Nice?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 12:15 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
Franse Badplaats!!!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach flikker op man, iedere gezonde jongen wilt zijn lekkere juf van 24 gewoon snoeihard te grazen nemen.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 13:09 schreef SpecialK het volgende:
Leeftijdsverschil is vrij laag in dit geval...
Probleem lijkt te zijn dat pedofiele/efebofiele vrouwen het onderwijssysteem lijken op te zoeken om daar "fouten te maken".
Het onderwijssysteem is geen dating service voor vrouwen met een geestelijke stoornis. En ja... als volwassene seks hebben met een jonge jongen heeft een negatief effect op die jongen. Dat een kind misschien seksuele behoeftes ervaart betekent niet dat het dus maar prima is als die op zeer jonge leeftijd met een ouder machthebbend persoon vervult worden. Dat geldt voor jongetjes en meisjes.
Mensen hebben zo vaak behoeftes die lichamelijk en geestelijk schadelijk kunnen zijn.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 13:48 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ach flikker op man, iedere gezonde jongen wilt zijn lekkere juf van 24 gewoon snoeihard te grazen nemen.
En waarom alleen elke jongen het feit in acht nemend dat meiden sneller ontwikleld zijn zowel lichamelijk als geestelijk?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 13:48 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ach flikker op man, iedere gezonde jongen wilt zijn lekkere juf van 24 gewoon snoeihard te grazen nemen.
Voor vrouwen is het natuurlijk anders.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 13:54 schreef SpecialK het volgende:
Laat ik het zo stellen. Als ik nou met wetenschappelijk onderzoek kon vaststellen dat 90% van de meisjes van 12,13,14,15 een verliefdheid hebben op een leraar en er zelfs voor zouden kiezen om seks met die leraar te hebben als dit als mogelijkheid werd gesteld.. maakt dat cijfer het dan OK voor leraren om seks te hebben met jonge meisjes? Of beschermen wij kinderen tegen het maken van verkeerde keuzes die zware negatieve psychologische effecten kunnen hebben.
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 13:54 schreef SpecialK het volgende:
En als jij denkt dat seks op jonge leeftijd geen negatief effect kan hebben op jonge jongens.. dan heb je het gewoon fout. Dat jij persoonlijk een rare fetish/wensdroom had OM iets te doen betekent niet DAT iets doen ook gezond was geweest
Ik denk dat mannen en vrouwen mentaal verschillen inderdaad maar ik denk dat jij dat verschil overschat. En ik denk dat op jongere leeftijden die negatieve effecten voor beide geslachten aanwezig zijn. Vooral als het een ouder persoon of een persoon in positie van macht betreft.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 13:55 schreef ludovico het volgende:
[..]
Voor vrouwen is het natuurlijk anders.
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 13:55 schreef ludovico het volgende:
[..]
Die zijn eerder geestelijk volwassen inderdaad, dus is het minder erg.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 13:55 schreef ludovico het volgende:
[..]
Bedoel je qua hun potentieel of?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 13:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En waarom alleen elke jongen het feit in acht nemend dat meiden sneller ontwikleld zijn zowel lichamelijk als geestelijk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |