te gaan remmen, terwijl ze geen voorrang hebben. Gevolg: Fietsers gaan er op rekenen en de automobilist die gewoon de verkeersregels volgt speelt Russische roulette.
Een vrijstaat voor fietshufters en alle hufters op scooters.quote:Op maandag 10 februari 2020 15:52 schreef kapiteintje het volgende:
Overigens verbaas ik me sowieso wel enorm over hoe laag de pakkans tegenwoordig is bij verkeersovertredingen door wie dan ook. Wat dat betreft is Nederland op de camera's na echt een soort vrijstaat voor verkeershufters geworden.
Ik rijd niet keihard door maar ik rem ook niet als het niet nodig is. Er zit nog een verschil in tussen veilig doorrijden of al van tevoren gaan remmen.quote:Op maandag 10 februari 2020 15:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja vind je het gek, je bent als automobilist vrijwel altijd de lul.
Je maakt wat mee daar op het plattelandquote:Op maandag 10 februari 2020 15:56 schreef RensAjacied het volgende:
Automobilisten gaan zeker niet altijd vrijuit. Ik had vorig jaar ook een flink incident op de weg vlak bij het station. Ik stak mijn hand uit om links af te slaan, de auto achter mij was nog heel ver achter dus ik ging naar links. Gaf die teringlijer nog even gas bij zodat hij er nog voor langs kon voordat ik afsloeg. Op een centimeter geen ongeluk. Hij toeteren, ik boos afstappen. Kneusje bleef schelden maar op mijn uitnodiging om uit te stappen ging hij niet in.
Stoer verhaal hè. Lief dagboek.
Conclusie, automobilisten zijn ook vaak teringlijers.
In de steden misschien, op de snelwegen zie je de gekste dingen. Ik rijd veel voor mijn werk en ik zie echt regelmatig bizarre dingen zoals met 120km/h over de vluchtstrook en een verdrijvingsvlak rechts inhalen, mensen die bijna een afslag missen en zonder te kijken vol op de rem gaan en 3 banen opzij schuiven. Van de week zag ik een opa van een jaar of 85 geen plaats maken voor een 8-assige hijskraan die wou invoegen.quote:Op maandag 10 februari 2020 15:53 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Een vrijstaat voor fietshufters en alle hufters op scooters.
Die komen bijna altijd weg met hun rare shit. Ook scooters met gele kentekens.
Als ik wat met de auto of motor doe ben ik altijd de sjaak.
Dit was in de grote boze stad.quote:Op maandag 10 februari 2020 15:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Je maakt wat mee daar op het platteland
Aldus de man uit fucking Nijmegen. Waar de herten het gras uit de voortuin opeten.quote:Op maandag 10 februari 2020 15:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Je maakt wat mee daar op het platteland
Nederlanders kunnen niet (sociaal) rijdenquote:Op maandag 10 februari 2020 15:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
In de steden misschien, op de snelwegen zie je de gekste dingen. Ik rijd veel voor mijn werk en ik zie echt regelmatig bizarre dingen zoals met 120km/h over de vluchtstrook en een verdrijvingsvlak rechts inhalen, mensen die bijna een afslag missen en zonder te kijken vol op de rem gaan en 3 banen opzij schuiven. Van de week zag ik een opa van een jaar of 85 geen plaats maken voor een 8-assige hijskraan die wou invoegen.
Gaan ze met z'n allen op de linkerbaan in een treintje met 5 meter tussen elkaar 120 rijden in de spits. En dan is de rechterbaan leeg he. Niemand laat elkaar ertussen.quote:Op maandag 10 februari 2020 15:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Nederlanders kunnen niet (sociaal) rijden
Heb vaak het idee dat men maar 100 meter voor zich uit ziet hier
maak daar maar 10 vanquote:Op maandag 10 februari 2020 15:58 schreef Caland het volgende:
[..]
9/10 gevallen ben je ws in regio midden/west Nederland tegengekomenquote:Op maandag 10 februari 2020 15:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
In de steden misschien, op de snelwegen zie je de gekste dingen. Ik rijd veel voor mijn werk en ik zie echt regelmatig bizarre dingen zoals met 120km/h over de vluchtstrook en een verdrijvingsvlak rechts inhalen, mensen die bijna een afslag missen en zonder te kijken vol op de rem gaan en 3 banen opzij schuiven. Van de week zag ik een opa van een jaar of 85 geen plaats maken voor een 8-assige hijskraan die wou invoegen.
Ik ging met een paar (ethnisch) Nederlandse maten op vakantie naar Marokko.quote:Op maandag 10 februari 2020 15:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Caland is een lul eerste klas. Wel kaarten voor hem regelen maar followback op Twitter, ho maar.quote:Op maandag 10 februari 2020 15:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Aldus de man uit fucking Nijmegen. Waar de herten het gras uit de voortuin opeten.
Hij is zo achterbaks dat hij voor een Belg zou kunnen doorgaan.quote:Op maandag 10 februari 2020 16:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Caland is een lul eerste klas. Wel kaarten voor hem regelen maar followback op Twitter, ho maar.
Ik vond je op youtube gewoon beterquote:Op maandag 10 februari 2020 16:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Caland is een lul eerste klas. Wel kaarten voor hem regelen maar followback op Twitter, ho maar.
Shots firedquote:Op maandag 10 februari 2020 16:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond je op youtube gewoon beter
Duimpje voor de moeitequote:Op maandag 10 februari 2020 16:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond je op youtube gewoon beter
quote:Naar aanleiding van de gebeurtenissen rondom Ahmad Mendes Moreira investeert het kabinet veertien miljoen euro voor de bestrijding van racisme in voetbal. De aanvaller was zaterdagmiddag aanwezig bij presentatie van het aanvalsplan, samengesteld door de KNVB en de regering.
Een nsb appquote:Op maandag 10 februari 2020 16:13 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
14 miljoen voor wat cameratjes, een app, en een 'campagne'.
Ja, echt hequote:
Lekker de tegenstander erbij naaien lolquote:Op maandag 10 februari 2020 16:15 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ja, echt he
Ik denk dat we heel hard kunnen gaan lachen als de eerste cijfers over gebruik van DE APP naar buiten komen.
Hebben die een overlastapp?quote:Op maandag 10 februari 2020 16:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vast net zoiets als Pathe heeft dat je kan SMSen
Moet ie vliegen??quote:Op maandag 10 februari 2020 16:15 schreef KingRoland het volgende:
Ik moet een nieuwe muis kopen
iemand wat aanraders?
quote:Op maandag 10 februari 2020 16:15 schreef KingRoland het volgende:
iemand wat aanraders?
Ik heb deze een tijdje geleden gekocht, niks mis mee: https://www.mediamarkt.nl(...)ng-muis-1404086.htmlquote:Op maandag 10 februari 2020 16:15 schreef KingRoland het volgende:
iemand wat aanraders?
TR in real lifequote:Op maandag 10 februari 2020 16:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Weet niet of daar een app van is, maar wel dat je kan NSBen via SMS
Mooie periode. Plan hem op tijd in he. CBR is een bende.quote:Op maandag 10 februari 2020 15:35 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ah vandaag is ook geen lekker dagje inderdaad. Ja heerlijk. Theorie binnen met 2 foutjes en hij denkt dat ik zo rond de 5 lessen nodig heb voor de AVB. Tussendoor ook al wat AVD lessen en dan rond begin/midden april afrijden als het goed is
quote:Op maandag 10 februari 2020 16:13 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 februari 2020 16:13 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Wie lacht er dan?quote:Op maandag 10 februari 2020 16:15 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ja, echt he
Ik denk dat we heel hard kunnen gaan lachen als de eerste cijfers over gebruik van DE APP naar buiten komen.
Post gezet.quote:Op maandag 10 februari 2020 16:14 schreef RensAjacied het volgende:
VBL / Piet Velthuizen naar Telstar
Leuk topic gemaakt.
@:GGMM
Normaal binnen de minuutquote:Op maandag 10 februari 2020 15:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik naai jou als eerste erbij. Klootzak.quote:Op maandag 10 februari 2020 16:22 schreef KingRoland het volgende:
iedereen die die app installeert mag de corona krijgen vieze vuile FERraders
Gereageerd met een leuk feitje over Piet.quote:Op maandag 10 februari 2020 16:14 schreef RensAjacied het volgende:
VBL / Piet Velthuizen naar Telstar
Leuk topic gemaakt.
@:GGMM
Gewoon een foutje okequote:Op maandag 10 februari 2020 16:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Het staat in de fucking TT
Hoe moeilijk kan het zijn
Ja, dit dus.quote:Op maandag 10 februari 2020 16:48 schreef GGMM het volgende:
De meeste mensen die Veldhuizen heten heten ook Veldhuizen, niet Velthuizen.
Dus als je het zo bekijkt snap ik m'n vergissing wel.
Dit lijkt mij zéér onwaarschijnlijk.quote:Op maandag 10 februari 2020 16:49 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Kan natuurlijk zo zijn dat Veldhuizen zijn echte naam is, maar dat Piet het zelf verder overal fout heeft opgegeven.
Piet heeft een IQ van 12 en dat is meermaals nagemeten, dus tja...quote:Op maandag 10 februari 2020 16:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dit lijkt mij zéér onwaarschijnlijk.
Ik denk dat het tijd is dat ik mijn onderschrift weer eens verander.quote:Op maandag 10 februari 2020 16:57 schreef GGMM het volgende:
Nu gooi ik @:donraja en @:skysherrif eigenlijk onder de bus in dat topic om zo de aandacht van mijn foutje af te leiden.
Sorry @:donraja en @:Skysherrif
Maar het hielp wel!
Ik zou het toejuichen als je deze liet staan.quote:Op maandag 10 februari 2020 16:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat het tijd is dat ik mijn onderschrift weer eens verander.
Echt? Zo'n grote blunder vond ik dit niet eigenlijk.quote:Op maandag 10 februari 2020 16:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat het tijd is dat ik mijn onderschrift weer eens verander.
Jammer dat je zulke enorme blunders maakt in een mooi topic.quote:Op maandag 10 februari 2020 16:37 schreef GGMM het volgende:
Sorry Rens, dit gaat het hele topic overnemen vrees ik.
quote:Op maandag 10 februari 2020 17:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt? Zo'n grote blunder vond ik dit niet eigenlijk.
Vooral cherry picking (lol) @:onlogisch
Het spijt me Rens.quote:Op maandag 10 februari 2020 17:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jammer dat je zulke enorme blunders maakt in een mooi topic.
quote:Op maandag 10 februari 2020 17:00 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik zou het toejuichen als je deze liet staan.
Kom niet meer bij.
Jullie hebben gelijk, ik houd deze toch nog maar een tijdje.quote:Op maandag 10 februari 2020 17:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt? Zo'n grote blunder vond ik dit niet eigenlijk.
Vooral cherry picking (lol) @:onlogisch
Lekker die hele studio infecterenquote:Op maandag 10 februari 2020 17:09 schreef Zipportal het volgende:
Ik kijk geen DWDD. Maar speciaal voor @:KingRoland deze mention:
Er zitten wat Aziaten aan tafel over het Coronavirus/racisme.
gr gr
Of de studio onder de zwarte haren.quote:Op maandag 10 februari 2020 17:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Lekker die hele studio infecteren
Met mondkapjes?quote:Op maandag 10 februari 2020 17:09 schreef Zipportal het volgende:
gr gr
Ja volgens mij zitten ze er aardig kort op. Schijnbaar kopen zij als rijschool examens in ofzo. Deze (AVB) hadden ze ook al vrij snel geboekt, de lessen plannen ze er dan gewoon een beetje omheen.quote:Op maandag 10 februari 2020 16:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mooie periode. Plan hem op tijd in he. CBR is een bende.
Wat is er nou weer racistisch aan het Coronavirus?quote:Op maandag 10 februari 2020 17:09 schreef Zipportal het volgende:
gr gr
https://www.gelderlander.(...)p-en-urine~a2655d93/quote:Op maandag 10 februari 2020 17:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wat is er nou weer racistisch aan het Coronavirus?
Gelukkig zag ik het woord "discriminatie" in dat bericht, anders had ik "Chinezen zijn geen ras" kunnen zeggen.quote:Op maandag 10 februari 2020 17:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
https://www.gelderlander.(...)p-en-urine~a2655d93/
thanks voor de mentionquote:Op maandag 10 februari 2020 17:09 schreef Zipportal het volgende:
gr gr
Niet gekliktquote:Op maandag 10 februari 2020 17:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
https://www.gelderlander.(...)p-en-urine~a2655d93/
Ik ga eind maart op weg naar Holland weer overstappen in Hengelo en even broodjes halen bij de Theemsweg of Thiemsbrug of Thiemshof of hoe heet dat winkelcentrum daar ook weer?quote:Op maandag 10 februari 2020 17:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gelukkig zag ik het woord "discriminatie" in dat bericht, anders had ik "Chinezen zijn geen ras" kunnen zeggen.
Tevens: BornsesteegBorne
![]()
Achterhoekquote:Op maandag 10 februari 2020 17:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gelukkig zag ik het woord "discriminatie" in dat bericht, anders had ik "Chinezen zijn geen ras" kunnen zeggen.
Tevens: BornsesteegBorne
![]()
Thiemsbrugquote:Op maandag 10 februari 2020 17:49 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik ga eind maart op weg naar Holland weer overstappen in Hengelo en even broodjes halen bij de Theemsweg of Thiemsbrug of Thiemshof of hoe heet dat winkelcentrum daar ook weer?
quote:
Hoi Scrummie.quote:
Baasjes lijken vaak op hun huisdieren. En Piet houdt vissen, dus dan weet je wel hoe laat het is.quote:Op maandag 10 februari 2020 16:50 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Piet heeft een IQ van 12 en dat is meermaals nagemeten, dus tja...
Prima, denk je dat de KKdivisie vandaag nog doorgaat?quote:
Waarom zou dat niet doorgaan?quote:Op maandag 10 februari 2020 18:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Prima, denk je dat de KKdivisie vandaag nog doorgaat?
Halina, ik pas.quote:Op maandag 10 februari 2020 17:09 schreef Zipportal het volgende:
gr gr
Vanavond weer storm dacht ik.quote:Op maandag 10 februari 2020 19:01 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet doorgaan?
Ik eis opheldering in feedback.quote:Op maandag 10 februari 2020 19:17 schreef Zipportal het volgende:
Wat kinderachtig weer in dat Niels topic. @:scrummie2.1
Post gezet.quote:Op maandag 10 februari 2020 19:21 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik eis opheldering in feedback.
Cous cous.quote:Op maandag 10 februari 2020 17:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe een uitsmijter.
NWS is een groot jankforum. Zo ook:quote:Op maandag 10 februari 2020 19:32 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Klasse, samen pakken we dat NWS volk aan ouwe reus.
Niet geklikt.quote:Op maandag 10 februari 2020 19:52 schreef fetX het volgende:
[..]
NWS is een groot jankforum. Zo ook:
NWS / Gediscrimineerd vanwege corona
Smerige big.quote:Op maandag 10 februari 2020 17:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hoe gaat het met afvallen?quote:Op maandag 10 februari 2020 17:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Da's toch geen avondetenquote:Op maandag 10 februari 2020 17:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op maandag 10 februari 2020 19:52 schreef fetX het volgende:
[..]
NWS is een groot jankforum. Zo ook:
NWS / Gediscrimineerd vanwege corona
Ze zoeken het maar uit.quote:Op maandag 10 februari 2020 19:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het wordt meegenomen naar achter.
Over een uur weer honger genot.quote:
Kosten filmpje/interview met Harry Mens' dochter Suze om product, evenement of bedrijf op locatie te promoten: 13.000 euro ex. B.T.W. voor 5 minutenquote:Op maandag 10 februari 2020 20:15 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ze zoeken het maar uit.
[..]
Over een uur weer honger genot.
Ja, best wel.quote:Op maandag 10 februari 2020 21:14 schreef Muskusboktor57 het volgende:
@:Scrummie2.1
Wat ging je weer lekker de mist in gisteren in het Anne Fleur Dekker-topic.
Die is toch gek geworden of zoiets?quote:Op maandag 10 februari 2020 21:14 schreef Muskusboktor57 het volgende:
@:Scrummie2.1
Wat ging je weer lekker de mist in gisteren in het Anne Fleur Dekker-topic.
Ik snap dat het lastig voor je is na al dat kontengebonkquote:Op maandag 10 februari 2020 21:18 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Alleen als ik de clit van je moeder zoek.
quote:Op maandag 10 februari 2020 21:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik snap dat het lastig voor je is na al dat kontengebonk
Wat een zielige infantiele 'comeback'. Je moet je helemaal doodschamen.quote:Op maandag 10 februari 2020 21:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik snap dat het lastig voor je is na al dat kontengebonk
Zijn probleem.quote:Op maandag 10 februari 2020 21:33 schreef Doublepain het volgende:
wtf Nipsey is vorig jaar vermoord
WTF
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |