abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191406138
ZACHARY - Een lerares van een Amerikaanse middelbare school wordt ervan verdacht meerdere keren seks te hebben gehad met een 15-jarige leerling van haar.

Ellarea Silva, de 24-jarige lerares natuurkunde van de Northwestern Middle School, werd donderdag in de kraag gevat door agenten. Ze zou afgelopen zomer acht of negen keer seks hebben gehad met de jongen.

Ellarea Silva, de 24-jarige lerares natuurkunde van de Northwestern Middle School, werd donderdag in de kraag gevat door agenten. Ze zou afgelopen zomer acht of negen keer seks hebben gehad met de jongen.

Iedere keer dat het gebeurde, was haar eigen kind ook thuis, stellen de aanklagers. De lokale tv-zender WAFB heeft rechtbankdocumenten in handen.
Naaktvideo’s

Het eerste contact begon via de schoolmail. Daarna gingen ze privé-mail gebruiken ’zodat de school hun niet kon volgen’, aldus een detective. Silva stuurde vervolgens naaktfoto’s en -video’s waarbij ze haar gezicht niet fotografeerde, bang dat de beelden zouden uitlekken.

De lerares begon hem op enig moment thuis op te halen, en naar haar huis te brengen. Daar hadden ze seks.
Juf smeekte: zeg niets

De jongen wilde hun seksrelatie na enige tijd openbaren, maar de vrouw smeekte hem de relatie stil te houden. „Ze vertelde welke invloed dat zou hebben op haar carrière en familie.”

Een politieonderzoek zorgde uiteindelijk voor haar val. De school wil nog niet inhoudelijk reageren. „Niemand is bezig met een cover-up, we vegen niets onder het tapijt”, aldus een woordvoerder. „We volgen de wet. Meer kan ik op dit moment niet melden.”

Bron;

https://www.telegraaf.nl/(...)eigen-kind-thuis-was

Franse Badplaats!!! :9~ :9~
pi_191406185
quote:
4s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 12:15 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:

Franse Badplaats!!! :9~ :9~
Nice?

Nu lezen

[ Bericht 93% gewijzigd door #ANONIEM op 08-02-2020 12:17:40 ]
pi_191406220
Geil :9~
pindazakje
pi_191406221
En dan maar zeggen dat er iets mis is met het public school system. Rare jongens
pi_191406243
Daar komen de nice berichten terwijl het andersom een smerige predator zou zijn. #hypocrisietentop
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_191406244
Naais!
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_191406260
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 12:18 schreef Hyaenidae het volgende:
Zou geven nadat jij met haar klaar bent :@
  zaterdag 8 februari 2020 @ 12:22:14 #8
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_191406274
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_191406285
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
pi_191406571
Domme jongen.
  zaterdag 8 februari 2020 @ 12:45:29 #11
330565 Broodje_Zaad
Hmmm slijmerig broodje!
pi_191406601
Godverdomme nice!
Slijmerig als je vrouw en manslijm.
pi_191406716
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 12:44 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Domme jongen.
Precies hij had haar jaren kunnen blijven batsen!
pi_191406724
Ja, die jongen houdt daar vast wel trauma's voor het leven aan over.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_191406832
Beetje een Ginger Lynn-achtig type die juf.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zaterdag 8 februari 2020 @ 13:09:38 #15
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_191407064
Leeftijdsverschil is vrij laag in dit geval...

Probleem lijkt te zijn dat pedofiele/efebofiele vrouwen het onderwijssysteem lijken op te zoeken om daar "fouten te maken".

Het onderwijssysteem is geen dating service voor vrouwen met een geestelijke stoornis. En ja... als volwassene seks hebben met een jonge jongen heeft een negatief effect op die jongen. Dat een kind misschien seksuele behoeftes ervaart betekent niet dat het dus maar prima is als die op zeer jonge leeftijd met een ouder machthebbend persoon vervult worden. Dat geldt voor jongetjes en meisjes.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_191407539
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 13:09 schreef SpecialK het volgende:

Probleem lijkt te zijn dat pedofiele/efebofiele vrouwen het onderwijssysteem lijken op te zoeken om daar "fouten te maken".

Het onderwijssysteem is geen dating service voor vrouwen met een geestelijke stoornis. En ja... als volwassene seks hebben met een jonge jongen heeft een negatief effect op die jongen. Dat een kind misschien seksuele behoeftes ervaart betekent niet dat het dus maar prima is als die op zeer jonge leeftijd met een ouder machthebbend persoon vervult worden. Dat geldt voor jongetjes en meisjes.
Ach flikker op man, iedere gezonde jongen wilt zijn lekkere juf van 24 gewoon snoeihard te grazen nemen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zaterdag 8 februari 2020 @ 13:54:29 #17
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_191407607
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 13:48 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ach flikker op man, iedere gezonde jongen wilt zijn lekkere juf van 24 gewoon snoeihard te grazen nemen.
Mensen hebben zo vaak behoeftes die lichamelijk en geestelijk schadelijk kunnen zijn.

Als je volwassen bent dan word je geacht mentaal sterk en volwassen genoeg te zijn om daarbinnen keuzes te maken die of gezond zijn of als ze ongezond zijn om de consequenties te accepteren zonder dat dit een heftig psychologisch effect heeft.

Maar hoe jonger je bent hoe slechter dat mechanisme werkt.

Laat ik het zo stellen. Als ik nou met wetenschappelijk onderzoek kon vaststellen dat 90% van de meisjes van 12,13,14,15 een verliefdheid hebben op een leraar en er zelfs voor zouden kiezen om seks met die leraar te hebben als dit als mogelijkheid werd gesteld.. maakt dat cijfer het dan OK voor leraren om seks te hebben met jonge meisjes? Of beschermen wij kinderen tegen het maken van verkeerde keuzes die zware negatieve psychologische effecten kunnen hebben.

En als jij denkt dat seks op jonge leeftijd geen negatief effect kan hebben op jonge jongens.. dan heb je het gewoon fout. Dat jij persoonlijk een rare fetish/wensdroom had OM iets te doen betekent niet DAT iets doen ook gezond was geweest.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_191407614
quote:

[..]

En waarom alleen elke jongen het feit in acht nemend dat meiden sneller ontwikleld zijn zowel lichamelijk als geestelijk?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_191407616
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 13:54 schreef SpecialK het volgende:

Laat ik het zo stellen. Als ik nou met wetenschappelijk onderzoek kon vaststellen dat 90% van de meisjes van 12,13,14,15 een verliefdheid hebben op een leraar en er zelfs voor zouden kiezen om seks met die leraar te hebben als dit als mogelijkheid werd gesteld.. maakt dat cijfer het dan OK voor leraren om seks te hebben met jonge meisjes? Of beschermen wij kinderen tegen het maken van verkeerde keuzes die zware negatieve psychologische effecten kunnen hebben.
Voor vrouwen is het natuurlijk anders.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_191407624
quote:

En als jij denkt dat seks op jonge leeftijd geen negatief effect kan hebben op jonge jongens.. dan heb je het gewoon fout. Dat jij persoonlijk een rare fetish/wensdroom had OM iets te doen betekent niet DAT iets doen ook gezond was geweest
:7 Ik zou het sowieso hebben gedaan. :7
  zaterdag 8 februari 2020 @ 13:56:17 #21
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_191407625
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 13:55 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik denk dat mannen en vrouwen mentaal verschillen inderdaad maar ik denk dat jij dat verschil overschat. En ik denk dat op jongere leeftijden die negatieve effecten voor beide geslachten aanwezig zijn. Vooral als het een ouder persoon of een persoon in positie van macht betreft.
pi_191407627
quote:

[..]

:')
pi_191407628
quote:

[..]

Die zijn eerder geestelijk volwassen inderdaad, dus is het minder erg.
pi_191407630
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 13:54 schreef Fok-it het volgende:

[..]

En waarom alleen elke jongen het feit in acht nemend dat meiden sneller ontwikleld zijn zowel lichamelijk als geestelijk?
Bedoel je qua hun potentieel of? :D

Meisjes zijn naief en hebben als basisinstelling dat ze conservatief om moeten gaan met seks.
Mannen zijn gewoon blij met meer seks als het met een mooie vrouw is.
  Moderator zaterdag 8 februari 2020 @ 13:57:20 #25
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_191407639
nice
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_191407645
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 13:56 schreef ludovico het volgende:

[..]

Bedoel je qua hun potentieel of? :D
Natuurlijk denk jij dat als incel

Nee, ik bedoel dat meiden over het algemeen sneller puberen dan jongens en dus ook sneller dezelfde puberteit uit zijn en dus ook sneller seksuele behoeftes hebben.
pi_191407655
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 13:58 schreef Fok-it het volgende:

Nee, ik bedoel dat meiden over het algemeen sneller puberen dan jongens en dus ook sneller dezelfde puberteit uit zijn en dus ook sneller seksuele behoeftes hebben.
Oh, ja naja, ik weet het niet, vrouwen en seks op jonge leeftijd lijken me overdreven niet open over die zaak.
pi_191407665
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 13:59 schreef ludovico het volgende:

[..]

Oh, ja naja, ik weet het niet, vrouwen en seks op jonge leeftijd lijken me overdreven niet open over die zaak.
God wat exemplarisch weer

En jongens en seks op jonge leeftijd is meer dan prima

Je bent echt walgelijk bekrompen
pi_191407672
Wat hebben die schooljongens toch altijd een mazzel.
Ontopic: hoe kan het toch dat schooljuffrouwen dit doen als ze al heel veel voortgangers had die gepakt zijn?
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_191407674
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 14:00 schreef Fok-it het volgende:

[..]

God wat exemplarisch weer

En jongens en seks op jonge leeftijd is meer dan prima

Je bent echt walgelijk bekrompen
:7 Zo werkt de wereld nou eenmaal.

Vrouwen hebben weleens spijt van seks en doen er jankerig om, mannen bijna nooit.
Vrouwen hebben dus wel wat extra bescherming nodig als ze nog geen 18 zijn, mannen minder.
pi_191407676
quote:

De kat kut op het spek binden noemen we dat.
pi_191407686
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 14:01 schreef ludovico het volgende:

[..]

Vrouwen hebben weleens spijt van seks en doen er jankerig om, mannen bijna nooit.
Vrouwen hebben dus wel wat extra bescherming nodig als ze nog geen 18 zijn, mannen minder.
De grote grap hiervan is natuurlijk dat iedereen dit ook gewoon zo aanvoelt. :7

Je kunt niet rationeel denken als je dat niet in ziet.

Illustreer het even met "niceeee" bijvoorbeeld als dit te moeilijk te bevatten is.
pi_191407689
@Asjemenou_ inboren.
pi_191407692
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 14:02 schreef ludovico het volgende:

[..]

De grote grap hiervan is natuurlijk dat iedereen dit ook gewoon zo aanvoelt. :7
Elke mattie van jou op je red pill forum vast ja
pi_191407712
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 14:03 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Elke mattie van jou op je red pill forum vast ja
Grappig ik heb je fotoboek weleens gezien jij bent wel een wat oudere user volgens mij.
  zaterdag 8 februari 2020 @ 14:04:46 #37
65846 Bocaj
47th President.
pi_191407713
Die jongen had het ook op een nette manier kunnen oplossen.
Als 15 jarige kan je best de consequenties overzien dat de Juf in de problemen zou komen als hij het openbaar zou maken!
Ze gaf het zelfs zelf ook aan...
pi_191407715
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 14:04 schreef ludovico het volgende:

[..]

Grappig ik heb je fotoboek weleens gezien jij bent wel een wat oudere user volgens mij.
Knap gezien ik nooit fotos in mijn fotoboek heb geplaatst
pi_191407718
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 14:05 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Knap gezien ik nooit fotos in mijn fotoboek heb geplaatst
"spuisels"
  zaterdag 8 februari 2020 @ 14:06:40 #40
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_191407730
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 14:01 schreef ludovico het volgende:

[..]

Klopt. Maar dan heb je het vooral over de dynamiek tussen volwassenen. En ja vrouwen hebben -over het algemeen- een soort zwakte als het gaat om de emotionele zwaarte van seksueel contact.

Maar er is bij kinderen nog veel meer aan de hand mbt dit onderwerp wat jij eventjes negeert. En wat alle "nice" roepers negeren.

Kinderen zijn fragieler... die neuronen moeten nog opdrogen voordat dat weerbare gedrag wat jij beschrijft aanwezig is. Ook bij jongetjes.
pi_191407733
pi_191407779
quote:

[..]

Mensen hebben zo vaak behoeftes die lichamelijk en geestelijk schadelijk kunnen zijn.

Als je volwassen bent dan word je geacht mentaal sterk en volwassen genoeg te zijn om daarbinnen keuzes te maken die of gezond zijn of als ze ongezond zijn om de consequenties te accepteren zonder dat dit een heftig psychologisch effect heeft.

En als jij denkt dat seks op jonge leeftijd geen negatief effect kan hebben op jonge jongens.. dan heb je het gewoon fout. Dat jij persoonlijk een rare fetish/wensdroom had OM iets te doen betekent niet DAT iets doen ook gezond was geweest.
Die negatieve effecten zijn wel degelijk gedeeltelijk speculatief. Onze minimale leeftijd (16) is helemaal niet zo'n objectief gegeven.
  zaterdag 8 februari 2020 @ 14:14:09 #43
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_191407815
Mooie vrouw. Die jongen heeft de buit gepakt.
  zaterdag 8 februari 2020 @ 14:15:39 #44
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_191407830
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 14:11 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Die negatieve effecten zijn wel degelijk gedeeltelijk speculatief. Onze minimale leeftijd (16) is helemaal niet zo'n objectief gegeven.
De harde grenzen zijn politieke keuzes die bedoeld zijn om een soort overgang aan te geven waarbij we verwachten dat 60 of 80% van de populatie van die leeftijd verantwoordelijkheid kan dragen voor keuzes. Op wettelijk niveau accepteren dat het wel of niet OK is dat dus 40 of 20% van een populatie dus wel in die valkuil trapt is een puur maatschappelijk en dus politieke discussie.

Dat is niet een statement van ... oh je bent nu 16 dus nu kan je wel om gaan met neuken terwijl gisteren voor je verjaardag dat nog niet kon.

Het gaat om de groep.
En ook in Nederland geldt 16 voor normale situaties. Niet voor situaties van macht. Omdat men snapt dat als een kind met een persoon in een positie van autoriteit te maken heeft dat dat kind al veel sneller volgt om het volgen. Niet omdat ze zelf een bepaalde keuze prettig vinden.

En in dit verhaal zie je ook een beetje die dynamiek. Die jongen heeft na een tijd gewoon spijt van dit geheel.. spijt tov zichzelf. Wil er van af zijn... komt uiteindelijk tot een punt waar bij zichzelf los kan weken van haar autoriteit. Maar dat duurde dus even.
pi_191407839
Ik vind het raar dat dit verschijnsel zich voordoet in maar een land: de VS.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_191407853
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 13:56 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ik denk dat mannen en vrouwen mentaal verschillen inderdaad maar ik denk dat jij dat verschil overschat. En ik denk dat op jongere leeftijden die negatieve effecten voor beide geslachten aanwezig zijn. Vooral als het een ouder persoon of een persoon in positie van macht betreft.
In de VS komen ze met idiote straffen voor zulke docenten, wat in mijn ogen overdreven is.

Aan de andere kant is er wel degelijk een probleem bij dit soort relaties. Een docent en een leerling hebben een scheve relatie. De docent legt dingen uit en de leerling moet dingen leren, wat weer gecontroleerd wordt door het maken van opdrachten en toetsen. De docent heeft macht en de leerling is afhankelijk.

Een docent kan de neiging hebben om zijn/haar geliefde te willen voortrekken, of een leerling kan een docent chanteren. Dat zijn situaties die je niet wil hebben in het onderwijs.

Overigens is het wel grappig. Hier is een artikel van een jongen die een seksrelatie had met zijn knappe juf. En hij kijkt er niet bepaald trots op terug, maar het lijkt me verder ook niet traumatisch.
pi_191407855
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 14:15 schreef SpecialK het volgende:

[..]

De harde grenzen zijn politieke keuzes die bedoeld zijn om een soort overgang aan te geven waarbij we verwachten dat 60 of 80% van de populatie van die leeftijd verantwoordelijkheid kan dragen voor keuzes. Op wettelijk niveau accepteren dat het wel of niet OK is dat dus 40 of 20% van een populatie dus wel in die valkuil trapt is een puur maatschappelijk en dus politieke discussie.

Dat is niet een statement van ... oh je bent nu 16 dus nu kan je wel om gaan met neuken terwijl gisteren voor je verjaardag dat nog niet kon.

Het gaat om de groep.
En ook in Nederland geldt 16 voor normale situaties. Niet voor situaties van macht. Omdat men snapt dat als een kind met een persoon in een positie van autoriteit te maken heeft dat dat kind al veel sneller volgt om het volgen. Niet omdat ze zelf een bepaalde keuze prettig vinden.

En in dit verhaal zie je ook een beetje die dynamiek. Die jongen heeft na een tijd gewoon spijt van dit geheel.. spijt tov zichzelf. Wil er van af zijn... komt uiteindelijk tot een punt waar bij zichzelf los kan weken van haar autoriteit. Maar dat duurde dus even.
Ja. Die machtsstructuren worden vaak onderschat. Heb je gelijk in.
  zaterdag 8 februari 2020 @ 14:18:49 #48
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_191407856
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 14:16 schreef Sigaartje het volgende:
Het komt vast in veel meer landen voor. Ook in Nederland. De vraag is hoe vaak gebeurt dit, hoe vaak breekt de relatie en als het uit komt hoeveel aandacht krijgt het in de media.

Dat zijn allemaal factoren die per land per staat zelfs zullen verschillen.

Maar ik wil wedden dat er veel meer vrouwelijke pedo-/efebofielen rondlopen in Nederland (in de wereld) dan de meeste mensen denken.
pi_191407862
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 14:16 schreef Sigaartje het volgende:
Het komt hier ook wel voor.

Maar zonder openbaar mugshot is het al snel veel minder interessant.
pi_191407870
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 14:18 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Het komt vast in veel meer landen voor. Ook in Nederland. De vraag is hoe vaak gebeurt dit, hoe vaak breekt de relatie en als het uit komt hoeveel aandacht krijgt het in de media.

Dat zijn allemaal factoren die per land per staat zelfs zullen verschillen.

Maar ik wil wedden dat er veel meer vrouwelijke pedo-/efebofielen rondlopen in Nederland (in de wereld) dan de meeste mensen denken.
Waarom gebruik je pedo-ebofiel als een soort synoniem van elkaar? het is nogal een verschil, namelijk.
  zaterdag 8 februari 2020 @ 14:20:51 #51
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_191407875
Wel gaar van dat sukkeltje dat hij het verknalt heeft nu. Anders kon hij nog tijden heerlijk tekeer gaan. Nu mag hij weer op zijn hand zitten.
  zaterdag 8 februari 2020 @ 14:21:30 #52
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_191407881
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 14:20 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Waarom gebruik je pedo-ebofiel als een soort synoniem van elkaar? het is nogal een verschil, namelijk.
Omdat voor de discussie waar ik het over heb het handiger is om die 2 groepen bij elkaar te pakken. Maar ik benoem ze beiden om aan te geven dat ik weet dat (bijvoorbeeld in dit geval) het niet gaat over een pedo.
pi_191407915
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 14:21 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Omdat voor de discussie waar ik het over heb het handiger is om die 2 groepen bij elkaar te pakken. Maar ik benoem ze beiden om aan te geven dat ik weet dat (bijvoorbeeld in dit geval) het niet gaat over een pedo.
Ah ok. Want bij pedoseksualiteit is het voor mij geen discussie dat dat schadelijk is voor het kind. Maar bij ebofiele-seksuele relaties staat dat wat mij betreft best open voor discussie. Moeten we nu echt heel hysterisch gaan doen als een 21 jarige met een 15 jarige heeft?
  zaterdag 8 februari 2020 @ 14:25:41 #54
277627 Seven.
We are Borg.
pi_191407921
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 14:14 schreef Draak31 het volgende:
Mooie vrouw. Die jongen heeft de buit gepakt.
De buit :')

Deze vrouw is gewoon hardstikke fout. Zelfs al is ze leuk om te zien.
Resistance is futile.
  zaterdag 8 februari 2020 @ 14:27:34 #55
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_191407940
quote:
15s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 14:25 schreef Seven. het volgende:

[..]

Verschrikkelijk wat hier is gebeurd inderdaad. Verschrikkelijk.
pi_191407946
quote:

[..]

Eens. Vooral vanwege de machtssituatie waarin ze zat. Maar ontslag zou wat mij betreft genoeg zijn.
  zaterdag 8 februari 2020 @ 14:28:06 #57
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_191407947
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 14:18 schreef luxerobots het volgende:

[..]

In de VS komen ze met idiote straffen voor zulke docenten, wat in mijn ogen overdreven is.
Ik heb even niet voor me wat de straffen zijn maar ik kan het eens zijn dat een straf misschien afhankelijk moet zijn van het leeftijdsverschil. Misschien kunnen we het daar over eens zijn?

quote:
Aan de andere kant is er wel degelijk een probleem bij dit soort relaties. Een docent en een leerling hebben een scheve relatie. De docent legt dingen uit en de leerling moet dingen leren, wat weer gecontroleerd wordt door het maken van opdrachten en toetsen. De docent heeft macht en de leerling is afhankelijk.

Een docent kan de neiging hebben om zijn/haar geliefde te willen voortrekken, of een leerling kan een docent chanteren. Dat zijn situaties die je niet wil hebben in het onderwijs.
Ik denk eigenlijk dat het "voortrek-aspect" nog het minste probleem is...

quote:
Overigens is het wel grappig. Hier is een artikel van een jongen die een seksrelatie had met zijn knappe juf. En hij kijkt er niet bepaald trots op terug, maar het lijkt me verder ook niet traumatisch.
Tsja deze jongen kan er dus mee omgaan. Ik heb ook wel eens een video gezien van een man die volgens mij rond zijn 13e/14e is misbruikt door een lerares.. daar toen heel trots op was maar na verloop van tijd daar mentaal heel ziek van is geworden... tot op het punt dat hij nu nog steeds psychische hulp nodig heeft. Daar kan je naar wijzen en lachen van "haha sukkel.. seks is altijd geweldig.. doe normaal".. maar sommige kinderen kunnen het hebben, sommige niet. En we beschermen met die wetten de meerderheid die het niet kan hebben.. tot de leeftijd waar we achten dat de meerderheid het wel kan hebben.
pi_191407974
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 14:28 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ik heb even niet voor me wat de straffen zijn maar ik kan het eens zijn dat een straf misschien afhankelijk moet zijn van het leeftijdsverschil. Misschien kunnen we het daar over eens zijn?
[..]

[..]

Tsja deze jongen kan er dus mee omgaan. Ik heb ook wel eens een video gezien van een man die volgens mij rond zijn 13e/14e is misbruikt door een lerares.. daar toen heel trots op was maar na verloop van tijd daar mentaal heel ziek van is geworden... tot op het punt dat hij nu nog steeds psychische hulp nodig heeft. Daar kan je naar wijzen en lachen van "haha sukkel.. seks is altijd geweldig.. doe normaal".. maar sommige kinderen kunnen het hebben, sommige niet. En we beschermen met die wetten de meerderheid die het niet kan hebben.. tot de leeftijd waar we achten dat de meerderheid het wel kan hebben.
Maar waarom er vanuit gaan dat die man psychische schade heeft gekregen, vanwege dat seksuele voorval?

Het kan ook zijn dat andere factoren invloed hebben gehad. De mening van mensen om hem heen, hoe de maatschappij er over denkt, zichzelf allerlei zaken aanpraten.
  zaterdag 8 februari 2020 @ 14:30:45 #59
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_191407988
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 14:24 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ah ok. Want bij pedoseksualiteit is het voor mij geen discussie dat dat schadelijk is voor het kind. Maar bij ebofiele-seksuele relaties staat dat wat mij betreft best open voor discussie. Moeten we nu echt heel hysterisch gaan doen als een 21 jarige met een 15 jarige heeft?
Nee... ik denk dat hysterie nooit goed is.. ik doe ook niet overdreven hysterisch toch? Ik had als insteek kunnen hebben van "hang dat sekreet aan de hoogste boom". Maar ipv dat begon ik mijn posts hier met "leeftijdsverschil valt nog wel mee".

Maar ik denk dat hoe dan ook al die "nice" roepers hier sowieso fout zitten. En bijdragen aan een soort... rare sociale acceptatie van dit geheel wat wellicht weer effect kan hebben op hoe jonge jongens er mee om gaan als ze uit zo'n relatie los willen komen.

Die lezen op internet gewoon mee en die krijgen dus het bericht van "bek houden en doorneuken". en "je bent een gare sukkel als je er mee stopt".
pi_191407992
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 14:28 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ja, het hangt van de situatie en het leeftijdsverschil af.

quote:
Het is onderdeel van de relatie docent-leerling. Door als docent seks te hebben met je leerling, verstoor je deze relatie (maak je die kapot).

quote:
Ook dat komt voor. Maar meestal lijkt het me niet traumatisch. Meer een tegenvaller, iets wat tof leek, maar toch niet zo tof was.
  zaterdag 8 februari 2020 @ 14:33:16 #61
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_191408026
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 14:30 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Maar waarom er vanuit gaan dat die man psychische schade heeft gekregen, vanwege dat seksuele voorval?

Het kan ook zijn dat andere factoren invloed hebben gehad. De mening van mensen om hem heen, hoe de maatschappij er over denkt, zichzelf allerlei zaken aanpraten.
Klopt. Maatschappelijke mening en insteek zal bijdragen. En ja bij sommige gevallen van pedofilie/efebofilie richting meisjes wordt hen ook veel aangepraat wat zekerweten het trauma erger maakt.. Maar dat neemt niet weg dat ook zonder dat er een trauma is.

Het beste lijkt te zijn om er rond en richting het slachtoffer er niet een big deal van te maken. Maargoed dat wordt lastig als men het luidkeels met elkaar oneens gaat zijn over of iets "nice" is of iets een misdaad is.
pi_191408063
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 14:33 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Klopt. Maatschappelijke mening en insteek zal bijdragen. En ja bij sommige gevallen van pedofilie/efebofilie richting meisjes wordt hen ook veel aangepraat.

Het beste lijkt te zijn om er rond en richting het slachtoffer er niet een big deal van te maken. Maargoed dat wordt lastig als men het luidkeels met elkaar oneens gaat zijn over of iets "nice" is of iets een misdaad is.
Ja, eens. Maar gewoon een beetje luchtigheid lijkt mij gezond. Als je niets bijzonders ziet aan het vermeende 'slachtoffer' lijkt mij het heel goed om dan ook niet daadwerkelijk een slachtoffer van zo'n iemand te maken.

Maja, als deze juf straks jaren achter de tralies gaat, is het niet gek dat die 15 jarige dan gaat denken: 'o jeetje, dan was het wel heel erg fout wat ze heeft gedaan. Maar, ik vond het helemaal niet zo erg?' verward !
  zaterdag 8 februari 2020 @ 14:40:53 #63
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_191408107
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 14:35 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ja, eens. Maar gewoon een beetje luchtigheid lijkt mij gezond. Als je niets bijzonders ziet aan het vermeende 'slachtoffer' lijkt mij het heel goed om dan ook niet daadwerkelijk een slachtoffer van zo'n iemand te maken.

Maja, als deze juf straks jaren achter de tralies gaat, is het niet gek dat die 15 jarige dan gaat denken: 'o jeetje, dan was het wel heel erg fout wat ze heeft gedaan. Maar, ik vond het helemaal niet zo erg?' verward !
Zou jij zeggen dat lichter straffen dan wellicht minder gewicht zou geven aan de situatie voor die jongen?

Ik denk dat hoe deze jongen behandeld wordt door zijn omgeving... met idd luchtigheid aan de ene kant en duidelijk consistent veroordelen van haar gedrag aan de andere kant.. meer positief effect zal hebben dan het simpele feit dat zij een x aantal jaar achter de tralies wordt gegooid.

Maar.. ik ben geen psycholoog. Misschien heeft dat wel effect.
  zaterdag 8 februari 2020 @ 14:44:15 #64
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_191408153
Het lijkt me trouwens op juridisch vlak heel lastig om straf af te laten hangen van hoe erg het slachtoffer iets vond.

Ik bedoel.. dat staat weer open voor manipulatie en druk etc... Ik denk eigenlijk dat je het beste de relevante cijfers van de zaak (leeftijdsverschil, aard van de relatie) kan gebruiken en dan tot een eis moet komen. En ik sta ZELFS open voor het idee dat dat (op basis van wetenschappelijk onderzoek) andere cijfers zijn mbt het geslacht van het slachtoffer.

Maar DAT er gestraft moet worden, ook als de dader een sexy vrouw is, staat voor mij als een paal boven water.
pi_191408157
De nieuwe club van Dolberg _O_
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  Moderator zaterdag 8 februari 2020 @ 14:44:43 #66
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_191408162
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 13:57 schreef sp3c het volgende:
nice
Net zo nice als een 15 jarig sletje de paal van een 24 jarige hitsige leraar krijgt te verwerken?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator zaterdag 8 februari 2020 @ 14:45:48 #67
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_191408173
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 14:44 schreef SpecialK het volgende:
Het lijkt me trouwens op juridisch vlak heel lastig om straf af te laten hangen van hoe erg het slachtoffer iets vond.

Ik bedoel.. dat staat weer open voor manipulatie en druk etc... Ik denk eigenlijk dat je het beste de relevante cijfers van de zaak (leeftijdsverschil, aard van de relatie) kan gebruiken en dan tot een eis moet komen. En ik sta ZELFS open voor het idee dat dat (op basis van wetenschappelijk onderzoek) andere cijfers zijn mbt het geslacht van het slachtoffer/dader.

Maar DAT er gestraft moet worden, ook als de dader een sexy vrouw is, staat voor mij als een paal boven water.
Volgens mij is het in Amerika helemaal niet zo lastig. Je bent gewoon een predator als je er eentje van onder de 18 paalt, ongeacht de omstandigheden.
4045
onlogisch
pi_191408198
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 14:40 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Zou jij zeggen dat lichter straffen dan wellicht minder gewicht zou geven aan de situatie voor die jongen?

Ik denk dat hoe deze jongen behandeld wordt door zijn omgeving... met idd luchtigheid aan de ene kant en duidelijk consistent veroordelen van haar gedrag aan de andere kant.. meer positief effect zal hebben dan het simpele feit dat zij een x aantal jaar achter de tralies wordt gegooid.

Maar.. ik ben geen psycholoog. Misschien heeft dat wel effect.
1: Hangt af van de situatie. Niet als het om pedoseksualiteit gaat. Dat is namelijk van een geheel andere orde. Dan gaat het letterlijk om een kind. Maar bij ebofilie is dat een stuk onduidelijker. Let op: ik ben nog steeds wel van mening dat het strafbaar moet zijn, alleen kunnen we best elkaar discussiëren hoe er mee om te gaan.

Een lerares die seks heeft gehad met een leerling van 15, hoeft wat mij betreft niet heel veel zwaarder gestraft te worden dan een ontslag van haar werk.

2: Ja, veroordelen. Maar het liefst in de vorm: 'staat in de wet, mag nu eenmaal niet', Geen hysterie, geen emotie. Allemaal niet groter maken dan het is.
pi_191408207
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 14:44 schreef SpecialK het volgende:

Ik bedoel.. dat staat weer open voor manipulatie en druk etc... Ik denk eigenlijk dat je het beste de relevante cijfers van de zaak (leeftijdsverschil, aard van de relatie) kan gebruiken en dan tot een eis moet komen. En ik sta ZELFS open voor het idee dat dat (op basis van wetenschappelijk onderzoek) andere cijfers zijn mbt het geslacht van het slachtoffer.

Maar hoezo?

Over het algemeen wordt een verkrachting met geweld, zwaarder bestraft dan een situatie waarin iemand, iemand anders met manipulatie in bed krijgt. Beide fout, maar de schade in de eerste situatie is waarschijnlijk erger.
  zaterdag 8 februari 2020 @ 14:49:44 #70
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_191408209
Dit is gewoon fout en had niet mogen gebeuren. Zou je eigen zoon maar zijn, dan zou je niet zo hard nice roepen, denk/hoop ik.
Op een dag word ik wakker, als een van de koeiossen, grazend in de wei
🐄🌳
  zaterdag 8 februari 2020 @ 14:51:13 #71
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_191408230
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 14:48 schreef theunderdog het volgende:

[..]

1: Hangt af van de situatie. Niet als het om pedoseksualiteit gaat. Dat is namelijk van een geheel andere orde. Dan gaat het letterlijk om een kind. Maar bij ebofilie is dat een stuk onduidelijker. Let op: ik ben nog steeds wel van mening dat het strafbaar moet zijn, alleen kunnen we best elkaar discussiëren hoe er mee om te gaan.

Een lerares die seks heeft gehad met een leerling van 15, hoeft wat mij betreft niet heel veel zwaarder gestraft te worden dan een ontslag van haar werk.
Ik zou daar juist wel een juridische consequentie aan vasthangen. Niet JAREN de cel in maar .. toch wel even een paar maandjes nadenken over je behoeftes.

Ook omdat je wil dat iemand iig niet meteen weer een sollicitatie kan sturen naar school 2 om daar weer hetzelfde te flikken.

quote:
2: Ja, veroordelen. Maar het liefst in de vorm: 'staat in de wet, mag nu eenmaal niet', Geen hysterie, geen emotie. Allemaal niet groter maken dan het is.
Eens
  zaterdag 8 februari 2020 @ 14:52:01 #72
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_191408236
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 14:49 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Maar hoezo?

Over het algemeen wordt een verkrachting met geweld, zwaarder bestraft dan een situatie waarin iemand, iemand anders met manipulatie in bed krijgt. Beide fout, maar de schade in de eerste situatie is waarschijnlijk erger.
Maar dan klopt het toch gewoon dat je de straf laat afhangen van de situatie?
pi_191408239
Boreale juf, zou raken ^O^
  zaterdag 8 februari 2020 @ 14:53:04 #74
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_191408249
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 14:49 schreef Steef121 het volgende:
Dit is gewoon fout en had niet mogen gebeuren. Zou je eigen zoon maar zijn, dan zou je niet zo hard nice roepen, denk/hoop ik.
Ja dan is dit ineens je leven.. van die rotburen die kutgrapjes maken richting je zoon (dank je wel, South Park trouwens... :{ ). Ander gezooi.
  Moderator zaterdag 8 februari 2020 @ 14:53:11 #75
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_191408251
quote:
9s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 14:44 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Net zo nice als een 15 jarig sletje de paal van een 24 jarige hitsige leraar krijgt te verwerken?
nope
pi_191408253
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 14:51 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ik zou daar juist wel een juridische consequentie aan vasthangen. Niet JAREN de cel in maar .. toch wel even een paar maandjes nadenken over je behoeftes.

Ook omdat je wil dat iemand iig niet meteen weer een sollicitatie kan sturen naar school 2 om daar weer hetzelfde te flikken.
[..]

Eens
Ja, daar kan ik ook nog wel mee akkoord gaan.
pi_191408258
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 14:52 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Maar dan klopt het toch gewoon dat je de straf laat afhangen van de situatie?
Eens.
  zaterdag 8 februari 2020 @ 14:56:25 #78
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_191408276
Leuke fruitige vrouw. Hier is duidelijk weinig aan de hand.
pi_191408284
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 14:49 schreef Steef121 het volgende:
Precies. 15-jarigen zijn gewoon nog (grote) kinderen, ondanks gierende hormonen.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_191408293
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 14:53 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ja dan is dit ineens je leven.. van die rotburen die kutgrapjes maken richting je zoon (dank je wel, South Park trouwens... :{ ). Ander gezooi.
Was het hele punt van die aflevering niet 'seks met kinderen is altijd fout, zelfs als het om een jongetje en een lerares gaat'?
"Pools are perfect for holding water"
pi_191408300
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 14:49 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Maar hoezo?

Hm, onderschat de schade die manipulatie kan aanrichten niet.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zaterdag 8 februari 2020 @ 14:59:03 #82
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_191408303
Wat een vies wijf
  zaterdag 8 februari 2020 @ 15:00:20 #83
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_191408315
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 14:58 schreef probeer het volgende:

[..]

Was het hele punt van die aflevering niet 'seks met kinderen is altijd fout, zelfs als het om een jongetje en een lerares gaat'?
Ja. Maar zoals wel vaker is er een grote disconnect tussen wat Matt Stone en Trey Parker proberen te communiceren en wat.. 90% van het voetvolk ontvangt als ze de aflevering zien...

Zoals je in dit topic en vele andere topics over dit soort zaken kan zien... men ziet het, neemt de woordjes over.. maar begrijpt de boodschap niet.. juist omdat het te vaag/ingewikkeld verpakt wordt oid..

hetzelfde probleem heb je bij Hans Teeuwen... je wil niet weten hoeveel mensen dat "linkse meisjes" stuk letterlijk nemen... niet als satire.
pi_191408343
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 15:00 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ja. Maar zoals wel vaker is er een grote disconnect tussen wat Matt Stone en Trey Parker proberen te communiceren en wat.. 90% van het voetvolk ontvangt als ze de aflevering zien...

Zoals je in dit topic en vele andere topics over dit soort zaken kan zien... men ziet het, neemt de woordjes over.. maar begrijpt de boodschap niet.. juist omdat het te vaag/ingewikkeld verpakt wordt oid..

hetzelfde probleem heb je bij Hans Teeuwen... je wil niet weten hoeveel mensen dat "rechtse meisjes" stuk letterlijk nemen... niet als satire.
Fair enough.
"Pools are perfect for holding water"
  Moderator zaterdag 8 februari 2020 @ 15:03:53 #85
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_191408346
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 14:53 schreef sp3c het volgende:

[..]

nope
Klassenjustitie!
4045
onlogisch
  zaterdag 8 februari 2020 @ 15:09:12 #86
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_191408406
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 15:03 schreef probeer het volgende:

[..]

Fair enough.
Ik snap het wel. Artiesten/kunstenaars/etc... willen EN sociale topics aansnijden omdat dat aandacht en "clout" genereert EN ze willen niet per se 1 kant van het debat 100% gelijk geven.

En ik heb daar respect voor. Ik denk dat een hoop opgevoerde stukken dubbele uitleg hebben voor 2 of zelfs veel meer kanten van een verhaal. En zo wil je het ook. Je wil je publiek uitdagen om anders te denken zonder dat je ze volledig in de bek schijt of over belangrijke punten heen stapt.

Maar het bij-effect is dat veel mensen dus zo'n aflevering of stuk zien en dus hun interpretatie er in lezen, verder niet de mentale capaciteit hebben om te zien dat er gehint wordt naar andere interpretaties. Dus denken dat de maker het helemaal eens is met hun standpunt terwijl soms zelfs het tegenovergestelde van toepassing is.

Soms heeft dat dus onbedoelde gevolgen.

Maargoed dit gaat off topic
pi_191408524
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 14:20 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Godverchristus kap eens met dat gejank zeg.
pi_191408534
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 14:06 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Klopt. Maar dan heb je het vooral over de dynamiek tussen volwassenen. En ja vrouwen hebben -over het algemeen- een soort zwakte als het gaat om de emotionele zwaarte van seksueel contact.

Maar er is bij kinderen nog veel meer aan de hand mbt dit onderwerp wat jij eventjes negeert. En wat alle "nice" roepers negeren.

Kinderen zijn fragieler... die neuronen moeten nog opdrogen voordat dat weerbare gedrag wat jij beschrijft aanwezig is. Ook bij jongetjes.
Neehoor ik negeer het niet, het geldt ook gewoon voor mannen op jongere leeftijden op deze manier. Mannen behoeven met seks minder bescherming dan vrouwen.
  zaterdag 8 februari 2020 @ 15:19:59 #89
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_191408539
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 15:19 schreef ludovico het volgende:

[..]

Neehoor ik negeer het niet, het geldt ook gewoon voor mannen op jongere leeftijden op deze manier. Mannen behoeven met seks minder bescherming dan vrouwen.
Mannen ja. Maar jongetjes zijn anders.
pi_191408550
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 14:56 schreef Draak31 het volgende:
Leuke fruitige vrouw. Hier is duidelijk weinig aan de hand.
^O^
pi_191408566
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 15:19 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Mannen ja. Maar jongetjes zijn anders.
Pfff, jaar of 14-15-16 snap je echt wel waar je mee bezig bent, misschien dat je inderdaad vanwege een minder ontwikkelde prefrontale kwab wat minder bezig bent met eventuele consequenties. Maar thats it.
  Moderator zaterdag 8 februari 2020 @ 15:23:15 #92
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_191408567
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 15:21 schreef ludovico het volgende:

[..]

^O^
Als het een leuke stoere bink was die jouw 15 jarige dochter uitwoonde vind je het nog steeds geen probleem? :)
4045
onlogisch
pi_191408573
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 15:23 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Als het een leuke stoere bink was die jouw 15 jarige dochter uitwoonde vind je het nog steeds geen probleem? :)
Dan is het natuurlijk wel een probleem.
  zaterdag 8 februari 2020 @ 15:24:21 #94
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_191408588
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 15:19 schreef ludovico het volgende:

[..]

Is dat echt zo?
Of leidt dat hele idee juist tot meer slachtoffers die niets durven te zeggen?
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  Moderator zaterdag 8 februari 2020 @ 15:24:24 #95
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_191408589
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 15:23 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dan is het natuurlijk wel een probleem.
Eng altijd, die selectieve verontwaardiging.
4045
onlogisch
  zaterdag 8 februari 2020 @ 15:26:21 #96
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_191408607
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 15:22 schreef ludovico het volgende:

[..]

Pfff, jaar of 14-15-16 snap je echt wel waar je mee bezig bent, misschien dat je inderdaad vanwege een minder ontwikkelde prefrontale kwab wat minder bezig bent met eventuele consequenties. Maar thats it.
Ja het bagatelliseren is de boventoon bij jou dat merk ik.

Nee.. zelfs 20-jarigen snappen vaak niet waar ze mee bezig zijn.. pas rond je 25ste bereik je wat neurologen een volwassen hersenchemie noemen.

Het is echt niet raar om ERGENS een grens te trekken.
  zaterdag 8 februari 2020 @ 15:28:26 #97
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_191408628
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 15:22 schreef ludovico het volgende:

[..]

Hij wilde niet verder, wilde erover praten.
Maar werd gemanipuleerd. Je wilde toch zelf? Wil je mij ruineren?

Wat wordt ondersteund door meningen zoals de jouwe. Want als hij nee zegt, als hij zich uit zijn er mensen zoals jij die zeggen wat een sukkel, heeft 'ie geen ballen ofzo? Had lekker door kunnen palen en hoe hij zich daarover voelde maakt niet uit toch? Foto van geen schofterig lelijk wijf dus hij moest het maar leuk vinden toch?
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_191408638
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 15:24 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Is dat echt zo?
Of leidt dat hele idee juist tot meer slachtoffers die niets durven te zeggen?
Je ziet iedere keer dat die bofkonten het niet voor zichzelf kunnen houden en dat dan de pleuris uitbreekt. Als iets een probleem is dan is het wel dat ze het niet voor zichzelf kunnen houden.
  zaterdag 8 februari 2020 @ 15:29:53 #99
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_191408650
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 15:29 schreef ludovico het volgende:

[..]

Je ziet iedere keer dat die bofkonten het niet voor zichzelf kunnen houden en dat dan de pleuris uitbreekt.
Je moet je eigen seksuele frustratie niet op anderen projecteren.
pi_191408652
quote:
9s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 15:24 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Eng altijd, die selectieve verontwaardiging.
Waar ben ik precies verontwaardigd over? En wat bedoel je met selectief, uiteraard ben ik selectief in wat ik goed en slecht vind, jij niet? De inhoudsloosheid van je comment is stuitent.
pi_191408665
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 15:26 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ja het bagatelliseren is de boventoon bij jou dat merk ik.

Nee.. zelfs 20-jarigen snappen vaak niet waar ze mee bezig zijn.. pas rond je 25ste bereik je wat neurologen een volwassen hersenchemie noemen.

Het is echt niet raar om ERGENS een grens te trekken.
Neejoh heb je gelijk in, ergens mag best een grens. En juridisch mag het allemaal meewegen of het vrijwillig was etc.
  zaterdag 8 februari 2020 @ 15:32:25 #102
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_191408674
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 15:29 schreef ludovico het volgende:

[..]

Je ziet iedere keer dat die bofkonten het niet voor zichzelf kunnen houden en dat dan de pleuris uitbreekt. Als iets een probleem is dan is het wel dat ze het niet voor zichzelf kunnen houden.
Zou het kunnen dat zelfs deze jonge onvolwassen jongens merken, nadat de initiele spanning weg is, dat ze in een ongezonde situatie zitten en maar 1 uitweg zien... door er over te praten met een ouder of iemand.. waarna de boel opblaast.

Om vervolgens van figuren zoals jij te horen te krijgen dat ze sukkels zijn.
pi_191408680
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 15:28 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Wat wordt ondersteund door meningen zoals de jouwe. Want als hij nee zegt, als hij zich uit zijn er mensen zoals jij die zeggen wat een sukkel, heeft 'ie geen ballen ofzo? Had lekker door kunnen palen en hoe hij zich daarover voelde maakt niet uit toch? Foto van geen schofterig lelijk wijf dus hij moest het maar leuk vinden toch?
Volgens mij staat dit bericht iets te ver van de realiteit af.

Manipuleren is nooit goed, iemand zijn mening respecteren ook niet, zeker omtrent seks. Ieder mag zijn mening hebben.
  zaterdag 8 februari 2020 @ 15:33:13 #104
319979 Fok-it
All is well
pi_191408682
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 15:30 schreef ludovico het volgende:

[..]

Waar ben ik precies verontwaardigd over? En wat bedoel je met selectief, uiteraard ben ik selectief in wat ik goed en slecht vind, jij niet? De inhoudsloosheid van je comment is stuitent.
De enige die stuitend is in dit topic ben jij.
  Moderator zaterdag 8 februari 2020 @ 15:33:35 #105
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_191408687
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 15:30 schreef ludovico het volgende:

[..]

Je bent lichtelijk verontwaardigd over het feit dat het bij je dochter wel uit zou maken. Selectief over datzelfde, namelijk dat het voor een random dude ' ^O^ ' is, en voor een meid weer niet. Dat bedoel ik met selectief ja.

En het is stuitend, niet stuitent.

Stuitent :') _O-

@GGMM
@Lenny_Leonard
4045
onlogisch
pi_191408690
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 15:33 schreef Fok-it het volgende:

[..]

De enige die stuitend is in dit topic ben jij.
Heb je nog inhoud zegmaar?
pi_191408693
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 15:33 schreef onlogisch het volgende:
En het is stuitend, niet stuitent.

Stuitent

Hihihi Hij maakt een spelfout!$@!%$@
  zaterdag 8 februari 2020 @ 15:34:13 #108
319979 Fok-it
All is well
pi_191408694
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 15:33 schreef ludovico het volgende:

[..]

Heb je nog inhoud zegmaar?
Voldoende gegeven. Kijk het topic maar door
pi_191408696
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 15:34 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Voldoende gegeven. Kijk het topic maar door
Ah okay, nou laat het daar dan bij zegmaar?
  zaterdag 8 februari 2020 @ 15:34:57 #110
319979 Fok-it
All is well
pi_191408704
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 15:34 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ah okay, nou laat het daar dan bij zegmaar?
Nee
Want jij moet je seksuele frustraties niet omzetten in pseudo psychologisch gelul
pi_191408708
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 15:33 schreef onlogisch het volgende:
Je bent lichtelijk verontwaardigd over het feit dat het bij je dochter wel uit zou maken. Selectief over datzelfde, namelijk dat het voor een random dude ' ' is, en voor een meid weer niet. Dat bedoel ik met selectief ja.
Ja ik denk dat gemiddeld jong meisje meer bescherming nodig heeft dan gemiddeld jonge gast. Is dat zo gek?
pi_191408715
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 15:34 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Nee
Want jij moet je seksuele frustraties niet omzetten in pseudo psychologisch gelul
Iemand zou maar een mening hebben die niet overeenkomt met de jouwe zeg. De wereld gelijk in brand. :'(
  zaterdag 8 februari 2020 @ 15:36:36 #113
319979 Fok-it
All is well
pi_191408725
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 15:35 schreef ludovico het volgende:

[..]

Iemand zou maar een mening hebben die niet overeenkomt met de jouwe zeg. De wereld gelijk in brand. :'(
Ok incel
pi_191408729
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 15:32 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Zou het kunnen dat zelfs deze jonge onvolwassen jongens merken, nadat de initiele spanning weg is, dat ze in een ongezonde situatie zitten en maar 1 uitweg zien... door er over te praten met een ouder of iemand.. waarna de boel opblaast.

Om vervolgens van figuren zoals jij te horen te krijgen dat ze sukkels zijn.
Waarom stop je mij in dat hokje?
pi_191408731
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 15:36 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ok incel
Wat is dit voorn zielig gedrag van je dat je steeds herhaalt? Kan je daar mee kappen?
  zaterdag 8 februari 2020 @ 15:37:36 #116
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_191408735
quote:

[..]

Ja ik denk dat gemiddeld jong meisje meer bescherming nodig heeft dan gemiddeld jonge gast. Is dat zo gek?
Het probleem is denk ik dat mensen voelen dat je hinkelt...

Je kan best wel EN denken dat meisjes meer bescherming verdienen mbt seksualiteit en leeftijd.... EN tegelijkertijd denken dat als een juf een 15 jarige neukt dat dit tegen de wet moet zijn.

Maar jij lijkt dit zelfs heel spannend en goed te vinden dat dit gebeurt. Dus dat is niet te rijmen met "meer of minder bescherming". Jij pleit in feite voor geen bescherming voor jongens. En dat is een probleem want ook jongens hebben bescherming nodig.
  zaterdag 8 februari 2020 @ 15:37:52 #117
319979 Fok-it
All is well
pi_191408741
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 15:37 schreef ludovico het volgende:

[..]

Wat is dit voorn zielig gedrag van je dat je steeds herhaalt?
Kijk je pohi eens even terug zou ik zeggen
pi_191408745
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 15:37 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Kijk je pohi eens even terug zou ik zeggen
Ben wel benieuwd hoe jongetjes als jij eruit zien en wat voorn leven ze leiden.

Zullen we weer on topic?
  Moderator zaterdag 8 februari 2020 @ 15:38:33 #119
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_191408746
quote:

[..]

Gelukkig is het in Amerika gebeurd. Onder de 18 is onder de 18. Jongen of meid, het maakt geen kut uit. Deze chick wordt voor de rest van haar leven gebrandmerkt. Een predator _O_
4045
onlogisch
pi_191408758
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 15:37 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Je kan best wel EN denken dat meisjes meer bescherming verdienen mbt seksualiteit en leeftijd.... EN tegelijkertijd denken dat als een juf een 15 jarige neukt dat dit tegen de wet moet zijn.

Maar jij lijkt dit zelfs heel spannend en goed te vinden dat dit gebeurt. Dus dat is niet te rijmen met "meer of minder bescherming". Jij pleit in feite voor geen bescherming voor jongens. En dat is een probleem want ook jongens hebben bescherming nodig.
Ja ben ik wel met je eens. c_/
pi_191408763
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 15:38 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Gelukkig is het in Amerika gebeurd. Onder de 18 is onder de 18. Jongen of meid, het maakt geen kut uit. Deze chick wordt voor de rest van haar leven gebrandmerkt. Een predator _O_
Beetje overdreven zegmaar of niet? :D
pi_191408794
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 15:37 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Om meer de diepte in te gaan, ik vind dat strafmaat dus in lijn moet zijn met de nadelige consequenties die bepaald gedrag heeft.

Manipuleren / machtsmisbruik is dik fout natuurlijk, ook boven de 18.

Onder de 18 gaat het meer om het stukje consequenties niet goed kunnen overzien en dat we ook gewoon vinden dat hele jonge mensen er gewoon niet aan toe zijn. Dat zal rondom de 15 liggen naar mijn idee...

En die consequenties niet kunnen overzien lijkt mij bij meisjes nadeliger uitpakken dan bij jongens omdat zij van nature wat terughoudender zijn qua seks.
  zaterdag 8 februari 2020 @ 15:44:54 #123
487508 Asjemenou_
niet loslaat....
pi_191408796
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 14:03 schreef Zipportal het volgende:
@:asjemenou_ inboren.
Vleeslul hier
  zaterdag 8 februari 2020 @ 15:52:35 #124
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_191408859
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 15:44 schreef ludovico het volgende:

[..]

Om meer de diepte in te gaan, ik vind dat strafmaat dus in lijn moet zijn met de nadelige consequenties die bepaald gedrag heeft.

Manipuleren / machtsmisbruik is dik fout natuurlijk, ook boven de 18.

Onder de 18 gaat het meer om het stukje consequenties niet goed kunnen overzien en dat we ook gewoon vinden dat hele jonge mensen er gewoon niet aan toe zijn. Dat zal rondom de 15 liggen naar mijn idee...
Maar dan snap ik je reacties in dit topic niet. Er is namelijk sprake van machtsmisbruik EN van een niet totaal negeerbaar leeftijdsverschil. Het is ook niet duidelijk wat mij betreft of deze relatie niet rond zijn 14e is begonnen.

Jij leek het geheel volledig goed te keuren. Of ben je door onze discussie hier daar van terug gekomen? Als dat zo is respect, overigens. Maar ik krijg het gevoel dat je heen en weer gaat op dit standpunt dus ik wil het even expliciet vragen.

quote:
En die consequenties niet kunnen overzien lijkt mij bij meisjes nadeliger uitpakken dan bij jongens omdat zij van nature wat terughoudender zijn qua seks.
Dan zou kunnen maar ik zou er vooralsnog vanuit gaan dat dat verschil in weerbaarheid tussen jongens en meisjes bij kinderen veel kleiner is. Als in.. dat is iets wat vaak gewoon nog niet ontwikkeld is..

En wat dat betreft heeft een volwassen persoon de verantwoordelijkheid om zich te beseffen dat zelfs als DEZE jongen specifiek het "heel graag wil" dat dat nog niets zegt over hoe weerbaar hij is.. en al helemaal niks zegt over de gemiddelde weerbaarheid van alle 15 jarige jongens.
  zaterdag 8 februari 2020 @ 15:59:53 #125
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_191408941
quote:

[..]

Denk je werkelijk dat jonge puber jongens minder vatbaar zijn voor manipulatie dan meisjes?
Of minder ontvankelijk voor groeps/sociale druk?
pi_191408989
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_191409189
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 15:52 schreef SpecialK het volgende:
Maar dan snap ik je reacties in dit topic niet. Er is namelijk sprake van machtsmisbruik EN van een niet totaal negeerbaar leeftijdsverschil. Het is ook niet duidelijk wat mij betreft of deze relatie niet rond zijn 14e is begonnen.

Jij leek het geheel volledig goed te keuren. Of ben je door onze discussie hier daar van terug gekomen? Als dat zo is respect, overigens. Maar ik krijg het gevoel dat je heen en weer gaat op dit standpunt dus ik wil het even expliciet vragen.
Ik zorg vooral een beetje voor reuring in dit topic omdat er nogal extreem moeilijk wordt gedaan tussen een knaap van 15 en een dame van 24 ofzo, in 99% van de gevallen zijn alle betrokkenen gewoon dik blij met een goede glimlach op het gezicht, dus ja ik zwak de overdreven reacties wel een beetje af. Dat een potentiele wetgever er iets van moet vinden ben ik het allicht wel mee eens maar daar was ik nog niet mee bezig.

Als het helemaal vrijwillig was etc, dan ben ik wel een beetje van het Nederlandse gedoogbeleid bij deze leeftijden, maar 14 -24 voelt voor mij dan weer totaal anders, en ook in die leeftijden heb je meisjes en jongens die eruitzien als kinderen of gewoon als een jaar of 18.

In het geval dat ze er toevallig wel heel jong uitzien is de overtreder weer wel een beetje eng, dus wat mij betreft is het wel echt zo dat het een grijs gebied is tussen 14-16, als je dan aan de zekere kant gaat zitten dan leg je de wettelijke grens op 16, allemaal logisch.... Alleen wat doe je dan als iemand jonger is? En iemand dus buiten de wet treed? De lijn is niet zo zwart-wit dat daar gelijk een dikke straf achter hoort te staan.

En dat veranderd natuurlijk allemaal gigantisch snel als het niet allemaal wederzijds en vrijwillig is etc.
pi_191409225
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 15:59 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Denk je werkelijk dat jonge puber jongens minder vatbaar zijn voor manipulatie dan meisjes?
Of minder ontvankelijk voor groeps/sociale druk?
Dat staat er niet, er staat dat ze minder bescherming nodig hebben, dat heeft met meer zaken te maken dan met alleen vatbaar zijn voor groepsdruk en of manipulatie.

De kans dat een gast zich later enorm gebruikt voelt of zich echt heeft laten ompraten en er niet helemaal achter stond zie ik wat kleiner.
pi_191409245
Misschien wilt hij gewoon graag president van Frankrijk worden
pi_191409302
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 16:21 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik zorg vooral een beetje voor reuring in dit topic omdat er nogal extreem moeilijk wordt gedaan tussen een knaap van 15 en een dame van 24 ofzo, in 99% van de gevallen zijn alle betrokkenen gewoon dik blij met een goede glimlach op het gezicht, dus ja ik zwak de overdreven reacties wel een beetje af. Dat een potentiele wetgever er iets van moet vinden ben ik het allicht wel mee eens maar daar was ik nog niet mee bezig.

Als het helemaal vrijwillig was etc, dan ben ik wel een beetje van het Nederlandse gedoogbeleid bij deze leeftijden, maar 14 -24 voelt voor mij dan weer totaal anders, en ook in die leeftijden heb je meisjes en jongens die eruitzien als kinderen of gewoon als een jaar of 18.

In het geval dat ze er toevallig wel heel jong uitzien is de overtreder weer wel een beetje eng, dus wat mij betreft is het wel echt zo dat het een grijs gebied is tussen 14-16, als je dan aan de zekere kant gaat zitten dan leg je de wettelijke grens op 16, allemaal logisch.... Alleen wat doe je dan als iemand jonger is? En iemand dus buiten de wet treed? De lijn is niet zo zwart-wit dat daar gelijk een dikke straf achter hoort te staan.

En dat veranderd natuurlijk allemaal gigantisch snel als het niet allemaal wederzijds en vrijwillig is etc.
Sowieso doet men bij een gezags- of vertrouwensrelatie moeilijker. Een 15 jarige jongen die met zijn 24 jarige buurmeisje op de festivalcamping neukt is wettelijk gezien fout; maar men zal er minder over vallen dan wanneer de 24jarige zijn docent, voogd etc. is.
  Moderator zaterdag 8 februari 2020 @ 16:42:14 #131
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_191409441
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 15:03 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Klassenjustitie!
waar heb je het nou over man :')
  Moderator zaterdag 8 februari 2020 @ 16:51:57 #132
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_191409560
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 16:42 schreef sp3c het volgende:

[..]

waar heb je het nou over man :')
Over de selectieve verontwaardiging natuurlijk.
4045
onlogisch
pi_191409704
Feit is wel, soms heb je enorme zin in seks, maar blijkt het achteraf een flinke domper te zijn.

Ook jongens kunnen jaloers worden. Misschien was hij wel dusdanig verliefd geworden dat hij echt met haar een relatie wilde. Of misschien hield ze er nog andere neukertjes op na en kon hij dat niet hebben etc etc.
pi_191409744
Murica is een gek landje
pi_191409869
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 15:28 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Dit is allemaal speculatief. Je zou net zo omgekeerd kunnen redeneren.
  zaterdag 8 februari 2020 @ 17:42:05 #136
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_191410261
quote:

[..]

Ja klopt, lijkt me echt afschuwelijk om daar slachtoffer van te zijn :9~
Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
  Moderator zaterdag 8 februari 2020 @ 17:44:28 #137
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_191410302
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 16:51 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Over de selectieve verontwaardiging natuurlijk.
ik ben helemaal niet verontwaardigd
  Moderator zaterdag 8 februari 2020 @ 17:44:45 #138
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_191410307
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 17:44 schreef sp3c het volgende:

[..]

ik ben helemaal niet verontwaardigd
Ok.
4045
onlogisch
  Moderator zaterdag 8 februari 2020 @ 17:47:08 #139
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_191410354
goed verhaal weer onlogisch :') :')
  Moderator zaterdag 8 februari 2020 @ 17:51:48 #140
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_191410425
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 17:47 schreef sp3c het volgende:
goed verhaal weer onlogisch :') :')
Als het een 15-jarige meid is die uitgewoond wordt dan is de wereld te klein.
Als het een gast is die wordt misbruikt door een lerares is het nice.

Goed verhaal weer @sp3c :') :')
4045
onlogisch
  Moderator zaterdag 8 februari 2020 @ 18:00:36 #141
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_191410571
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 17:51 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Goed verhaal weer @:sp3c :') :')
ik weet niet of de wereld dan te klein is hoor, klinkt als een verzonnen verhaal

ik kan me echter wel inleven in 15jarige sp3c en die zegt 'noice'

schoen hebben vrouwen dat ook wel weet ik het, ken er wel een aantal die er in een vergelijkbaar geval met alle liefde voor zouden zijn gegaan _O-

maar voor de wet is het fout, terechte straf, blabla, @onlogisch :') :') :') :')
  Moderator zaterdag 8 februari 2020 @ 18:03:21 #142
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_191410627
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 18:00 schreef sp3c het volgende:

[..]

i
maar voor de wet is het fout, terechte straf
Fijn dat we op één lijn zitten :)
4045
onlogisch
  Moderator zaterdag 8 februari 2020 @ 18:04:46 #143
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_191410647
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 18:03 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Fijn dat we op één lijn zitten :)
zitten we niet echt denk
pi_191410659
Nice
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  zaterdag 8 februari 2020 @ 18:27:44 #145
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_191411036
Ja dit zijn natuurlijk verschrikkelijke dingen :')
pi_191412050
Dit had ik op die leeftijd echt niet erg gevonden...
  Moderator zaterdag 8 februari 2020 @ 21:02:42 #147
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_191414254
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 19:23 schreef Cockwhale het volgende:
Dit had ik op die leeftijd echt niet erg gevonden...
als je een meisje was wel ofzo!
pi_191414297
Nice
Land of the free. Home of the brave.
  zaterdag 8 februari 2020 @ 21:15:23 #149
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_191414559
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 17:51 schreef onlogisch het volgende:

Dit, dus.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  zaterdag 8 februari 2020 @ 21:19:04 #150
78918 SeLang
Black swans matter
pi_191414667
quote:
Is een beetje een hipster dingetje om je daar druk over te maken.
Vroeger was dat heel normaal.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  zaterdag 8 februari 2020 @ 21:19:06 #151
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_191414668
quote:

Maar dat betekent niet dat dat ook moet gebeuren.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_191414675
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 17:08 schreef Pleun2011 het volgende:
Murica is een gek landje
Mooi land. Blij dat ik er woon.
pi_191416340
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 21:02 schreef sp3c het volgende:

[..]

als je een meisje was wel ofzo!
Mwa dat weet ik niet. Er zijn genoeg 15-jarigen die zich laten palen door oudere kerels en dat zelf willen. Ja, de maatschappij zou er tegen zijn.
pi_191416838
Waarom overkomt mij nooit zo iets.

pi_191416853
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 21:19 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Lul niet. Waar woon je dan?
pi_191416871
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 21:19 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Een shithole... waar je blij mee bent. Was Noorwegen of Denemarken geen optie?
  Moderator zaterdag 8 februari 2020 @ 23:07:28 #157
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_191417027
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 22:35 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Mwa dat weet ik niet. Er zijn genoeg 15-jarigen die zich laten palen door oudere kerels en dat zelf willen. Ja, de maatschappij zou er tegen zijn.
denk het ook hoor, ja het mag niet enzo en met goede redenen maar ik had rond die leeftijd een lerares Frans en als ik daar toch eens op had mogen klimmen ...

nice!

maar foei!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_191417062
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 22:59 schreef CRYPT0SK4TE het volgende:

[..]

Lul niet. Waar woon je dan?
The land of the free and the home of the brave.
pi_191417131
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 23:00 schreef Nober het volgende:

[..]

Een shithole... waar je blij mee bent. Was Noorwegen of Denemarken geen optie?
Was optie ja.
pi_191417487
pi_191417573
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 23:08 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

The land of the free and the home of the brave.
Canada?
pi_191418846
Heeft er iemand al 'Nice' gezegd?
  zondag 9 februari 2020 @ 01:09:02 #163
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_191419084
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 12:18 schreef Hyaenidae het volgende:
Dit.

Maar die schandpaalcultuur in de VS... Ben je verdacht, dan ga je gelijk met naam en toenaam op de voorpagina van elke krant :')
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  zondag 9 februari 2020 @ 01:10:41 #164
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_191419100
quote:

[..]

Dit ^O^
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_191421180
quote:

[..]

Vrijwel iedereen typt 'nice', maar jij stelt dat er moeilijk wordt gedaan.

Oke man. Maar bedankt voor je mening.
pi_191421186
De omkering die sommige doen (wat als het een 15 jarig meisje was) houdt overigens geen stand. Er zijn namelijk essentiële verschillen. Neem alleen al het fysieke. De meeste 15 jarige jongens zijn al sterker dan een 21 jarige dame, andersom is die kans nihil.
pi_191421394
De vrouw is natuurlijk een gevaarlijke pedofiel die je nooit meer met kinderen mag laten werken maar als ik op mijn 15e zo'n juf had mogen doen was ik de gelukkigste jongen op aarde geweest.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  zondag 9 februari 2020 @ 09:17:27 #168
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_191421510
quote:

De lekkere fouten kom jij nooit te weten
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zondag 9 februari 2020 @ 10:39:40 #169
13913 Salah-al-Din
Righteousness of the faith
pi_191422107
99,9% van de 15-jarige jongens fantaseert over zoiets tijdens het fappen
Wanneer een vrouw tegen u praat, glimlach haar dan toe maar luistert niet.
pi_191422121
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2020 10:39 schreef Salah-al-Din het volgende:
99,9% van de 15-jarige jongens fantaseert over zoiets tijdens het fappen
Dat maakt het voor een leraar natuurlijk niet minder misbruiken van een machtspositie.
  zondag 9 februari 2020 @ 10:58:21 #171
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_191422316
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2020 09:04 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
De vrouw is natuurlijk een gevaarlijke pedofiel die je nooit meer met kinderen mag laten werken maar als ik op mijn 15e zo'n juf had mogen doen was ik de gelukkigste jongen op aarde geweest.
De vraag is natuurlijk of dat zo is(gelukkigste jongen op aarde). Vaak is er toch wel een verschil tussen de fantasie en de praktijk en de nasleep van zoiets. Het is puur gissen, maar wordt wel makkelijk over gedacht merk ik.
Op een dag word ik wakker, als een van de koeiossen, grazend in de wei
🐄🌳
  zondag 9 februari 2020 @ 12:50:24 #172
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_191423989
quote:

[..]

Het verschil tussen 12 en 15 is enorm wanneer het gaat om seksuele ontwikkeling.

In Nederland kunnen een 16-jarige en een 24-jarige zonder problemen seks hebben.

Het leeftijdsverschil is in mijn ogen het minst ernstige. Het gaat vooral om de machtsrelatie.
Krekker is de bom!
  zondag 9 februari 2020 @ 12:53:31 #173
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_191424030
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2020 12:50 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Het verschil tussen 12 en 15 is enorm wanneer het gaat om seksuele ontwikkeling.

In Nederland kunnen een 16-jarige en een 24-jarige zonder problemen seks hebben.
Omdat wij die grens daar trekken ja.

Omdat we accepteren dat misschien 30 a 40% van de 16 jarigen die er nog niet klaar voor zijn geen juridische bescherming krijgen.

Je moet die grens ergens trekken dus dat snap ik. Maar dan kan je niet ineens onder die grens zeggen dat dat eigenlijk ook wel prima is.
  zondag 9 februari 2020 @ 13:08:06 #174
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_191424237
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2020 12:53 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Omdat wij die grens daar trekken ja.

Omdat we accepteren dat misschien 30 a 40% van de 16 jarigen die er nog niet klaar voor zijn geen juridische bescherming krijgen.

Je moet die grens ergens trekken dus dat snap ik. Maar dan kan je niet ineens onder die grens zeggen dat dat eigenlijk ook wel prima is.
Ik snap dat je de grens ergens moet trekken en dat het beneden die grens dus fout is. Maar men moet niet opeens gaan doen alsof dit dan hetzelfde is als seksueel misbruik van een 10-jarige.
Krekker is de bom!
  zondag 9 februari 2020 @ 13:37:39 #175
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_191424657
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2020 13:08 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Ik snap dat je de grens ergens moet trekken en dat het beneden die grens dus fout is. Maar men moet niet opeens gaan doen alsof dit dan hetzelfde is als seksueel misbruik van een 10-jarige.
Dat doe ik nergens. Dat doet niemand hier.
pi_191425898
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2020 08:24 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Vrijwel iedereen typt 'nice', maar jij stelt dat er moeilijk wordt gedaan.

Oke man. Maar bedankt voor je mening.
:')
Manmanmanmanmanmanman *RobGeusgif*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')