PSV - W2quote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Heb ik een ban?
Hoe kan ik dat zien @:scrummie2.1 ?
1-1quote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Unibet geeft 5x voor winst op Willem II
Ik hoop op een 0-2.
Wat jij?
Nee, dan krijg je melding, je kan niets meer behalve uitloggen, tweet verwijderen of in beroep gaan.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Heb ik een ban?
Hoe kan ik dat zien @:scrummie2.1 ?
Log maar gewoon uit danquote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:36 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nee, dan krijg je melding, je kan niets meer behalve uitloggen, tweet verwijderen of in beroep gaan.
Zonder Molen wordt het wel lastig tegen PSVquote:Op zaterdag 8 februari 2020 08:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Willem II kan zaterdagavond in de Brabantse derby beschikken over keeper Timon Wellenreuther en rechtsback Bart Nieuwkoop. Beide spelers ontbraken afgelopen weekend nog in de wedstrijd tegen Heracles. Miquel Nelom is niet op tijd fit voor de kraker.
Willem II heeft een GROOT PROBLEEM
@:atypisch
@:caland
@:elan
@:onlogisch
@:zipportal
@:wereldgozer
Schop je die nerdjes de corona in ?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 09:00 schreef Caland het volgende:
Moet zo tegen club van de uni voetballen, die spelen dus altijd om 11.30 op zaterdag
Wat zijn dat voor tijden goftedomme
Antiklacht: vroeg aan het bier
Wat voor tijden?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 09:00 schreef Caland het volgende:
Moet zo tegen club van de uni voetballen, die spelen dus altijd om 11.30 op zaterdag
Dat zijn zondagtijdenquote:Op zaterdag 8 februari 2020 09:00 schreef Caland het volgende:
Sterkte manquote:Op zaterdag 8 februari 2020 09:00 schreef Caland het volgende:
Als PSV dit verliest wordt de parodie alleen maar groter..quote:Op zaterdag 8 februari 2020 08:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Willem II kan zaterdagavond in de Brabantse derby beschikken over keeper Timon Wellenreuther en rechtsback Bart Nieuwkoop. Beide spelers ontbraken afgelopen weekend nog in de wedstrijd tegen Heracles. Miquel Nelom is niet op tijd fit voor de kraker.
Willem II heeft een GROOT PROBLEEM
@:atypisch
Pleur op met dat rare vega voerquote:Op zaterdag 8 februari 2020 10:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Als PSV dit verliest wordt de parodie alleen maar groter..
De nieuwe Roberta is uit.![]()
![]()
![]()
Speciaal voor:
@:de_kraam
@:jr-style-93
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 10:58 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Pleur op met dat rare vega voer
Stukje braadworst
Uurtje eerder beginnen.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 13:50 schreef Zipportal het volgende:
Code Oranje allen.
https://www.knmi.nl/home
Vaak valt het toch tegen, eerst zien, dan geloven.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 13:50 schreef Zipportal het volgende:
Code Oranje allen.
https://www.knmi.nl/home
Stuur maar een mail naar forum@dakpan.nlquote:Op zaterdag 8 februari 2020 14:00 schreef onlogisch het volgende:
Nu hoop ik vooral dat al mijn dakpannen blijven liggen
Nice!!quote:Op zaterdag 8 februari 2020 14:04 schreef Zipportal het volgende:
NWS / Juf verdacht van seks met leerling (15)
[ afbeelding ]
@:JanCees
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 14:04 schreef Zipportal het volgende:
NWS / Juf verdacht van seks met leerling (15)
[ afbeelding ]
@:JanCees
Regio15Goden. @haags_kwartiertjetwitter:regio15 twitterde op zaterdag 08-02-2020 om 14:12:38Natuurlijk doen wij morgen verslag van de #storm #Ciara in de regio #Haaglanden. Ziet u iets nieuwswaardigs? Stuur ons meteen een bericht via WhatsApp: https://t.co/04DY9xPK0T 👍🏼🌪📸 https://t.co/In0LG8Micg reageer retweet
Niet geklikt.quote:
Niet geklikt.quote:
Onlo junior en ik hebben gekliktquote:
klikken (ww):boteren, harmoniëren, vlottenquote:Op zaterdag 8 februari 2020 15:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Onlo junior en ik hebben geklikt
Corona.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 15:38 schreef fetX het volgende:
[..]
klikken (ww):boteren, harmoniëren, vlotten
Zorgwekkend.
Nieuwe mentions gestrooid.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 15:46 schreef Kiid het volgende:
Ff een shout out terug vriend
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 10:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
![]()
![]()
Speciaal voor:
quote:
Geklikt en gelachenquote:Op zaterdag 8 februari 2020 16:15 schreef KingRoland het volgende:
@:scrummie2.1
@:bolasie
@:ifrane
@:picommp
komt wel serieus stormpje aan hoorquote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:11 schreef fetX het volgende:
Als morgen blijkt dat er niks aan de hand is gaan we met hooivorken naar Zeist.
VBL on tour.
Vorig jaar ook, zeiden ze.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
komt wel serieus stormpje aan hoor
Dat klopt, ik ben er niet rouwig om.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja en terecht
dit zag je al dagen aan komen
dan ga je toch morgen lekker op het terras zitten debielquote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Vorig jaar ook, zeiden ze.
En toen zat ik uiteindelijk lekker op het terras
Zo danquote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dan ga je toch morgen lekker op het terras zitten debiel
Mijn club moet vanavond maatquote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:15 schreef KingRoland het volgende:
Geen voetbal i.v.m. storm.
CIARED
@:coco.
@:lenny_leonard
KOEKOEK DOODSVERWENSINGquote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nou zeg.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Woedend.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Geklikt. Sowieso is die muziek niet echt mijn smaak, maar soms loopt er nog wel een lekkere Koreaanse voorbij. Jammer dat er geen clip bij zit.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 16:48 schreef KingRoland het volgende:
@:lenny_leonard mooi lied dit makker
Als je wil rellen, dan kun je altijd @KingRoland en @RensAjacied een DM sturen.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:11 schreef fetX het volgende:
Als morgen blijkt dat er niks aan de hand is gaan we met hooivorken naar Zeist.
VBL on tour.
RTquote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Als je wil rellen, dan kun je altijd @:kingroland en @:rensajacied een DM sturen.
Wat ben je toch ook een aardige jongen.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
nee joh moet kunnen
net op het randje. lekker laten gaan joh
deel is een video dat jij wel leuk vindquote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geklikt. Sowieso is die muziek niet echt mijn smaak, maar soms loopt er nog wel een lekkere Koreaanse voorbij. Jammer dat er geen clip bij zit.
Dom varken.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
deel is een video dat jij wel leuk vind
Nee, maar moet wel vroeg naar huis want zometeen pak ik de trein naar Rotterdam.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een aardige jongen.
Ga je morgen wel kerk met dit weer?
Ik wil dan wel graag mensen met een beetje inhoud.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Als je wil rellen, dan kun je altijd @:kingroland en @:rensajacied een DM sturen.
deel isquote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
deel is een video dat jij wel leuk vind
ik zit op mobielquote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
deel is
dat
vind
Hier gaat iets gruwelijk mis.
@:picommp
@:ggmm
Dat is die chick van dat kraan gifje toch?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 10:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
![]()
![]()
Speciaal voor:
IK ZIT NAAST @RensAjacied IN HET STADIONquote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat zou best een lange OP kunnen worden. Misschien ooit eens iets voor op een zondag als het voetbal wordt afgelast of zo.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:23 schreef maxi-mus het volgende:
Als er iemand was die een fuck om die club gaf had ik een Roda is een parodie op een club topic gemaakt.
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat zou best een lange OP kunnen worden. Misschien ooit eens iets voor op een zondag als het voetbal wordt afgelast of zo.
oh dat heb je dat van je moederquote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:24 schreef KingRoland het volgende:
Ik schreeuw altijd hamas hamas dus je kan mij zo meteen herkennen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.]Groot fan van User Wotte
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat is die chick van dat kraan gifje toch?
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh dat heb je dat van je moederDit gaat helemaal mis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.]
Pak gewoon een biertje. Mietje.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:27 schreef KingRoland het volgende:
Ik pak coca-cola zero voordat ik vertrek
@Mani89quote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:31 schreef Zipportal het volgende:
Ik zie dat #Lille trending is.
Geen aanslag jammer.
Weer dat wielrennen. Wat geen sport is. @:slobeend
Meer een intense verschuiving van de zwaartekracht.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:29 schreef KingRoland het volgende:
morgen beeft het hele land vanwege DE STORM
naja in Twente zullen ze het wel gewend zijn. Die ervaren dat elke keer wanneer @:jojoortje weer eens buiten de deur komt
Sterkte met je geslachtsziekte.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:32 schreef Tjacka het volgende:
boys ik heb hulu
kan iemand even op dit bericht reageren
Tjakquote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:32 schreef Tjacka het volgende:
boys ik heb hulu
Hoe lang heb je nog?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:32 schreef Tjacka het volgende:
boys ik heb hulu
Opperst genotquote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Patat, broodje kroket en een frikandel.
Nog nooit van gehoord, staan er wat leuke dingen op?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee het is concurrent van netflix in amerika
Zin om met @Ifrane en mij EK2020 te modden wanneer het zover is?quote:
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zin om met @:Ifrane en mij EK2020 te modden wanneer het zover is?
Madquote:
lolquote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:32 schreef Tjacka het volgende:
boys ik heb hulu
wel veel leuke serietjes hoorquote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:34 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Maar @:tjacka
Wat staat er op hulu dan?
wanneer is hetquote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Pijnlijk dit voor @onlogischquote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
gepost.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:40 schreef Tjacka het volgende:
ik heb wat okboomers er uit gegooid in WKN / De atmosfeer staat op ontploffen #1126 Nat en winderig! #HERFST
@:kingroland
Moet je ff in FC-topic kiekn wanneer het subforum open gaat.quote:
quote:
Staat 24 erop?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wel veel leuke serietjes hoor
hulu originals en the sopronos natuurlijk
maar eigenlijk een beetje een combinatie tussen sommige dingen die op netflix staan en hbo en dus hulu originals
12 juni tot 12 juliquote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Moet je ff in FC-topic kiekn wanneer het subforum open gaat.
[..]
Dat maakt niet uit joh, ze laten @onlogisch ook al een tijdje aanmodderen.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
12 juni tot 12 juli
JA IK WIL WEL
maar ik ben niet zon goede mod
en @skysherrifquote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit joh, ze laten @:onlogisch ook al een tijdje aanmodderen.
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit joh, ze laten @:onlogisch ook al een tijdje aanmodderen.
Nee hoor. @Drizzt weet niet of er lucht of zand in een bal zit. Als er een forum komt wassen wij dat varkentje wel maatquote:
Dit maakt het pijnlijker.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee hoor. @:Drizzt weet niet of er lucht of zand in een bal zit. Als er een forum komt wassen wij dat varkentje wel maat
neequote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:46 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nice.
Is het gewoon vanuit NL te bestellen?
kan je al dmenquote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:46 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nice.
Is het gewoon vanuit NL te bestellen?
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:45 schreef maxi-mus het volgende:
@:onlogisch heeft niet door dat @:ggmm al anderen heeft gevraagd, pijnlijk.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]Het is niet je dag ouwe reus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ga je eten zo?
Gepost.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:51 schreef RensAjacied het volgende:
Aangezien @:GGMM ook altijd reclame voor zijn topics maakt...
Hier graag posten
VBL / Al het voetbal afgelast
Gepost, maar de volgende keer verwacht ik wel wat meer kwaliteit. Een goede OP bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:51 schreef RensAjacied het volgende:
Hier graag posten
Toch bedanktquote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:53 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Gepost.
Wel een beetje spijt van.
De topics van @:GGMM zijn stukken beter.
Ik neem deze tip mee voor de volgende keerquote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gepost, maar de volgende keer verwacht ik wel wat meer kwaliteit. Een goede OP bijvoorbeeld.
Uh.. ik heb al plannen.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee hoor. @:Drizzt weet niet of er lucht of zand in een bal zit. Als er een forum komt wassen wij dat varkentje wel maat
Gedaan maatquote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:51 schreef RensAjacied het volgende:
Hier graag posten
Ik mis de poll met de vraag of dit terecht is.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gepost, maar de volgende keer verwacht ik wel wat meer kwaliteit. Een goede OP bijvoorbeeld.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:58 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik mis de poll met de vraag of dit terecht is.
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:58 schreef Tjacka het volgende:
zo ook mijn ei gelegd in het RENS TOPIC
We mogen weer.quote:
Gereageerd.quote:
Echt. Ik FOK bijna niet meer mobiel door die ads. Gelukkig zijn ze er heel druk mee bezig om het op te lossen!quote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:05 schreef fetX het volgende:
Voor de 2846473e keer per ongeluk op die ad bovenaan geklikt.
Fuck mijn leven.
Dit interesseert echt helemaal niemand, denk ik.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:20 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Echt. Ik FOK bijna niet meer mobiel door die ads. Gelukkig zijn ze er heel druk mee bezig om het op te lossen!
Namens Danny wil ik je bedanken voor je klik.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:05 schreef fetX het volgende:
Voor de 2846473e keer per ongeluk op die ad bovenaan geklikt.
Fuck mijn leven.
Moeten zij weten.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dit interesseert echt helemaal niemand, denk ik.
Vanavond winnen he maatquote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Namens Danny wil ik je bedanken voor je klik.
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:34 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Vanavond zijn we allemaal voor Willem II (behalve de PSV'ers)
HUP NIEUWKOOP!
Wat interessant!quote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:20 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Echt. Ik FOK bijna niet meer mobiel door die ads. Gelukkig zijn ze er heel druk mee bezig om het op te lossen!
Ik heb hard gelachen om je elftal van de maand in het PSVtopic.quote:
Je hoeft niet meteen zo gigantisch boos te zijnquote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als jij anders even je dikke muil houdt, is dat wat?
Wowquote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wtf. Wat ben je ontzettend boos vanavond.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Geef hem maar even de ruimte. Dan komt het echt goed.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wow
Hier schrik ik vanZo ken ik je helemaal niet
Jammer dat Lord Nelom er niet in staat.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:34 schreef Scrummie2.1 het volgende:
HUP NIEUWKOOP!
Steven is nogal boos. Wellicht dat @GGMM hem door een leuke tweet tot bedaren kan brengen?twitter:Steven_S13 twitterde op zaterdag 08-02-2020 om 17:00:03Wel HEEL toevallig dat net alles afgelast wordt als Ajax veel blessures heeft hé?! Ik zeg: dit zaakje stinkt! Bij het KNMI viert de pro-Ajax agenda weer hoogtij! Met hun code oranje! 🇱🇺 reageer retweet
Dit lijkt me een stukje satire van Stief.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:05 schreef fetX het volgende:
Steven is nogal boos. Wellicht dat @:ggmm hem door een leuke tweet tot bedaren kan brengen?twitter:Steven_S13 twitterde op zaterdag 08-02-2020 om 17:00:03Wel HEEL toevallig dat net alles afgelast wordt als Ajax veel blessures heeft hé?! Ik zeg: dit zaakje stinkt! Bij het KNMI viert de pro-Ajax agenda weer hoogtij! Met hun code oranje! 🇱🇺 reageer retweet
Ja.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:07 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Dit lijkt me een stukje satire van Stief.
Volgens mij bedoel je iemand andersquote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ga hier wel een beetje nat.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:07 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Hij heeft wel humor.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ga hier wel een beetje nat.
@:Wereldgozer
twitter:Steven_S13 twitterde op zaterdag 08-02-2020 om 17:15:18Het is de grootste nachtmerrie van iedere PSV-fan: PSV moet vandaag weer voetballen reageer retweet
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:34 schreef Scrummie2.1 het volgende:
HUP NIEUWKOOP!
STIEFquote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:07 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ja. Leuk.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij heeft wel humor.twitter:Steven_S13 twitterde op zaterdag 08-02-2020 om 17:15:18Het is de grootste nachtmerrie van iedere PSV-fan: PSV moet vandaag weer voetballen reageer retweet
Maatquote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:24 schreef Scrummie2.1 het volgende:
@:atypisch ben Joe Rogan met Snowden aan het kijken. Ga nog wel verder kijken want interessant genoeg maar zit nu op een half uur en ben dat eindeloze gelul van Snowden wel een beetje zat.
Goedenavond kameraad, ben je psv willem 2 aan t kijken?quote:
Goedenavond makker.quote:
Inderdaad balen. Slecht verdedigd van Willem 2.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:35 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Goedenavond makker.
Jammer dat het voetbal morgen niet doorgaat.
@:edit: ja, half. Geen beste wedstrijd.
Ja, als Dumfries er zo doorheen kan wandelen gaat er iets niet goed.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Inderdaad balen. Slecht verdedigd van Willem 2.
We missen Nelom.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:42 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ja, als Dumfries er zo doorheen kan wandelen gaat er iets niet goed.
Voel je ook spanning voor de storm Ciara of laat je het allemaal over je heenkomen?quote:
Dat kan ik mij zeker voorstellenquote:
Announce kale nelquote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ga hier wel een beetje nat.
@:Wereldgozer
Ik moet nog, maar ik verwacht dat de lucht weer niet te harden zal zijn.quote:Op zondag 9 februari 2020 08:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Zeg het maar. Wat gaat het worden vandaag?
De lucht vanochtend was erg bijzonder iig. Hoe was dat bij jou @:drizzt_dourden ?
quote:Op zondag 9 februari 2020 09:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik moet nog, maar ik verwacht dat de lucht weer niet te harden zal zijn.
Heel t land naar de coronaquote:Op zondag 9 februari 2020 08:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Zeg het maar. Wat gaat het worden vandaag?
De lucht vanochtend was erg bijzonder iig. Hoe was dat bij jou @:drizzt_dourden ?
Godverdommequote:Op zondag 9 februari 2020 09:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik moet nog, maar ik verwacht dat de lucht weer niet te harden zal zijn.
https://www.texel.net/nl/(...)ebcam-strand-paal-17quote:Op zondag 9 februari 2020 10:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
NWS / Nederland maakt zich op voor Storm Ciara
Present.
Overzichtje: https://www.texel.net/nl/zien-en-doen/webcams/quote:Op zondag 9 februari 2020 10:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
https://www.texel.net/nl/(...)ebcam-strand-paal-17
Thanks maatquote:Op zondag 9 februari 2020 10:21 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Overzichtje: https://www.texel.net/nl/zien-en-doen/webcams/
quote:Op zondag 9 februari 2020 10:33 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Of te verspreiden! WOIHHHHH
[ afbeelding ]
Genotquote:Op zondag 9 februari 2020 10:33 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Of te verspreiden! WOIHHHHH
[ afbeelding ]
Engeland heeft nog wel even andere problemen dan een beetje wind.quote:Op zondag 9 februari 2020 10:35 schreef Doublepain het volgende:
Waarom hoor je niks in Engeland over de storm??
Of krijgt die daar geen last van na de #BREXIT
#NEXIT
quote:Op zondag 9 februari 2020 11:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben @:El-Stinho nog dagelijks dankbaar voor dit gifje
Ik ben jou ook dankbaar voor de dagelijkse grap en lach op dit forum.quote:Op zondag 9 februari 2020 11:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben @:El-Stinho nog dagelijks dankbaar voor dit gifje
Dat motte hunnie wetenquote:Op zondag 9 februari 2020 10:35 schreef Doublepain het volgende:
Waarom hoor je niks in Engeland over de storm??
Of krijgt die daar geen last van na de #BREXIT
#NEXIT
Ja. Maar snel de kuierlatten genomen vanmorgen.quote:Op zondag 9 februari 2020 12:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heb jij bij dat ordinaire blondje geslapen?
Wat een man ben jij ookquote:Op zondag 9 februari 2020 12:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja. Maar snel de kuierlatten genomen vanmorgen.
Slijptolgod heeft ook zo'n hondquote:Op zondag 9 februari 2020 13:10 schreef Caland het volgende:
Godverdomme een mooie hond trouwens
@:knutdeijsbeer
Doodsverwensing voor Chinese studenten, vloer besmeurd met poep en urinequote:Op zondag 9 februari 2020 13:54 schreef fetX het volgende:
NWS / Gediscrimineerd vanwege corona
Een Chinees is uitgescholden voor vleermuiseter. Dit kan zo echt niet langer.
Stukje incontinentie.quote:Op zondag 9 februari 2020 13:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Doodsverwensing voor Chinese studenten, vloer besmeurd met poep en urine
https://www.ad.nl/binnenl(...)p-en-urine~a2655d93/
@:KingRoland gaat nu wel te ver.
haha!quote:Op zondag 9 februari 2020 15:33 schreef KingRoland het volgende:
wel grappig dat de chinezen waarmee ik gister ging praten er helemaal niets van aantrokken en het wel als grap konden zien
Ben je nog naar Rotterdam gegaan vandaag?quote:Op zondag 9 februari 2020 15:33 schreef KingRoland het volgende:
wel grappig dat de chinezen waarmee ik gister ging praten er helemaal niets van aantrokken en het wel als grap konden zien
lolquote:Op zondag 9 februari 2020 12:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja. Maar snel de kuierlatten genomen vanmorgen.
quote:Op zondag 9 februari 2020 15:41 schreef RensAjacied het volgende:
https://www.instagram.com/p/B8WXyMXAv8P/?igshid=4wyqy9nu5i8r
Hopelijk krijgt Nijhuis een tak op zijn hoofd. Vermoeiende act.
Hij is nooit grappigquote:Op zondag 9 februari 2020 15:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Dit filmpje is echt niet grappig.
Dankzij VI heb ik echt een hekel gekregen aan Bas Nijhuis.quote:Op zondag 9 februari 2020 15:41 schreef RensAjacied het volgende:
Ik kijk nog liever naar de lama'squote:Op zondag 9 februari 2020 15:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Dit filmpje is echt niet grappig.
Ik vond het al een vreselijk slechte scheidsrechter maar nu is hij ook nog in zijn act gaan geloven.quote:Op zondag 9 februari 2020 15:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Dankzij VI heb ik echt een hekel gekregen aan Bas Nijhuis.
Als scheids vind ik hem niet zo slecht, maar zijn act is wel vermoeiend.quote:Op zondag 9 februari 2020 15:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik vond het al een vreselijk slechte scheidsrechter maar nu is hij ook nog in zijn act gaan geloven.
Of toren C, nou ja bijna dan.quote:Op zondag 9 februari 2020 15:48 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik kijk nog liever naar de lama's
in de nacht, kwam in de ochtend terug in amsterdamquote:Op zondag 9 februari 2020 15:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ben je nog naar Rotterdam gegaan vandaag?
Deed je dat maar wat vaker ipv hier rondhangen.quote:Op zondag 9 februari 2020 16:09 schreef GGMM het volgende:
Uurtje gesport.
Ja @:onlogisch dat kan je ook doen met je tijd.
Oei, hier is een gevoelige snaar geraakt.quote:Op zondag 9 februari 2020 16:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Deed je dat maar wat vaker ipv hier rondhangen.
quote:Op zondag 9 februari 2020 15:41 schreef RensAjacied het volgende:
Dit begint wel zorgelijk te worden, straks gaat hij hier de hele dag filmpjes van de Lama's posten. Ik denk dat alleen @onlogisch dit zal waarderen.quote:
Ja tot nu toe valt het allemaal nog mee.quote:Op zondag 9 februari 2020 18:05 schreef Caland het volgende:
Ben godverdomme al de hele dag aan het wachten op de STORM DES DOODS
Hier tocht het net zo hard als in de grot van je moeder.quote:Op zondag 9 februari 2020 18:05 schreef Caland het volgende:
Ja, het valt allemaal wel mee. Wij hebben hier nooit eens geluk met rampen.quote:Op zondag 9 februari 2020 18:05 schreef Caland het volgende:
Hardop gelachentwitter:telesport twitterde op zondag 09-02-2020 om 18:42:02Wisselspeler Takefusa Kubo wordt met een ’spleetoog-gebaar’ door conditietrainer Dani Pastor verzocht om te komen #kubo #pastor https://t.co/Y4MrAIGkSC reageer retweet
Godskolere..quote:Op zondag 9 februari 2020 18:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hier tocht het net zo hard als in de grot van je moeder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |