Nice?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 12:15 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
Franse Badplaats!!!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach flikker op man, iedere gezonde jongen wilt zijn lekkere juf van 24 gewoon snoeihard te grazen nemen.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 13:09 schreef SpecialK het volgende:
Leeftijdsverschil is vrij laag in dit geval...
Probleem lijkt te zijn dat pedofiele/efebofiele vrouwen het onderwijssysteem lijken op te zoeken om daar "fouten te maken".
Het onderwijssysteem is geen dating service voor vrouwen met een geestelijke stoornis. En ja... als volwassene seks hebben met een jonge jongen heeft een negatief effect op die jongen. Dat een kind misschien seksuele behoeftes ervaart betekent niet dat het dus maar prima is als die op zeer jonge leeftijd met een ouder machthebbend persoon vervult worden. Dat geldt voor jongetjes en meisjes.
Mensen hebben zo vaak behoeftes die lichamelijk en geestelijk schadelijk kunnen zijn.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 13:48 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ach flikker op man, iedere gezonde jongen wilt zijn lekkere juf van 24 gewoon snoeihard te grazen nemen.
En waarom alleen elke jongen het feit in acht nemend dat meiden sneller ontwikleld zijn zowel lichamelijk als geestelijk?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 13:48 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ach flikker op man, iedere gezonde jongen wilt zijn lekkere juf van 24 gewoon snoeihard te grazen nemen.
Voor vrouwen is het natuurlijk anders.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 13:54 schreef SpecialK het volgende:
Laat ik het zo stellen. Als ik nou met wetenschappelijk onderzoek kon vaststellen dat 90% van de meisjes van 12,13,14,15 een verliefdheid hebben op een leraar en er zelfs voor zouden kiezen om seks met die leraar te hebben als dit als mogelijkheid werd gesteld.. maakt dat cijfer het dan OK voor leraren om seks te hebben met jonge meisjes? Of beschermen wij kinderen tegen het maken van verkeerde keuzes die zware negatieve psychologische effecten kunnen hebben.
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 13:54 schreef SpecialK het volgende:
En als jij denkt dat seks op jonge leeftijd geen negatief effect kan hebben op jonge jongens.. dan heb je het gewoon fout. Dat jij persoonlijk een rare fetish/wensdroom had OM iets te doen betekent niet DAT iets doen ook gezond was geweest
Ik denk dat mannen en vrouwen mentaal verschillen inderdaad maar ik denk dat jij dat verschil overschat. En ik denk dat op jongere leeftijden die negatieve effecten voor beide geslachten aanwezig zijn. Vooral als het een ouder persoon of een persoon in positie van macht betreft.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 13:55 schreef ludovico het volgende:
[..]
Voor vrouwen is het natuurlijk anders.
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 13:55 schreef ludovico het volgende:
[..]
Die zijn eerder geestelijk volwassen inderdaad, dus is het minder erg.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 13:55 schreef ludovico het volgende:
[..]
Bedoel je qua hun potentieel of?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 13:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En waarom alleen elke jongen het feit in acht nemend dat meiden sneller ontwikleld zijn zowel lichamelijk als geestelijk?
Natuurlijk denk jij dat als incelquote:Op zaterdag 8 februari 2020 13:56 schreef ludovico het volgende:
[..]
Bedoel je qua hun potentieel of?
Oh, ja naja, ik weet het niet, vrouwen en seks op jonge leeftijd lijken me overdreven niet open over die zaak.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 13:58 schreef Fok-it het volgende:
Nee, ik bedoel dat meiden over het algemeen sneller puberen dan jongens en dus ook sneller dezelfde puberteit uit zijn en dus ook sneller seksuele behoeftes hebben.
God wat exemplarisch weerquote:Op zaterdag 8 februari 2020 13:59 schreef ludovico het volgende:
[..]
Oh, ja naja, ik weet het niet, vrouwen en seks op jonge leeftijd lijken me overdreven niet open over die zaak.
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 14:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
God wat exemplarisch weer
En jongens en seks op jonge leeftijd is meer dan prima
Je bent echt walgelijk bekrompen
De kat kut op het spek binden noemen we dat.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 13:09 schreef SpecialK het volgende:
Leeftijdsverschil is vrij laag in dit geval...
Probleem lijkt te zijn dat pedofiele/efebofiele vrouwen het onderwijssysteem lijken op te zoeken om daar "fouten te maken".
De grote grap hiervan is natuurlijk dat iedereen dit ook gewoon zo aanvoelt.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 14:01 schreef ludovico het volgende:
[..]Zo werkt de wereld nou eenmaal.
Vrouwen hebben weleens spijt van seks en doen er jankerig om, mannen bijna nooit.
Vrouwen hebben dus wel wat extra bescherming nodig als ze nog geen 18 zijn, mannen minder.
Elke mattie van jou op je red pill forum vast jaquote:Op zaterdag 8 februari 2020 14:02 schreef ludovico het volgende:
[..]
De grote grap hiervan is natuurlijk dat iedereen dit ook gewoon zo aanvoelt.
Grappig ik heb je fotoboek weleens gezien jij bent wel een wat oudere user volgens mij.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 14:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Elke mattie van jou op je red pill forum vast ja
Knap gezien ik nooit fotos in mijn fotoboek heb geplaatstquote:Op zaterdag 8 februari 2020 14:04 schreef ludovico het volgende:
[..]
Grappig ik heb je fotoboek weleens gezien jij bent wel een wat oudere user volgens mij.
"spuisels"quote:Op zaterdag 8 februari 2020 14:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Knap gezien ik nooit fotos in mijn fotoboek heb geplaatst
Klopt. Maar dan heb je het vooral over de dynamiek tussen volwassenen. En ja vrouwen hebben -over het algemeen- een soort zwakte als het gaat om de emotionele zwaarte van seksueel contact.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 14:01 schreef ludovico het volgende:
[..]Zo werkt de wereld nou eenmaal.
Vrouwen hebben weleens spijt van seks en doen er jankerig om, mannen bijna nooit.
Die negatieve effecten zijn wel degelijk gedeeltelijk speculatief. Onze minimale leeftijd (16) is helemaal niet zo'n objectief gegeven.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 13:54 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Mensen hebben zo vaak behoeftes die lichamelijk en geestelijk schadelijk kunnen zijn.
Als je volwassen bent dan word je geacht mentaal sterk en volwassen genoeg te zijn om daarbinnen keuzes te maken die of gezond zijn of als ze ongezond zijn om de consequenties te accepteren zonder dat dit een heftig psychologisch effect heeft.
Maar hoe jonger je bent hoe slechter dat mechanisme werkt.
Laat ik het zo stellen. Als ik nou met wetenschappelijk onderzoek kon vaststellen dat 90% van de meisjes van 12,13,14,15 een verliefdheid hebben op een leraar en er zelfs voor zouden kiezen om seks met die leraar te hebben als dit als mogelijkheid werd gesteld.. maakt dat cijfer het dan OK voor leraren om seks te hebben met jonge meisjes? Of beschermen wij kinderen tegen het maken van verkeerde keuzes die zware negatieve psychologische effecten kunnen hebben.
En als jij denkt dat seks op jonge leeftijd geen negatief effect kan hebben op jonge jongens.. dan heb je het gewoon fout. Dat jij persoonlijk een rare fetish/wensdroom had OM iets te doen betekent niet DAT iets doen ook gezond was geweest.
De harde grenzen zijn politieke keuzes die bedoeld zijn om een soort overgang aan te geven waarbij we verwachten dat 60 of 80% van de populatie van die leeftijd verantwoordelijkheid kan dragen voor keuzes. Op wettelijk niveau accepteren dat het wel of niet OK is dat dus 40 of 20% van een populatie dus wel in die valkuil trapt is een puur maatschappelijk en dus politieke discussie.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 14:11 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Die negatieve effecten zijn wel degelijk gedeeltelijk speculatief. Onze minimale leeftijd (16) is helemaal niet zo'n objectief gegeven.
In de VS komen ze met idiote straffen voor zulke docenten, wat in mijn ogen overdreven is.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 13:56 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik denk dat mannen en vrouwen mentaal verschillen inderdaad maar ik denk dat jij dat verschil overschat. En ik denk dat op jongere leeftijden die negatieve effecten voor beide geslachten aanwezig zijn. Vooral als het een ouder persoon of een persoon in positie van macht betreft.
Ja. Die machtsstructuren worden vaak onderschat. Heb je gelijk in.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 14:15 schreef SpecialK het volgende:
[..]
De harde grenzen zijn politieke keuzes die bedoeld zijn om een soort overgang aan te geven waarbij we verwachten dat 60 of 80% van de populatie van die leeftijd verantwoordelijkheid kan dragen voor keuzes. Op wettelijk niveau accepteren dat het wel of niet OK is dat dus 40 of 20% van een populatie dus wel in die valkuil trapt is een puur maatschappelijk en dus politieke discussie.
Dat is niet een statement van ... oh je bent nu 16 dus nu kan je wel om gaan met neuken terwijl gisteren voor je verjaardag dat nog niet kon.
Het gaat om de groep.
En ook in Nederland geldt 16 voor normale situaties. Niet voor situaties van macht. Omdat men snapt dat als een kind met een persoon in een positie van autoriteit te maken heeft dat dat kind al veel sneller volgt om het volgen. Niet omdat ze zelf een bepaalde keuze prettig vinden.
En in dit verhaal zie je ook een beetje die dynamiek. Die jongen heeft na een tijd gewoon spijt van dit geheel.. spijt tov zichzelf. Wil er van af zijn... komt uiteindelijk tot een punt waar bij zichzelf los kan weken van haar autoriteit. Maar dat duurde dus even.
Het komt vast in veel meer landen voor. Ook in Nederland. De vraag is hoe vaak gebeurt dit, hoe vaak breekt de relatie en als het uit komt hoeveel aandacht krijgt het in de media.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 14:16 schreef Sigaartje het volgende:
Ik vind het raar dat dit verschijnsel zich voordoet in maar een land: de VS.
Het komt hier ook wel voor.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 14:16 schreef Sigaartje het volgende:
Ik vind het raar dat dit verschijnsel zich voordoet in maar een land: de VS.
Waarom gebruik je pedo-ebofiel als een soort synoniem van elkaar? het is nogal een verschil, namelijk.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 14:18 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Het komt vast in veel meer landen voor. Ook in Nederland. De vraag is hoe vaak gebeurt dit, hoe vaak breekt de relatie en als het uit komt hoeveel aandacht krijgt het in de media.
Dat zijn allemaal factoren die per land per staat zelfs zullen verschillen.
Maar ik wil wedden dat er veel meer vrouwelijke pedo-/efebofielen rondlopen in Nederland (in de wereld) dan de meeste mensen denken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |